Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Cluj Disponibil din: 2021-07-07

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Livrator Glovo Cluj , Salar 8000+ Ron Lună

    Ești în căutarea unei oportunități profesionale în domeniul livrărilor? Alătură-te echipei noastre Glovo și devino eroul nostru al livrărilor! Oferim un contract de muncă pe 8 ore zi, cu un salariu mediu lunar competitiv de 9856 Ron. Salariul se bazează pe un tarif orar între 38-44 Ron pe oră. La Glovo, avem grijă de angajații noștri, oferindu-le un mediu de lucru sigur și motivant. În plus, bonusurile generoase pentru performanță sunt la îndemâna ta. Fii parte din echipa noastră și adu bucurie clienților noștri în fiecare zi! Aplică acum și începe o carieră de succes alături de noi! #JobGlovo #LivratorEroic #QuickLivery #Locuridemuncacluj

  • 1

    Curier Cluj, Salar 10.000+ Ron Lună

    Vrei sa castigi si tu peste 3000 de lei saptamana? Suntem in cautare de curieri motivati,pentru o colaborare de succes! Ce oferim? - Plata saptamanala - Castiguri de pana la 3500 ron saptamana - Bonusuri la primele 100 comenzi, bonusuri la angajarea unui prieten,tombole lunare,reduceri in materie de comision in functie de venituri - Bonusuri din partea aplicatiilor (pana la 300 lei odata la 2 zile) - Asistenta 24 7 - Training, explicarea aplicatiei, tips & tricks in aplicatie pentru marirea venitului. Cerinte: - Seriozitate - Vehicul propriu: masina,scuter,bicicleta - Limba romana sau engleza Mai multe detalii la nr. de telefon!

  • 1

    Sef Atelier

    Candidatul Ideal: Studii medii de specialitate sau studii superioare tehnice (electrica, mecanica, electro-mecanica); Experienta minim 5 ani in domeniul electric, mecanic sau electro-mecanic; Experienta in coordonarea unei echipe; Cunostiinte solide in: operare calculator (MS Office, ERP), scheme si simboluri electrice, desen tehnic; ISO 9001:2008; Experienta in lucrarile de santier pentru punere in functiune ansamble subansamble. Responsabilitati: Îndrumă, coordonează, organizează şi răspunde de buna desfăşurare a activităţii de producţie; Asigurarea, urmărirea mentenanţei echipamentelor din santier potrivit planificarii (intern sau extern); Stabileşte programul de intrare în procesul de fabricaţie a comenzilor noi în funcţie de gradul de aprovizionare cu materialele necesare şi de personalul disponibil; Răspunde de încadrarea în norma de ore stabilită prin fişa de manopera; Efectuează instructajul periodic de SSM şi PSI pe santier pe baza planificarii si a tematicii puse la dispozitie de catre consultantul extern. Beneficii: Salariu atractiv; Tichete de masa, in valoare de 30 lei zi; Decontare transport; Abonament medical; Prima de performanta pana la 1 salar net, la final de an. Descrierea companiei: Companie 100% franceză, parte a grupului Gonzales, înființată în anul 2002, Energom are peste 22 ani de experiență în integrarea de tablouri electrice și echipamente electromecanice: conveioare, bancuri de test, mașini speciale.

  • 1

    Tehnician tehnolog mecanic

    Candidatul Ideal: Studii medii de specialitate studii superioare (inginerie, economice, de gestiune); Experienta pe o pozitie similara; Capacitate de analiza si sinteza; Spirit de observatie si organizatoric; Capacitate de lucru in echipa; Spontaneitate, operativitate si flexibilitate. Responsabilitati: Pregatirea documentatiei tehnice si a materialor (piese, componente, etc.) in vederea prelucrarii; Alocarea documentatie tehnice aferente materialelor de prelucrat; Gestionearea materialelor care i se încredinţează; Distribuirea in atelier si informarea operatorilor privind existenta documentatiei si a materialelor de prelucrat, in zonele aferente procesului tehnologic; Colectarea si completarea informatiilor privind stadiul de executie al pieselor in tabelul de urmarire piese; Completarea documentatie tehnice aferenta pieselor masurate de catra ctc. Beneficii: Salariu atractiv; Tichete de masa, in valoare de 30 lei zi; Decontare transport; Abonament medical; Prima de performanta pana la 1 salar net, la final de an. Descrierea companiei: Companie 100% franceză, parte a grupului Gonzales, înființată în anul 2002, Energom peste 22 ani de experiență în integrarea de tablouri electrice și echipamente electromecanice: conveioare, bancuri de test, mașini speciale.

