Anunțuri
Locuri de munca Constanta doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-03-20-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
Despre companie : Fabrica de lactate ROMLACT din Satu Nou Mircea Vodă județul Constanța Produsele sunt realizate din lapte de vaca din ferma proprie cu respectarea celor mai stricte norme de igiena si management și al calitatii. Profilul cautat: - experienta in vanzari pe piata FMCG, in special industria alimentara, constituie un avantaj. - Persoana dinamica, proactiva, cu abilitati dezvoltate de comunicare si negociere; - studii medii sau superioare - cunoștințe de operare PC (Word, Excel, e-mail); - carnet de conducere categoria B - Adaptabilitate si seriozitate; - persoana organizata, responsabila, proactiva, cu spirit de echipa Responsabilitati: - Efectuarea de vizite regulate conform rutei pe zona alocata; - Verificarea si raportarea prezentei produselor si a nivelului de stoc in magazinele vizitate; - Oferirea de informații clienților (consiliere), - mecanizarea mărfii companiei conform standardelor si spațiului la raft negociat - monitorizarea activității concurentei - raportare si comunicare conform procedurilor interne ale companiei Oferim: Salariu atractiv plus bonusuri in funcție de rezultat.
-
Promovat
Romguard Security angajeaza urgent agenti de securitate pentru supraveghere și control acces port Constanta oferim salarizare incepand cu 2650 ron net , program de lucru flexibil, echipamnet si scolarizare gratuita. relatii la tel
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii 0726800252 0740816788 Program 08 - 18
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem mandri prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:
-
Scietate straina angajam sudor MIG TIG cu experienta pentru Olanda ciclu de 6 sau8 sapt cu 2 in tara
Companie din domeniul confectii metalice, angajam in sucursala din Constanta: Sudori MIG TIG tabla INOX pentru Olanda 6 sau 8 saptamani cu 2 in tara. Oferim salariu competitiv, cazare si mancare in conditii bune in Olanda, diurna,... De asemenea angajam Lacatusi confectii metalice cu experienta pentru Constanta in tara. Angajarile se fac pe baza unui interviu la sediul firmei. Posturile de lucru sunt stabile in Constanta, suntem aici din 2005. Suntem o firma serioasa si dorim oameni seriosi. Muncitorii necalificati trebuie sa fi activat in domeniul prelucrari metalice. Salariile se maresc la inceputul fiecarui an la toata firma. Se acorda tuturor bonusuri de productie considerabile minim 15%, in fiecare luna, bonusuri care pot sa atinga valoarea a inca unui salariu Transport gratuit pe o raza de 40 km in jurul orasului Constanta sau din orasul Fetesti, Medgidia, Se lucreaza in hala din zona industiala din orasul Constanta. Transportul in comun in sau afara orasului este deasemenea decontat. Angajarile se fac numai pe baza unui interviu in persoana la sediul firmei din Strada Industriala nr. 13, incinta ERCO , Constanta Sunati la angajari, Adriana , pentru a va programa la interviu intre 8.30 AM si 15.30 PM. Alege sa faci cariera intr-o meserie stabila si cu viitor, intr-o companie stabila si cu viitor! Te asteptam!
-
Compania Nisa Tehnic Construction SRL este în căutarea de dulgheri și fierari betonisti calificați pentru a se alătura echipei noastre din orașul Constanța. Responsabilități: Execuția lucrărilor de dulgherie și fierărie betonistă conform planurilor și specificațiilor tehnice; Montarea, ajustarea și demontarea cofrajelor conform cerințelor proiectului; Gestionarea și utilizarea eficientă a materialelor și echipamentelor în timpul lucrărilor. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul construcțiilor, în special în lucrările de dulgherie sau fierărie betonistă; Calificare pentru postul de munca. Capacitatea de a lucra în echipă și de a respecta termenele de livrare a proiectelor. Beneficii: Salariu de 7.000 de lei. Mediu de lucru stabil și sigur, cu respectarea tuturor normelor de sănătate și securitate în muncă. Pentru a aplica, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon
-
Companie de Leasing Personal angajează : - Deservent (operator) Manitou Rotativ - Operator Nacela - Legător de Sarcină Cerințe: Diplomă de Opt clase Atestat ISCIR experiență minim un An Permis de conducere Companie de Leasing Personal angajează Șantiere in România și Europa In deplasări se oferă cazare și diurna pentru mai multe detalii ne auzim la telefon Disponibilitate Deplasări Cazier judiciar Curat fără antecedente
-
Candidatul Ideal -Responsabila pentru primirea clientilor si procesarea rezervarilor; -Atitudine pozitiva, capacitate de a evita conflictele. -Bune abilitati de comunicare; -Cunostinte de operare calculator; -Calma, punctuala, bune abilitati de comunicare, orientata catre client; Descrierea jobului -Experienta in turism reprezinta un avantaj -Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervari, gestiune, cat si incasare (card numerar) -Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii -Preluare rezervari online + telefonice -Inchide deschide locatia in ziua cand este la locatie -Pastreaza si mentine ordinea la locul de munca -Supervizeaza colegii care presteaza serviciile -Engleza scris si vorbit obligatoriu -Capacitate de organizare Descrierea companiei Suntem o companie cu capital privat românesc care activează in domeniul turismului. În acest moment administrăm 3 proprietăți : AIFEN AMARIS ALIZ A.I.F.E.N AMARIS ALIZ Acasă departe de casă Concepute pentru a rămâne Așteptăm să ne cunoaștem!
