Anunțuri
Locuri de munca Constanta Persoane Disponibil din: 2021-08-23-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Dorim sa ni se alature in familie ,ca si bona interna pentru baietelul nostru de 10 ani care are autism,o doamna calda si intelegatoare,pe perioada nedeterminata. Va multumim frumos.
-
Promovat
Vila in Mamaia Nord 3*** angajeaza camerista menajera pentru sezonul estival 2024, mai - septembrie. Program 8:00-16:00.
-
Promovat
Locația Souvlaki Bar Mamaia Șalariu 3300 ron Program 6 7, 8h zi începând cu ora 16:00 Funcție ajutor bucătar pe parte de aperitive Oferim cazare începând cu 15 6a Mediu plăcut de lucru, staff prietenos.
-
Promovat
Angajez Receptioner pentru hotel 4* din Statiunea Mamaia. Cunoasterea programului de lucru Solon Multisoft reprezinta un avantaj. Salariu avantajos, transport decontat, masa asigurata. Postul este permanent.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
S.C. Partener Construct General S.R.L. din Navodari Jud. Constanta angajeaza operator pompe dinamice Pentru a efectua lucrari de reparatii de natura mecanica electro-mecanica si intretinere pompe. Experienta in reparatii mentenanta pompe. Abilitati de comunicare si lucru in echipa.
-
Caut persoană menaj ușor. Programul este de luni până vineri, 2-3 ore pe zi.tel .
-
am experienta de 7 ani cu bolnavi Althamer si Parchenson munca mea este 24 din 24 ore Asi fi bucuroasa sa va ajut
-
-
-
Angajez personal atât calificat cat și necalificat. Locație în Mamaia Nord cat și în orașul Constanța.
-
Societate, Vila Anastasia Eforie Nord, 15 camere, angajează camerista pentru perioada sezonului estival. Posibilitate cazare și masă. Șalariu 3500-4000 ron Relatii telefon Stela
-
Buna ziua. Sc Cys Market SRL, angajeaza casieri lucratori comerciali : 2 posturi perioada nedeterminata; 3 posturi determinata 15aprilie -15 septembrie; Responsabilitati: a. Receptioneaza marfurile conform facturilor si sesizeaza in scris neregulile constatate. b. Aranjeaza produsele pe rafturi, fara deteriorarea acestora. c. Marcheaza cu preturi produsele din magazin , conform listei de preturi stabilite de superior. d. Cunoaste toate produsele si utilitatea acestora, fiind in stare sa informeze clientul despre toate produsele. e. Manipuleaza marfa. f. Elibereaza tuturor clientilor bonuri de casa. Beneficii: Salariu intre 3000-4000 lei in functie de implicare si experienta. Bonus de sfarsit de contract. Program flexibil O zi cu o zi sau 8-16 sau 16-00:00. Carte de munca.
-
Firma din domeniul constructiilor angajeaza muncitor necalificat, permis categria B reprezinta un avantaj. Program de lucru Luni-Vineri 8-17, se ofera contract de munca pe 8 ore si decontarea transportului. Salariu lunar 3800-4000 lei. Mai multe detalii la telefon.
-
-contabilitate primara -cunostiinte saga -CV-ul se poate trimite la adresa de email:
-
Hotel Vraja Marii Eforie Nord angajează pentru sezonul estival 2024, receptioner cu domiciliul în Tuzla, Eforie Sud Nord, Techirghiol, Agigea. Detalii la telefon:
-
Hotel Vraja Marii Eforie Nord angajează pentru sezonul estival 2024, camerist a cu domiciliul Tuzla, Eforie Sud Nord, Techirghiol, Agigea. Detalii la telefon:
-
am o experienta de 7 ani cu bolnavii care au dementie si cu boala Parchinson pot lucra 24 24 dar si pe ore
-
angajăm operator calculator gestiune, contabilitate primară , casierie , șoferi , agent vânzări , șoferi , manipulați , motostivuitorsti
-
Cautam pentru iulie si august o persoana de gen feminin pentru curatenie, preferabil cu experienta in domeniu, cu varsta intre 20 si 55 ani. Program flexibil, de la 9 la 15. O zi libera pe saptamana. In zilele fara plecari sosiri turisti sau doar cu o plecare sosire, se poate pleca si mai devreme de ora 15. Nu asiguram cazare. Va asteptam la o cafea sa ne cunoastem si sa discutam restul detaliilor.
