Oferte locuri de munca Cluj • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Echipa Macromex caută Recepționist Marfă pentru depozitul de produse congelate Edenia Distribution Center din Câmpia Turzii. Ce trebuie să faci? - Asiguri gestionarea corespunzătoare și controlul fluxului de mărfuri intrate și ieșite din depozit; - Gestionezi mișcarea fizică a mărfurilor, verifici cantitativ și calitativ comenzile de marfă la predarea către distribuitori interni, clienți sau transferuri între depozite; - Operezi recepțiile în sistemul informatic și faci periodic verificări scriptice și fizice ale stocurilor de marfă, întocmind rapoarte specifice. Ce trebuie să ai? - Studii medii; - Cunoștințe PC, pachetul Office, lucrul cu aplicații ERP-reprezintă un avantaj; - Disponibilitate pentru lucrul în 3 schimburi și program prelungit; - Capacitate de lucru în echipă; - Rezistență la temperaturi scăzute ( +5 si -24 de grade C). Accesul în depozit se face cu echipament termoizolant, rezistent până la -49 grade C. Ce oferim pe lângă salariu fix: - Tehnologie modernă, după ultimele standarde în domeniu; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Instruire asigurată; - Bonus neplafonat, acordat în funcție de indicatori specifici postului; - Tichete de masă de 30 RON/zi, în medie 630 RON/lună; - Spor de frig 20% din salariul brut; - Spor ore de noapte 25%. - Spor ore suplimentare 75%; - Spor de weekend 75%; - Pachete cu produse și tichete cadou de 300 RON cu ocazia Sărbătorilor de Paște, Crăciun, 8 Martie, 1 Iunie; - Decont transport sau transport asigurat; - Bookster; Așteptăm cu mare interes aplicația ta! Alege să faci parte din echipa noastră unde lucrăm în siguranță și livrăm doar performanță! MACROMEX Oameni mari, Ambiții mari, Branduri mari!
-
Promovat
Sergiana Bunătățuri din Ardeal angajează Lucrător comercial vitrină asistată Locație: Carrefour Cluj Cerințe: - atenție la detalii - amabilitate și orientare către client - dexteritate manuală - abilități de comunicare - persoană responsabilă, implicată Responsabilități: - prezentarea clientului cu amabilitate produsele şi serviciile aferente vânzării, pentru promovarea activităţii de vânzare şi a imaginii magazinului - asigurarea curățeniei vitrinei,a feliatorului și a produselor pe care le utilizează la vânzarea mărfii - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice - verificarea stării produselor din stoc, - verificarea stocului de produse, - identificarea și controlul periodic al datei de expirare a produselor Pe lângă salariu, oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - bonuri de masă - bonusuri pentru realizarea obiectivelor - prime de Paști și de Crăciun - cursuri de formare si dezvoltare profesionala - abomenent clinica privata - decontare abonament sportiv Te așteptăm în echipa Sergiana !
-
Promovat
Compania Case Aplus in expansiune Ce Proiectează, Produce și Execută: Case din lemn, Sarpante, Plansee și structuri din lemn industralizate, angajează Operator de masini automate semi-automate. Se oferă -venituri motivante -beneficii suplimentare -posibilitatea realizarii unei cariere -program flexibil full-time -cursuri gratuite de initiere și perfectionare -apartenenta la un Brand Recunoscut pentru calitate si seriozitate Cerințe: -abilități bune de comunicare și lucru în echipă -dorința de realizare profesională -cunostințe bune de lectura a desenelor tehnice.
