Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Oferte locuri de munca Cluj • Anunturi angajari - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 12

    Angajam lacatusi mecanici sau tineri doritori sa lucreze in domeniul industrial

    Societate comerciala in domeniul industrial angajam lacatusi mecanici sau tineri doritori sa lucreza in domeniul industrial Tel

  • 1

    Angajam sofer din turda pe duba de 3,5 tone cu minim 3 ani experienta ,pentru distributie,salar bun

    ANGAJAM SOFER DIN TURDA PE DUBA DE 3,5 TONE CU MINIM 3 ANI EXPERIENTA ,PENTRU DISTRIBUTIE,SALAR BUN, INFORMATII LA TELEFON SAU MESAJ.

  • 4

    Loc de munca - Varu Amanet

    Angajam pe perioada nedeterminata casiere casieri, persoane serioase, de incredere si stabile la Varu Amanet . Cunostinte de operare PC; Abilități de calcul; Abilităti foarte bune de comunicare și persuasiune; Empatie și aptitudini interumane; Atenție la detalii; Perseverență și dorință de colaborare pe termen îndelungat; Sa fii o persoana deschisa si prietenoasa, vesela, dornică de a lucra într-o echipă, dar totodată concentrata pe realizarea obiectivelor indiv

  • Angajăm sudor, lacatus mecanic, muncitor necalificat

    Grupul de firme TRANSILVANIA IMPACT angajează: - Sudor; - Lăcătuș mecanic; - Muncitor necalificat. Mai multe detalii se pot obține la numărul de telefon din imagine. Ne poți trimite CV-ul tău online, pe adresa de e-mail, sau îl poți depune personal la sediul firmei din Turda, str. Mihai Viteazu, nr 45, jud. Cluj.

  • 8

    Angajam Excavatorist

    S.C. I&C Transilvania Constructii S.R.L. angajează: - Excavatorist - Mașinist la mașini pentru terasamente. Cerinte: - experiență manipulare utilaj demonstrabilă prin probă de lucru; - certificat Mașinist la mașini pentru terasamente (ifronist); - permis de conducere cat B (constituie avantaj). Responsabilități: - menținerea în stare optimă a utilajului; - anunțarea defecțiunilor și acționarea în cel mai scurt timp asupra lor (avantaj cunoștințe de mecanică). Mai multe detalii se pot obține la numărul de telefon din imagine. Ne poți trimite CV-ul tău online, pe adresa de e-mail, sau îl poți depune personal la sediul firmei din Turda, strada Mihai Viteazu, nr 45, județul Cluj.

  • 6

    Angajam deservent incarcator frontal (volist)

    S.C. I&C Transilvania Constructii S.R.L. angajează Volist - Deservent încărcător frontal - pentru punctul de lucru din Câmpia Turzii. Cerinte: - experiență manipulare încărcător frontal demonstrabilă prin probă de lucru; - permis de conducere cat B. Responsabilități: - menținerea în stare optimă a utilajului; - anunțarea defecțiunilor și acționarea în cel mai scurt timp asupra lor (avantaj cunoștințe de mecanică). Mai multe detalii se pot obține la numărul de telefon din imagine. Ne poți trimite CV-ul tău pe adresa de e-mail sau îl poți depune personal la sediul firmei din Turda, strada Mihai Viteazu, nr 45, județul Cluj. Ne dezvoltăm continuu și te vrem în echipa noastră!

  • 11

    mecanic, electromecanic, tehnician service stivuitoare

    Compania Romforlift Srl din Cluj Napoca angajeaza mecanic, electromecanic, electrician, tehnician intretinere si service pentru repararea si intretinerea stivuitoarelor, respectiv a mecanismelor de ridicat. In vederea asigurarii service-ului sau intretinerii de stivuitoare la sediul Beneficiarului sau in atelierul propriu, Romforlift angajeaza mecanici, electromecanici sau tehnicieni de service. Descrierea activitatii: - efectuarea intretinerilor si/sau asigurarea diagnosticarii stivuitoarelor, identificarea pieselor necesare reparatiei - asigurarea prin atitudine a bunei imagini a societatii Romforlift - ingrijirea si mentinerea curata a autoutilitarei de service si a dotarilor aferente - respectarea cu strictete a Protectiei Muncii si folosirea echipamentului de protectie din dotare - intocmirea Rapoartelor de Service cu ocazia efectuarii lucrarii si transmiterea informatiilor utile in vederea identificarii pieselor necesare. Candidatul ideal: - specializare / studii electromecanic sau mecanic, - experienta de minim 6 luni in oricare din specializarile de mai sus - experienta in domeniul stivuitoarelor sau in domeniul utilajelor constituie un avantaj - capacitatea de a lucra individual - abilitati de comunicare cu beneficiarii firmei - disponibilitate pentru deplasari (unele lucrari se efectueaza la sediile beneficiarilor) - permis conducere categoria B Oferim: - Salar atractiv si motivant, pentru avansati 1000 -1400 Euro net , incepatori 700 Euro net. - cursuri practice pentru incepatori - deplasare asigurat cu utilitara - sistem de bonificatii - desfasurarea activitatii intr-un colectiv tanar si dinamic Daca esti inetresat de un astfel de job nu ezita sa ne trimiti CV-ul tau la adresele de email de pe site www.romforlift.ro sau contacteaza-ne la Avem la vanzare din stoc sau la comanda stivuitoare second hand, motostivuitoare reconditionate, electrostivuitoare second hand cu garantie, transpalete manuale second hand, electrostivuitoare second hand, stivuitoare 4x4, motostivuitoare second hand, reach truck second hand, stivuitoare laterale second hand, stivuitoare SH, electrostivuitoare SH, motostivuitoare SH de marca toate stivuitoarele ,stivuitoarele laterale, reachtruck-uri, toate vin reconditionate, revizuite si oferim si garantie.