  • 5

    Energom angajeaza Electrician

    Candidatul Ideal: Persoana dinamica, indemanatica, atenta la detalii; Orientare catre calitate in executie; Productivitate (incadrarea in normele de timp); Capacitate de lucru în echipă; Constituie avantaj experienta in montare si cablare de dulapuri electrice; citirea de scheme si simboluri electrice. Beneficii: Salariu atractiv; Tichete de masa, in valoare de 30 lei/zi; Decontare transport; Abonament medical; Prime periodice si al 13-lea salariu la final de an; Posibilitati reale de avansare si dezvoltare; Mediu de lucru placut si curat. Responsabilitati: Executa montajul echipamentelor conform dosarului de executie; Executa lucrarile de trasee si cablare ale instalatiilor electrice conform proiectului; Executa lucrări de instalații electrice de joasă tensiune; Punct de lucru fix in Cluj-Napoca; Munca intr-un singur schimb, fara deplasari, se lucreaza in interior.

  • 2

    Fundatia Prison Fellowship Romania angajeaza coordonator proiect

    FUNDATIA PRISON FELLOWSHIP ROMANIA angajeaza coordonator proiect: ATRIBUTII PRINCIPALE: Coordoneaza eficient toate activitățile proiectului pentru a atinge obiectivele stabilite la cele mai înalte standarde de calitate. Organizeaza și supervizeaza proiectul în toate etapele sale: inițierea, planificarea, monitorizarea, evaluarea impactului și închiderea proiectului. Asigura comunicarea cu partenerii din cadrul proiectului și respectați obligațiile contractuale care decurg din acordurile de parteneriat. Administreaza bugetul proiectului în conformitate cu procedurile interne și condițiile finanțatorului. Stabilește relații de colaborare pe termen lung cu partenerii, clienții, beneficiarii și finanțatorii proiectului. Asigura derularea proiectului în indicatorii stabiliți și identificați, analizați și monitorizați riscurile. Organizeaza achizițiile în cadrul proiectului, selectați și contractați furnizorii. Realizeaza planuri detaliate de lucru și monitorizați implementarea acestora. (echipă, beneficiari, parteneri). SPECIFICAȚIILE POSTULUI NIVEL DE STUDII: Studii superioare EXPERIENTĂ: ÎN SPECIALITATE: minim 1 an CUNOȘTINȚE NECESARE: Contabilitate primară; Operare PC (MS Office); Gestionare arhivare documente; APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE: Aptitudinea generală de învățare; Aptitudinea de a lucra cu documente; Planificare și organizare a operațiilor și activităților; Respectarea instrucțiunilor orale și scrise; Culegere clasificare interpretare transmitere a informațiilor; CARACTERISTICI DE PERSONALITATE: spirit tehnic, usurință în manipularea fizică și ordonarea obiectelor în mediul de lucru, spirit practic, eficient, ordonat, sociabilitate, tact, amabilitate.

