Anunțuri
Locuri de munca Cluj Disponibil din: 2021-05-16-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SOCIETATE DE PAZA SI PROTECTIE ANGAJEAZA AGENTI DE SECURITATE CU SAU FARA ATESTAT IN JUD CLUJ ZONA ICLOD-GHERLA OFERIM CONDITII DE MUNCA BUNE SI SALAR COMPETITIV MPM GUARD SECURITY TEL
-
Promovat
angajez infirmiera interna pentru ingrijire varstnic cu probleme locomotorii si nevoie de recuperare post accident. camera proprie de dormit in casa, in comuna Apahida judetul Cluj. 1 zi libera pe sapt de preferat de cumulat la sf lunii. salariu in functie de experienta
-
Promovat
ANGAJAM cu contract de munca permanent, Vanzatoare ( Casier lucrator comercial)Cluj Napoca ( lombului )Magazin mic Norma 8 ore, 2schimburi un wechend da unul nu . Pachet salarial 3200net salariu + bonuri de masa550lei decont transport - contract de munca, salariu atractiv, Cei interesati sa lase un mesaj pe whatsapp, de telefon
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS, la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la secțiunea Cariere. Descrierea postului (Lucrător Comercial): Ca angajat în vânzare aveți responsabilitatea ca suprafața de vânzare din raionul dumneavoastră să facă o impresie bună si atractivă asupra clienților noștri. Pentru aceasta este nevoie în primul rând de o aranjare atentă a produselor, având în vedere profilul magazinului. Electrostivuitoarele si alte mijloace de transport ușurează deplasarea unor cantități mari de marfă. În cadrul raionului sunteți, împreună cu ceilalți colegi, parteneri de discuție pentru clienții noștri. Oferiți informații despre sortimentul de care vă ocupați, având la dispoziție un sistem informatic performant. Cerințe: Lucrați cu plăcere în colectiv si impresia pe care o lăsați în relațiile cu clienții noștri este de amabilitate si competentă. Puteți să lucrați rapid si conștiincios si sunteți oricând gata să vă oferiți ajutorul. Descrierea postului (Casier ă): Ca si casieră asigurați facturarea si achitarea rapidă a mărfii pe care clienții noștri au cumpărat-o din magazin. Atribuția dumneavoastră este să înregistrați articolele pe care le cumpără clientul nostru si să încasați contravaloarea lor. si la casele de marcat oferim angajaților no tri cea mai modernă tehnică: aparatele electronice de scanare prelucrează toate informa iile importante legate de articole si emit factura detaliată Cerințe: sunteți atent(a) la detalii si aveți putere de concentrare, lucrați cu grijă cu mijloacele de plată. Vă păstrați calmul în situații limită si să rămâneți amabil(ă). Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Destine Broker de Asigurare-Reasigurare este în căutare de noi parteneri. Activitatea este remote, prin contract de colaborare. Condiții minim necesare: -12 clase absolvite -laptop sau PC -conexiune la internet Dacă vrei să te alături unei echipe puternice și motivate, te așteptăm alături de noi.
