Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Oferte locuri de munca Constanta • Anunturi angajari - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Ing Proiectant structuri rezistenta

    Atribuții: Întocmirea de proiecte de execuție și montaj pentru Structuri metalice, Structuri beton, etc, sub coordonarea șefului de proiect Calcul structura proiectata Întocmire de documente și rapoarte specifice: Breviare de calcul; Memorii tehnice; Caiete de sarcini; Specificație materiale Însușiirea și aplicarea noilor reglementări tehnice în domeniu Elaborare documentaţii de proiectare pe parte de constructii la faza de: studii de fezabilitate DALI, proiect tehnic şi detalii de execuţie, respectiv planuri coordonatoare, breviare de calcul, memorii tehnice, caiete de sarcini, fişe tehnice, planuri de montaj; Asigură efectuarea acţiunilor corective solicitate prin avizele date. Cerinte: Studii superioare de specialitate (Universitatea tehnică de construcții) Experienta 0-1 an Disponibilitate deplasari in șantier pentru realizare relevee și măsuratori, realizarea de schițe și desene de detaliere în urma măsurătorilor Cunostinte in folosirea unei limbi straine: engleza cunoștiințe nivel mediu, inclusiv limbaj tehnic Cunoasterea normelor de proiectare in domeniu (Coduri nationale, Eurocode) Cunoasterea utilizarii programelor necesare desfasurarii activitatii: o Microsoft office: Word, Excel, Power Point, Outlook nivel avansat; o Internet, E-mail nivel avansat; o AutoCAD 2D, 3D nivel avansat; o AXIS, SCIA, Graitec nivel mediu; o Adobe Acrobat nivel mediu; Permis de Conducere: B CALITĂȚI PERSONALE: Capacitate de analiză și sinteză, capacitate de lucru cu instrumente specifice proiectării asistate, vedere în spatiu și simț tehnic, Seriozitate, Dornic de învățare și proactiv Spirit de inițiațivă și cooperare, Respectarea unor succesiuni de indicații și a unei planificări Capacitate de a munci într-o echipă multidisciplinară, abilități de comunicare Disponibilitate la deplasări în țară pentru asistență tehnică relevee, proiectare Calitati de coordonare echipa si planificare, Capacitate de decizie in momente esentiale Salariul in funtie de competente, se pleaca de la 4000 net luna

  • 3

    Asistent Manager Referent achizitii

    Cerințe: - Permis de conducere, categoria B (cerință indispensabilă); - Atent la detalii; - Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor într-un mod eficient; - Capacitate foarte bine dezvoltată de a respecta termene limită; - Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate. Condiții: - Salariul: se pleaca de la: 3200 lei net; - Program: L-V 09-17:30; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Echipă tânără, deschisă. Dorim sa recrutam o persoana dinamica, responsabila, cu spirit organizatoric si meticulozitate pentru a gestiona activitatea la nivelul administrarii sediului companiei. O persoana curioasa, dornica sa invete cat mai mult si orientata spre dezvoltarea sa personala si profesionala. Cerinte candidat: Studii superioare finalizate Cunostinte PC - Microsoft Office, nivel mediu ( Excel) Cunostinte limbi straine: engleza, reprezinta un avantaj Experienta minim 1 an intr-o pozitie similara; Capacitatea de a lucra in condi ii de stres, respectarea deadline-urilor; Abilitatea de comunicare i abilitatea de a lucra eficient in echipă; Abilitati foarte bune de time management si organizare; Descrierea jobului: Preluarea, înregistrarea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor si a celorlalti angajati. Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail, activitati de birotica si secretariat. Intocmirea de diverse rapoarte si situatii in Microsoft Excel. Preluarea si redirectionarea apelurilor si mesajelor telefonice. Redactarea, multiplicarea, organizarea si clasarea documentelor. Inregistrarea, sortarea si distribuirea corespondentei. Activitati de receptie si protocol.

  • 4

    Bucătar în Olanda- Iunie 2024

    Pentru un lanț hotelier din Olanda, angajăm personal experimentat și pasionat de bucătărie, pe o perioadă nedeterminată de timp. În acest moment ne ocupăm de zonele din Nord-Estul Olandei, acestea fiind locații de minim 4 stele,(aglomerație la mic dejun și cină). Cerințe - Experiență demonstrată în bucătărie - Studii finalizate curs de bucătar (certificatul este un avantaj) - Cunoștințe despre igiena siguranța alimentelor. - Pasiune pentru gătit - Vorbirea și înțelegerea limbii engleze. În această meserie veți lucra cu alți doi sau trei bucătari pe o singură stație (pește carne salata starter desert etc.). Trebuie să aveți experiență în tăierea și gătirea produselor și să știți cum funcționează dinamica într-o bucătărie. Deoarece veți fi responsabil pentru propria stație, experiența în bucătărie este cu adevărat necesară. Se oferă: - loc de muncă într-un colectiv plăcut - salarizare între 12,36 - 14,03 EUR oră - cazare în case, cu toate utilitățile incluse la 100 euro săptămână persoană - asigurare de sănătate 35,58 euro săptămână - transport gratuit între cazare la locul de muncă - identitate olandeză (BSN) gratuită - contract flexibil de muncă, asigurăm 40 ore pe săptămână (două zile libere pe săptămână) și ore suplimentare - salarizare săptămânală direct în contul bancar. FĂRĂ TAXE SAU COMISIOANE!

