Anunțuri
Locuri de munca Cluj doar cu poze Disponibil din: 2021-04-21-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Clientul nostru, un subcontractor cu vechime pe piata instalatiilor din Cluj-Napoca isi extinde echipa de instalatori cautand cu incepere imediata un instalator experimentat si calificat. Candidatul ideal va avea experienta solida in instalatii sanitare, termice si de ventilatie si de asemenea in coordonarea de echipe mici de instalatori sau doreste sa faca pasul urmator in cariera. Responsabilitati : Coordonarea și supervizarea echipelor de instalatori pe teren. Planificarea și executarea proiectelor de la început până la sfârșit. Asigurarea respectării standardelor de calitate și a termenelor limită. Comunicarea eficientă cu clienții și soluționarea problemelor. Cerințe: Experiență dovedită ca instalator, cu preferință pentru cei cu experiență în conducere. Cunoștințe solide în domeniul instalațiilor tehnico-sanitare. Abilități excelente de comunicare și coordonare. Capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona mai multe proiecte simultan. Se ofera : Un mediu de lucru dinamic si suport permanent din partea managementului superior Salariu competitiv incepand cu 6000 de lei net - negociabil in functie de experienta, calificari, abilitati si implicare Posibilitati permanente de progres in cadrul firmei
-
Promovat
Căutăm 2 colegi noi, responsabili și dornici de a crește profesional într-un mediu dinamic și plăcut. Oferim un loc de muncă unde poți să înveți mereu și să te dezvolți. Ce oferim: - Salariu între 1000 EURO și 1400 EURO NET. - Program de lucru: 10:00 - 22:00. - Mediu excelent pentru creșterea profesională. Cerințe: - Minim 2 ani de experiență pentru bucătar. - Bune abilități de organizare. - Respectarea regulilor de curățenie și igienă. Trimite-ne CV-ul tău și hai să creștem împreună!
-
Promovat
Cabinet de recuperare medicală, cu bază proprie de fizio și kinetoterapie modernă, dotată complet cu aparatură de ultimă generație caută colaboratori fiziokinetoterapeut ți kinetoterapeut inclusiv proaspăt absolvenți cu studii superioare de specialitate. Dacă ai abilități de orientare permanentă către nevoile pacienților, conciliantă în relațiile cu pacienții și colegii, ești riguros și organizat, dacă ai dorință de afirmare și hotărâre în consolidarea unei cariere și plăcerea de a lucra în echipă, te aștemptăm în echipa noastră. Un loc de muncă sigur, în cadrul unei echipe de profesioniști, cu posibilități reale de dezvoltare personală și profesională. Vă rugăm să ne contactați urgent pe adresa de e-mail sau la număr de telefon
-
Promovat
Sunteti o persoana dinamica si gata sa accepte noi provocari cu experienta in productie? Fantastic, pentru că avem nevoie de sprijinul tău în producția noastră. Alăturați-vă echipei noastre și ajutați la modelarea productiei noastre moderne de ambalare si etichetare a produselor din carne vita si porc Cerințe: Formare în sectorul alimentar, de exemplu specialist în tehnologia alimentelor, operator de mașini. Personalitate puternica, motivată și rezistentă , cu spirit de echipă. Stil de lucru independent, responsabil, orientat spre obiective și soluții. Nivel ridicat de conştiinciozitate in executarea calitativa si in conditii de igiene a produselor. Condiții: Sprijin in integrarea dumneavoastra in Germania Chirie si Transport (contra cost) Salariu motivant si bonusuri de productie Lucru intr-o echipa tanara si dinamica ...si multe altele. Responsabilități: Operarea mașinilor și sistemelor moderne de producție și ambalarea a produselor din carne. Asigurarea unui flux continuu de produse în funcție de performanța liniei. Monitorizarea și controlul constant al parametrilor și stărilor mașinii. Controlul și optimizarea fluxurilor de productie. Efectuarea controalelor de calitate și respectarea standardelor de siguranță, calitate și igienă la locul de muncă