  • 8

    Angajam Operatoare / Casier Pariuri Sportive și Sloturi

    Angajam Operatoare / Casier Pariuri Sportive și Sloturi

  • Angajam URGENT Junior Account Payable Analyst

    Manpower Romania angajeaza Junior Account Payable Analyst pentru unul dintre clientii sai, un important producator de conducte pentru forajul petrolier. Daca sunteti o persoana motivata, care are cunostiinte solide in domeniul contabilitatii si sunteti interesata sa va dezvoltati o cariera in acest domeniu, va incurajam sa aplicati. Responsabilitati: Procesarea si verificarea facturilor furnizorilor pentru a asigura acuratetea si corectitudinea datelor financiare; Monitorizarea si reconcilierea conturilor furnizorilor; Comunicarea eficienta cu furnizorii pentru rezolvarea problemelor sau intrebarilor legate de facturi sau plati; Asigurarea respectarii politicilor si procedurilor financiare interne si a reglementarilor legale in vigoare; Colaborarea cu membrii echipei financiare pentru imbunatatirea proceselor si identificarea de oportunitati de eficientizare. Cerinte: Diploma de licenta in contabilitate, finante sau domenii similare. Sunt luati in calcul si candidatii care sunt studenti la facultati in domeniile mentionate anterior; Cunostiinte solide de contabilitate si intelegerea principiilor contabile; Cunostiinte de operare PC, inclusive Microsoft Office si sisteme de contabilitate; Limba engleza: nivel mediu. Beneficii: Mediu de lucru dinamic si oportunitati de dezvoltare profesionala; Pachet salarial competitiv si beneficii suplimentare (se discuta la interviu); Oportunitatea de a lucra intr-un domeniu financiar in continua crestere si de a va dezvolta cariera.

  • 14

    Receptioner pensiune 5 margarete

    Cautam o persoana tanara, entuziasta cu dorinta de perfectionare in activitatile de receptie ale pensiunii. Cunoasterea limbii engleze si carnet de conducere sunt obligatorii Suntem o echipa tanara, dinamica si pasionata de turism. Daca vrei si tu sa faci parte din echipa Transylvania Villa&SPA Muntele Baisorii , jud Cluj te asteptam cu drag! Se asigura masa si cazare Lasa-ne un CV sau o scurta descriere a pregatirii si experientei tale si un telefon de contact Descrierea pensiunii o gasesti aici : transylvaniavilla.com

  • 2

    Angajam Agenti Vanzari D2D in localitatea TURDA

    NextGen Communications isi doreste un coleg a nou a in echipa noastra - Agenti Vanzari D2D! Responsabilităţile importante: Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei; Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute; Îndeplinirea targetului lunar de vânzări; Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia. Profilul candidatului: Foarte bune abilităţi de comunicare, orientare către client; Fără limită de vârstă! Oferta (bonusuri, beneficii): Recompensă financiară: salariu fix, bonuri de masă, comision si bonus din vânzări; Bonus vechime. Posibilitatea de promovare; Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere; Program flexibil; Mediu de lucru dinamic şi antrenant; Te asteptam in echipa noastra !

