Anunțuri
Locuri de munca Constanta Persoane Disponibil din: 2018-09-17 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Autoservire terasa Victoria angajeaza personal pentru sezonul estival 2024 in Costinesti. Posturi disponibile: ajutor bucatar, pizzar, debarasator, barman, vanzator, servire mancare, spalat vase. Se asigura cazare si masa. Salariu atractiv Pentru cei interesari ne puteti contactala la numarul de telefon:
-
Promovat
Angajam operator schimb valutar , casier (fete ) pentru sezon sau perioada nedeterminata (Constanta si oras Ovidiu, jud. Constanta ) Salariul: 4500 RON Detalii la nr de telefon :
-
Promovat
Angajează pesonal calificat/ necalificat pentru următoarele posturi: Bucătar CHEF! Bucătari:aragaz,sosuri calde,tigăi,ciorbe! Salate! Grătar! Pizza! Carmangier! Ospătari:băieți/fete! Aj.ospătar! MNspălat vase! Hostess(primire clienți,rezervări telefon) Salariu+procent vânzare! Se asigură loc de muncă sigur și continu pe toată durata anului!
-
Promovat
Simigeria La Brașoveanu angajează personal dupa cum urmeaza : - vânzătoarea cu experienta casa de marcat - modelatori covrigi cu sau fără experienta. Programul este de luni pana vineri , salariul pleaca de la 2600 lei pana la 3000 lei , în funcție de experienta. Cautam personal dornic de a invata , care se adaptează în munca de echipa , oferim training în unitățile nostre pentru toți cei interesați și posibilitate rapida de promovare.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cerințe: - Permis de conducere, categoria B (cerință indispensabilă); - Atent la detalii; - Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor într-un mod eficient; - Capacitate foarte bine dezvoltată de a respecta termene limită; - Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate. Condiții: - Salariul: se pleaca de la: 3200 lei net; - Program: L-V 09-17:30; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Echipă tânără, deschisă. Dorim sa recrutam o persoana dinamica, responsabila, cu spirit organizatoric si meticulozitate pentru a gestiona activitatea la nivelul administrarii sediului companiei. O persoana curioasa, dornica sa invete cat mai mult si orientata spre dezvoltarea sa personala si profesionala. Cerinte candidat: Studii superioare finalizate Cunostinte PC - Microsoft Office, nivel mediu ( Excel) Cunostinte limbi straine: engleza, reprezinta un avantaj Experienta minim 1 an intr-o pozitie similara; Capacitatea de a lucra in condi ii de stres, respectarea deadline-urilor; Abilitatea de comunicare i abilitatea de a lucra eficient in echipă; Abilitati foarte bune de time management si organizare; Descrierea jobului: Preluarea, înregistrarea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor si a celorlalti angajati. Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail, activitati de birotica si secretariat. Intocmirea de diverse rapoarte si situatii in Microsoft Excel. Preluarea si redirectionarea apelurilor si mesajelor telefonice. Redactarea, multiplicarea, organizarea si clasarea documentelor. Inregistrarea, sortarea si distribuirea corespondentei. Activitati de receptie si protocol.
-
Atribuții: Întocmirea de proiecte de execuție și montaj pentru Structuri metalice, Structuri beton, etc, sub coordonarea șefului de proiect Calcul structura proiectata Întocmire de documente și rapoarte specifice: Breviare de calcul; Memorii tehnice; Caiete de sarcini; Specificație materiale Însușiirea și aplicarea noilor reglementări tehnice în domeniu Elaborare documentaţii de proiectare pe parte de constructii la faza de: studii de fezabilitate DALI, proiect tehnic şi detalii de execuţie, respectiv planuri coordonatoare, breviare de calcul, memorii tehnice, caiete de sarcini, fişe tehnice, planuri de montaj; Asigură efectuarea acţiunilor corective solicitate prin avizele date. Cerinte: Studii superioare de specialitate (Universitatea tehnică de construcții) Experienta 0-1 an Disponibilitate deplasari in șantier pentru realizare relevee și măsuratori, realizarea de schițe și desene de detaliere în urma măsurătorilor Cunostinte in folosirea unei limbi straine: engleza cunoștiințe nivel mediu, inclusiv limbaj tehnic Cunoasterea normelor de proiectare in domeniu (Coduri nationale, Eurocode) Cunoasterea utilizarii programelor necesare desfasurarii activitatii: o Microsoft office: Word, Excel, Power Point, Outlook nivel avansat; o Internet, E-mail nivel avansat; o AutoCAD 2D, 3D nivel avansat; o AXIS, SCIA, Graitec nivel mediu; o Adobe Acrobat nivel mediu; Permis de Conducere: B CALITĂȚI PERSONALE: Capacitate de analiză și sinteză, capacitate de lucru cu instrumente specifice proiectării asistate, vedere în spatiu și simț tehnic, Seriozitate, Dornic de învățare și proactiv Spirit de inițiațivă și cooperare, Respectarea unor succesiuni de indicații și a unei planificări Capacitate de a munci într-o echipă multidisciplinară, abilități de comunicare Disponibilitate la deplasări în țară pentru asistență tehnică relevee, proiectare Calitati de coordonare echipa si planificare, Capacitate de decizie in momente esentiale Salariul in funtie de competente, se pleaca de la 4000 net luna
-
- cunostinte AutoCAD; Arhicad - experienta in domeniu minimum 0-1 ani; - intocmeste desenele in AutoCAD pentru documentatiile de avize, pentru proiectele tehnice de arhitectura, instalatii, etc.; - cunostinte MsOffice; Intocmeste, depune si ridica documetatii avize - comunica eficient cu partenerii implicati in proiect (clienti, colegi, contractori). - are o fire deschisa si bun spirit de echipa; - da dovada de colegialitate si altruism; - poseda o mare dorinta de a invata si de a se perfectiona; - cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj; - cunostinte tehnice in domeniul constructii constituie un avantaj. Salariul oferit: 3500-4000 net luna in functie de competente
-
Angajăm personal patiserie Eforie Nord, loc de muncă permanent Relații tel .
