Anunțuri
Locuri de munca Cluj Disponibil din: 2022-03-16-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cautam persoane care sunt in cautarea unui loc de munca stabil, pentru a se alatura echipei noastre ca lucratori universali. Oferta: Salariu lunar net 3200 lei ( salariu fix + tichete de masa); Program de lucru: Luni-vineri - 8 ore zi, intre orele 08:00 16:30; Miercuri - duminica - 8 ore zi, intre orele 12:30 20:00 Contract individual de munca pe durata nedeterminata. Sau Plata: 150-180 lei zi Program de lucru: luni-vineri sambata - duminica - 8 ore zi, intre orele 12:30 20:00. Activitatea se desfasoara in magazine fixe, unde vei avea oportunitatea de a lucra intr-un mediu stabil si colaborativ. Locatii disponibile: - Cluj Napoca: Herculane; Responsabilitati: - Aprovizionarea si aranjarea rafturilor cu marfa; - Pregatirea comenzilor conform specificatiilor si cerintelor clientilor - Colaborarea cu echipa pentru a mentine un flux de lucru optim - Verificare preturi; - Implementare planograma; - Verificarea termenelor de valabilitate; Cerinte: - Experienta in pregatirea comenzilor si manipularea produselor reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie - Capacitatea de a lucra intr-un mediu rapid si in continua schimbare - Atent la detalii si capabil sa respecte termenele limita
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS Cluj la Biroul informatii clienti precum si pe site-ul companiei SELGROS la sectiunea Cariere Descrierea postului: Responsabilități principale : Supravegherea descărcării ordonate a mărfii Verificarea exactită ii documentelor de livrare i intrare a mărfii controlul calită ii ambalajului, al etichetării i al prospe imii mărfii (termene de valabilitate) Vertificarea diferen elelor cantitative pe avizul de înso ire a mărfii cu semnătura oferului Înregistrarea diferen elelor pe IM-Blanco (note de intrare recep ie neprelucrate) exprimate în unită ile de vânzare Selgros Prelucrarea retururilor, indiferent de tipul lor i circuitul intern de marfă Confirmarea recep ionării mărfii prin semnătură i tampilă de intrare marfă Transportul mărfii în Recep ia mărfii, respectiv la etichetare Schimbul de recipiente la transport Preluarea altor sarcini în raioane magazin la solicitarea superiorilor ierarhici sau a directorului de magazin Asigurarea i men inerea ordinii, cură eniei i siguran ei în recep ia mărfii Cerinte: Studii medii Abilități de comunicare; Orientare catre client; Experienta in domeniul comercial reprezinta avantaj. Oferta Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Oncos angajeaza TRANSATORI CARCASE PORC pentru CARMANGERIA din BONTIDA, Jud. CLUJ. Se ofera -pachet salarial atractiv; - tichete masa; -decont transport cazare; -program lucru :luni-vineri( ); -alte beneficii. CV-urile se pot depune la sediul firmei din Floresti, str. Abatorului, nr.2 sau se pot trimite pe adresa de e-mail: Detalii la numerele de telefon:
-
Promovat
CE ASTEPTARI AVEM - Studii medii tehnice, absolvent de liceu sau scoala profesionala, calificare cu profil mecanic, lacatuserie, electromecanic sau similar - Experienta practica in lacatuserie sau mecanica industriala - Minim un an de experienta in intretinerea si reparatia echipamentelor industriale (ex. transportoare cu benzi, cu snec, ansambluri de transmisii mecanice cu lant, curele si reductoare, ventilatoare, etc.) - O fire dinamica si proactiva - Spirit de echipa CE VETI FACE - Operare si reglare corespunzatoare a echipamentelor de productie - Realizare reparatii accidentale, reglaje tehnice si repuneri in functiune pentru echipamente - Inregistrare informatii referitoare la interventiile tehnice efectuate - Verificari inspectii tehnice si operatii de intretinere periodica in acord cu instructiunile interne - Realizare lucrari de intretinere preventiva reactiva planificate in cadrul reviziilor generale anuale, in acord cu planul de reparatii Program de munca: Luni-Vineri 06:00-14:00 Ocazional se solicita ore suplimentare, chiar si de noapte. CE OFERIM Salariu atractiv corelat cu experienta Tichete de masa Transport decontat Abonament medical, deoarece stim cat de importanta e sanatatea Prima de Paste, Craciun si alte evenimente, pentru a va oferi inca un prilej de bucurie in preajma sarbatorilor Concediu de odihna suplimentar* Bonus recomandare colegi noi Zi libera cu ocazia zilei de nastere Program de inductie Program de calificare si training Loc de munca stabil SANEX S.A. este unicul producător de plăci ceramice din România. De peste jumătate de secol, produsele CESAROM fabricate pe liniile de producție SANEX S.A. din Cluj-Napoca decorează spații rezidențiale și comerciale din întreaga țară. SANEX S.A. face parte din grupul austriac LASSELSBERGER.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
FLEXIBILITATE MAXIMA LA TIMPUL DE LUCRU....CARE POATE FI SI DIFERIT DE LA ZI LA ZI SAU FIX...IN MARASTI,CENTRU SAU MANASTUR..LA CASA DE SCHIMB VALUTAR
-
Asiguram locuri de munca in STRAINATATE(CEHIA-SLOVACIA) pentru barbati, femei, cupluri la fabrici,agricultura,silvicultura,depozite ,constructii,lacatuserie,sudura etc .Contract sezonier de munca pe o perioada de pina la un an cu posibilitate de prelungire.plecari rapide din diferite zone ale tarii.CAZARE ASIGURATA DE ANGAJATOR.TRANSPORT ASIGURAT DE ANGAJATOR.NU SE PERCEP COMISIOANE.TEL.
