Anunțuri
Locuri de munca Cluj Disponibil din: 2021-0-04-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Ne marim echipa ! Motivele pentru care trebuie sa ni te alaturi: A. suntem un Grup de companii cu renume in piata, cu sediu si hale proprii in Parc Ind. Tetarom 1. B. ai avantaj net si certitudine suplimentara fata de orice alta companie concurenta, intrucat gama pe care o avem acopera produsele si serviciile a mai multor companii la un loc, cu calte cuvinte sanse maxime de vanzare: 1. TIPOGRAFIE - SupremPRINT: tiparituri comerciale 2. PRODUCTIE PUBLICITARA - SupremADVERTISING print publicitar indoor si outdoor, litere volumetrice, totemuri, standuri expozitionale, panouri LED 3. PROMOTIONALE CORPORATE - PromoMAG: articole personalizate, inclusiv tricouri si cadouri cororate 3. TEXTILE SI INCALTAMINTE - Suprem@WORK: imbracaminte de lucru si de protectie, sport, casual, office. 5. PAPETARIE-BIROTICA -SupremOFFICE: consumabile office, birotica, afisare si prezentare, etc 6. COPIATOARE SI IMPRIMANTE - SupremTECH: inchirierE, service, vanzari copiatoare, imprimante, calculatoare. 7. IGIENA COLECTIVA - SupremCLEAN: dezinfectanti, detergenti, consumabile, hartie tehnica 8. AMBALAJE - SupremPACK (in curand): cutii, ambalaje horeca, fast food, pungI C. beneficii: - pachet salarial motivant ce include atat comision cat si bonusuri suplimentare pentru realizari. - mediu de lucru motivant, suport si coordonare sustinuta de o echipa de suport cu experienta din back office si coordonare facauta de supervizor dedicat. CERINTE: - abilitati si placerea de comunicare si relationare - grija fata de client si atentie la detalii - focus pe dezvoltare - carnet B POSTURI DISPONIBILE: - 2 posturi pentru Cluj-Napoca - 1 post pentru Dej-Gherla (domiciliul in zona respectiva) _______________________________________________________________________________ HAI SA NE CUNOASTEM ! Trimite CV-ul si contacteaza-ne telefonic la datele afisate, pentru a stabilii o intalnire la sediul din Parcul TETAROM 1, str. Nikola Tesla nr. 14 (varianta Grigorescu - Baciu cu intrare din str. Taietura Turcului nr. 47). video introductiv: https: www.youtube.com watch?v=EpCrrCaKmr8 https: promomag.cool-shop.eu ro https: promomag.mcollection.gift www.supremoffice.ro www.uv-dtf-dtg.ro www.novi-romania.ro
-
Promovat
Candidatul Ideal Daca esti o persoana responsabila, proactiva, implicata in munca, pasionata de domeniul automatizarilor si te recunosti in descrierea de mai sus nu ezita sa aplici la acest job iar noi ne vom asigura ca vei avea parte de: - perspectiva unei cariere în cadrul unei companii aflata in plina dezvoltare; - desfasurarea activitatii intr-un mediu de lucru profesionist; - participarea la traininguri de formare organizate in cadrul companiei; - pachet salarial atractiv corelat direct cu nivelul de calificare, abilitatile individuale si experienta profesionala in domeniul vizat. Descrierea jobului RESPONSABILITATI: - intocmirea de oferte si acordarea de consultanta pentru alegerea echipamentelor; - mentinerea relatiilor cu clientii existenti si extinderea portofoliului de clienti; - realizeaza activitati de programare echipamente PLC si dezvoltarea proiectelor de tip SCADA - realizeaza solutii si oferte tehnice comerciale - realizeaza integrarea gestionarea portofoliului in cadrul platformei proprii CRM E-mail Hubspot CUNOSTINTE NECESARE: Cunostinte de programare PLC (Beckhoff Siemens Schneider, etc) Cunostinte de programare aplicatii SCADA HMI (Copa-Data Siemens Schneider, etc) Software si hardware, sisteme de operare, retele de calculatoare, Office 2010, etc Abilitati de comunicare si prezentare scris si verbal (fluenta, exprimare clara si concisa) Abilitati de rezolvare a problemelor, implicare si dorinta de dezvoltare personala, capacitatea de a lucra in echipa Cunostinte