  • 6

    Bucătar în Olanda - Iunie 2024

    Pentru un lanț hotelier din Olanda, angajăm personal experimentat și pasionat de bucătărie, pe o perioadă nedeterminată de timp. În acest moment ne ocupăm de zonele din Nord-Estul Olandei, acestea fiind locații de minim 4 stele,(aglomerație la mic dejun și cină). Cerințe - Experiență demonstrată în bucătărie - Studii finalizate curs de bucătar (certificatul este un avantaj) - Cunoștințe despre igiena siguranța alimentelor. - Pasiune pentru gătit - Vorbirea și înțelegerea limbii engleze. În această meserie veți lucra cu alți doi sau trei bucătari pe o singură stație (pește carne salata starter desert etc.). Trebuie să aveți experiență în tăierea și gătirea produselor și să știți cum funcționează dinamica într-o bucătărie. Deoarece veți fi responsabil pentru propria stație, experiența în bucătărie este cu adevărat necesară. Se oferă: - loc de muncă într-un colectiv plăcut - salarizare de la 13,11 EUR brut oră - cazare în case, cu toate utilitățile incluse la 100 euro săptămână persoană - asigurare de sănătate 33,51 euro săptămână - transport gratuit între cazare la locul de muncă - identitate olandeză (BSN) - contract flexibil de muncă, asigurăm 40 ore pe săptămână (două zile libere pe săptămână) și ore suplimentare - salarizare săptămânală direct în contul bancar.

  • 4

    Agricultura-Fabrici-Depozite-Strainatate;

    Asiguram locuri de munca in STRAINATATE(CEHIA) pentru barbati, femei, cupluri la fabrici,agricultura,silvicultura,depozite ,constructii,(FATADE,ZIDARI,RGIPSARI etc),lacatuserie,sudura etc .Contract sezonier de munca pe o perioada de pina la un an cu posibilitate de prelungire.plecari rapide din diferite zone ale tarii.CAZARE ASIGURATA DE ANGAJATOR.TRANSPORT ASIGURAT DE ANGAJATOR.NU SE PERCEP COMISIOANE.TEL.

  • 6

    Angajez muncitori ptr restaurant

    Angajez personal pentru sezonul estival 2023 începând cu luna mai până in octombrie ,calificați și necalificați:bucatari, ospătari, barmani,ajutori de bucatari,gratarangiu, ofer cazare și masă, iar salarizarea este în funcție de postul ocupat,începe de la 3000 la 12000 lei,oferim contracte de muncă,cer seriozitate !

  • 4

    Franta echipa muncitori

    SC INTERIM RECRUITMENT SRL angajeaza pentru detasare in Franta muncitorii constructii interioare renovari : finisori, rigipsari banda, zugravi, faiantar , etc. Cerinte : experienta de minim 3 ani in domeniu. Se ofera salariul de la 1.800 euro luna (35h saptamana) + orele suplimentare platite cu 12 euro h + cazare gratuita si asigurata + asigurare profesionala de munca. NU PERCEPEM COMISION. Pentru relatii suplimentare ne puteti contacta la telefon sau sau pe adresa de mail

  • 1

    solicit angajare

    posesor cat C si E , atestat si card , solicit angajare in jud Cta , curse locale sau tur -retur !

  • 67

    Icredit Constanta angajeaza consultant credit part time

    Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri

  • 69

    Icredit Navodari angajeaza consultant credit part time-full time

    Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri

  • 13

    Icredit Constanta angajeaza referent casier

    Descrierecurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare plan de cariera Salariu fix+bonuri de masa+extra beneficii periodice card vacanta