-
Angajam personal pentru azil in Germania. ASISTENTE ASISTENȚI Detali suplimentare la telefon sau Wapp. Oferim și cursuri pentru limba germana gratuit. zilnic 8-17
-
Program de Luni pana Vineri 7:30-16:00. Salariu intre 3200 si 5000 NET. Masina de serviciu, Prime de sarbatori, Premii de performanta. Contract pe perioada nedetrminata. Detalii la:
-
Activam in zona de productie si avem nevoie de o persoana proactiva si comunicativa care sa se alature unei echipe faine. Ne-ar placea sa ai studii medii sau superioare, cunostinte minime de contabilitate si sa cunosti limba engleza si italiana. Oferim program de luni pana vineri de la 9:00- 18:00. Pachet salarial 4000 NET + beneficii multe :) Asteptam sa ne contactezi pe mail: sau la telefon:
-
Locatia: Cluj Napoca - Dambul Rotund Salariu: 3500-4000 NET Program: Luni-Vineri 8:30-17:00 Contract pe perioada nedeterminata. Detalii la:
-
Noodle Pack te întâmpină chiar la aeroport! Noodle Pack caută Lucrător comercial Assistant Manager Manager de restaurant în cadrul Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj-Napoca Hai să faci și tu parte din #pack-ul nostru! Ce îți oferim: -pachet salarial motivant; -bonuri de masă în valoare de 30 lei zi; -Transport decontat pe 2 linii de autibuz -Prima conditii speciale garantata lunar -ai ocazia să testezi preparatele Noodle Pack în fiecare zi; -program în ture -pachet medical MedLife, pentru că #nepasă de sănătatea ta; -te învățăm tot ce știm despre cum să faci cele mai gustoase preparate și îți oferim ocazia reală să avansezi în funcție de implicarea și dorința ta; Ce ne dorim de la tine: -experiența anterioară în domeniul de activitate al companiei (Horeca QSR Fast food) pe poziții similare, este un plus dar nu necesar; -ai atitudine pozitivă și îți place să lucrezi alături de oameni faini? Ești candidatul perfect! -vrei să evoluezi și să înveți lucruri noi Noodle Pack te așteaptă în echipă! Ce vei face la noi: -lucrezi în zonele restaurantului unde experiența ta contează bucătărie, zona caselor de marcat; -pregătești produsele la standardele Noodle Pack, în condiții stricte de igienă și siguranță alimentară; -programul de muncă este în ture. Despre noi Welcome Noodle Pack! Cu sediul central în Cluj Napoca, am crescut cu pasiune, entuziasm și consecvență, din 2015. Avem în prezent 37 de locații, o cifră de afaceri netă de aproximativ 20 de milioane euro și în jur de 450 de angajați. Suntem o companie în plină ascensiune, care se implică activ în comunitățile din care face parte și care oferă oportunități diverse de dezvoltare acelora care caută un loc de muncă stabil, într-o echipă plină de viață, care găsește inspirația să trăiască așa cum îi place. Învățăm de la cei mai buni, nu facem compromisuri când vine vorba de valorile noastre, tratăm cu respect fiecare persoană care ne trece pragul și nu uităm să ne bucurăm de viață.
-
Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Telefon contact: 0754 216 120 Bogdan Cleja Publi24
-
Cerinte pentru ocuparea posturilor: - calificarea profesionala in meseria de frigotehnist: permis de conducere categoria B; - atestat AGFR constituie un avantaj nu o conditie obligatorie; - experienta profesionala in domeniu minim 5 ani; - respectarea si realizarea sarcinilor de munca in echipa; - realizarea de calitate inalta a lucrarilor; Descrierea jobului Care vor fi atributiile: - mentinerea tuturor utilitatilor (instalatii electrice, instalatii sanitare si climatizare) in stare buna de functionare; - se lucreaza in echipa cu electricianul de intretinere si reparatii; - identificareasi rezolvarea problemelor solicitarilor de urgenta care pot aparea; - activități de lucru ce includ: activități mecanice, electrice, sanitare (se lucreaza in echipa cu un instalator); - interventia, în cel mai scurt timp, pentru remedierea defectiunilor care apar la instalatiile din sediul clientilor; - urmarirea planului de mentenantă preventivă a clădirilor împreună cu echipa din care vei face parte: - întocmirea de rapoarte de mentenanta, informarea conducerii asupra oricărei probleme apărute în desfăsurarea activitătii; gestiunea materialelor echipamentelor necesare pentru lucrări de întreținere și reparatii; Beneficii Ce oferim noi: - salariu fix plus prime cu ocazia sărbătorilor; - tichete de masa; - zile de concediu de odihnă în plus în functie de vechimea în muncă; - transport asigurat de către societate cu autovehiculul alocat echipei.