avansate limba engleza Disponibilitate la deplasari Carnet de conducere: cat. B Descrierea companiei KREATRON AUTOMATION SRL este o companie infiintata in 2005 care activeaza in domeniul automatizarilor industriale. Avem calitatea de unic distribuitor national pentru companii de renume si extindere globala precum: - Beckhoff Automation GmbH (Germania) - producator de hardware si software pentru automatizare industriala - COPA-DATA (Austria) - dezvoltatorul platformei de software industrial, zenon - PULS (Germania) - producator surse de alimentare de inalta calitate - Beijer Electronics (Suedia) - producator panouri operator si HMI industrial CV-urile se vor trimite la office.at.kreatron.ro
-
Promovat
Restaurant terasa Old house,angajeaza ospatar si ajutor bucatar.
-
Promovat
Manpower angajeaza contabil junior pentru clientul sau din localitatea Gilau. Beneficii: Salariu 3000 de lei NET Tichete de 35 de lei pe zi lucrata Program in doua schimburi de luni pana vineri: Schimbul 1 de la 07:00 - 15:30 si Schimbul 2 de la 15:30 23:00. Transportul asigurat din Gilau, Cluj-Napoca si Turda. Pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cerinte: - pasiune pentru bucatarie - experienta constituie un avantaj Beneficii oferite: - masa de pranz asigurata - posbilitate de avansare in cariera Responsabilitati: - spălarea, cântărirea și tăierea ingredientelor - ambalarea si pregatirea pachetelor cu mancare pentru clientii nostri - pastrarea curățeniei în bucătărie și în spațiul de lucru Program: 06:00-15:00 de luni pana vineri Locatia: Bulevardul Muncii 217-219, Cluj-Napoca Pentru mai multe informatii va rog sa ne contactati la unul dintre numerle afisate in anunt.
-
Programul este in ture, intr-o saptamana se lucreaza luni, miercuri, sambata, duminica iar in cealalta saptamana marti, joi si vineri. Salariul se negociaza in functie de experienta. Asteptam CV-ul dumneavoastra la adresa de email sau pentru mai multe informatii ne puteti contacta telefonic la unul dintre numarele afisate in anunt.
-
Salut! Dacă vrei un job flexibil și plin de energie, hai să fii curier în echipa noastră! Ai nevoie doar de permis și vehicul (mașină, bicicletă sau motocicletă). Ce oferim: Mediu de lucru cool Șansa de a crește profesional Orar flexibil Ești interesat? Telefon cu subiectul "Aplicare - Curier". Hai să facem echipă! www.quicklivery.ro
-
Bună ziua, Suntem în căutarea unor persoane pasionate de shopping, cu o atenție deosebită pentru nevoile clienților și un simț al stilului bine dezvoltat, pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Personal Shopper. Cerințe: Orientare către detalii și capacitate de organizare Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări Beneficii: Salar motivant, cu posibilitate de bonusare în funcție de performanțe Mașină la dispoziție pentru desfășurarea activității Oportunități de dezvoltare și creștere profesională în cadrul companiei Dacă sunteți o persoană entuziastă, cu o pasiune pentru shopping și doriți să faceți parte dintr-o echipă dinamică, vă invităm să aplicați pentru acest post de Personal Shopper. Trimiteți CV-ul Vă așteptăm să vă alăturați echipei noastre! Cu stimă, Echipa Quicklivery tel:
-
Afla mai multe :https://quicklivery.ro Prietenii buni la QuickLivery se cunosc Dacă te angajezi la noi și încă aduci și alți prieteni în cadrul firmei, îți oferim o recompensă de 150 RON Iar dacă aduci 3 (pe lângă cei 450lei) vei primi și un bonus în plus de 500 RON Sună bine? Contactează-ne: Afla mai multe :https://quicklivery.ro
-
Angajam agenti de securitate pentru o clădire de birouri din Cluj-Napoca: Cerinte: -atestat agent securitate -seriozitate, punctualitate -experienta in securitatea incintelor, constituie un avantaj Salariul net începând cu 2.800 lei, și este transferat direct în contul bancar al angajatului.
