Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Cluj Companii Disponibil din: 2022-05-01 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajam straini care sant in romania,oferim cazare,1 masa pe zi,salar 2.400 lei luna,abonament

    ANGAJAM STRAINI CARE SANT IN ROMANIA,OFERIM CAZARE,1 MASA PE ZI,SALAR 2.400 LEI LUNA,ABONAMENT PENTRU TRANSPORT IN ORAS, -MUNCITORI IN SECTIA DE FABRICAT BISCUITI SI PATISERIE, -INFORMATII LA TELEFON SAU MESAJ.

  • 34

    Angajam Curier in Cluj- Napoca

    Transilvania Post - firma de curierat, Calea Baciului 1-3, angajam CURIER pentru Cluj- Napoca si imprejurimi. Cerinte: seriozitate, experienta in conducerea de autoutilitare. Venituri nete incepand de la 4000 ron in functie de experienta. Program L- V. NU se lucreaza in weekend. Pentru alte detalii va rugam sa sunati la nr de telefon sau sa atasati CV.

  • 32

    Angajam Operatori Buldoexcavator,Excavatoristi si Grederisti

    Firma de constructii drumuri angajeaza Operatori Buldoexcavator,Excavatoristi si Grederisti, cu experienta,perioada de lucru vara-iarna.

  • Firma atestata ANRE angajeaza ELECTRICIAN cu sau fara experienta!!!!Salar Atractiv!!!!

    Firma atestata ANRE angajeaza ELECTRICIAN cu sau fara experienta!!!!Permisul auto constituie un avantaj!!!Salar atractiv!!!!

    Repostat automat
  • Angajam persoane pentru curățenie la scări de bloc

    Angajam persoane pentru curățenie la scări de bloc.Program de 8 ore.

  • 2

    Firma in domeniul constructiilor CFDP angajeaza personal calificat si necalificat, zona Huedin

    Firma in domeniul constructiilor CFDP angajeaza muncitori calificati (cu permis de conducere categ B), muncitori necalificati, fierari betonisti, dulgheri, pentru lucrari de cale ferata, zona Cluj-Huedin. Se ofera salariu atractiv. Pentru informatii suplimentare sunati la telefon

  • 1

    Maistru electrician/energetician

    SC INSTAL ITTU SRL angajeaza: Maistru electrician/energetician: Competente: Studii medii- profil mecano-energetic Experienta minim 3 ani Foarte bune competente de organizare, planificare, coordonare, control, capacitatea de a lua decizii Cunostinte electrice/tehnice Capacitate de analiza si sinteza Seriozitate si implicare Disponibilitate la deplasări în teren Oferim salariu negociabil in functie de competente, bonusuri de perfomanta si seriozitate. Pentru detalii si C.V.: Email: Tel:

  • 2

    Angajăm tâmplar-dulgher pentru producție elemente prefabricate pentru construcții din lemn

    Angajăm tâmplar-dulgher pentru producție elemente prefabricate pentru construcții din lemn Cerințe obligatorii: Experiență în prelucrarea lemnului masiv și în domeniul construcțiilor din lemn. Abilități în citirea planurilor și a detaliilor tehnice. Abilități în utilizarea sculelor și utilajelor specifice (fierăstrău circular, freză, mașină de mortezat, rindea, abricht, mașină de rindeluit la grosime, circular cu masă mobilă, etc.). Responsabilitate, seriozitate, atenție la detalii și precizie în măsurători și prelucrări. Alte cerințe: Spirit de echipă, inițiativă și implicare Responsabilități: Confecționarea și asamblarea elementelor din lemn pentru construcția de case pe sistem Timber frame , pentru construcția de șarpante din lemn, pergole, foișori și alte tipuri de construcții pe structură din lemn. Respectarea standardelor de calitate și siguranță în muncă. Condiții de lucru: Loc de muncă stabil, în hală de producție, localizată în Piața 1 Mai, Cluj-Napoca Program de lucru de 8h zi, de luni până vineri. Posibilitatea de integrare intr-o echipă unită, cu peste 20 de ani de experiență în domeniul construcțiilor din lemn. Salariu atractiv care se oferă după interviu, în funcție de experiența anterioară, calificări și abilități.

