Oferte locuri de munca Constanta • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Restaurantul SABROSO angajeaza sofer delivery, atat doamne cat si domni, pentru livrarea preparatelor la domiciliul clientului, responsabil si dornic sa lucreze intr-o echipa dinamica; Oferim: salariu motivant, pe masura experientei! bonus in functie de numarul de comenzi livrate 1 leu comanda, iar media de comenzi livrator este aproximativ 500 pe luna; posibilitati de promovare! contract pe perioada nedeterminata! mediu placut de lucru!
-
- cunostinte AutoCAD; Arhicad - experienta in domeniu minimum 0-1 ani; - intocmeste desenele in AutoCAD pentru documentatiile de avize, pentru proiectele tehnice de arhitectura, instalatii, etc.; - cunostinte MsOffice; Intocmeste, depune si ridica documetatii avize - comunica eficient cu partenerii implicati in proiect (clienti, colegi, contractori). - are o fire deschisa si bun spirit de echipa; - da dovada de colegialitate si altruism; - poseda o mare dorinta de a invata si de a se perfectiona; - cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj; - cunostinte tehnice in domeniul constructii constituie un avantaj. Salariul oferit: 3500-4000 net luna in functie de competente
-
Atribuții: Întocmirea de proiecte de execuție și montaj pentru Structuri metalice, Structuri beton, etc, sub coordonarea șefului de proiect Calcul structura proiectata Întocmire de documente și rapoarte specifice: Breviare de calcul; Memorii tehnice; Caiete de sarcini; Specificație materiale Însușiirea și aplicarea noilor reglementări tehnice în domeniu Elaborare documentaţii de proiectare pe parte de constructii la faza de: studii de fezabilitate DALI, proiect tehnic şi detalii de execuţie, respectiv planuri coordonatoare, breviare de calcul, memorii tehnice, caiete de sarcini, fişe tehnice, planuri de montaj; Asigură efectuarea acţiunilor corective solicitate prin avizele date. Cerinte: Studii superioare de specialitate (Universitatea tehnică de construcții) Experienta 0-1 an Disponibilitate deplasari in șantier pentru realizare relevee și măsuratori, realizarea de schițe și desene de detaliere în urma măsurătorilor Cunostinte in folosirea unei limbi straine: engleza cunoștiințe nivel mediu, inclusiv limbaj tehnic Cunoasterea normelor de proiectare in domeniu (Coduri nationale, Eurocode) Cunoasterea utilizarii programelor necesare desfasurarii activitatii: o Microsoft office: Word, Excel, Power Point, Outlook nivel avansat; o Internet, E-mail nivel avansat; o AutoCAD 2D, 3D nivel avansat; o AXIS, SCIA, Graitec nivel mediu; o Adobe Acrobat nivel mediu; Permis de Conducere: B CALITĂȚI PERSONALE: Capacitate de analiză și sinteză, capacitate de lucru cu instrumente specifice proiectării asistate, vedere în spatiu și simț tehnic, Seriozitate, Dornic de învățare și proactiv Spirit de inițiațivă și cooperare, Respectarea unor succesiuni de indicații și a unei planificări Capacitate de a munci într-o echipă multidisciplinară, abilități de comunicare Disponibilitate la deplasări în țară pentru asistență tehnică relevee, proiectare Calitati de coordonare echipa si planificare, Capacitate de decizie in momente esentiale Salariul in funtie de competente, se pleaca de la 4000 net luna
-
Cerințe: - Permis de conducere, categoria B (cerință indispensabilă); - Atent la detalii; - Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor într-un mod eficient; - Capacitate foarte bine dezvoltată de a respecta termene limită; - Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate. Condiții: - Salariul: se pleaca de la: 3200 lei net; - Program: L-V 09-17:30; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Echipă tânără, deschisă. Dorim sa recrutam o persoana dinamica, responsabila, cu spirit organizatoric si meticulozitate pentru a gestiona activitatea la nivelul administrarii sediului companiei. O persoana curioasa, dornica sa invete cat mai mult si orientata spre dezvoltarea sa personala si profesionala. Cerinte candidat: Studii superioare finalizate Cunostinte PC - Microsoft Office, nivel mediu ( Excel) Cunostinte limbi straine: engleza, reprezinta un avantaj Experienta minim 1 an intr-o pozitie similara; Capacitatea de a lucra in condi ii de stres, respectarea deadline-urilor; Abilitatea de comunicare i abilitatea de a lucra eficient in echipă; Abilitati foarte bune de time management si organizare; Descrierea jobului: Preluarea, înregistrarea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor si a celorlalti angajati. Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail, activitati de birotica si secretariat. Intocmirea de diverse rapoarte si situatii in Microsoft Excel. Preluarea si redirectionarea apelurilor si mesajelor telefonice. Redactarea, multiplicarea, organizarea si clasarea documentelor. Inregistrarea, sortarea si distribuirea corespondentei. Activitati de receptie si protocol.
-
Îți dorești un loc de munca stabil sau pur și simplu sa îți suplimentezi venitul actual? Noi îți oferim soluția: LIVRATOR la domiciliu pentru Bringo. Jobul presupune ridicarea cumpărăturilor de orice fel din magazinele :Carrefour,Auchan,Supeco, Cora,Penny, farmaciile HelpNet,Sensiblu, D&M ,Animax si cateva restaurante:Spartan,Noodle Pack,Chopstix,Salad Box,Cartofisserie. Experiența nu este necesară, deoarece noi îți oferim training gratuit și suport ori de câte ori ai nevoie. De asemenea îți oferim: -angajare cu carte de munca full-time ori part-time,in functie de optiunea dumneavoastra, -plata săptămânală - POS + card ce e alimentat constant -Posibilitatea de a pleca de la magazin cu mai multe comenzi in acelasi timp -programul ii stabilesti tu, in funcție de nevoile personale -bonusuri de performanta Ne dorim sa faci parte din echipa noastră! Pentru mai multe informatii contacteaza-ma la (zero sapte doi doi unu doi trei trei trei noua) ori
-
-
VIRMAD FRIGOTEHN SRL angajeaza personal calificat necalificat pentru INSTALAREA- REPARAREA- INTRETINEREA APARATELOR DE AER CONDITIONAT Ce ne dorim de la noul nostru coleg? -sa colaboreze si sa comunice cu echipa; -persoana serioasa, responsabila cu spirit de initiativa ,punctualitate si disciplina; -disponibilitate pentru deplasari scurte in tara. -permis de conducere Cat. B (constituie un avantaj) Ce oferim: -salariu atractiv in functie de experienta si implicare; -contract de munca pe perioada nedeterminata; -șansa creșterii venitului în funcție de abilitățile personale. -loc de munca stabil PENTRU MAI MULTE DETALII SUNATI LA NR DE TELEFON:
-
Pentru clientul nostru situat in Zeebrugge, un lider consacrat în industria portuară, cu puncte de lucru în întreaga lume, recrutăm controlori ai calitătii în industria auto. Descrierea funcției: Responsabilitatea ta este verificarea vizuală a autoturismelor pentru a descoperi eventualele defecte de fabricatie sau daune minore apărute in timpul transportului. Profilul tău: Esti atent la detalii, receptiv si dispus să inveti lucruri noi; Spiritul de echipă si flexibilitatea sunt esentiale; Ai cunostinte bune de limba engleză; Dispui de autoturism personal. Ce iti oferim? Salariu intre 14. 85 si 17 euro brut/ ora ( in functie de experienta ta) Program de lucru de zi Bonuri de masă in valoare de 6.70 /zi Atmosfera de muncă placută.