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Montaj și Reparații Acoperișuri: Ești în căutarea unei echipe profesioniste pentru montaj și reparații acoperișuri? Echipa noastră este specializată în oferirea unor servicii de înaltă calitate pentru acoperișurile tale. De la reparații minore până la instalarea completă a unui nou acoperiș, suntem alegerea ta de încredere. Montaj Tiglă Metalică: Tigla metalică este o opțiune populară datorită durabilității și aspectului său estetic. Oferim servicii complete de montaj pentru tigla metalică, asigurându-ne că acoperișul tău va fi protejat și va arăta impecabil pentru mulți ani înainte. Montaj Tiglă Ceramică: Pentru cei care apreciază tradiția și aspectul clasic, oferim servicii de montaj pentru tigla ceramică. Echipa noastră se asigură că fiecare bucată este instalată cu atenție și precizie, garantând un aspect elegant și o protecție de încredere pentru acoperișul tău. Montaj Jgheaburi și Burlane: Pentru a asigura o drenare eficientă a apei de pe acoperiș, este crucial să ai jgheaburi și burlane de înaltă calitate și corect instalate. Oferim servicii complete de montaj pentru aceste componente, asigurându-ne că sistemul tău de drenaj va funcționa perfect în orice condiții meteorologice. Montaj Ferestre de Mansardă: Dacă dorești să adaugi lumină și aerisire spațiului tău de mansardă, montarea unei ferestre de mansardă este soluția ideală. Oferim servicii profesionale pentru montajul acestor ferestre, asigurându-ne că sunt instalate corect și că vor rezista testului timpului. Hidroizolații: Pentru a preveni infiltrările de apă și pentru a-ți proteja acoperișul de umezeală, oferim servicii de hidroizolație de înaltă calitate. Echipa noastră utilizează materiale durabile și tehnici avansate pentru a asigura că acoperișul tău rămâne uscat și sigur în orice condiții. Beneficiază acum de reducerea specială de 10% pentru orice serviciu contractat între 19 Martie și 18 Aprilie! Contactează-ne astăzi pentru o evaluare gratuită a proiectului tău și lasă-ne să te ajutăm să ai un acoperiș solid și fiabil pentru casa ta!
-
în cadrul magazinului Kaufland din Cluj, Str. Câmpului, nr. 9-19 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3600 lei brut (pentru un program de lucru de 6 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
în cadrul magazinului Kaufland din Cluj, Str. Aurel Vlaicu, nr. 180 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4800 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Descriere STAER isi mărește echipa! Daca ai EXPERIENTA în domeniul montajului de mobilă, in special bucătării, ești o persoana dinamică si responsabilă, mai ai si permis categoria B, esti candidatul ideal. Viitorul coleg trebuie sa execute serviciul de livrare si montare mobila de la A-Z, inclusiv modificarile care se impun la fata locului. De preferabil din zona FLORESTI. GILAU Oferim salariu 5000 lei in mana, in functie de cunostinte si indemanare. Pentru stabilirea salariul se da proba de lucru, impreuna cu o echipa experimentata. Va rugam sa ne contactati la numarul de telefon
-
Guapa Studio, salon de înfrumusețare situat lângă Iulius Mall, angajează manichiurista pedichiurista. Putem la dispoziție toată aparatura și materialele pentru a vă putea desfășura activitatea în cele mai bune condiții. Pentru mai multe detalii contactați-mă la : .
-
Guapa Studio, salon de înfrumusețare situat lângă Iulius Mall, închiriază post de coafor. Putem la dispoziție mobilierul necesar pentru a vă putea desfășura activitatea în cele mai bune condiții. Pentru mai multe detalii contactați-mă la :
-
Suntem o firma care executa renovari si finisaje interioare si dorim sa luam in echipa noastra o persoana care este la inceput de drum si doreste sa invete ceea ce implica finisarea unui apartament sau casa. Program de 8 ore si contract de munca.