  • Fundația Prison Fellowship România angajează psiholog

    FUNDAȚIA PRISON FELLOWSHIP ROMANIA, furnizor privat de servicii sociale, recrutează psiholog pentru derularea activităților în cadrul proiectelor și programelor fundației. ATRIBUTII PRINCIPALE: Respectă programul de lucru şi semnează condica de prezenţă la venire şi plecare. Are obligaţia de a se prezenta la serviciu în deplină capacitate de munca. Respectă confidenţialitatea tuturor aspectelor legate de locul de muncă indiferent de natura acestora. Efectuează controlul medical periodic conform programării şi normelor în vigoare. Cunoaşte şi respectă R.O.F. şi R.O.I. Cunoaşte şi aplică normele interne şi procedurile de lucru privitoare la postul său. Va răspunde de păstrarea secretului de serviciu precum şi de păstrarea secretului datelor şi al informaţiilor cu caracter personal deţinute sau la care are acces ca urmare a executării atribuţiilor de serviciu. Sesizează şeful ierarhic asupra oricăror probleme apărute pe parcursul derulării activităţii. Utilizează corect dotările postului fără să îşi pună în pericol propria existenţă sau a celorlalţi angajaţi, aduce la cunoştinţă şefului ierarhic orice defecţiune şi întrerupe activitatea până la remedierea acesteia. CONDIȚII PENTRU OCUPAREA POSTULUI: Educație solicitata: - studii superioare, specializarea psihologie; - aviz de exercitare a profesiei de psiholog psihologie clinică, emis de Colegiul Psihologilor din Romania; EXPERIENȚĂ SOLICITATA: Vechime generala specifica - 1 an; - abilitati de planificare, concentrare pe sarcina, autoevaluare; - capacitate de analiza si sinteza - capacitate de lucru individual si în echipa; - Capacitate de adaptare la medii şi situaţii noi; - abilitati dezvoltate de comunicare, relaționare si adaptabilitate - Persoană dinamică, flexibilă şi cu spirit de iniţiativă; - Bun organizator;

  • 1

    Fundația Prison Fellowship România angajează administrator

    Fundația Prison Fellowship România Angajează administrator: ATRIBUȚII PRINCIPALE: Reprezintă fundatia față de furnizori, autoritățile locale, și față de alte persoane cu care intră în contact în interes de serviciu; Asigură aprovizionarea; Contactează furnizori și negociază condiții financiare favorabile fundatiei; Asigură respectarea bugetului alocat; Organizează activitatea de transport și recepție a materialelor; Raportează neconcordanțele între bugetul de consumabile și necesar; Asigură serviciile utilitățile fundatiei; Identifică furnizori; Asigură fluxul de documente necesare perfectării contractelor; Arhivează copii ale contractelor; Urmărește derularea contractelor cu furnizorii de servicii; Asigură remedierea situațiilor neprevăzute; Asigură buna funcționare a mijloacelor fixe de uz comun; Asigură fluxul de documente justificative și le arhivează; Asigură asistența administrativă pentru noi proiecte; Propune soluții de ordin administrative; Asigură obținerea documentației și aprobărilor specifice; RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: Răspunde de: Distribuirea materialelor și a rechizitelor conform bugetelor și a normelor interne; Calitatea mediului de lucru al angajaților (condițiile fizice); Respectarea confidențialității datelor la care are access; Raportarea la timp a abaterilor sesizate; Transmiterea integrală și în timp util a informațiilor către destinatarul corespunzător; Păstrarea confidențialității informațiilor legate de fundatie; Modul de utilizare a echipamentelor, consumabilelor, altor materiale și mijloace fixe puse la dispoziție de fundatie; Respectarea prevederilor, a normelor interne și a procedurilor de lucru privitoare la postul său; Adoptă permanent un comportament în măsură să promoveze imaginea și interesele fundatiei; SPECIFICAȚIILE POSTULUI NIVEL DE STUDII: Studii superioare EXPERIENTĂ: ÎN SPECIALITATE: minim 1 an PERMIS DE CONDUCERE: Categoria B CUNOȘTINȚE NECESARE: Contabilitate primară; Operare PC (MS Office); Gestionare arhivare documente; APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE: Aptitudinea generală de învățare; Aptitudinea de a lucra cu documente; Planificare și organizare a operațiilor și activităților; Respectarea instrucțiunilor orale și scrise; Culegere clasificare interpretare transmitere a informațiilor; CARACTERISTICI DE PERSONALITATE: spirit tehnic, usurință în manipularea fizică și ordonarea obiectelor în mediul de lucru, spirit practic, eficient, ordonat, sociabilitate, tact, amabilitate.