-
angajam personal hotel contract de munca permanent receptionere - program 12 24 12 48 cameriste program 8 ore zi un liber pe saptamana ajutori ospatari program 2 zile lucrate 2 zile libere ajutor bucatar program 2 zile lucrate 2 zile libere instalator intretinere mentenanta electrician intretinere mentenanta pentru persoanele din afara orasului se ofera cazare relatii la receptia hotelului situat in Constanta bulevardul Mamaia 191
-
Disponibil online
Lucru remote Lucru de acasa Online
Compania noastră, Chattingo, caută operatori chat online pentru a se alătura echipei noastre. Veți lucra de acasă, comunicând în conversații 1-1 exclusiv cu clienți bărbați folosind chat-ul online. Beneficii: Plată săptămânală de 950 de lei pentru un program de 8-10 ore pe săptămână (luni - vineri) sansa de marire in 2 saptamani. Posibilitatea de a lucra și în weekend, cu plata între 150-180 lei pe zi suplimentară Bonusuri săptămânale în funcție de implicare Cerințe: Vârsta minimă de 18 ani Abilități bune de comunicare și scriere Fiabilitate și punctualitate Job-ul este disponibil exclusiv pentru femei Vă mulțumim pentru interesul acordat!
-
Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri
-
Descrierecurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare plan de cariera Salariu fix+bonuri de masa+extra beneficii periodice card vacanta
-
Angajăm proiecte in Belgia.. Angajăm Izolatori industriali(Armaflex/Vată minerală /Tablă / Foamglass)- Tarife în funcție de experiență și proba de lucru cu reprezentanții clientilor. Permis de conducere - Avantaj Ofertă companie: Transportul din România in Belgia -Asigurat de companie Transport local (mașina de serviciu) - Asigurat de companie Echipament de lucru: Asigurat de companie Cazarea asigurată de companie.. Se efectuează izolați cu vată minerală /tablă /armaflex/foamglass Telefon:Luni - Vineri în intervalul orar 09:00 -17:00
-
Angajez personal pentru sezonul estival 2023 începând cu luna mai până in octombrie ,calificați și necalificați:bucatari, ospătari, barmani,ajutori de bucatari,gratarangiu, ofer cazare și masă, iar salarizarea este în funcție de postul ocupat,începe de la 3000 la 12000 lei,oferim contracte de muncă,cer seriozitate !
-
Proiecte în Belgia! Angajăm SCHELARI cu VCA si fără VCA Permisul de conducere constituie un avantaj Ofertă companie: Compania: Oferă pregătire pentru schelari fără VCA Transportul din România in Belgia -Asigurat de companie Transport local (mașina de serviciu) - Asigurat de companie Echipament de lucru: Asigurat de companie Cazarea asigurată de companie.. Telefon:Luni - Vineri în intervalul orar 09:00 -17:00
-
Angajez lucrător comercial magazin mixt, program 2 zile cu 2 zile liber , pentru mai multe detalii va rog sa sunați!
-
SC INTERIM RECRUITMENT SRL angajeaza pentru detasare in Franta muncitorii constructii interioare renovari : finisori, rigipsari banda, zugravi, faiantar , etc. Cerinte : experienta de minim 3 ani in domeniu. Se ofera salariul de la 1.800 euro luna (35h saptamana) + orele suplimentare platite cu 12 euro h + cazare gratuita si asigurata + asigurare profesionala de munca. NU PERCEPEM COMISION. Pentru relatii suplimentare ne puteti contacta la telefon sau sau pe adresa de mail
-
Angajez Cameriste in Eforie Nord , ofer Cazare si masa, sau transport pentru mai multe relatii sunati la
-
angajez urgent femeie la curatenie acceptam si pensionare de luni pana vineri Constanța
-
ANGAJAM CAMERISTE, OSPATARI, BARMANI, CHEF BUCATAR, AJUTOR DE BUCATAR, SPALATOR VASE, etc contact: .
-
angajez muncitori in construcții faianțar zugrav zidar tencuitor instalator telefon
-
Promovat
Angajăm Chef Bucatar pentru un resort de 4* din stațiunea Venus, în cadrul restaurantului cu All Inclusive - bufet suedez. Asigurăm cazare, salariu 10000-13000 ron luna. Meniul este structurat pe bucătărie românească și internationala. Avem 3 seri tematice pe săptămână, unde meniul va fi axat pe bucătăria Asiatică, Orientală, respectiv Mediteraneană. Cerințele obligatorii sunt: Persoana să NU fie consumatoare de alcool Bun coordonator de echipă. Cunoștință normelor de igienă, etichetare, etc, aplicabile conform legii.
-
Firma noastra, cu o experienta de peste 8 ani in domeniul curateniei, este in cautarea unui nou membru pentru echipa noastra in Constanta - Mamaia - Navodari. Informatii despre pozitie: Program de lucru: 5-6 zile pe saptamana, intre orele: 09:00 si 18:00. Locatie: CONSTANTA MAMAIA NAVODARI Salariu : 4000 - 5000 RON in functie de experienta.
-
Angajam personal pentru restaurant in eforie sud permanent Ajutori bucatari cu experienta Bucătari pentru fripteuze Bucătari plita peste, carne Spalatori(oare)vase, curățenie Program 6 zile cu 1 libera Alte relatii la telefon.Nu raspund la mesaje.