Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Constanta doar cu poze Persoane Disponibil din: 2021-09-30

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Ingrijire batrani

    Caut o doamnă care sa aibă grija de o bătrână de 80 de ani,care se deplasează singură, nu este la pat,dar sa facă menaj,mâncare și sa o supravegheze noaptea,ca mai are faze de demență. In casa se afla și soțul doamnei,care este sănătos, dar nu se poate descurca singur. Locuință se afla la curte în Timișoara. Aveți camera s-o baie separat.Casa este foarte curata.Timp este liber de plimbare și odihna.Salariul este ptr început 700 euro,negociabil. Telefon Rog seriozitate!

  • Koong Lounge and Club

    Koong Lounge and Club angajează barmani și ospătari cu experiență de minim 1 an Așteptăm apelul tău la nr de telefon

  • 69

    Icredit Constanta angajeaza consultant credit part time-full time

    Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri

  • 13

    Icredit Constanta angajeaza functionar administrativ

    Descrierecurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare plan de cariera Salariu fix+bonuri de masa+extra beneficii periodice

  • 20

    Icredit Constanta angajeaza Manager relatii clienti

    Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. card de vacanta masina de serviciu Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.

  • 14

    Angajam Cameriste! Complex Club D'or din statiunea Vama Veche.

    Complexul Club D'or din statiunea Vama Veche angajeaza bucatar,ajutor de bucatar! Se ofera: -salariu atractiv -contract de munca 6 luni pentru a putea beneficia de somaj -transport asigurat celor din Mangalia si imprejurimi. -decontare transport -masa -cazare si masa in cadrul Complexului daca este cazul. Se cere: experienta,seriozitate. Relatii la numarul de telefon:

  • 61

    Curieri si sortatori fan curier constanta

    - permis de conducere categoria B; - studii medii; - experienta in distributie sau curierat reprezinta un avantaj;

  • 1

    Angajam cameriste, cameristi Pensiune Eforie Nord salariu 3500-4500 Ron

    Angajam cameriste, cameristi pentru pensiune situata in Eforie Nord. Se asigura salariu motivant si transport decontat. Se cere si se ofera seriozitate.

  • Angajam cameriste, cameristi Pensiune Eforie Nord. Salariu 3500-4500 Ron

    Angajam cameriste, cameristi pentru pensiune situata in Eforie Nord. Pentru detalii sunati la telefon

  • Lăcătuș - Firmă de instalații electrice

    Compania Transelcom, lider în domeniul electricității, caută un lăcătuș talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre din Eforie Nord. Experiența în domeniu este relevantă, indiferent de nivelul acesteia. Responsabilități: - Confecționarea și repararea diverselor elemente din metal - Modelarea și forjarea diverselor piese conform specificațiilor - Colaborarea strânsă cu echipa pentru implementarea proiectelor ample ale companiei Cerințe: - Experiență în domeniu, cu atenție la detaliile tehnice - Abilități excelente de comunicare și lucru în echipă - Capacitatea de a lucra eficient și autonom Beneficii: - Oportunitatea de a lucra în cadrul unei companii de prestigiu în domeniul electricității - Proiecte ample și variate, cu un proiect deosebit de bine definit și în desfășurare - Mediu de lucru profesionist și susținut de echipă experimentată - Posibilități de dezvoltare și avansare în carieră Compania Transelcom își extinde echipa pentru a răspunde cerințelor proiectelor noastre în continuă creștere. Dacă sunteți o persoană dedicată, pasionată și dornică să contribuie la progresul unei companii de top, vă invităm să aplicați.

  • 2

    Electrician

    Transelcom este o companie lider în domeniul soluțiilor de infrastructură electrică, specializată în lucrări cu medie și joasă tensiune. Cu o istorie solidă și un angajament față de excelență, oferim servicii de calitate în întreaga țară. Responsabilități: - Instalare, întreținere și reparații ale echipamentelor electrice cu medie și joasă tensiune - Diagnosticarea și remedierea eficientă a defecțiunilor și avarilor electrice - Lucrul cu echipamente și instalații specifice mediului de medie și joasă tensiune - Respectarea strictă a normelor de siguranță și a reglementărilor din domeniu - Colaborarea strânsă cu echipa pentru finalizarea proiectelor în termenele stabilite Cerințe: - Calificare în domeniul electric sau experiență relevantă în instalarea și întreținerea sistemelor de medie și joasă tensiune - Cunoștințe solide în domeniul echipamentelor electrice și a instalațiilor de medie și joasă tensiune - Abilități excelente de diagnosticare și rezolvare a problemelor - Atitudine proactivă și capacitatea de a lucra în echipă - Respectarea normelor de siguranță și a reglementărilor din domeniu Beneficii: Oportunități de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și stimulant Pachet salarial competitiv și beneficii suplimentare Mediu de lucru prietenos și colaborativ

  • 7

    Angajam SOFER mecanic auto

    SC TRANSELCOM SRL își extinde echipa iar tu poți fi candidatul potrivit! Suntem în căutare de colegi calificați- SOFER, MECANIC AUTO, care să fie dornici de o nouă provocare profesională alături de compania noastră.