-
Promovat
Manpower recruteaza dispecer pentru una dintre cele mai mari companii din domeniul transporturilor in Gilau! Responsabilități: - Coordonarea și expedierea șoferilor către rutele alocate; - Comunicarea cu șoferii pentru a furniza informațiile și actualizările necesare; - Monitorizarea progresului șoferului și soluționarea oricăror probleme sau întârzieri; - Păstrarea înregistrărilor exacte ale activităților de expediere; - Oferirea unui serviciu excelent pentru clienți și adresarea întrebărilor sau preocupărilor clienților; Cerințe: - Se preferă experiență anterioară în dispecerare sau logistică; - Abilități puternice de comunicare și organizare; - Capacitate de a lucra într-un mediu rapid și multitasking eficient; - Limba engleza la nivel mediu spre avansat; - Diploma de bacalaureat. Beneficii: - Contract pe perioada nedeterminata; - Salariul motivant; - Tichete de masa; - Transport asigurat prin masinile companiei; - Training gratuit in cadrul companiei; Pentru mai multe detalii, ne puteti apela la numarul de telefon: 0729 800 721 sau sa ne trimiteti CV-ul pe WhatsApp la numarul de telefon 0729 800 721!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Confectioner imbracaminta cu experienta , pe masina liniara , program de lucru 8 ore / zii de luni pana vineri 7:00- 15:30 - salar atractiv 2.500 - 3.500 lei net pe carduri BT ( avans si salar / luna) - bonuri de masa 30 lei / zile lucrate pe card BT - decontare abonament CTP - concediu de odihna primavara / vara si iarna de craciun / revelion . - atelierul de confectii se afla la 5 minute de statia de autobuze Fabrica de Bere / Agronomie pe str. Berariei nr. 6
-
Oferim , salariu Motivant Locati , Traian vuia 128 cluj Contact Alin Boier Tel Sc Alinco srl Angajeza mecanic, tinichigiu și vopsitor auto ,cu experiența Receptioner service cu sau fără experienta Locatie; Someseni Traian Vuia NR128 cluj Salar in funcție de realizări și experiența
-
Inginer proiectant retele electrice Competente: Bună cunoaștere a normativelor de proiectare și a prescripțiilor tehnice din domeniul energiei electrice; Experien a în domeniul re elelor electrice reprezintă un avantaj; Un nivel ridicat de etică de lucru i integritate morala; Cuno tin e solide de utilizare PC; Posesor permis de conducere categoria B; Disponibilitate la deplasări în teren. Responsabiliati: realizarea proiectelor de instalații electrice, dimensionarea instalațiilor aferente proiectului, întocmirea documentației necesare, verificarea proiectului, oferirea de asistență tehnică pe parcursul execuției acestuia, și realizarea modificările de rigoare. Oferim salariu negociabil in functie de competente, bonusuri de perfomanta si seriozitate. Pentru detalii si C.V.: Email: Tel:
-
Firma cu domeniul de activitate distributie de profile PVC , ALUMINIU si accesori pentru ferestre si usi, angajam agent de vanzari pentru Cluj Napoca: Conditii cerinte: -Permis categoria "B" -Studii minim liceale -Persoana cu abilitati tehnice -Avantaj,cunostinte program de ofertare tamplarie -Experienta in domeniu Oferim -Salariu motivant -Bonus pentru performanta -Bonuri de masa
-
Angajam Receptioner a si Receptioner a Spa in cadrul hotelului Double Tree by Hilton City Plaza.
-
BMP Grup Construct, isi mărește echipa. Angajam persoane cu experienta in domeniul finisajelor! Daca esti o persoana serioasa, cu simtul raspunderi, priceput in domeniul amenajărilor si finisajelor interioare, nu consumi alcool la locul de munca, esti capabil sa respecti programul de munca, noi te așteptăm în echipa noastra! Noi iti oferim: contract de munca, transport gratuit la santier, salar începând cu 4000 lei net Program de luni - vineri 8-17:30 .De preferat persoane care locuiesc in Dej sau împrejurimi ! Executam lucrări în Județul Cluj și Bistrița Năsăud Ne puteți contacta la numărul : E-mail :
-
angajăm personal în magazin de haine în centru Cluj program 8 ore pe zi detalii la nr de tel
-
în cadrul magazinului Kaufland din Cluj, Str. Câmpului, nr. 9-19 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3600 lei brut (pentru un program de lucru de 6 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