-
Anul 2022 a fost super pentru noi cu o crestere in cifra de afaceri de peste 100% si vrem ca anul 2023 sa mergem pe acelasi trend. Pentru asta BrandPaper recruteaza Manipulant Marfa pentru depozitul situat in localitatea Luna de Sus, Floresti. Inainte de toate vrem sa stii ca siguranta si calitatea produselor, abilitatea de a motiva si de dezvolta oamenii, capacitatea de inovare si marcile solide sunt o prioritate pentru BrandPaper Company SRL. Principalele responsabilităţi ale postului: - Pregateste, ambaleaza si securizeaza marfa conform facturilor emise in vederea livrarii; - Ajuta la incarcarea si descarcarea marfii in depozit; - Participa la inventarul stocului de marfa; - Pastrarea curateniei in spatiul de depozitare; - Atentioneaza operatorul de facturare in cazul in care observa greseli de operare; Cerinte: - Spirit de initiative si seriozitate; - Ordonat si atent la micile detalii; - Capabil sa lucreze in echipa, dar si individual; - Rezistent la efort prelungit; - Experienta aterioara pe un post similar constituie un avantaj; Beneficii: - Salariu NET de 2700 lei; - Puncte pentru cumparaturi in valoare de 100 lei; - Bonuri de masa in valoare de 300 lei - Decontarea partiala a transportului in valoare de 75 lei; - Programul de lucru este fix, de Luni pana Vineri de la ora 08:00-17:00 (cu pauza de 1 ora), plus 2 Sambete pe luna de la 08:00-14:00 - Seriozitate (Salariul si bonusurile se acorda fara intarzieri, de fiecare data!) - Loc de muncă stabil si sigur; - Majorari salariale periodice pe masura confirmarilor, plusului de valoare adus firmei dovedit practic; - Posibilitatea de a-ti pune in practica propriile idei; - Suport si posibilitate pentru dezvoltare profesionala; - Posibilitatea de promovare in cadrul firmei. - Conditii de munca la standarde europene; - Atmosfera de lucru placuta; - Super colegi; Postul disponibil este amplasat in localitatea QC2G+WPP, Luna de Sus, Floresti, Jud. Cluj Crezi ca esti potrivit pentru acest post? Poti sa o contactezi pe colega noastra Robu Balint Ana Daniela la numarul de telefon sau ne poti trimite un CV la adresa de e-mail: recrutari brandpaper.ro. Daca iti doresti sa faci parte din cadrul unei companii de prestigiu si dintr-o firma care isi respecta personalul, te așteptăm cu drag in echipa noastră! P.S. Da te rog un SHARE, poate ai un prieten prietena care sa fie in cautarea unui loc de munca atractiv. Multumesc!
-
Pana acum anul 2023 a fost super pentru noi cu o crestere in cifra de afaceri de peste 100% si vrem ca restul anului sa mergem pe acelasi trend. Pentru asta BrandPaper recruteaza Operator Procesare Comenzi pentru depozitul situat in localitatea Luna de Sus, Floresti. Inainte de toate vrem sa stii ca siguranta si calitatea produselor, abilitatea de a motiva si de dezvolta oamenii, capacitatea de inovare si marcile solide sunt o prioritate pentru BrandPaper Company SRL. Principalele responsabilităţi ale postului: - Repartizarea marfii în zonele de depozitare conform procedurilor interne; - Pregătirea produselor conform comenzilor emise in vederea livrarii (picking); - Ajuta la incarcarea si descarcarea marfii in depozit; - Participa la inventarul stocului de marfa; - Pastrarea curateniei in spatiul de depozitare; - Atentioneaza operatorul de facturare in cazul in care observa greseli de operare; Cerinte: - Spirit de initiative si seriozitate; - Ordonat si atent la micile detalii; - Capabil sa lucreze in echipa, dar si individual; - Rezistent la efort prelungit; - Experienta aterioara pe un post similar constituie un avantaj; Beneficii: - Salariu NET de 2700 lei; - Puncte pentru cumparaturi in valoare de 100 lei; - Bonuri de masa in valoare de 300 lei - Decontarea partiala a transportului in valoare de 75 lei; - Programul de lucru este fix, de Luni pana Vineri de la ora 08:00 17:00 (cu pauza de 1 ora), plus 2 Sambete pe luna de la 08:00 14:00 - Seriozitate (Salariul si bonusurile se acorda fara intarzieri, de fiecare data!) - Loc de muncă stabil si sigur; - Majorari salariale periodice pe masura confirmarilor, plusului de valoare adus firmei dovedit practic; - Posibilitatea de a-ti pune in practica propriile idei; - Suport si posibilitate pentru dezvoltare profesionala; - Posibilitatea de promovare in cadrul firmei. - Conditii de munca la standarde europene; - Atmosfera de lucru placuta; - Super colegi; Postul disponibil este amplasat in localitatea QC2G+WPP, Luna de Sus, Floresti, Jud. Cluj Crezi ca esti potrivit pentru acest post? Poti sa o contactezi pe colega noastra Robu Balint Ana Daniela la numarul de telefon sau ne poti trimite un CV la adresa de e-mail: recrutari brandpaper.ro. Daca iti doresti sa faci parte din cadrul unei companii de prestigiu si dintr-o firma care isi respecta personalul, te așteptăm cu drag in echipa noastră! P.S. Da te rog un SHARE, poate ai un prieten/prietena care sa fie in cautarea unui loc de munca atractiv. Multumesc!