-
Candidatul Ideal Studii superioare finalizate (avantaj: medicina, farmacie, chimie, biologie); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Experienta in promovare oferte in cabinete si clinici stomatologice, spitale, lanturi farmaceutice; Organizare si planificare, orientare spre performanta si rezultate; Seriozitate, responsabilitate; Cunostinte nivel mediu de limba engleza; Permis de conducere categoria B si disponibilitate pentru deplasari la clienti; Descrierea jobului Promoveaza produsele companiei catre medici, farmacisti si alte categorii de specialisti si cadre medicale din institutiile private sau publice, in zona alocata - in principal medici stomatologi; Dezvolta imaginea companiei prin activitati specifice de promovare medicala; Vizitează clienții din teritoriul alocat, conform planului stabilit; Mentine si dezvolta relatii profesionale de succes cu toti clientii din zona desemnata, identifica noi oportunitati de business; Monitorizeaza piata stomatologica si competitia; Intocmeste rapoarte periodice cu privire la activitatea realizata. De ce sa te alaturi echipei noastre? Vei face parte dintr-o echipa tanara, dinamica. Pachet salarial: salariu, bonus de performanta, indemnizatie de mobilitate, tichete de masa. Autoturism, laptop si telefon de serviciu. Posibilităţi de dezvoltare profesională. Un proces de instruire complet, specific noului tău rol. Pachet servicii medicale la o clinica privata. Viziteaza site-ul pentru a ne cunoaste produsele si vino alaturi de noi! Descrierea companiei Pansiprod Distribuție înseamnă o echipă de profesioniști specializați în vânzarea produselor pentru piața medicală și farmaceutică, având o preocupare continuă către ceea ce este nou pentru îngrijirea sănătății oamenilor. Suntem o companie de import și distribuție la nivel national de dispozitive si consumabile medicale, suplimente alimentare si dermato-cosmetice, asigurand si service pentru dispozitivele medicale. Cu peste 10 ani de experienta in vanzari am devenit una dintre cele mai dinamice companii din domeniul in care ne desfasuram activitatea.
-
Descriere post: Suntem un magazin de mobila din Cluj-Napoca, ce importa mobilier la comanda din Italia. Mobilierul ajunge la noi dezasamblat si avem nevoie de persoane care sa transporte, asambleze si sa monteze mobilierul la domiciliul clientului. Avand un numar mare de comenzi ne dorim sa ne marim echipa. Locatie : EXPO TRANSILVANIA Responsabilitati: -debitare PAL, MDF -asamblare mobilier -transport mobilier, elemente decorative -montaj mobilier atat la showroom cat si la domiciliul clientilor Cerinte: -permis de conducere -punctual -dorinta de a invata si a evolua profesional
-
Promovat
Cautam persoane care sunt in cautarea unui loc de munca stabil, pentru a se alatura echipei noastre ca lucratori universali. Oferta: Salariu lunar net 3200 lei ( salariu fix + tichete de masa); Program de lucru: Luni-vineri - 8 ore zi, intre orele 08:00 16:30; Miercuri - duminica - 8 ore zi, intre orele 12:30 20:00 Contract individual de munca pe durata nedeterminata. Sau Plata: 150-180 lei zi Program de lucru: luni-vineri sambata - duminica - 8 ore zi, intre orele 12:30 20:00. Activitatea se desfasoara in magazine fixe, unde vei avea oportunitatea de a lucra intr-un mediu stabil si colaborativ. Locatii disponibile: - Cluj Napoca: Herculane; Responsabilitati: - Aprovizionarea si aranjarea rafturilor cu marfa; - Pregatirea comenzilor conform specificatiilor si cerintelor clientilor - Colaborarea cu echipa pentru a mentine un flux de lucru optim - Verificare preturi; - Implementare planograma; - Verificarea termenelor de valabilitate; Cerinte: - Experienta in pregatirea comenzilor si manipularea produselor reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie - Capacitatea de a lucra intr-un mediu rapid si in continua schimbare - Atent la detalii si capabil sa respecte termenele limita
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Cluj, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Ruta Mobila - Full Time - Multiclient; - Program de lucru: Luni-Sambata; - Repartizare program de lucru: 06:00-14:00 - Venit lunar NET 3000 Lei (salariu fix net + tichete de masa) ; - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Îți place să lucrezi cu oamenii, să le cunoști poveștile și să le poți oferi ajutor atunci când au nevoie? Locul tău este in echipa noastra. Vei avea un loc de muncă stabil si un venit suplimentar Vei avea activitatea de teren Vei avea un program exibil Vei putea avansa pe plan profesional Ce vei face: Vei promova serviciile de creditare ale companiei Vei gestiona și dezvolta portofoliul de clienţi prin vizite la domiciliul acestora Vei oferi suport clienţilor pentru a alege cea mai bună ofertă de creditare, adaptată nevoilor lor Ce vei câștiga: 500-4000RON, venituri in functie de implicarea ta Acces la programe gratuite de pregătire și dezvoltare profesionala Experienţa ta va fi surprinzătoare pentru că: Ai oportunitatea să cunoști oameni noi și să te dezvolți împreună cu ei Avem grijă de oamenii noştri si ii spijinim Acționăm cu responsabilitate, respect şi transparență Te-am convins?
