Anunțuri
Locuri de munca Cluj doar cu poze Disponibil din: 2020-11-23-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Partener direct BRINGO cu cea mai buna taxa de livrare de pe piață. PLATA variabilă începând cu 18 lei până la 50 de lei per comanda. Se livrează din magazinele Carrefour Vivo, Cora, Penny cât și magazinele partenere. -Se face contract de munca Sau -contract colaborare dacă aveți societate (PFA srl srl-D ii) aici castigurile sunt mai mari. PLATA PER COMANDA INTRE 18-45 DE LEI, IN FUNCTIE DE KM, și se pleacă cu 2-3-4 comenzi pe livrare. Plata este la zi, la 8-12 ore lucrate, minim 300 de lei până la 500 la zi in funcție de ore. ***Multiple bonusuri pe săptămână. weekend bost la taxa de livrare per comanda Se pleacă cu 3-4 comenzi pe livrare și plată este per comanda. (Raza de 15 km maxim) Comenzile se ridică din același loc Program Flexibil , lucru fără stres Oferim echipei constant pe durata zilei de munca suport și asistenta. Se lucrează pe aplicație, ceea ce face modul de lucru sa fie foarte comod și ușor de învățat. Se poate lucra și part time sau doar in weekend. Cerințe: - Mașina personala - Telefon cu android - Punem mult accent pe seriozitate și promptitudine. * Nu necesita experienta, Trainingul și modul de lucru îl veți primii atât la început cât și pe toată durata activitatii. Programul este flexibil, ne adaptam după timpul tău. Programul la comenzi este de la 08:00-22:00, iar aici alegem împreună orele în care vei fi activ. Hai în echipa noastră, și cu siguranță vei fi mulțumit de munca depusa prin câștigurile acumulate. Contact whatsapp sau mesaje olx.
-
Promovat
Compania Case Aplus in expansiune Ce Proiectează, Produce și Execută: Case din lemn, Sarpante, Plansee și structuri din lemn industralizate, angajează Operator de masini automate semi-automate. Se oferă -venituri motivante -beneficii suplimentare -posibilitatea realizarii unei cariere -program flexibil full-time -cursuri gratuite de initiere și perfectionare -apartenenta la un Brand Recunoscut pentru calitate si seriozitate Cerințe: -abilități bune de comunicare și lucru în echipă -dorința de realizare profesională -cunostințe bune de lectura a desenelor tehnice.
-
Promovat
Manpower recruteaza dispecer pentru una dintre cele mai mari companii din domeniul transporturilor in Gilau! Responsabilități: - Coordonarea și expedierea șoferilor către rutele alocate; - Comunicarea cu șoferii pentru a furniza informațiile și actualizările necesare; - Monitorizarea progresului șoferului și soluționarea oricăror probleme sau întârzieri; - Păstrarea înregistrărilor exacte ale activităților de expediere; - Oferirea unui serviciu excelent pentru clienți și adresarea întrebărilor sau preocupărilor clienților; Cerințe: - Se preferă experiență anterioară în dispecerare sau logistică; - Abilități puternice de comunicare și organizare; - Capacitate de a lucra într-un mediu rapid și multitasking eficient; - Limba engleza la nivel mediu spre avansat; - Diploma de bacalaureat. Beneficii: - Contract pe perioada nedeterminata; - Salariul motivant; - Tichete de masa; - Transport asigurat prin masinile companiei; - Training gratuit in cadrul companiei; Pentru mai multe detalii, ne puteti apela la numarul de telefon: 0729 800 721 sau sa ne trimiteti CV-ul pe WhatsApp la numarul de telefon 0729 800 721!