-
Anul 2023 a fost super pentru noi cu o crestere in cifra de afaceri de peste 100% si vrem ca in 2024 sa mergem pe acelasi TREND. Pentru asta BrandPaper recruteaza Responsabil Relatii Clienti pentru Departamentul de CUSTOMER SERVICE. BrandPaper este o companie dinamica al carui succes se bazeaza pe o intreaga echipa, condusa cu pasiune si profesionalism. Postul este disponibil pentru punctul de lucru amplasat in localitatea Luna de Sus, Floresti, QC2G+WPP, Jud. Cluj Principalele responsabilităţi ale postului: Promovarea produselor din portofoliul companiei in scopul cresterii vanzarilor; Dezvoltarea relatiilor comerciale cu clientii din portofoliu; Extinderea portofoliului de clienti prin identificare si atragere de noi clienti; Preluarea pelurilor primit d la clienți pentru procesarea comenzilor; Verificarea comenzilor intarziate si rezolvarea problemelor care pot aparea; Vei comunica cu partenerii externi, colegii din alte departamentele interne pentru rezolvarea problemelor care pot aparea in procesarea sau livrarea anumitor comenzi; Cerinte: Orientarea către client și capacitate de adaptare; Responsabil ă si serioas ă; Abilități excelente de comunicare și negociere; Spirit de initiativa si seriozitate; Ordonat si atent la detalii; Capabil sa lucreze in echipa, dar si individual; Experienta aterioara pe un post similar va constitui un avantaj. Cunoștințe de limba maghiară reprezintă un avantaj considerabil Beneficii: Salariu NET de 2800 lei; Bonuri de Masa in valoare de 600 lei; Comision din Vanzari; Puncte in valoare de 100 lei pentru cumparaturi Decontarea partiala a transportului in valoare de 75 lei; Programul de lucru este fix, de Luni pana Vineri de la ora 08:00 17:00; Seriozitate (Salariul si bonusurile se acorda fara intarzieri, de fiecare data!); Loc de muncă stabil; Majorari salariale periodice pe masura confirmarilor, plusului de valoare adus companiei dovedit practic; Suport pentru dezvoltare profesionala (cursuri, conferinte); Posibilitatea de a-ti pune in practica propriile idei; Posibilitatea pentru dezvoltare profesionala; Posibilitatea de promovare in cadrul firmei; Conditii de munca la standarde europene; Un loc de muncă plăcut, stabil și sigur; Atmosfera de lucru placuta; Cafea buna si Super colegi. Siguranta si calitatea produselor, abilitatea de a motiva si de dezvolta oamenii, capacitatea de inovare si marcile solide sunt o prioritate pentru BrandPaper. Daca iti doresti sa faci parte din cadrul unei companii de prestigiu, intr-o firma care isi respecta personalul, te asteptam in echipa noastra. Crezi ca esti potrivit pentru acest post? Poti sa o contactezi pe colega noastra Robu Balint Ana Daniela la numarul de telefon sau ne poti trimite un CV la adresa de e-mail: recrutari brandpaper.ro. Daca iti doresti sa faci parte din cadrul unei companii de prestigiu si dintr-o firma care isi respecta personalul, te așteptăm cu drag in echipa noastră!
-
Vino in echipa noastra Suntem de 14 ani pe piata si povestea continua datorita profesionalismului si clientilor noștrii mulțumiți! Angajam Mecanic Auto Oferim: Salariu fix 6000 net in mâna Program 8 ore pe zi cu pauza de masa de luni pana vineri. Masa asigurata Decont transport Disciplina obligatoriu 21 de zile de concediu anual Prima anuala de vechime Colaborare pe termen lung Posibilitate de avansare Cerinte Curs mecanic auto Experienta minim 1 an Permis categoria B Mai multe detalii se vor discuta la interviu. Asteptam cv -ul dvs la adresa de e-mail sau pe what app
-
Asociatia Casa Hermina din Judetul Cluj cu centru in Dezmir si Gilau angajam personal pe postul de infirmier ingrijitori persoane vârstnice cu sau fără calificare! Oferim contract de munca, salariu de 3000 de lei în mana,cazare, hrana, calificare un domeniu și transport decontat. Detalii la numarul de telefon : .