  • 2

    Angajăm tâmplar-dulgher pentru construcție montaj structuri din lemn

    Angajăm tâmplar-dulgher pentru construcție montaj structuri din lemn Cerințe obligatorii: Experiență în montajul construcțiilor din lemn. Abilități în citirea planurilor și a detaliilor tehnice. Abilități în utilizarea sculelor și utilajelor specifice (fierăstrău circular, freză, mașină de mortezat, rindea, etc.). Responsabilitate, seriozitate, atenție la detalii și precizie în măsurători și prelucrări. Alte cerințe: Spirit de echipă, inițiativă și implicare Responsabilități: Confecționarea și asamblarea elementelor din lemn pentru construcția de case pe sistem Timber frame , pentru construcția de șarpante din lemn, pergole, foișori și alte tipuri de construcții pe structură din lemn. Montajul de pardoseli de exterior din lemn ( decking ). Montajul de fațade ventilate din lemn. Respectarea standardelor de calitate și siguranță în muncă. Condiții de lucru: Se lucrează pe șantier, în Cluj Napoca și localități învecinate Loc de muncă stabil. Program de lucru de 8h zi, de luni până vineri. Posibilitatea de integrare intr-o echipă unită, cu peste 20 de ani de experiență în domeniul construcțiilor din lemn. Salariu atractiv care se oferă după interviu, în funcție de experiența anterioară, calificări și abilități.

  • Remote Telemarketer Position Available Competitive Salary and Commission!

    We are seeking motivated individuals residing in Romania who are interested in remote work opportunities. The role involves conducting phone sales and marketing market information, primarily in the Romanian market. Previous experience in a call center environment is considered advantageous. Responsibilities: Conduct phone sales with companies according to provided guidelines. Accurately record and document sales activities using our online system. Adhere to scheduled office hours, Monday to Friday, from 08:00 to 12:00 and 13:00 to 16:00, i.e., 7 hours per day. Requirements: Own a computer, headset, and possess a reliable internet connection. Fluent in English. Previous experience in a call center or sales environment is advantageous but not mandatory. Benefits: Remote work opportunity. Base gross salary of 3300 RON month, with a commission system based on sales performance. Opportunity for growth and development within the company. If you meet the requirements and are interested in joining our team, please submit your CV along with a cover letter detailing your relevant experience. We look forward to hearing from you.

  • Angajam sofer bascula 8 x 4

    Firma constructii drumuri autostrazi & cai ferate, angajam soferi autobasculanta 8 x 4. Compania noastra pune accent pe calitate, seriozitate, lucruri pe care le cerem si le si oferim. Cerinte: Permis conducere categoria C, atestat profesional pentru transport marfa, card digital pentru tahograf, experienta pe bascula 8 x 4 in regim de santier. Disponibilitate la deplasari, santier pe raza judetului Cluj si Bihor. Se ofera salariu motivant. Detalii doar la telefon , nu raspundem la mesaje!

  • Angajam Specialist Achizitii

    Responsabilitati Intreține relațiile cu furnizorii, efectuează comenzi, urmărește termenele de livrare Intocmește și transmite cererile de informații, oferte și cotații în legatură cu respectivele achiziții Calculează necesarul materialelor ce trebuiesc achizitionate pentru a îndeplini planurile de producție - material requirements planning (MRP) Folosește sistemele informatice puse la dispoziție, le mentine actualizate Imbunătățește condițiile comerciale (preț achiziție, bonus, termen de plată, termen de livrare, mostre gratuite, garanții); Verifică și analizează stocurile, transmițând comenzi de rulaj pentru evitarea situațiilor out of stock. Studii superioare Experiență în domeniul achizițiilor pentru productie Abilități de negociere, analiză, sinteză, previziuni și planificare Cunoaşterea limbii engleze scris si vorbit Abilități de rezolvare a situațiilor neprevăzute, rapiditate, promptitudine Atitudine pozitiva, orientata spre rezolvarea problemelor si lucrul in echipa Microsoft Office, in special Excel Salariu fix plus beneficii Tichete de masă - 40 lei zi Bonus 8 Martie - 150 lei Bonus Paști - 300 lei Bonus Crăciun - 300 lei Bonus aniversare companie - 150 lei Bonus 1 Iunie - 150 lei Al 13-lea salariu în luna Decembrie Bonus anual de distriburie a profitului Spor de vechime din al treilea an în cadrul companiei O masă caldă platită integral de companie Abonament medical Transport gratuit Detalii la numărul

  • 4

    Esti tehnician montaj / service? Hai la noi!

