Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Constanta Persoane Disponibil din: 2021-02-01

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 33

    Angajez personal pentru lucrări agricole

    tractorist cu experiență petru Utilaje agricole

  • 1

    Angajam-Bucatar-Ospatar-Cameriste

    Hotel Eforie Nord, angajam: Ajutor Bucătar Ospatar Ajutor Ospatar Bucatar Camerista Paznic Femeie Vase

  • 9

    SC CONSAL TRADE SRL angajeaza Inginer Compatriment MEDIU

    SC CONSAL TRADE SRL angajeaza INGINER Compatriment MEDIU Experienta 3 ani in domeniu

  • Sofer Koffer Lift 3,5 T Distributie

    Valabil din luna Mai , cine are experienta in distributie . . Pentru Landul Renania-Palatinat , Program- Luni - Vineri Distributie marfa palet instalatii sanitare Salariu 1800 Stopuri 1 - 15 zi Cazare singur in camera contra cost 400 Se cere Lb.Germana incepator.

  • 20

    Recrutam agenti / consultanti asigurari

    CANDIDATUL IDEAL: - Studii medii/ studiile superioare constituie un avantaj; - Cunostinte medii de utilizare PC; - Atitudine proactiva, persuasiv si perseverent; - Bune abilitati de comunicare, negociere si orientare spre rezultat; - Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj; - Spirit de initiativa si capacitate de a lucra in echipa. RESPONSABILITATI: - Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii; - Promovarea, prezentarea si vanzarea produselor companiei; - Efectuarea analizei de risc pentru client, construirea de oferte si finalizarea vanzarilor; - Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare; - Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului. BENEFICII: - Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF); - Finantare 24 luni de activitate, in functie de rezultate; - Grile de comisioane progresive; - Traininguri gratuite; - Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea desfasurata. DESCRIEREA COMPANIEI: Generali in lume Generali este unul dintre principalii jucatori in asigurari la nivel global, cu active gestionate de peste 400 mld. de euro. Are 85.000 de angajati si o forta de vanzari de peste 100.000 de persoane, ce deserveste peste 70 milioane de clienti. Generali isi desfasoara activitatea in 60 de tari de pe 5 continente. 90% din activitatea Generali este concentrata in Europa. Este cel mai mare mare asigurator de viata din Europa si se situeaza printre primii trei asiguratori europeni, fiind lider de piata in Italia si ocupand pozitii cheie in Germania, Franta, Austria, Spania si Elvetia. Generali Romania Generali Romania este in top 10 jucatori de pe piata romaneasca de asigurari oferind toata gama de produse de asigurare viata si non viata. Valorile pe care ne bazam sunt: orientare catre client, integritate, munca in echipa, inovatie si profesionalism. Daca doresti sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau pe adresa sau ataseaza-l direct pe site. Telefon: 0754999198

  • 3

    Angajam CHEF Bucatar

    Suntem în căutarea unui CHEF Bucătar , cu experiență , dornic de a forma o echipa frumoasa într-un nou proiect al unei locații cu regim permanent , situata in prima linie pe plaja , ce urmează a-și deschide porțile , in cea mai frumoasă și exclusivista zona din Mamaia Nord.

  • 4

    Angajam CHEF Bucatar

    Suntem în căutarea unui CHEF Bucătar , cu experiență , dornic de a forma o echipa frumoasa într-un nou proiect al unei locații cu regim permanent , situata in prima linie pe plaja , ce urmează a-și deschide porțile , in cea mai frumoasă și exclusivista zona din Mamaia Nord.

  • 4

    Restaurant in Eforie Sud angajeaza bucatareasa( bucatar) permanent.

    Salariu avantajos, transport asigurat sau decontat,programul este de 8 ore pe zi. Relatii la tel

  • 11

    Angajam sudori si lacatusi - Medgidia

    Societate comerciala din Medgidia angajeaza: 4 sudori -2700 lei net 4 lacatusi - 2500 lei net Nu necesita diploma! Detalii doar la telefon, nu raspundem la mesaje. Telefon:

  • 11

    Angajam lacatusi din Medgidia si zonele limitrofe

    Societate comerciala angajam lacatusi din Medgidia si zonele limitrofe, experinta intr-o fabrica de ciment constituie un avantaj. Salariu atractiv. Nu raspundem la mesaje Detalii la telefon:

  • 3

    Admar Costinesti isi mareste echipa!!!Avem nevoie de Bucatar si Ajutor de bucatar!

    Suntem in cautarea unui bucatar pasionat, responsabil si a unui ajutor de bucatar dedicat sa se alature echipei noastre din Costinesti pentru perioada sezonului estival. RESPONSABILITATI: -Pregatirea si gatirea preparatelor conform standardelor noastre; -Mentinerea igienei si curateniei in bucatarie; -Colaborarea stransa cu restul echipei pentru a asigura servirea prompta si de calitate a mancarilor; -Respectarea standardelor de siguranta alimentara si a regulilor de igiena; CERINTE: -Experienta anterioara in domeniul culinar (pentru pozitia de bucatar); -Capacitatea de a lucra eficient intr-un mediu agitat; -Atitudine pozitiva si capacitatea de a lucra in echipa; -Flexibilitate in program si disponibilitate; BENEFICII: -Salariu competitiv si bonusuri in functie de performanta; -Mediu de lucru dinamic si placut; -Oportunitati de dezvoltare profesionala; -Cazare asigurata pentru angajatii din afara localitatii; Daca sunteti interesat sa va alaturati echipei Admar si sa contribuiti la succesul nostru , va rugam sa ne trimiteti CV-ul dvs. la adresa de e-mail sau sunati la

  • 1

    Angajam cameriste, bagajist, personal curatatorie uniforme, curatenie spatii publice

    Angajăm în Mamaia Nord: - cameriste : pachet salarial 3600 RON NET - personal spălat calcat uniforme : pachet salarial 3600 RON NET - responsabil bagaje : pachet salarial 3400 RON NET - personal curatenie spații publice : pachet salarial 3600 RON NET La pachetul salarial se adaugă și decontarea transportului. Începere imediată - detalii la numărul de telefon din anunț.