  • Recrutam Agent Vanzari D2d

    RECRUTĂM AGENT VÂNZĂRI recrutează agenți vânzări pentru promovarea și vânzarea serviciilor de internet, televiziune, telefonie fixă, în sistem Door-to-Door (din ușa în ușa). Oferim: - program flexibil (în cea de a 2-a parte a zilei, muncă efectivă în teren 4 ore); - salariu fix 2087 lei+ bonuri de masă 500 lei+ comision din vânzări+ bonusuri de performanță și de vechime; - instruire la locul de muncă. Căutăm persoane sociabile, serioase, organizate ,dornice de câștig și afirmare. EXPERIENȚĂ ÎN VÂNZĂRI NU ESTE OBLIGATORIE, DAR CONSTITUE AVANTAJ. Pentru informații: , CV-urile se vor trimite pe adresa de mail:

  • Angajăm Operator Producție - Cluj-Napoca

    Căutăm Operator Producție în Cluj-Napoca pentru ambalare produse alimentare. Program de lucru: 3 schimburi. Îți oferim: - Transport asigurat; - Tichete de masă(30 de lei zi); - Spor de noapte și de weekend. Dacă ești interesat pentru mai multe detalii, contactează-ne la numărul de telefon:

  • Angajam URGENT Coordonator Productie

    BENEFICII: Salariu atractiv, in functie de experienta; Tichete de masă in valoare de 30 RON zi; Transportul decontat; Bonus lunar de performanta; Program de lucru intr-un singur schimb de luni pana vineri: 07:00- 15:30. CERINTE: Experienta 2-3 ani in coordonarea unei echipe in sector mecanic; Cunostinte experienta in domeniu de prelucrare table subtiri; Cunostinte de operare calculator word, excell (studii superioare nu sunt absolut necesare); Planificare si urmarirea saptamanala a productiei (planificarea impreuna cu directorul si departamentul comercial); Planificare si urmarirea zilnica a productiei (planificare impreuna cu departamentul tehnic proiectare); Planificarea activitatii si coordonarea celor 5 zone de productie astfel incat sa se realizeze obiectivele proupse (zilnice si saptamanale); Evaluarea impreuna cu operatorii din cele 5 zone de lucru a stocurilor de materii prime si stabilrea necesarului (impreuna cu departamentul achizitii); Pastrare evidenta: revizii mentenanta utilaje masini si echipamente.

  • 1

    Gestionar depozit

    Responsabilități principale: Recepționarea mărfurilor de la furnizori Asigurarea calității produselor în timpul manipulării și depozitării Verificarea mărfurilor la recepție conform avizelor de însoțire Păstrarea documentelor justificative legate de stocuri Utilizarea eficientă a spațiului de depozitare Asistarea la încărcarea și descărcarea mărfurilor pentru a asigura securitatea acestora pe timpul transportului Preluarea documentelor de la clienți transportatori conform indicațiilor reprezentantului sau asistentului comercial Întreținerea mașinii în bune condiții și raportarea la timp a defecțiunilor constatate prin completarea fișei de mentenanță Gestionarea colectării, sortării și depozitării deșeurilor rezultate din activitatea sa Cerințe specifice: Utilizarea transpaletului, mașinii de înfoliat, cântarului industrial și ruletei de măsurat volumele cutiilor Abilități personale: Spirit de observație Abilități practice Cooperant Responsabilitate și autocontrol Studii necesare: Cazier judiciar fără antecedente penale Certificat de absolvire a 10 clase de învățământ general obligatoriu Avantaje: Permis de conducere categoria B Atestat de stivuitorist Program de lucru: Normă întreagă Luni - Vineri, Locul de muncă: Cluj-Napoca Așteptăm aplicația ta!

  • 25

    Angajăm cameristă

    Dispunem de oportunitatea angajării unei persoane pentru servicii de cameristă în regim part-time, la un tarif atractiv de 30-40 lei pe oră. Suntem în căutarea unei cameriste pentru o activitate de 4 ore pe zi, cartier Gheorgheni. Programul de lucru este planificat între orele 10:00 și 13:00. Vă rugăm să ne trimiteți CV-ul însoțit de o poză prin intermediul platformei Publi. Dorim să vă informăm că, din considerente de evaluare a candidaților, nu vom putea răspunde la mesajele fără atașamentul fotografic. Vă mulțumim pentru înțelegere!

  • Traducator lituaniana Cluj

    Servicii de traducere din si in limba lituaniana efectuate de traducatori nativi de limba lituaniana, profesionisti cu experienta. Translatori de limba lituaniana. Traduceri autorizate din si in 36 de limbi straine, cu servicii on line in tara si strainatate si cu biroul la Cluj Napoca Cluj Napoca, str Marin Sorescu nr 1 A, ap 2, jud Cluj Tel:040264439277; mobil: 040731347148 TRADUCATOR LITUANIANA CLUJ, TRADUCERI LITUANIANA CLUJ BRASOV, TRANSLATOR LITUANIANA. PENTRU DETALII SUPLIMENTARE ACCESATI SITE-UL

  • 4

    Sofer livrari delivery Bringo (18-40 lei pe comanda)