în cadrul magazinului Kaufland din Cluj, Str. Aurel Vlaicu, nr. 180 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4800 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Pana acum anul 2023 a fost super pentru noi cu o crestere in cifra de afaceri de peste 100% si vrem ca restul anului sa mergem pe acelasi trend. Pentru asta BrandPaper recruteaza Operator Procesare Comenzi pentru depozitul situat in localitatea Luna de Sus, Floresti. Inainte de toate vrem sa stii ca siguranta si calitatea produselor, abilitatea de a motiva si de dezvolta oamenii, capacitatea de inovare si marcile solide sunt o prioritate pentru BrandPaper Company SRL. Principalele responsabilităţi ale postului: - Repartizarea marfii în zonele de depozitare conform procedurilor interne; - Pregătirea produselor conform comenzilor emise in vederea livrarii (picking); - Ajuta la incarcarea si descarcarea marfii in depozit; - Participa la inventarul stocului de marfa; - Pastrarea curateniei in spatiul de depozitare; - Atentioneaza operatorul de facturare in cazul in care observa greseli de operare; Cerinte: - Spirit de initiative si seriozitate; - Ordonat si atent la micile detalii; - Capabil sa lucreze in echipa, dar si individual; - Rezistent la efort prelungit; - Experienta aterioara pe un post similar constituie un avantaj; Beneficii: - Salariu NET de 2700 lei; - Puncte pentru cumparaturi in valoare de 100 lei; - Bonuri de masa in valoare de 300 lei - Decontarea partiala a transportului in valoare de 75 lei; - Programul de lucru este fix, de Luni pana Vineri de la ora 08:00 17:00 (cu pauza de 1 ora), plus 2 Sambete pe luna de la 08:00 14:00 - Seriozitate (Salariul si bonusurile se acorda fara intarzieri, de fiecare data!) - Loc de muncă stabil si sigur; - Majorari salariale periodice pe masura confirmarilor, plusului de valoare adus firmei dovedit practic; - Posibilitatea de a-ti pune in practica propriile idei; - Suport si posibilitate pentru dezvoltare profesionala; - Posibilitatea de promovare in cadrul firmei. - Conditii de munca la standarde europene; - Atmosfera de lucru placuta; - Super colegi; Postul disponibil este amplasat in localitatea QC2G+WPP, Luna de Sus, Floresti, Jud. Cluj Crezi ca esti potrivit pentru acest post? Poti sa o contactezi pe colega noastra Robu Balint Ana Daniela la numarul de telefon sau ne poti trimite un CV la adresa de e-mail: recrutari brandpaper.ro. Daca iti doresti sa faci parte din cadrul unei companii de prestigiu si dintr-o firma care isi respecta personalul, te așteptăm cu drag in echipa noastră! P.S. Da te rog un SHARE, poate ai un prieten/prietena care sa fie in cautarea unui loc de munca atractiv. Multumesc!
-
Anul 2023 a fost super pentru noi cu o crestere in cifra de afaceri de peste 100% si vrem ca in 2024 sa mergem pe acelasi TREND. Pentru asta BrandPaper recruteaza Responsabil Relatii Clienti pentru Departamentul de CUSTOMER SERVICE. BrandPaper este o companie dinamica al carui succes se bazeaza pe o intreaga echipa, condusa cu pasiune si profesionalism. Postul este disponibil pentru punctul de lucru amplasat in localitatea Luna de Sus, Floresti, QC2G+WPP, Jud. Cluj Principalele responsabilităţi ale postului: Promovarea produselor din portofoliul companiei in scopul cresterii vanzarilor; Dezvoltarea relatiilor comerciale cu clientii din portofoliu; Extinderea portofoliului de clienti prin identificare si atragere de noi clienti; Preluarea pelurilor primit d la clienți pentru procesarea comenzilor; Verificarea comenzilor intarziate si rezolvarea problemelor care pot aparea; Vei comunica cu partenerii externi, colegii din alte departamentele interne pentru rezolvarea problemelor care pot aparea in procesarea sau livrarea anumitor comenzi; Cerinte: Orientarea către client și capacitate de adaptare; Responsabil ă si serioas ă; Abilități excelente de comunicare și negociere; Spirit de initiativa si seriozitate; Ordonat si atent la detalii; Capabil sa lucreze in echipa, dar si individual; Experienta aterioara pe un post similar va constitui un avantaj. Cunoștințe de limba maghiară reprezintă un avantaj considerabil Beneficii: Salariu NET de 2800 lei; Bonuri de Masa in valoare de 600 lei; Comision din Vanzari; Puncte in valoare de 100 lei pentru cumparaturi Decontarea partiala a transportului in valoare de 75 lei; Programul de lucru este fix, de Luni pana Vineri de la ora 08:00 17:00; Seriozitate (Salariul si bonusurile se acorda fara intarzieri, de fiecare data!); Loc de muncă stabil; Majorari salariale periodice pe masura confirmarilor, plusului de valoare adus companiei dovedit practic; Suport pentru dezvoltare profesionala (cursuri, conferinte); Posibilitatea de a-ti pune in practica propriile idei; Posibilitatea pentru dezvoltare profesionala; Posibilitatea de promovare in cadrul firmei; Conditii de munca la standarde europene; Un loc de muncă plăcut, stabil și sigur; Atmosfera de lucru placuta; Cafea buna si Super colegi. Siguranta si calitatea produselor, abilitatea de a motiva si de dezvolta oamenii, capacitatea de inovare si marcile solide sunt o prioritate pentru BrandPaper. Daca iti doresti sa faci parte din cadrul unei companii de prestigiu, intr-o firma care isi respecta personalul, te asteptam in echipa noastra. Crezi ca esti potrivit pentru acest post? Poti sa o contactezi pe colega noastra Robu Balint Ana Daniela la numarul de telefon sau ne poti trimite un CV la adresa de e-mail: recrutari brandpaper.ro. Daca iti doresti sa faci parte din cadrul unei companii de prestigiu si dintr-o firma care isi respecta personalul, te așteptăm cu drag in echipa noastră!