-
Promovat
Cameriste in Grecia in hoteluri de 5* Oferim locuri de munca ca si cameriste in resorturi si hoteluri de 5* din Grecia 100 locuri disponibile. CAUTAM: Cameriste CERINTE: varsta intre 18-55 de ani Engleza: nivel incepator conversational OFERIM: Salariu de intre 1000 - 1300 euro net luna Cazarea si mancarea asigurate GRATUIT Bonusuri: Prima de Craciun si Prima de plecare Angajarea se face de catre Hotel direct si nu de catre alte firme intermediare - Perioada contractuala Aprilie Mai Octombrie Noiembrie (flexibila in functie de perioada in care este disponibil candidatul) NU SE PERCEP NICIUN FEL DE TAXE SAU COMISIOANE! Costuri: - Transporul pana in Cipru sau GRECIA este suportat de candidat in jur de 250 350 de lei cu avionul sau autocarul Cine suntem noi: Ustravel este o companie fondata in anul 2005 in Timisoara, in prezent avand 4 birouri in Romania: Bucuresti, Iasi, Timisoara si Cluj. Din 2005 pana in prezent am intermediat peste 20.000 de candidati in Europa si USA. Cu peste 19 ani de experienta in domeniu, Ustravel are parteneriate cu cele mai mari lanturi hoteliere si companii de top din Europa, oferind joburi sigure. Pentru informatii sunati la 0721 275 501.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
OPERATORI la MAȘINI UNELTE SEMIAUTOMATE ȘI AUTOMATE Salariul brut - 3820 lei, iar din luna a saptea de la angajare - 4100 lei Tichete de masă 40 lei zi Bonus 8 Martie- 150 lei Bonus Paști 300 lei Bonus Crăciun 300 lei Aniversare companie 150 lei Bonus 1 Iunie 150 lei O masa calda platita integral de companie Abonament servicii medicale Transport gratuit Salariul 13 Mai avem și alte beneficii de care te poți bucura alături de noi. Tel. de contact:
-
Angajez agent de securitate, cu sau fara atestat pentru obiectivele din Cluj Napoca. Va rog sunati in intervalul : L-V intre orele 10:00 - 17:00.
-
Firma partenera GLOVO & TAZZ cauta curieri dornici pentru o colaborare deschisa in CLUJ-NAPOCA. Program super flexibil, lucrezi cand vrei si cat vrei. Veniturile sunt pe masura timpului pe care doresti sa il aloci acestui job. Astfel poti obtine venituri cuprinse intre 500 si 3500 lei pe saptamana! Oferim: Contract de munca LEGAL. Probabil cel mai mic si convenabil comision de pe piata. Mediu de lucru placut. Oferim TRAINING pentru a incepe + indrumare pentru a face bani mai eficient. Echipament pentru livrare GRATUIT! Oferim BICICLETA ELECTRICA GRATUIT in cazul in care nu dispuneti de un mijloc de transport! Cerinte: Varsta minima 18 ani! Dorinta de lucru si de a face bani. Bonusuri in functie de comenzi + tips. Vehicul personal (bicicleta scuter masina) SAU Putem oferi gratuit bicicleta electrica. Asa ca, daca ai ceva timp liber si vrei sa ai o sursa de venit cu un program flexibil, acest job poate fi potrivit pentru tine! Pentru detalii puteti lasa un mesaj sau sunati la numarul afisat. .
-
Domn 47 ani caut oferta de angajare ca șofer cat b c d e,șofer ambulanță, am atestat, sau alte domenii de luni-vineri, exclus weekend sau doua cu două.. rog si ofer seriozitate. sunt disponibil imediat. Tel. .
-
Angajam Asistenta MARKETING Persoana se ocupa urmatoarele operatiuniȘ - promovarea produselor si serviciilor firmei direct sa prin terti gen Mailchimp si firme specializate de promovare on-line - editeaza bazele de date cu clientii - lanseaza campaniile si urmareste rezultatele - urmareste comenzile si ofertele specializate Activam in domeniul vanzarii de echipamente hi-tech de print publicitar si comercial pe piata din Romania si est europeana. Sintem locati in Parc Industrial de inalte Tehnologii Tetarom 1, str. Nikola Tesla nr. 14 (varianta de acces Grigorescu - Baciu Taietura Turcului). Asteptam cu interes CV-ul tau pe email https: promomag.cool-shop.eu ro https: promomag.mcollection.gift www.supremoffice.ro www.uv-dtf-dtg.ro www.novi-romania.ro
-
Pentru o companie din nordul Olandei, angajăm mecanici sau ajutor de mecanici, în ateliere (stații ITP). Se cere vorbirea limbii engleze și experiență în domeniu. Permisul de conducere reprezintă un avantaj. Se oferă: - loc de muncă cu contract pe perioadă nedeterminată - cazare în case, cu toate utilitățile incluse la 100 euro săptămână persoană - asigurare de sănătate 35,58 euro săptămână - transport gratuit de la cazare la locul de muncă - identitate olandeză (BSN) gratuită - contract pe periodă nedeterminată - salarizare săptămânală direct în contul bancar. NU percepem taxe sau comisioane!