  • 14

    Receptionera Radiologie Dentară

    Candidata Ideală - Persoana tânără și energică - Punctualitate, atitudine pozitiva si proactiva, orientare catre pacient (amabilitate si empatie) - Dorinta de invatare si perfectionare - Cunostinte operare PC (Windows, Microsoft Word şi Excel, Internet) - Permis conducere cat B Sunt acceptate la interviu doar persoanele cu CV +POZĂ Cu sau fără experiență

  • 10

    Restaurant terasa Neptun angajam ospatar

    Restaurant, terasa Neptun angajaza pentru sezonul estival bucătar, ajutor bucătar, ospatar, ajutor ospatar, personal la vase şi lucrător comercial (vânzător) stand-uri:( peste, inghetata, patiserie). Asigurăm cazare transport, detalii la tel.

  • 7

    Angajaza Neptun Restaurant Terasa

    Restaurant, terasa Neptun angajaza pentru sezonul estival bucătar, ajutor bucătar, ospatar, ajutor ospatar, personal la vase şi lucrător comercial (vânzător) stand-uri:( peste, inghetata, patiserie). Asigurăm cazare transport, detalii la tel.

  • Agenti securitate

    Angajam agenti de securitate pentru Obiective in Constanța, Port Constanța.

  • 6

    Vânzătoare Stațiunea Costinești

    -Angajam fete pentru magazin articole de plajă în stațiunea Costinești pentru sezonul estival -Se oferă cazare (dacă este cazul) și masă -Pentru cei din împrejurimi se asigură transport -Pentru mai multe detalii la telefon -Rugăm seriozitate!

  • Angajez șofer containere

    Angajez șofer transport containere intern România . Auto disponibil DAF euro 5. Garajul auto se află în localitatea Agigea . De preferat șofer cu experiență în transportul containerizat . Salariu 6500 Ron. Pentru mai multe detalii sunați la nr

  • 3

    Angajam electronist

    Societate cu activitate de reparatii electronice si electronicasnice angajeaza electronist! Ai experienta in domeniu, te asteptam alaturi de noi! Cu ce ne ocupam noi? Reparam: televizoare, aspiratoare, espresoare, boxe audio, cuptoare electrice si microunde, statii de calcat. Ce cautam? O persoana cu experienta, responsabila , cu spirit de echipa, comunicativa. Ce oferim noi: - salariu fix, program de lucru flexibil! - sau procent din ce se repara si program part time

  • 1

    Bucătar în Olanda- Mai 2024

    Pentru un lanț hotelier din Olanda, angajăm personal experimentat și pasionat de bucătărie, pe o perioadă nedeterminată de timp. În acest moment ne ocupăm de zonele din Nord-Estul Olandei, acestea fiind locații de minim 4 stele,(aglomerație la mic dejun și cină). Cerințe - Experiență demonstrată în bucătărie - Studii finalizate curs de bucătar (certificatul este un avantaj) - Cunoștințe despre igiena siguranța alimentelor. - Pasiune pentru gătit - Vorbirea și înțelegerea limbii engleze. În această meserie veți lucra cu alți doi sau trei bucătari pe o singură stație (pește carne salata starter desert etc.). Trebuie să aveți experiență în tăierea și gătirea produselor și să știți cum funcționează dinamica într-o bucătărie. Deoarece veți fi responsabil pentru propria stație, experiența în bucătărie este cu adevărat necesară. Se oferă: - loc de muncă într-un colectiv plăcut - salarizare între 12,36 - 14,03 EUR oră - cazare în case, cu toate utilitățile incluse la 100 euro săptămână persoană - asigurare de sănătate 35,58 euro săptămână - transport gratuit între cazare la locul de muncă - identitate olandeză (BSN) gratuită - contract flexibil de muncă, asigurăm 40 ore pe săptămână (două zile libere pe săptămână) și ore suplimentare - salarizare săptămânală direct în contul bancar. FĂRĂ TAXE SAU COMISIOANE!

Salvează căutarea