-
SC MOST SERV SRL, cu sediul social in Cluj Napoca, avand ca domeniu de activitate: proiectarea si executia de instalatii electrice interioare, pentru constructii civile si industriale, intretinerea tehnica a cladirilor, instalatiilor si dotarilor acestora, anunta selectie de personal pentru: ELECTRICIAN DE INTRETINERE SI REPARATII Cerinte pentru ocuparea posturilor: - calificarea profesionala in meseria de electrician permis de conducere categoria B; - atestat ANRE constituie un avantaj nu o conditie obligatorie; - experienta profesionala in domeniu 2 - 5 ani; - respectarea si realizarea sarcinilor de munca in echipa; - realizarea de calitate inalta a lucrarilor; Descrierea jobului Care vor fi atributiile: - mentinerea tuturor utilitatilor (instalatii electrice, instalatii sanitare si climatizare) in stare buna de functionare; - identificareasi rezolvarea problemelor solicitarilor de urgenta care pot aparea; - activități de lucru ce includ: activități mecanice, electrice, sanitare (se lucreaza in echipa cu un instalator); - interventia, în cel mai scurt timp, pentru remedierea defectiunilor care apar la instalatiile din sediul clientilor; - urmarirea planului de mentenantă preventivă a clădirilor împreună cu echipa din care vei face parte: - întocmirea de rapoarte de mentenanta, informarea conducerii asupra oricărei probleme apărute în desfăsurarea activitătii; gestiunea materialelor echipamentelor necesare pentru lucrări de întreținere și reparatii; Beneficii Ce oferim noi: - salariu fix plus prime cu ocazia sărbătorilor; - tichete de masa; - zile de concediu de odihnă în plus în functie de vechimea în muncă; - transport asigurat de către societate cu autovehiculul alocat echipei.
-
Hrs Hotel Reinigung SRL cu sediul in Cluj Napoca str Taietura Turcului nr 24 9, angajeaza ingrijitor spatii hoteliere, pe durata nedeterminata, calificare la locul de munca daca este cazul, salar brut incepand de la 4000 lei. Cv urile se depun la sediul firmei
-
Candidatul ideal - permis de conducere categoriile B, C, E; - atestat profesional pentru transport marfuri generale; - autorizatie ISCIR pentru automacara - card tahograf. Descrierea jobului - desfasoara activitatea in cadrul departamentului de transport intern - transporta marfa in baza documentelor de insotire - livreaza comenzile conform programului de distributie Beneficii: - mediu de lucru profesionist; - pachet salarial atractiv. Descrierea companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane
-
Angajam operator productie pe utilaj de profilare a tablei la punctul de lucru din Huedin. Responasbilitati: - manevrarea pieselor din tabla; - pregatirea si instalarea utilajelor de profilare a tablei; - respectarea sarcinilor de lucru; Cerinte: - studii medii; - cunostinte de folosire a instrumentelor de masurare si de desen tehnic (reprezinta avantaj); - implicare si seriozitate; Beneficii: - oferim bonuri de masa; - contract de munca pe perioada nedeterminata; - salariul se negociaza in cadrul interviului; Programul de lucru: luni - vineri, de la ora 8 la 17, plus doua sambete pe luna, de la ora 8 la 13; Pentru mai multe detalii ne gasiti la numarul de telefon din anunt intre orele 8-17.
-
SOCIETATE DE SECURITATE LA NIVEL NATIONAL Angajăm director compartiment paza femeie bărbat, cu experienta in domeniu servicii securitate privata,cu portofoliu de clienți. Auto, laptop și telefon de serviciu. Salariu motivant, se negociază în urma unui interviu. Angajam director vânzări cu experienta în vânzări de servicii de securitate, bărbat femeie zona Timis, Arad, Oradea, cu portofoliu de clienți. Leptop si telefon de serviciu. Salariu motivant, se negociază in urma unui interviu. Agenti de vânzări servicii securitate. Salariu este compus din parte fixa plus comision la vanzare. Angajam contabila autorizata cu drept de semnătura și resurse umane pt. zona Arad. Experienta de lucru intr- o firma de paza este un punct in plus la angajare, leptop si telefon de serviciu. Program de Luni pana Vineri 8 ore pe zi . Salariu este negociabil. Se decontează transportul. Cei interesati pot trimite un C.V la adresa de email insotit de o fotografie dacă este posibil. Program de sunat pentru programare la interviu sau informații de Luni pana Vineri între orele 09.00 și 16.00
-
Profilco RO, depozit de profile din aluminiu si accesorii pentru tamplarie angajeaza reprezentant comercial programul este luni-vineri 08:00-17:00 Pentru detalii va asteptam la interviu