-
Ofer servicii îngrijire la domiciliu: Pansamente,tratamente,administrare medicamente, toaletaj,sondaj vezical,suprimare de fire ,menaj ușor .ingrijire vârstnici.
-
Angajăm ASISTENT MANAGER la CLUJ SENIOR VILLAGE, rezidența pentru seniori din Câmpenești. Ești în căutarea unei noi oportunități profesionale și îți dorești să faci parte dintr-un colectiv dinamic, prietenos și proactiv? Haide în echipa noastră! RESPONSABILITĂȚI: - Asistarea Managerului rezidenței în coordonarea activităților zilnice, asigurând un flux de lucru eficient și organizat; - Furnizarea de suport administrativ și operațional pentru proiectele și inițiativele rezidenței, inclusiv elaborarea de rapoarte și materiale de analiză; - Gestionarea comenzilor de aprovizionare, inclusiv plasarea, urmărirea și primirea acestora, colaborând cu furnizorii pentru asigurarea unei aprovizionări eficiente și la timp a materialelor și echipamentelor necesare; - Monitorizarea și gestionarea stocului de birou, a echipamentelor și a altor resurse necesare pentru buna desfășurare a activităților din cadrul rezidenței; - Asigurarea respectării politicilor și procedurilor rezidenței în domeniul resurselor umane și asistență în procesele de recrutare, selecție și integrare a personalului nou. CERINȚE: - Cunoștințe de operare MS Office (Excel, Word, Outlook, etc.); - Punctualitate, seriozitate, capacitatea de a lucra în echipă; - Persoană harnică, ordonată, responsabilă și atentă la detalii; - Atitudine prietenoasă, optimistă, orientată spre clienți. BENEFICII: - Pachet salarial competitiv cu beneficii suplimentare; - Mediu de lucru plăcut și prietenos; - Perspectiva construirii unei cariere într-un domeniu în plin proces de expansiune în România. Interesat ă? Sună la pentru a programa un interviu sau trimite CV-ul tău la Abia așteptăm să te cunoaștem!
-
Angajam operator productie pe utilaj de profilare a tablei la punctul de lucru din Huedin. Responasbilitati: - manevrarea pieselor din tabla; - pregatirea si instalarea utilajelor de profilare a tablei; - respectarea sarcinilor de lucru; Cerinte: - studii medii; - cunostinte de folosire a instrumentelor de masurare si de desen tehnic (reprezinta avantaj); - implicare si seriozitate; Beneficii: - oferim bonuri de masa; - contract de munca pe perioada nedeterminata; - salariul se negociaza in cadrul interviului; Programul de lucru: luni - vineri, de la ora 8 la 17, plus doua sambete pe luna, de la ora 8 la 13; Pentru mai multe detalii ne gasiti la numarul de telefon din anunt intre orele 8-17.