-
Vino in echipa noastra Suntem de 14 ani pe piata si povestea continua datorita profesionalismului si clientilor noștrii mulțumiți! Angajam Mecanic Auto Oferim: Salariu fix 6000 net in mâna Program 8 ore pe zi cu pauza de masa de luni pana vineri. Masa asigurata Decont transport Disciplina obligatoriu 21 de zile de concediu anual Prima anuala de vechime Colaborare pe termen lung Posibilitate de avansare Cerinte Curs mecanic auto Experienta minim 1 an Permis categoria B Mai multe detalii se vor discuta la interviu. Asteptam cv -ul dvs la adresa de e-mail sau pe what app
-
Angajez Operator Deservent să lucreze pe Manitou Rotativ pentru șantierul din Câmpia Turzii - Se cere experiență de lucru pe utilaj - Atestat Iscir de stivuitorist și macara Pentru mai multe detalii la telefon
-
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Elania Resort cauta GRADINAR. Cautam o persoana care sa se ocupe la intretinerea spatiului verde din perimetrul resortului ELANIA. Locatia are o gradina fabuloasa catre necesita atentie, grija, tuns iarba si ingrijit plantele. Se cauta o persoana cu experienta la ingrijirea spatiilor verzi, abilitati de a urmari sarcini multiple si atentie la detaliu. Daca vrei sa faci parte din echipa ELANIA, da-ne un telefon. Se asigura contract individual de munca pe perioada nedeterminata. Locatia este in Faget, jud. Cluj.
-
societate angajează soferita sofer camion categoria CE pentru 2 curse interne săptămâna Cluj-Napoca -- Arad. Salariu atractiv. In medie sunt cam 4500 km lunar. detalii la telefon
-
Angajam Casiera / Operatoare Pariuri Sportive și Sloturi salar Atractiv .
-
Cerinte: Absolvent studii superioare; Experienta anterioara in vanzari si relatii cu clientii; Experienta in organizarea de evenimente reprezinta un avantaj; Simt estetic; Disponibilitate pentru program flexibil; Cunostinte foarte bune de operare MS-Office; Persoana motivata atat de rezultate, cat si de coordonarea unei echipe; Carnet de conducere categoria B. Responsabilitati: Organizarea evenimentelor, inclusiv ofertarea produselor, negocierea cu clientii, conceperea meniului, lansarea comenzilor, pregatirea logisticii necesare in functie de tipul de eveniment care are loc; Participarea la targuri de specialitate; Organizarea, coordonarea si asigurarea controlului activitatii la evenimentele de care raspunde, astfel incat sa se asigure incadrarea in timp, satisfactia clientilor si realizarea obiectivelor companiei; Stabilirea mentinerea unor relatii adecvate cu clientii si rezolvarea reclamatiilor, indiferent de natura acestora; Prospectarea pietei, vizitarea clientilor in vederea ofertarii si realizerea de baze de date cu potentiali clienti; Cunoasterea produselor, serviciilor si ofertelor firmei. Oferta, beneficii: Societatea asigura training specific pe postul ocupat; Pachet salarial motivant; Avantajul de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica.
-
Angajam manager service auto În Cluj-Napoca. Contract pe perioada nedeterminata , 8 ore pe zi de luni pana vineri de la 9 la 18 cu o ora pauza de masa. Decont transport Cerințe : Disciplinat, punctual și corect Recepție facturi Ofertare clienți Se asigura Trainig si posibilitatea de promovare. Pachet salarial atractiv în funcție de performanță Detalii la nr de telefon