-
Suntem în căutarea unui Lăcătuș Mecanic dedicat și talentat pentru a se alătura echipei noastre din departamentul de Asamblare. Responsabilități principale: Asamblarea și instalarea componentelor mecanice conform specificațiilor tehnice. Identificarea și rezolvarea problemelor tehnice în timpul procesului de asamblare. Colaborarea strânsă cu colegii din echipa de asamblare și alte departamente pentru a asigura calitatea și eficiența proceselor. Utilizează echipamentele, sculele și materialele puse la dispoziție de societate pentru executarea sarcinilor de serviciu; Cerințe: Experiență anterioară în domeniul asamblării sau într-un rol similar. Capacitatea de a lucra eficient în echipă și de a comunica eficient. Citirea și interpretarea corectă a desenelor de ansamblu și de execuție pentru componentele mecanice; Montarea componentelor și subansamblurilor conform fișei tehnice desenului tehnic; Respectarea cotelor și instrucțiunilor de lucru; Respectarea cerințelor de calitate; Despre Noi FORT Engineering este o companie care oferă servicii complete de inginerie mecanică. Procesul de producție are loc în fabrica din Cluj-Napoca Suntem o echipă calificată de ingineri și tehnicieni, dedicați în a dezvolta soluții aplicate de inginerie, care să contribuie la succesul partenerilor noștri. Beneficii Suport pe toată perioada formării profesionale Oportunități de dezvoltare profesională Pachet salarial competitiv Echipă dinamică Mediu de lucru amiabil Contact
-
Oferta colaborare transport 3,5t Firma de transport caută colaboratori pe bază de contract pentru transport internațional, care pot îndeplinii următoarele condiții: Să asigure mijloace de transport în perfectă stare de funcționare pentru transportul expres pe comunitate, prelata 3,5t Să asigure mijloacele necesare de comunicare cu dispeceratul CMR 30 000 EUR GPS Putem asigura următoarele: Se asigura intre 15 000-18 000km pe o perioada de 30 de zile calendaristice Plata standard 45 de zile sau plata rapida cu reducere de la 15 zile Ajutor curse pentru ajungere întoarcere pe comunitate Se respectă încărcarea mărfii conform sarcinii utile a mașinii precum şi legea de cabotaj Condiții de muncă transparente Dispecerat propriu Tarife: Prelata de 8 paleti : 0.40 EUR km + TVA Prelata de 10 paleti : 0.45 EUR km + TVA
-
PRODVINALCO SA angajeaza: Manipulant marfa Programul de lucru este de 8 ore/zi, de luni pana vineri, intr-un singur schimb. Repartizarea programului este de la ora 06:00 la ora 14:30, cu o pauza de masa de 30 minute inclusa. Va asteptam la sediul nostru, pe Calea Baciului, nr. 2-4, Cluj Napoca, pentru interviuri, în fiecare zi, de luni pana vineri, in intervalul orar 7:30 15:00. Mai multe informatii despre compania noastra gasiti aici www.prodvinalco.ro sau la nr. de tel.
-
Prodvinalco angajeaza: Operator imbuteliere Programul de lucru este de 8 ore zi, de luni pana vineri, intr-un singur schimb. Repartizarea programului este de la ora 06:00 la ora 14:30, cu o pauza de masa de 30 minute inclusa. Ce trebuie sa faci? - sa asiguri alimentarea utilajelor cu semifabricat si materiale - sa supraveghezi utilajele pe tot parcursul functionarii - sa ambalezi produsul finit in cutii si folii - sa monitorizezi punctele critice de control. Ce se cere? - scoala profesionala liceu, preferabil in domeniul industriei alimentare - persoana serioasa si muncitoare - atentie la detalii - experienta anterioara intr-un post similar constituie avantaj. Ce beneficii ai? - sansa unui loc de munca stabil - pachet salarial atractiv - asigurarea transportului. Vă aşteptăm la sediul nostru, pe Calea Baciului, nr. 2-4, Cluj Napoca, pentru interviuri, în fiecare zi, de luni pana vineri, in intervalul orar 7:30 15:30. Mai multe informaţii despre compania noastră gasiti aici www.prodvinalco.ro sau la nr. de tel. .
-
Angajam agenti pentru o clădire în conservare din Dej. Programul este in ture de zi și noapte, inclusiv weekend. Cerinte: -atestat agent securitate -seriozitate, punctualitate -experienta in securitatea incintelor, constituie un avantaj Salariul net începând de la 2.400 lei luna, transferat direct în contul bancar al angajatului.
-
Angajam agenti de securitate pentru o clădire de birouri din Cluj-Napoca: Cerinte: -atestat agent securitate -seriozitate, punctualitate -experienta in securitatea incintelor, constituie un avantaj Salariul net începând cu 2.800 lei, și este transferat direct în contul bancar al angajatului.