  • Servicii de Curatenie

    Oferim servicii de curatenie pentru case vile studiouri apartamente asociatii de propietari. Detalii pe whatsapp sau la tel . P.s: Pagina Elena Property Services va poate arata calitatea si recomandarile noastre.

  • 5

    Angajam "Lucrator sortator deseuri reciclabile"

    SC ECOFRIEND RECYCLING SRL din Medgidia, angajeaza "Lucrator sortator deseuri reciclabile". Nu se cere experienta.

  • 5

    angajam lacatusi mecanici , sudori co2,electric,argon

    angajam in portul constanta lacatus mecanic si sudori contract de munca permanent asigurare de sanatate privata pentru relatii va asteptam pe bdl Mamaia nr 191 hotel Randy

  • 26

    Hotel in orasul Constanta angajeaza si personal hotel

    Hotel Randy situat in Constanta , bdl Mamaia nr 191 , deschis tot timpul anului angajeaza cu contract de munca permanent :. RECEPTIONERE - 2 POSTURI libere program 12 48 CAMERISTE - 3 POSTURI libere - program 8 ore zi un liber pe saptamana AJUTOR DE BUCATAR( LUCRATOR IN BUCATARIE ) - 2 POSTURI libere program 8 ore zi un liber pe saptamana AJUTORI DE OSPATARI -4 POSTURI libere program 2 zile cu 2 zile liber - instalator si electrician menrenanta 2 posturi salariul net in mana este intre 2500 -5500 lei contract de munca permanent , oferim cazare pentru cei din afara orasului relatii la tel761742578 sau direct la Hotel Randy situat pe bulevardul Mamaia nr 191 ,

  • 1

    Munca Hotel in Scotia cazare inclusa

    Angajam General Assistant. O persoana pentru: bucatarie (mic dejun si cina), ajutor bucatarie kp, curatenie camere, intretinere etc. Cu experienta sau fara experienta in domeniu. Nu este necesara limba engleza. Se munceste full-time (8-10h zi; 6 zile saptamana). Cazarea este inclusa (camera personala cu baie proprie). Locul de munca este in Scotia. Salariul incepand de la 12 ora in functie de calificare si experienta. Cautam persoane curate, dinamice, flexibile si respectuoase. Nu suntem agentie, interviul si angajarea se face direct cu hotelul, contract de munca pe perioada nedeterminata, cu o perioada de proba de trei luni. Pentru a aplica, sunati sau mesaj: 0 0 4 4 7 8 9 6 9 6 7 5 3 1 Multumesc

  • 9

    Contabilitate - operare documente CONSTANTA

    Suntem o societate de contabilitate cu o echipa tanara si dinamica, ce dorește sa angajeze o colega cu studii economice. Condițiile de angajare sunt cunoașterea programului SAGA, si o vechime de minim 3 ani in contabilitate. Programul este fix, 09 - 17, nu dorim part-time, activitatea se va desfasura doar la sediu. Va asteptam CV-urile. Salariul minim 3.500 lei. Rugam sa fim contactati doar de persoanele care indeplinesc criteriile de mai sus si sunt interesate de job. Tel

  • 9

    Asistent Manager Referent achizitii

    Cerințe: - Permis de conducere, categoria B (cerință indispensabilă); - Atent la detalii; - Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor într-un mod eficient; - Capacitate foarte bine dezvoltată de a respecta termene limită; - Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate. Condiții: - Salariul: se pleaca de la: 3200 lei net; - Program: L-V 09-17:30; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Echipă tânără, deschisă. Dorim sa recrutam o persoana dinamica, responsabila, cu spirit organizatoric si meticulozitate pentru a gestiona activitatea la nivelul administrarii sediului companiei. O persoana curioasa, dornica sa invete cat mai mult si orientata spre dezvoltarea sa personala si profesionala. Cerinte candidat: Studii superioare finalizate Cunostinte PC - Microsoft Office, nivel mediu ( Excel) Cunostinte limbi straine: engleza, reprezinta un avantaj Experienta minim 1 an intr-o pozitie similara; Capacitatea de a lucra in condi ii de stres, respectarea deadline-urilor; Abilitatea de comunicare i abilitatea de a lucra eficient in echipă; Abilitati foarte bune de time management si organizare; Descrierea jobului: Preluarea, înregistrarea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor si a celorlalti angajati. Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail, activitati de birotica si secretariat. Intocmirea de diverse rapoarte si situatii in Microsoft Excel. Preluarea si redirectionarea apelurilor si mesajelor telefonice. Redactarea, multiplicarea, organizarea si clasarea documentelor. Inregistrarea, sortarea si distribuirea corespondentei. Activitati de receptie si protocol.

Salvează căutarea