-
Responsabilități: - Verifică și supraveghează obiectivul în vederea asigurării securității; - Informează și îndrumă personalul spre locațiile diverselor amplasamente din obiectiv; - Dacă apar situații de urgență, ia primele măsuri pentru prevenirea accidentelor și avariilor până la sosirea pompierilor, poliției și altor organe în drept; - Intervine în cazul în care observă sau constată distrugeri în perimetrul obiectivului; - Menține, asigură și păstrează liniștea publică în zona de care este direct răspunzător. Cerințe: - Atestat de pază / certificat de calificare profesională în domeniul pazei și protecției; - Capacitatea de a comunica și relaționa în situații diverse; - Spirit de observație; - Disciplină, calm și discreție; - Spirit de echipă. Beneficii: - Salariu fix + bonusuri și prime; - Tichete de masă (30lei/zi); - Abonament medical privat.
-
Candidatul ideal - permis de conducere categoriile B, C, E; - atestat profesional pentru transport marfuri generale; - autorizatie ISCIR pentru automacara - card tahograf. Descrierea jobului - desfasoara activitatea in cadrul departamentului de transport intern - transporta marfa in baza documentelor de insotire - livreaza comenzile conform programului de distributie Beneficii: - mediu de lucru profesionist; - pachet salarial atractiv. Descrierea companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane
-
Responsabilitati: - participa la incarcarea si descarcarea marfurilor - participa la realizarea inventarelor Beneficii: -posibilitate de promovare -salariu atractiv + bonuri de masa Tipul jobului: Cu normă întreagă Cerinte - experienta relevanta intr-un post similar - autorizatie ISCIR stivuitorist "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro/termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Profilco RO, depozit de profile din aluminiu si accesorii pentru tamplarie angajeaza reprezentant comercial programul este luni-vineri 08:00-17:00 Pentru detalii va asteptam la interviu
-
Cerinte - Personalitate energică, cu atitudine pozitivă, amabilă; - Cunoştinţe avansate de limba engleză; - Cunoştinţe operare PC (Windows, MS Office, Internet); - Permis de conducere categoria B -Fara cazier Responsabilitati - emitere de acte contracte auto -reprezentare clienti la serviciul inmatriculari politie drpciv si primarie -mentinerea relatiilor si gestionarea portofolului cu clientii companiei - Preluati, directionati apelurile telefonice, mesajele; - Pregatiri scrisori, e-mailuri, memorii, prezentări și rapoarte; - Printati, fotocopiati, arhivati documente relevante (transmitere corespondenta curier , e-mail ) pt cei interesati cv -urile se pot transmite prin romjob Programul este flexibil ! Salar fix + comision
-
Candidatul Ideal: Studii medii de specialitate sau studii superioare tehnice (electrica, mecanica, electro-mecanica); Experienta minim 5 ani in domeniul electric, mecanic sau electro-mecanic; Experienta in coordonarea unei echipe; Cunostiinte solide in: operare calculator (MS Office, ERP), scheme si simboluri electrice, desen tehnic; ISO 9001:2008; Experienta in lucrarile de santier pentru punere in functiune ansamble subansamble. Responsabilitati: Îndrumă, coordonează, organizează şi răspunde de buna desfăşurare a activităţii de producţie; Asigurarea, urmărirea mentenanţei echipamentelor din santier potrivit planificarii (intern sau extern); Stabileşte programul de intrare în procesul de fabricaţie a comenzilor noi în funcţie de gradul de aprovizionare cu materialele necesare şi de personalul disponibil; Răspunde de încadrarea în norma de ore stabilită prin fişa de manopera; Efectuează instructajul periodic de SSM şi PSI pe santier pe baza planificarii si a tematicii puse la dispozitie de catre consultantul extern. Beneficii: Salariu atractiv; Tichete de masa, in valoare de 30 lei zi; Decontare transport; Abonament medical; Prima de performanta pana la 1 salar net, la final de an. Descrierea companiei: Companie 100% franceză, parte a grupului Gonzales, înființată în anul 2002, Energom are peste 22 ani de experiență în integrarea de tablouri electrice și echipamente electromecanice: conveioare, bancuri de test, mașini speciale.
