Anunțuri
Locuri de munca Constanta Persoane Disponibil din: 2021-07-12 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerințe: Studii medii in domeniul tehnic sau calificare de ELECTRICIAN; Experienta in administrare de imobile; Autorizare ANRE pt electricieni - constituie avantaj; Permis auto categoria B - constituie avantaj; Abilitatea de a lucra in echipa; Persoana organizata, responsabila. Condiții: Salariu motivant; Tichete de masa - 30 lei/ zi lucratoare; Decontare transport Prima de Paste, Craciun, bonusuri pentru performanta; Zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in companie; Responsabilități: Responsabil de supravegherea, intretinerea si reparatiile instalatiilor si echipamentelor tehnice ale cladirii; Mentine echipamentele din imobil in parametrii functionali; Efectuaza mentenanta conform programului anual de intretinere si interventie preventiva, predictiva si corectiva; Intervine rapid pentru remedierea si eliminarea defectiunilor;
-
Promovat
Angajam operator schimb valutar , casier (fete ) pentru sezon sau perioada nedeterminata (Constanta si oras Ovidiu, jud. Constanta ) Salariul: 4500 RON Detalii la nr de telefon :
-
Promovat
Angajează pesonal calificat/ necalificat pentru următoarele posturi: Bucătar CHEF! Bucătari:aragaz,sosuri calde,tigăi,ciorbe! Salate! Grătar! Pizza! Carmangier! Ospătari:băieți/fete! Aj.ospătar! MNspălat vase! Hostess(primire clienți,rezervări telefon) Salariu+procent vânzare! Se asigură loc de muncă sigur și continu pe toată durata anului!
-
Promovat
HOTEL EVIA*** DIN EFORIE NORD angajaza : AJ.OSPATARI, PIZZER, CAMERISTE, SE OFERĂ CAZARE ȘI MASĂ GRATUIT, CONTRACT DE MUNCĂ SALARII F.F.BUNE.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Suntem in cautarea unui coleg nou. Societatea noastra activeaza in domeniul forajelor profesionale de alimentare cu apa. Conditiile de lucru sunt cele de șantier. Obligatoriu minim permis conducere cat. B. Mai multe detalii telefonic.
-
Suntem o societate de contabilitate cu o echipa tanara si dinamica, ce dorește sa angajeze o colega cu studii economice. Condițiile de angajare sunt cunoașterea programului SAGA, si o vechime de minim 3 ani in contabilitate. Programul este fix, 09 - 17, nu dorim part-time, activitatea se va desfasura doar la sediu. Va asteptam CV-urile. Salariul minim 3.500 lei. Rugam sa fim contactati doar de persoanele care indeplinesc criteriile de mai sus si sunt interesate de job. Tel
-
Caut o doamnă care sa aibă grija de o bătrână de 80 de ani,care se deplasează singură, nu este la pat,dar sa facă menaj,mâncare și sa o supravegheze noaptea,ca mai are faze de demență. In casa se afla și soțul doamnei,care este sănătos, dar nu se poate descurca singur. Locuință se afla la curte în Timișoara. Aveți camera s-o baie separat.Casa este foarte curata.Timp este liber de plimbare și odihna.Salariul este ptr început 700 euro,negociabil. Telefon Rog seriozitate!
-
Koong Lounge and Club angajează barmani și ospătari cu experiență de minim 1 an Așteptăm apelul tău la nr de telefon
-
-
Angajez muncitori în construcții din Medgidia si împrejurimi.Locul de muncă se desfășoară în Medgidia si Constanta.Salariul pleaca de la 3000 lei in functie de cunoștințele fiecăruia...Mai multe detalii la telefon
-
Angajez dulgher si zidar din județul constanța, ofer salariu de la 3500 lei in functie de cunoștințe
-
FMCG Marketing&Distributie Impreuna redefinim performanta in merchandising De 16 ani oferim solutii inovative de merchandising bazate pe următoarele valori: -> Orientarea către angajați -> Excelența în execuție -> Inovație -> Partener de valoare Ce asteptam de la tine? Responsabilitate si seriozitate. Flexibil si spirit de echipă. Minim studii gimnaziale finalizate. Experientă anterioară constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Printre atributiile tale: Aprovizionarea rafturilor cu produsele din sortimentatia alocata. Aranjarea produselor la raft. Verificarea preturilor si valabilitatea produselor. Ce oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata. Plata salariului la data stabilita. 21 zile de concediu de odihna pe care le vei efectua intotdeauna. Training la angajare. Dezvoltare profesionala si oportunitati reale de promovare. Suport din partea echipei.
-
-
Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri
-
Descrierecurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare plan de cariera Salariu fix+bonuri de masa+extra beneficii periodice
-
Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. card de vacanta masina de serviciu Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.
-
Societate comerciala din Constanta angajeaza: - muncitori necalificati - manipulant - lacatus - sudor - motostivuitorist (cu/fara atestat). Inclusiv tineri pe perioada vacantei sau absolventi de liceu si scoli profesionale cu/sau fara experienta dornici de munca si sa invete o meserie. Informatii la nr. tel: Intre orele 10:00-18:00
-
Societate Comerciala angajeaza ajutor de bucatar-post sezonier. Ce oferim: -salariul motivant -decont transport -oferim cazare celor din alte localitati -oferim masa. Cerem: -experienta Daca consideri ca te regasesti in cele mai sus mentionate,te asteptam sa ne cunoastem! Pentru mai multe detalii ne poti contacta la numarul de telefon . Ne poti trimite cv-ul pe adresa de email:
-
Complexul Club D'or din statiunea Vama Veche angajeaza bucatar,ajutor de bucatar! Se ofera: -salariu atractiv -contract de munca 6 luni pentru a putea beneficia de somaj -transport asigurat celor din Mangalia si imprejurimi. -decontare transport -masa -cazare si masa in cadrul Complexului daca este cazul. Se cere: experienta,seriozitate. Relatii la numarul de telefon:
-
- permis de conducere categoria B; - studii medii; - experienta in distributie sau curierat reprezinta un avantaj;
-
Angajam cameriste, cameristi pentru pensiune situata in Eforie Nord. Se asigura salariu motivant si transport decontat. Se cere si se ofera seriozitate.
-
Angajam cameriste, cameristi pentru pensiune situata in Eforie Nord. Pentru detalii sunati la telefon
-
Fabrica de șervețele umede angajează Personal Necalificat fara experiența cu posibilitatea de avansare in funcție de implicare și munca depusa. Mai multe detalii la interviu
-
Angajez vânzătoare aprozar, program 5 zile pe sapt cu 2 libere. Aprozarul se afla pe str 1 mai vechi, nr 49. Pentru mai multe detalii sunați la nr