    Angajam doua persoane pentru lucrari de montaj, reparatii, intretinere a echipamentelor de ridicat industriale (macarale pivotante, poduri rulante, lifturi de marfa etc). Esti candidatul preferat daca: Ai permis de conducere, categoria B. Ai o atitudine pozitiva, disponibilitatea de a invata lucruri noi si spirit de echipa. Esti disponibil pentru deplasari in tara (in medie 1-2 saptamani / luna, de luni pana vineri). Esti apt pentru munca la inaltime. Ai experienta la utilizarea de scule electrice si mecanice profesionale. Ai capacitatea de a citi si interpreta scheme electrice de complexitate mica si medie. Constituie un avantaj daca: Ai experienta de lucru cu echipamente industriale, masini-unelte, automatizari. Ai cunostinte minime de limba engleza. Pentru efortul tau depus, noi iti oferim: Venit net pana la 5000 lei, in functie de experienta, cunostinte si abilitati. Calificare la locul de munca daca nu stii ceva, noi te invatam. Contract de munca pe perioada nedeterminata. Bonusuri: prime de Craciun, de Paste, de concediu, diurna in delegatie de 50 lei / zi. Decontare transport in comun. Ore suplimentare platite, cand este cazul sa se stea peste program. Program de lucru: L-V 8 - 16.30 (30 minute pauza de masa). Pentru informatii suplimentare, sau aplicare, trimite-ne CV-ul tau sau da-ne un telefon la numarul

  • 3

    Angajam CURIER - locatia Cluj-Napoca, aeroport

    CURIER Suntem în căutarea unui CURIER dedicat și responsabil pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ești o persoană organizată, cu abilități excelente de comunicare și o atitudine pozitivă, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine. Responsabilități: * Livrarea mărfurilor în siguranță și la timp către clienți; * Verificarea și pregătirea mărfurilor pentru livrare; * Încărcarea și descărcarea mărfurilor în mod eficient; * Completarea documentelor necesare pentru fiecare livrare; Cerințe: * Experiență anterioară în domeniul livrărilor de mărfuri; * Permis de conducere categoria B ; * Abilități excelente de conducere și cunoștințe ale regulilor de circulație; * Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a face față termenelor limită strânse; * Atenție la detalii și abilități bune de organizare; * Abilități de comunicare excelente și o atitudine prietenoasă față de clienți; Beneficii: * Contract pe perioada NEDETERMINATA; * Salariu MOTIVANT ; * Tichete de masă; * Prime de sărbători; * Asigurare medicală; * Transport asigurat; * Oportunitatea de a lucra într-o companie de renume; * O echipă prietenoasă și sprijinitoare; * Program de lucru : L-V 8 ore ; Dacă ești o persoană motivată și dornică să faci parte dintr-o echipă dinamică, te încurajăm să aplici pentru poziția de curier. Trimite-ne CV-ul tău actualizat și o scurtă descriere a experienței tale în domeniu. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!

  • 1

    Reprezentant medical Cluj - Napoca

    Candidatul Ideal Studii superioare finalizate (avantaj: medicina, farmacie, chimie, biologie); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Experienta in promovare oferte in cabinete si clinici stomatologice, spitale, lanturi farmaceutice; Organizare si planificare, orientare spre performanta si rezultate; Seriozitate, responsabilitate; Cunostinte nivel mediu de limba engleza; Permis de conducere categoria B si disponibilitate pentru deplasari la clienti; Descrierea jobului Promoveaza produsele companiei catre medici, farmacisti si alte categorii de specialisti si cadre medicale din institutiile private sau publice, in zona alocata - in principal medici stomatologi; Dezvolta imaginea companiei prin activitati specifice de promovare medicala; Vizitează clienții din teritoriul alocat, conform planului stabilit; Mentine si dezvolta relatii profesionale de succes cu toti clientii din zona desemnata, identifica noi oportunitati de business; Monitorizeaza piata stomatologica si competitia; Intocmeste rapoarte periodice cu privire la activitatea realizata. De ce sa te alaturi echipei noastre? Vei face parte dintr-o echipa tanara, dinamica. Pachet salarial: salariu, bonus de performanta, indemnizatie de mobilitate, tichete de masa. Autoturism, laptop si telefon de serviciu. Posibilităţi de dezvoltare profesională. Un proces de instruire complet, specific noului tău rol. Pachet servicii medicale la o clinica privata. Viziteaza site-ul pentru a ne cunoaste produsele si vino alaturi de noi! Descrierea companiei Pansiprod Distribuție înseamnă o echipă de profesioniști specializați în vânzarea produselor pentru piața medicală și farmaceutică, având o preocupare continuă către ceea ce este nou pentru îngrijirea sănătății oamenilor. Suntem o companie de import și distribuție la nivel national de dispozitive si consumabile medicale, suplimente alimentare si dermato-cosmetice, asigurand si service pentru dispozitivele medicale. Cu peste 10 ani de experienta in vanzari am devenit una dintre cele mai dinamice companii din domeniul in care ne desfasuram activitatea.