-
Angajez Operator Deservent să lucreze pe Manitou Rotativ pentru șantierul din Câmpia Turzii - Se cere experiență de lucru pe utilaj - Atestat Iscir de stivuitorist și macara Pentru mai multe detalii la telefon
-
. INSTALATOR INSTALAȚII TERMICE SI SANITARE . CLUJ NAPOCA , FLOREȘTI , SI 15 KM IN JURUL CLUJULUI
-
Bine ai venit la serviciul nostru de frizerie la domiciliu! Sub pretul pietei Oferim tunsori și tunsori de barbă la tine acasă, pentru a-ți aduce confortul salonului direct în livingul tău. Programare flexibilă, consultanță personalizată și atenție la detalii - totul pentru a-ți oferi o experiență de frizerie fără stres. Transformă-ți look-ul fără a fi nevoie să părăsești confortul casei tale. Contactează-ne acum pentru o programare! 24 7
-
-
ANGAJAM TEHNICIAN DENTAR CERAMICA Salutare! Noi suntem Dentin Tehnic, laborator de tehnică dentară, cu o vechime de 13 ani în domeniu. Seriozitatea și dedicarea echipei noastre ne reprezintă, oferindu-ne un volum mare și constant de lucrări. Căutăm să ne întregim echipa cu un coleg colegă pe partea de ceramică. Dacă vrei să faci o schimbare sau chiar dacă ești la început de drum și ești talentat, te așteptăm să ne cunoaștem și să faci parte din echipa noastră. De asemenea, munca ta va fii răsplătită pe măsură. Program de munca flexibil Zona: Piața Engles, Cluj Napoca Număr de contact: zero șapte patru cinci doi cinci cinci unu doi noua * * E-mail
-
Anunț de închiriere! Ai nevoie de un vehicul pentru livrări eficiente? Oferim închirierea unui Smart Fortwo la doar 400 Ron/săptămână! Simplu de condus și perfect pentru oraș, Smart Fortwo îți va ușura activitățile de livrare. Detalii: Preț închiriere: 400 Ron/săptămână Garanție: 500 Ron Nu rata această oportunitate! Contactează-ne acum pentru a discuta termenii și condițiile închirierii. Nu mai sta pe gânduri, asigură-ți vehiculul pentru livrări chiar acum!
-
Descrierea Companiei: DESTINE BROKER este o companie specializată în servicii de intermediere pentru asigurări, oferind o gamă variată de produse, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață, asigurări de credit și asigurări pentru creditare bancară. Ne străduim să oferim clienților noștri soluții de protecție adaptate nevoilor lor specifice, într-un mod profesionist și orientat spre rezultate. Poziția Disponibilă: Consultant Asigurări (Remote) Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Responsabilități: Identificarea nevoilor clienților și oferirea de consultanță personalizată în ceea ce privește produsele de asigurare potrivite. Promovarea și vânzarea diverselor tipuri de asigurări, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață și altele. Gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea unei baze solide de clienți noi. Asigurarea unei comunicări clare și transparente cu clienții în legătură cu politicele de asigurare, beneficiile și cerințele acestora. Monitorizarea și actualizarea constantă a cunoștințelor referitoare la produsele și serviciile oferite, precum și la schimbările legislative din domeniul asigurărilor. Cerințe: Absolvirea a minim 12 clase. Experiență anterioară în vânzări sau în domeniul asigurărilor constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către obiective și capacitatea de a lucra independent. Acces la internet și disponibilitate pentru lucrul remote. Beneficii: Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Flexibilitatea programului de lucru și posibilitatea de a lucra remote. Oportunitatea de a-ți construi propria afacere și de a-ți gestiona veniturile în funcție de performanța ta. Suport și resurse pentru dezvoltare profesională și personală. Mediu de lucru dinamic și stimulativ, într-o echipă dedicată și profesionistă. Dacă ești o persoană dinamică, orientată spre rezultate și dornică să îți construiești o carieră de succes în domeniul asigurărilor, te invităm să aplici pentru poziția de Consultant Asigurări la DESTINE BROKER! Trimite-ne CV-ul tău. DESTINE BROKER este un angajator care promovează egalitatea de șanse și diversitatea în locul de muncă. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate și vor fi evaluate în conformitate cu criteriile specifice ale postului. Pub
-
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.