-
Responsabilități: - Verifică și supraveghează obiectivul în vederea asigurării securității; - Informează și îndrumă personalul spre locațiile diverselor amplasamente din obiectiv; - Dacă apar situații de urgență, ia primele măsuri pentru prevenirea accidentelor și avariilor până la sosirea pompierilor, poliției și altor organe în drept; - Intervine în cazul în care observă sau constată distrugeri în perimetrul obiectivului; - Menține, asigură și păstrează liniștea publică în zona de care este direct răspunzător. Cerințe: - Atestat de pază / certificat de calificare profesională în domeniul pazei și protecției; - Capacitatea de a comunica și relaționa în situații diverse; - Spirit de observație; - Disciplină, calm și discreție; - Spirit de echipă. Beneficii: - Salariu fix + bonusuri și prime; - Tichete de masă (30lei/zi); - Abonament medical privat.
-
Cautam persoana sociabila, calculata si automotivata care sa faca parte din echipa noastra de vanzari din judetul Cluj. Aceasta persoana se va ocupa de zona sa geografica de clienti, in cadrul judetului CJ, si va vizita un portofoliu bine stabilit de locatii. In aceste locatii va fi responsabil de comenzi si buna colaborare cu acesti clienti. Noi oferim pachet salarial motivant care este format din component fixa neta intre 3.200 si 3.500 ron + componenta variabila (bonusuri) + bonuri de masa 40 ron zi. Locatia este in Apahida (NERVIA), str. Constructorilor, nr. 23, jud. Cluj. Aplica acum si te vom contacta noi!
-
Program de Luni pana Vineri 7:30-16:00. Salariu intre 3200 si 5000 NET. Masina de serviciu, Prime de sarbatori, Premii de performanta. Contract pe perioada nedetrminata. Detalii la:
-
Locatie: Marasti Program: Luni-Vineri Salariu 2950 NET Contract pe perioada nedeterminata. Detalii la:
-
Firma ROMAX MDM angajază muncitor necalificat, cu sau fără experiență. Domeniul de activitate al firmei este colectarea și prelucrarea anumitor deseuri neferoase cum ar fi: electronice și electrocasnice, polistiren, cabluri, cu scopul revalorizării acestora. Sediul se află în Dej, (Platforma combinatului, lângă TIGER) Mai mulște informatii la .
-
Profilco RO, depozit de profile din aluminiu si accesorii pentru tamplarie angajeaza reprezentant comercial programul este luni-vineri 08:00-17:00 Pentru detalii va asteptam la interviu
-
CURIER Suntem în căutarea unui CURIER dedicat și responsabil pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ești o persoană organizată, cu abilități excelente de comunicare și o atitudine pozitivă, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine. Responsabilități: * Livrarea mărfurilor în siguranță și la timp către clienți; * Verificarea și pregătirea mărfurilor pentru livrare; * Încărcarea și descărcarea mărfurilor în mod eficient; * Completarea documentelor necesare pentru fiecare livrare; Cerințe: * Experiență anterioară în domeniul livrărilor de mărfuri; * Permis de conducere categoria B ; * Abilități excelente de conducere și cunoștințe ale regulilor de circulație; * Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a face față termenelor limită strânse; * Atenție la detalii și abilități bune de organizare; * Abilități de comunicare excelente și o atitudine prietenoasă față de clienți; Beneficii: * Contract pe perioada NEDETERMINATA; * Salariu MOTIVANT ; * Tichete de masă; * Prime de sărbători; * Asigurare medicală; * Transport asigurat; * Oportunitatea de a lucra într-o companie de renume; * O echipă prietenoasă și sprijinitoare; * Program de lucru : L-V 8 ore ; Dacă ești o persoană motivată și dornică să faci parte dintr-o echipă dinamică, te încurajăm să aplici pentru poziția de curier. Trimite-ne CV-ul tău actualizat și o scurtă descriere a experienței tale în domeniu. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
Angajam operator productie pe utilaj de profilare a tablei la punctul de lucru din Huedin. Responasbilitati: - manevrarea pieselor din tabla; - pregatirea si instalarea utilajelor de profilare a tablei; - respectarea sarcinilor de lucru; Cerinte: - studii medii; - cunostinte de folosire a instrumentelor de masurare si de desen tehnic (reprezinta avantaj); - implicare si seriozitate; Beneficii: - oferim bonuri de masa; - contract de munca pe perioada nedeterminata; - salariul se negociaza in cadrul interviului; Programul de lucru: luni - vineri, de la ora 8 la 17, plus doua sambete pe luna, de la ora 8 la 13; Pentru mai multe detalii ne gasiti la numarul de telefon din anunt intre orele 8-17.