  • 1

    Salon angajam coafeza

    Salon ADRIART cu o vechime de aproape 20 de ani, cu clientela formata, angajam coafeza, Persoana pe care o cautam trebuie sa aiba minim 2 ani experienta, Pentru informatii sunati la .

  • Căutăm educator, un om care să îndrăgească bebelușii, copiii și copilăria timpurie

    Vom avea curând un loc în echipa noastră, însă ne-ar plăcea să știi că locul nu se potrivește pentru toată lumea și e normal și în regulă să fie așa. Credem că e nevoie să-ți fie drag de copii și de copilăria timpurie ca să-ți fie mai apoi drag să vii zilnic în lumea noastră și să-i însoțești cu bucurie în aventura lor. Locul este pentru o persoană asumată și responsabilă, care are capacitatea de a înțelege cât este de importantă relația de atașament care se construiește cu fiecare micuț în parte și de ce nu e tocmai în regulă să fii doar un trecător prin lumea lor. Locul este pentru acea persoană care poate crea pentru cei mai mici ai casei un mediu de căldură și siguranță și, în același timp, experiențe care să-i inspire, și care să le trezească și încurajeze curiozitatea și curajul. Ne-am bucura să te cunoaștem dacă știi despre tine că ți-e dragă bucata asta de copilărie, mai precis dacă simți că poți fi însoțitor și partener pentru bebeluși și micuți între 6 luni și 3 ani. Apreciem și dacă ești un om căruia îi e drag să se implice și să-și aducă contribuția într-o echipă. Noi ne luăm la rândul nostru angajamentul să-ți fim sprijin și să te primim în lumea noastră cum știm și putem mai bine. Dacă ai mai însoțit micuți e minunat, dacă nu, e suficient să ai drag și dorință de cunoaștere iar noi îți vom fi alături și-ți vom dărui și ție din ce știm. În momentul în care ne vom cunoaște vei vedea că suntem diferiți de o instituție tradițională, fie ea creșă sau grădiniță. Kiddo Care este acasă, atât pentru micuții noștri, cât și pentru echipă. Vom fi o echipă de 6 persoane, așa că ne place să ne numim o mică familie. Programul va fi unul full-time, în principiu de la 09:00 la 17:00. Așteptăm așadar cu drag CV-ul tău la adresa de email , iar înainte de toate, ne-am bucura dacă ai scrie în e-mail câteva cuvinte la fiecare din următoarele puncte: * O scurtă descriere a ta. Ce ți-ar plăcea să știm despre tine și nu se regăsește neapărat și în CV-ul tău? * De ce îți dorești să lucrezi cu copilași și nu în alt domeniu? * De ce ai alege Kiddo Care? Ce apreciezi la noi, din ceea ce știi până acum? Mai poți afla informații destre noi de aici Prima etapa a procesului nostru de recrutare începe cu CV-ul tău și gândurile tale la punctele de mai sus. Ne-ar plăcea să știi că vom lua în considerare doar e-mail-urile care conțin atât CV-ul cât și răspunsurile la întrebările noastre. Asta ne arată că ești cu adevărat interesat ă de locul nostru. Mai apoi, după ce parcurgem toate e-mail-urile și simțim că ne potrivim, te vom contacta pentru a stabili o întâlnire pentru a ne cunoaște mai bine. În întâlnire vom discuta de asemenea și alte detalii și celelalte aspecte referitoare la salariu, sarcini zilnice etc. Iar dacă nu vei primi vești de la noi în următoarea perioadă, înseamnă doar că am simțit o compatibilitate mai mare cu alte persoane care ne-au scris. Îți mulțumim pentru răbdarea și interesul cu care ai parcurs anunțul nostru. Sperăm să ne scrii și să reușim să ne cunoaștem curând!

Salvează căutarea