-
Candidatul Ideal: Studii medii de specialitate studii superioare (inginerie, economice, de gestiune); Experienta pe o pozitie similara; Capacitate de analiza si sinteza; Spirit de observatie si organizatoric; Capacitate de lucru in echipa; Spontaneitate, operativitate si flexibilitate. Responsabilitati: Pregatirea documentatiei tehnice si a materialor (piese, componente, etc.) in vederea prelucrarii; Alocarea documentatie tehnice aferente materialelor de prelucrat; Gestionearea materialelor care i se încredinţează; Distribuirea in atelier si informarea operatorilor privind existenta documentatiei si a materialelor de prelucrat, in zonele aferente procesului tehnologic; Colectarea si completarea informatiilor privind stadiul de executie al pieselor in tabelul de urmarire piese; Completarea documentatie tehnice aferenta pieselor masurate de catra ctc. Beneficii: Salariu atractiv; Tichete de masa, in valoare de 30 lei zi; Decontare transport; Abonament medical; Prima de performanta pana la 1 salar net, la final de an. Descrierea companiei: Companie 100% franceză, parte a grupului Gonzales, înființată în anul 2002, Energom peste 22 ani de experiență în integrarea de tablouri electrice și echipamente electromecanice: conveioare, bancuri de test, mașini speciale.
-
Candidatul Ideal: Persoana dinamica, indemanatica, atenta la detalii; Orientare catre calitate in executie; Productivitate (incadrarea in normele de timp); Capacitate de lucru în echipă; Constituie avantaj experienta in montare si cablare de dulapuri electrice; citirea de scheme si simboluri electrice. Beneficii: Salariu atractiv; Tichete de masa, in valoare de 30 lei/zi; Decontare transport; Abonament medical; Prime periodice si al 13-lea salariu la final de an; Posibilitati reale de avansare si dezvoltare; Mediu de lucru placut si curat. Responsabilitati: Executa montajul echipamentelor conform dosarului de executie; Executa lucrarile de trasee si cablare ale instalatiilor electrice conform proiectului; Executa lucrări de instalații electrice de joasă tensiune; Punct de lucru fix in Cluj-Napoca; Munca intr-un singur schimb, fara deplasari, se lucreaza in interior.
-
Responsabilitati: - asigura activitatea depozitului zonal din Cluj-Floresti (NU este obligatorie experienta, deoarece oferim posibilitatea noilor angajati sa invete totul de la zero); - asigura fluxul de intrari-iesiri marfa conform regulilor interne; - participa la inventarul scriptic sau faptic; - asigura mentinerea produselor aflate in gestiune intr-o ordine bine definita. Programul de lucru este L-V: 08.30-17.00 cu pauza de masa de jumatate de ora inclusa. Transportul angajatilor din Cluj la locul de munca este asigurat cu masinile societatii. Contractul de munca se semneaza pe perioada nedeterminata. Detalii la tel
-
-
Candidatul Ideal persoana responsabila, organizata, atenta la detalii; cu abilitati pentru munca in echipa cat si munca autonoma perseverent, comunicativ,autorizare ISCIR pentru stivuitoare autopropulsate Descrierea jobului Responsabilitati:pregatire marfa pentru livrare - cautarea cutiilor conform cerintelor sistemului informatic incarcare descarcare marfa abilitati in folosirea echipamentelor electronice pentru pregatit marfa (scanner, PDA) alimentarea liniilor de productie cu materia prima solicitata infoliere paleti pentru incarcare in camioane Beneficii:Salar +plus bonusuri Tichete de masa Transport asigurat de companie Echipa tanara
-
Angajam agenti de securitate pentru o clădire de birouri din Cluj-Napoca: Cerinte: -atestat agent securitate -seriozitate, punctualitate -experienta in securitatea incintelor, constituie un avantaj Salariul net începând cu 2.800 lei, și este transferat direct în contul bancar al angajatului.
-
Angajam personal pentru azil in Germania. ASISTENTE ASISTENȚI Detali suplimentare la telefon sau Wapp. Oferim și cursuri pentru limba germana gratuit. zilnic 8-17