    Vrei sa faci parte din cel mai avantajos serviciu de livrari din Cluj? Aplica la acest anunt, te sunam si ne intalnim sa povestim si sa iti aratam cum merg lucrurile. Cum functioneaza? Pentru tine, ca livrator, procedura e simpla. Prin intermediul unei aplicatii pe telefon vei putea prelua comenzile clientilor. Ti se vor grupa mai multe comenzi in aceasi zona a orasului si dupa ce produsele sunt gata de preluare contactezi clientul, scanezi produsele si pornesti la livrare De unde se livreaza? Peste 80% din comenzile Bringo vin din Hypermarketul Carrefour din Vivo. Restul comenzilor vin de la ceilalti parteneri precum Peny, Cora, Decathlon, DM, Dr. Max, Sensiblu etc. Cine plateste produsele? La angajare vei primi un card de firma cu care vei achita cumparaturile catre toti partenerii Bringo. Se livreaza cu masina personala sau cu masina firmei? Livrarile se fac cu masina personala si noi va decontam 10% combustibil, mentenanta, reparatii, piese etc. Ce ai nevoie pentru angajare? Procesul de angajare este unul destul de simplu. Ne intalnim sa iti aratam cum functioneaza aplicatia si cum merg lucrurile in magazin si la livrare, dupa care iti vom raspunde tuturor intrebarilor pe care le ai. Daca iti place si esti pregatit de lucru semnam contractul de munca (sau contractul de colaborare daca ai PFA sau SRL) si esti gata de lucru! Se lucreaza cu masina personala, decontare service, piese si combustibil 10% Te asteptam in echipa!

  • 1

    Căutăm educator, un om care să îndrăgească bebelușii, copiii și copilăria timpurie

    Vom avea curând un loc în echipa noastră, însă ne-ar plăcea să știi că locul nu se potrivește pentru toată lumea și e normal și în regulă să fie așa. Credem că e nevoie să-ți fie drag de copii și de copilăria timpurie ca să-ți fie mai apoi drag să vii zilnic în lumea noastră și să-i însoțești cu bucurie în aventura lor. Locul este pentru o persoană asumată și responsabilă, care are capacitatea de a înțelege cât este de importantă relația de atașament care se construiește cu fiecare micuț în parte și de ce nu e tocmai în regulă să fii doar un trecător prin lumea lor. Locul este pentru acea persoană care poate crea pentru cei mai mici ai casei un mediu de căldură și siguranță și, în același timp, experiențe care să-i inspire, și care să le trezească și încurajeze curiozitatea și curajul. Ne-am bucura să te cunoaștem dacă știi despre tine că ți-e dragă bucata asta de copilărie, mai precis dacă simți că poți fi însoțitor și partener pentru bebeluși și micuți între 6 luni și 3 ani. Apreciem și dacă ești un om căruia îi e drag să se implice și să-și aducă contribuția într-o echipă. Noi ne luăm la rândul nostru angajamentul să-ți fim sprijin și să te primim în lumea noastră cum știm și putem mai bine. Dacă ai mai însoțit micuți e minunat, dacă nu, e suficient să ai drag și dorință de cunoaștere iar noi îți vom fi alături și-ți vom dărui și ție din ce știm. În momentul în care ne vom cunoaște vei vedea că suntem diferiți de o instituție tradițională, fie ea creșă sau grădiniță. Kiddo Care este acasă, atât pentru micuții noștri, cât și pentru echipă. Vom fi o echipă de 6 persoane, așa că ne place să ne numim o mică familie. Programul va fi unul full-time, în principiu de la 09:00 la 17:00. Așteptăm așadar cu drag CV-ul tău la adresa de email , iar înainte de toate, ne-am bucura dacă ai scrie în e-mail câteva cuvinte la fiecare din următoarele puncte: * O scurtă descriere a ta. Ce ți-ar plăcea să știm despre tine și nu se regăsește neapărat și în CV-ul tău? * De ce îți dorești să lucrezi cu copilași și nu în alt domeniu? * De ce ai alege Kiddo Care? Ce apreciezi la noi, din ceea ce știi până acum? Mai poți afla informații destre noi de aici Prima etapa a procesului nostru de recrutare începe cu CV-ul tău și gândurile tale la punctele de mai sus. Ne-ar plăcea să știi că vom lua în considerare doar e-mail-urile care conțin atât CV-ul cât și răspunsurile la întrebările noastre. Asta ne arată că ești cu adevărat interesat ă de locul nostru. Mai apoi, după ce parcurgem toate e-mail-urile și simțim că ne potrivim, te vom contacta pentru a stabili o întâlnire pentru a ne cunoaște mai bine. În întâlnire vom discuta de asemenea și alte detalii și celelalte aspecte referitoare la salariu, sarcini zilnice etc. Iar dacă nu vei primi vești de la noi în următoarea perioadă, înseamnă doar că am simțit o compatibilitate mai mare cu alte persoane care ne-au scris. Îți mulțumim pentru răbdarea și interesul cu care ai parcurs anunțul nostru. Sperăm să ne scrii și să reușim să ne cunoaștem curând!

Salvează căutarea