-
Buna ziua, Angajam contabil sau contabil junior, acreditat sau nu in domeniul turismului Zona Bd. Mamaia Nord, Constanta. Necesita prezenta la sediu. Mai multe detalii putem oferi in privat
-
!! Aparthotel Ella angajeaza recepționera !! Cautam o persoana communicativa, sociabila si amabila, cu bune abilitati de organizare pentru a se alatura echipei. Cunostintele de operare pe calculator si experienta anterioara intr-un post similar sunt necesare. Contituie avantaj cunosterea programului Pynbooking. Oferim: salariu atractiv care se va negocia la interviu in functie de experienta si aptitudini contract pe perioada nedeterminata, nu doar sezonier bonusuri in functie de performanta CV-urile se vor trimite la adresa: [email protected]
-
-
-
Servicii de consultanță în domeniul managementului resurselor umane și salarizării. Consultanța în Resurse Umane este un serviciu esențial pentru managementul de personal și constă în dezvoltarea și punerea în aplicare a unor practici de gestionare a resurselor umane care să ajute organizația în găsirea și implementarea celor mai eficiente soluții în timpul întregului proces de angajare, de la determinarea nevoii de angajare, recrutarea resursei umane și până la părăsirea companiei. Domeniul resurselor umane reprezintă o provocare, aceea de a demonstra că experiența acumulată în 25 de ani de activitate în acest domeniu poate fi pusă în slujba dumneavoastră la un nivel maxim de profesionalism care implică cele mai avantajoase costuri. Pachetul serviciului de resurse umane con ine următoarele activități: Întocmirea Regulamentului de Ordine Interioară și a Regulamentului de Organizare i Func ionare; Întocmirea Contractului Colectiv de Muncă i asisten ă în negocierea acestuia cu salaria ii; Întocmirea Ofertei de Angajare personalizată pentru fiecare pozi ie, respectiv pentru fiecare viitor angajat; Întocmirea Fi ei de Post pentru pozi iile din companie în conformitate cu specificul activită ii clientului; Întocmirea Contractului Colectiv de Muncă și a Contractului Individual de Muncă (cu diferitele sale componente: perioada determinată, nedeterminată, perioada de proba, clauze speciale: neconcurenta, fidelitate, formare profesională, confiden ialitate, alte clauze în func ie de profilul companiei client); Întocmirea Panificării concediilor de odihnă; Întocmirea Actelor Adi ionale (modificări de salariu, de func ie, clauze, delegare, deta are, schimbare a locului de muncă); Întocmirea de Decizii (de sanc ionare; de suspendare în cazul concediului de maternitate, cre tere copil; de încetare a activită ii; de concediere individuală colectivă omaj); Întocmirea Evaluărilor profesionale ale angajaților; Întocmirea Fi ei de Lichidare. Transmiterea tuturor documentelor prin aplicația REGES REVISAL. Pachetul serviciului de salarizare con ine următoarele activități: Preluare i verificare date primare; Calcul salarial (calculul orelor zilelor de orice tip standard, suplimentare, de noapte); Calcul bonus concedii de odihnă; Eviden ierea absen elor nemotivate sau a concediilor fără plată; Înregistrarea modificărilor de natură salarială (salariul de bază, prime, deduceri personale de bază, deduceri suplimentare, etc.); Înregistrarea re ineri avansuri propriri; Calculul îndemniza iei pentru concediile medicale sau pentru concediile de cre tere îngrijire a copilului; Întocmire stat de salarii i generare flutura i de salariu; Întocmire fi ier pentru plata salariilor prin bancă card; Generare i depunere declara ie D112 privind obliga iile de plată a contribu iilor sociale, impozitul pe venit i eviden a nominală a persoanelor asigurate; Întocmire listă tichete de masă i plasarea comenzii către furnizorul de tichete; Asistență în cadrul controalelor efectuate de organele abilitate ale Ministerului Muncii După caz, la preluarea activității, înregistrăm serviciul externalizat la Inspectoratul Teritorial de Muncă de care aparțineți și ne asumăm răspunderea privind corectitudinea datelor declarate în REVISAL. Externalizarea serviciilor de resurse umane reprezintă atât reducerea substanțială a costurilor, dar și un grad ridicat de eficiență și profesionalism în rezolvarea problemelor ce implică administrarea personalului pentru dumneavoastră, cu prețuri negociabile.