  • 2

    Electrician

    Transelcom este o companie lider în domeniul soluțiilor de infrastructură electrică, specializată în lucrări cu medie și joasă tensiune. Cu o istorie solidă și un angajament față de excelență, oferim servicii de calitate în întreaga țară. Responsabilități: - Instalare, întreținere și reparații ale echipamentelor electrice cu medie și joasă tensiune - Diagnosticarea și remedierea eficientă a defecțiunilor și avarilor electrice - Lucrul cu echipamente și instalații specifice mediului de medie și joasă tensiune - Respectarea strictă a normelor de siguranță și a reglementărilor din domeniu - Colaborarea strânsă cu echipa pentru finalizarea proiectelor în termenele stabilite Cerințe: - Calificare în domeniul electric sau experiență relevantă în instalarea și întreținerea sistemelor de medie și joasă tensiune - Cunoștințe solide în domeniul echipamentelor electrice și a instalațiilor de medie și joasă tensiune - Abilități excelente de diagnosticare și rezolvare a problemelor - Atitudine proactivă și capacitatea de a lucra în echipă - Respectarea normelor de siguranță și a reglementărilor din domeniu Beneficii: Oportunități de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și stimulant Pachet salarial competitiv și beneficii suplimentare Mediu de lucru prietenos și colaborativ

  • Angajez camerista în Costinesti

    Angajez o camerista pentru locație situată în Costinesti Locație nouă pe malul mării cu 7 camere . Precizez am nevoie de o singură camerista ! Salariul și programul îl stabilim împreună Mai multe detalii doar telefonic !

  • Angajez finisor in constructii

    Firma din domeniul constructiilor angajeaza finisor pentru lucrari de amenajari interioare si exterioare. Cautam meserias care sa se priceapa la Gresie si faianta Gips carton Termosistem Glet Angajare cu contract de munca pe perioada nedeterminata, program de lucru Luni-Vineri 8-17, se deconteaza transportul pentru cei din afara localitatii Constanta, posibilitate plata la saptamana pentru prima luna. Mai multe detalii la telefon.

  • Angajăm cameristă în Costinești

    Locație nouă ,vilă cu 7 camere în Costinești caută cameristă Salariu și programul îl stabilim împreună . Pt detalii contactați-mă doar telefonic .

  • 4

    Ofer Servicii Bucatar

    Bucatar calificat cu experienta 17 ani (rece ,cald) in tara si strainatate dorec colaborare cu plata la zi .Disponibil ptr evenimente sau inlocuire personal situatii de urgenta.

  • 5

    Cameriste Costinesti

    Cautam femei muncitoare pentru a lucra ca camerista în Stațiunea Costinești jud Constanța cu Salar de 3000 roni masa și Cazare salar curat în mina fără reținere. Ar fi nevoie 1 persoana urgent chear de mîine .

  • 7

    Receptionera Hotel Mamaia

    **Oportunitate de carieră: Receptionera la Hotel Parc Mamaia** Hotel Parc Mamaia, o destinație emblematică a statiunii, caută receptionera talentata și dedicata, pentru a se alătura echipei noastre. Dacă sunteți pasionata de ospitalitate și aveți abilități excelente de comunicare, vă invităm să faceți parte din experiența noastră . **Responsabilități:** - Primirea oaspeților cu căldură și profesionalism - Efectuarea check-in și check-out într-un mod eficient - Oferirea informațiilor relevante despre serviciile hotelului și atracțiile locale - Gestionarea rezervărilor și asigurarea unei comunicări eficiente **Cerințe:** - Experiență anterioară în domeniul hotelier (recepție este un avantaj) - Abilități excelente de comunicare în limba română și engleză - Atitudine pozitivă și orientare către clienți - Abilități organizatorice și atenție la detalii **Oferim:** - Mediu de lucru prietenos și profesionist - Oportunități de dezvoltare în cadrul unei echipe remarcabile - Pachet salarial competitiv și beneficii adiționale Dacă sunteți pregătita să vă alăturați unei echipe de excelență, vă rugăm să ne contactati printr-un mesaj privat sau la telefon pentru a va oferi toate detaliile necesare. Așteptăm cu nerăbdare să descoperim candidatul potrivit pentru a contribui la continuarea succesului Hotelului Parc Mamaia.

  • Angajare pt asociațiile private de locatarii Mamaia

    În atenția Asociațiilor private de locatari doresc angajare paznic posed atestat vorbesc puțin engleză am 65 ani experienta 10 ani nefumător nebăutor pt stațiunea Mamaia

  • 1

    Sofer personal

    --------Pentru mai multe detali contactatine doar la numarul de WhatsApp...0 sapte 4 noua 6 3 sase 1 sapte 7 Permis de conducere B Salariu.4500 5000 Ron Se lucrează 8 ore pe zi de luni pana vineri Contract de munca nedeterminat asigurare medicala diurna zilnica 150 de lei - CONCEDIU ANUAL PLATIT nu ezitati sa ne contatctati cerinte -adeverinta medic de familie apt de munca ----------Pentru mai multe detali contactatine doar la numarul de WhatsApp...0 sapte 4 noua 6 3 sase 1 sapte 7

Salvează căutarea