-
Societatea RMG angajeaza Agenti de securitate pentru Magazine in Localitatea Cluj. Pentru mai multe informatii, sunati la numarul de telefon afisat!
-
Candidatul Ideal: Studii medii de specialitate sau studii superioare tehnice (electrica, mecanica, electro-mecanica); Experienta minim 5 ani in domeniul electric, mecanic sau electro-mecanic; Experienta in coordonarea unei echipe; Cunostiinte solide in: operare calculator (MS Office, ERP), scheme si simboluri electrice, desen tehnic; ISO 9001:2008; Experienta in lucrarile de santier pentru punere in functiune ansamble subansamble. Responsabilitati: Îndrumă, coordonează, organizează şi răspunde de buna desfăşurare a activităţii de producţie; Asigurarea, urmărirea mentenanţei echipamentelor din santier potrivit planificarii (intern sau extern); Stabileşte programul de intrare în procesul de fabricaţie a comenzilor noi în funcţie de gradul de aprovizionare cu materialele necesare şi de personalul disponibil; Răspunde de încadrarea în norma de ore stabilită prin fişa de manopera; Efectuează instructajul periodic de SSM şi PSI pe santier pe baza planificarii si a tematicii puse la dispozitie de catre consultantul extern. Beneficii: Salariu atractiv; Tichete de masa, in valoare de 30 lei zi; Decontare transport; Abonament medical; Prima de performanta pana la 1 salar net, la final de an. Descrierea companiei: Companie 100% franceză, parte a grupului Gonzales, înființată în anul 2002, Energom are peste 22 ani de experiență în integrarea de tablouri electrice și echipamente electromecanice: conveioare, bancuri de test, mașini speciale.
-
Candidatul Ideal: Studii medii de specialitate studii superioare (inginerie, economice, de gestiune); Experienta pe o pozitie similara; Capacitate de analiza si sinteza; Spirit de observatie si organizatoric; Capacitate de lucru in echipa; Spontaneitate, operativitate si flexibilitate. Responsabilitati: Pregatirea documentatiei tehnice si a materialor (piese, componente, etc.) in vederea prelucrarii; Alocarea documentatie tehnice aferente materialelor de prelucrat; Gestionearea materialelor care i se încredinţează; Distribuirea in atelier si informarea operatorilor privind existenta documentatiei si a materialelor de prelucrat, in zonele aferente procesului tehnologic; Colectarea si completarea informatiilor privind stadiul de executie al pieselor in tabelul de urmarire piese; Completarea documentatie tehnice aferenta pieselor masurate de catra ctc. Beneficii: Salariu atractiv; Tichete de masa, in valoare de 30 lei zi; Decontare transport; Abonament medical; Prima de performanta pana la 1 salar net, la final de an. Descrierea companiei: Companie 100% franceză, parte a grupului Gonzales, înființată în anul 2002, Energom peste 22 ani de experiență în integrarea de tablouri electrice și echipamente electromecanice: conveioare, bancuri de test, mașini speciale.
-
Candidatul Ideal: Persoana dinamica, indemanatica, atenta la detalii; Orientare catre calitate in executie; Productivitate (incadrarea in normele de timp); Capacitate de lucru în echipă; Constituie avantaj experienta in montare si cablare de dulapuri electrice; citirea de scheme si simboluri electrice. Beneficii: Salariu atractiv; Tichete de masa, in valoare de 30 lei/zi; Decontare transport; Abonament medical; Prime periodice si al 13-lea salariu la final de an; Posibilitati reale de avansare si dezvoltare; Mediu de lucru placut si curat. Responsabilitati: Executa montajul echipamentelor conform dosarului de executie; Executa lucrarile de trasee si cablare ale instalatiilor electrice conform proiectului; Executa lucrări de instalații electrice de joasă tensiune; Punct de lucru fix in Cluj-Napoca; Munca intr-un singur schimb, fara deplasari, se lucreaza in interior.
-
Angajam personal pentru azil in Germania. ASISTENTE ASISTENȚI Detali suplimentare la telefon sau Wapp. Oferim și cursuri pentru limba germana gratuit. zilnic 8-17
-
Angajam o persoana la recepția unei clădiri de birouri din zona centrala a municipiului Cluj-Napoca. Program luni - vineri (08:30 - 17:30), fără weekend-uri sau sărbători legale. Cerinte: -cunoștințe minime de limba engleza -seriozitate, punctualitate -experienta minima in secretariat administrativ, constituie un avantaj Salariul net începând cu 2.700 lei luna, transferat direct în contul bancar al angajatului.