-
FLEXIBILITATE MAXIMA LA TIMPUL DE LUCRU....CARE POATE FI SI DIFERIT DE LA ZI LA ZI SAU FIX...IN MARASTI,CENTRU SAU MANASTUR..LA CASA DE SCHIMB VALUTAR
-
Sc angajaza soferi taxi cu atestat valabil, la chirie, pe Ford Focus 1,6 diesel
-
Companie de productie cu sediul in Campia Turzii este in cautarea unui Operator CNC: Cerinte: Experienta de minim 1 an in domeniu Cunostinte de utilizare a calculatorului Program de lucru un singur schimb Daca rolul prezinta interes, asteptam un CV la adresa:
-
SOCIETATE DE SECURITATE LA NIVEL NATIONAL Angajăm director compartiment paza femeie bărbat, cu experienta in domeniu servicii securitate privata,cu portofoliu de clienți. Auto, laptop și telefon de serviciu. Salariu motivant, se negociază în urma unui interviu. Angajam director vânzări cu experienta în vânzări de servicii de securitate, bărbat femeie zona Timis, Arad, Oradea, cu portofoliu de clienți. Leptop si telefon de serviciu. Salariu motivant, se negociază in urma unui interviu. Agenti de vânzări servicii securitate. Salariu este compus din parte fixa plus comision la vanzare. Angajam contabila autorizata cu drept de semnătura și resurse umane pt. zona Arad. Experienta de lucru intr- o firma de paza este un punct in plus la angajare, leptop si telefon de serviciu. Program de Luni pana Vineri 8 ore pe zi . Salariu este negociabil. Se decontează transportul. Cei interesati pot trimite un C.V la adresa de email insotit de o fotografie dacă este posibil. Program de sunat pentru programare la interviu sau informații de Luni pana Vineri între orele 09.00 și 16.00
-
Locuri de munca in Italia la ingrijire batrani se ofera sala 1000 euro cazare masa asigurata plecare cu autocar pana la agenție limba italiana nu e obligatorie dar este un avantaj plecari săptămânale ofer si cer seriozitateara fara nici.un comision
-
Promovat
Cerințe - experiență minim 2 ani - permis de conducere categoria B - cunostințe PC: Autocad 2D - nivel mediu, excel, word; programe devize( eDevize, Windoc Deviz ) - studii universitare finalizate Descrierea jobului -Analizarea cerințelor specifice ale fiecărui proiect -Analizarea ofertelor pentru ventilație și climatizare -Elaborarea și prezentarea ofertelor tehnice și comerciale pentru sisteme ventilatie si climatizare -Selectarea și dimensionarea echipamentelor HVAC adecvate pentru fiecare proiect. -Monitorizarea evoluției proiectelor și adaptarea ofertelor conform modificărilor survenite. Beneficii - salarizare corespunzatoare cu experienta si rezultatele obtinute. - loc de munca stabil -masina de serviciu - echipamentele necesare desfasurarii locului de munca
-
Promovat
Căutăm tehnicieni si instalatori pentru service si instalare sisteme de climatizare, cu experienta practica in domeniul diagnozei, reparațiilor,instalarii si mentenanței echipamentelor de climatizare de uz comercial si industrial ( VRV(F) , VCV, CTA, Chiller, Rooftop, etc ) Activitatea se va desfășura in majoritatea timpului de lucru in Cluj-Napoca. Cerințe: -permisul de conducere categ. B reprezinta un avantaj -preferabil calificat ca si instalator, frigotehnist, electrician, automatist Ce oferim : -Salariu fix + bonusuri de performanta. -Loc de munca stabil pe perioada nedeterminata -Scule de lucru profesionale -Automobil de serviciu -Instruiri specifice activității. Persoanele interesate își pot depune CV-ul.
-
Caut personal la curățenie pentru o sală de fitness. Se lucrează în 2 schimburi de câte 8h Salariu motivant cu posibilitate de a primi bonusuri
-
Hotel restaurant Picadilly cauta echipa pentru sezonul de vara. Avem nevoie de barmani doua posturi.Ospatari si ajutor de ospatar. Data de incepere 15-20 Mai. Locatia se afla in Constanta, Mamaia
-
WGS Security , angajeaza agenti securitate pentru Cluj Napoca si Parcul Nervia Apahida .
-
angajam bucatar /ajutor de bucatar ,full time/part time pentru restaurant terasa hotel . cerinte:diploma,experienta minim 1 an,