  • Angajam contabili experti contabili

    Suntem o firma de Expertiza contabila si contabilitate si căutăm colegi (senior & junior), care să se integreze în comunitatea noastră pentru a lucra împreună cu drag și spor. Când de acasă, când de la birou. Ne facem programul după nevoi. Avem biroul în centrul Clujului. Suntem o firmă de servicii financiar - contabile și consultanță financiară. Trimite-ne CV-ul tău pe sau aplică pe website

  • 13

    Angajăm o doamna, domnisoara serioasă ca asistent personal pentru un domn în vârstă

    Angajăm o doamna, domnisoara serioasă ca asistent personal pentru un domn în vârstă cu carte de munca

  • 4

    Angajez vopsitor auto

    angajez1sau2 vopsitori auto cu experienta

  • 1

    Lucrator comercial in GILAU

    Magazin Alimentar angajează Lucrător Comercial. Ne dorim o colega implicată în desfășurarea activității de vanzare, o persoana sociabila și de încredere, care sa completeze echipa. Salariu atractiv,tichete de masa, bonusuri din vanzari, premii de sărbători. Programul de lucrator Luni-Vineri doua schimburi Sambata Duminica Inchis Angajările se fac în orasele: GILAU Pentru informații la numărul de telefon: Sau CV la adresa de e-mail:

  • 10

    Lucrator comercial in FLORESTI

    Magazin Alimentar angajează Lucrător Comercial FLORESTI Ne dorim o colega implicată în desfășurarea activității de vanzare, o persoana sociabila și de încredere, care sa completeze echipa. Salariu atractiv,tichete de masa, bonusuri din vanzari, premii de sărbători. Programul de lucru: Luni - Sambata in doua schimburi Duminica INCHIS Angajările se fac în orasele: FLORESTI Pentru informații la numărul de telefon: î CV la adresa de e-mail: Informatii la :

  • Consilier vanzari - colorare-NU necesita Experienta

    Cerinte: - studii medii, de preferinta cu profil chimic. Responsabilitati: - efectueaza procesul de colorare conform instructiunilor tehnice recomandate de producatorul echipamentului; - pregateste produsele in vederea livrarii la client; - ofera informatii de pret consilierilor si agentilor de vanzari; - gestioneaza pigmentii folositi in procesul de colorare. Program Luni-Vineri Beneficii: - tichete de masa; -decontarea transportului; -discount analize medicale.

  • 4

    Mecanic sau ajutor de mecanic - Olanda - Iunie 2024

    Pentru o companie din nordul Olandei, angajăm mecanici sau ajutor de mecanici, în ateliere (stații ITP). Se cere vorbirea limbii engleze și experiență în domeniu. Permisul de conducere reprezintă un avantaj. Se oferă: - loc de muncă cu contract pe perioadă nedeterminată - cazare în case, cu toate utilitățile incluse la 100 euro săptămână persoană - asigurare de sănătate 35,58 euro săptămână - transport gratuit de la cazare la locul de muncă - identitate olandeză (BSN) gratuită - contract pe periodă nedeterminată - salarizare săptămânală direct în contul bancar. NU percepem taxe sau comisioane!

  • Angajare

    SC Curry Club SRL, cu sediul in Cluj-Napoca, Piata Mihai Viteazu nr 1, jud. Cluj, avand CUI RO33918820, angajeaza 3 persoane pe postul de Ospatar (chelner) - cod COR 513102. Selectia va avea loc luni 10.06.2024, ora 15:00, la sediul firmei.

  • 2

    Profi Franciza angajează lucrător comercial

    Angajam lucrător comercial la program de 8 ore pe zi(5zile cu 2 libere).Salar 2500 net,bonuri de masa, decont de transport. Locația este situata în cartierul Manastur. Cerem și oferim seriozitate.

  • 4

    Magazin alimentar Profi in Manastur, angajează casier

    Magazin alimentar Profi luat în Franciza Manastur, angajează casier .Salar 2500 net , bonuri de masa în valoare de 30,00 pe zi și 100 lei decont de transport. Cer și ofer seriozitate.

  • 11

    Confectioner textile

    Confectioner textil ,eperienta la masinile de cusut CU 3-4-5 fire. Se asigura salarizare avantajoasa ,bonuri de masa. se deconteaza transport . Locatie cluj -napoca ,acces facil cu misloacele de trasport in comun.

Salvează căutarea