-
în cadrul magazinului Kaufland din Cernavodă Str. Medgidiei, nr.5 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2775 lei brut (pentru un program de lucru part-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Funcție: Gestionar Depozit Program: Full time Locație: Cernavodă, judet Constanta Despre noi Save the Dogs and Other Animals este o organizație de top pentru protecția animalelor care ajută animalele aflate în nevoie din România, Ucraina și Italia. La sediul din Cernavodă, România, salvăm câini, pisici, cai și măgari care au fost supuși unor acte de cruzime, le oferim tratament medical și le oferim îngrijiri de cea mai înaltă calitate într-un cadru specializat și liniștit. Descrierea rolului: Gestionarea și ținerea evidenței materiilor prime, produselor consumabile și a hranei animalelor din depozitul asociației. Obiectivele rolului: Menține relația cu furnizorii principali de produse de curățenie, farmaceutice și a altor materiale necesare; Se asigură că în mod constant stocurile produselor sunt la zi, monitorizate prin fișe de magazie în format electronic; Efectuează comenzi de hrană și materiale astfel încât să nu fie afectată buna desfășuarare a activității asociației; Păstrează ordinea și curățenia în zonele de depozitare, răspunde de buna depozitare a materialelor sau a hranei și asigură integritatea acestora; Asigură recepția mărfii, coordonează descărcarea de la furnizori în ordinea priorităților asociației; Verifică la momentul recepției ca produsele recepționate să corespundă din punct de vedere cantitativ și calitativ în conformitate cu actele de însoțire a mărfii (avize, facturi, procese verbale, certificat de calitate etc.) Programează lunar un inventar al tuturor categoriilor de produse Organizează distribuirea produselor ce fac obiectul activității fiecărui departament în funcție de solicitările scrise primite săptămânal. Cerințele rolului: Capacitatea de a comunica activ și asertiv cu toate departamentele implicate; Proactivitate și inițiativă în identificarea sarcinilor; Capacitatea de a se adapta ușor la schimbări și de a găsi soluții în situații limită; Bună organizare a timpului, seriozitate în îndeplinirea atribuțiilor și atenție la detalii; Cunoștințe limba engleză nivel mediu avansat, limba italiană reprezintă un avantaj; Studii medii cerință minimă; Cunoștințe operare PC Pachet Office Word, Excel și Outlook nivel avansat.
-
Esti pasionat de ceea ce faci, implicat si vrei sa te dezvolti? Atunci citesti anuntul de angajare care ti se potriveste. Hotel del Mar Mamaia 4*, angajeaza permanent, Sef Receptie. Cum ne-ar placea sa fii? Suntem o echipa tanara si pasionata de turism, asadar am vrea sa fii - dinamic, sa ai initiativa, sa fii perseverent si sa te implici in tot ceea ce faci -sa ai foarte bune capacitati de organizare si -aptitudini de comunicare -experienta minim 1 an pe un post similiar -cunostinte de limba engleza pentru posturile care necesita -alte limbi straine cunoscute constituie un avantaj. -cunostinte bune de operare PC (Open Office,Internet browsing, soft gestiune hoteliera, vanzari) - abilitati de comunicare si negociere Cunoasterea sistemului de operare Solon-Multisoft constituie un avantaj Ce oferim? Salariu atractiv Echipa dinamica Masa inclusa
-
Specificații Numele companieiCasa SamSaraTip jobfull timeDescriereCautam persoane harnice, cu bun simt și spirit de echipa, dornice sa învețe și evolueze in permanenta. Experiența nu este obligatorie deoarece suntem aici sa va pregătim, dar este apreciata, bine venită și remunerata în consecinta. Indiferent de varsta sau sexul dumneavoastră, va așteptăm cu brațele deschise intr-o echipa de oameni buni, cu suflet, sociabili, și nu în ultimul rând, responsabili. Casa SamSara- un loc ce de-a lungul timpului a ajuns sa se simtă precum o casa, după cum ii sugerează și numele, este o companie cu o vechime de peste 27 de ani, ce s-a dezvoltat de-a lungul timpului cu pași mici, într-un ritm organic, sănătos și curat. Valorile noastre sunt reprezentate de bun simt, bunătate, energie pozitivă, seriozitate și competenta. Echipa Casa Samsara, o frumoasa familie, nu prin sânge, ci prin prietenie va așteaptă cu drag sa ne cunoaștem și sa evoluam împreună. Cerintele noastre sunt: Tratarea locului de munca cu spirit de responsabilitate, seriozitate, interes și bun simt. Menținerea curățeniei și a ordinii intrucat reprezintă atât respectul fata de noi insinse cât și fata de colegii și clienții noștri. Daca sunteti interesati, nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon:
-
Societatea noastră COSALI TERM urmărește să garanteze cele mai bune servicii pentru clienții săi iar pentru asta avem nevoie de tine. Alătură-te nouă și devino membru al echipei noastre. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și transport, plăti aniversare și zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente. Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională.
-
Libra Guard angajeaza agenti paza in Constanta. Se ofera salarii incepand cu 2500 lei si tichete de masa.
-
DESCRIERE Cautam Receptioner a- pentru colaborare sezoniera. Am creat acest post pentru profesionistii artei ospitalitatii, al caror talent este sa creeze pentru oaspetii cu care lucreaza o experienta de gazduire peste asteptari. Hotelul nostru este locul perfect pentru tine, daca esti o gazda generoasa, calda si mereu bine-dispusa cand are musafiri. APLICA LA ACEST JOB DACA: Esti o persoana vesela si disponibila Intelegi ca oamenii sunt diferiti si trebuie tratati asa cum isi doresc Disciplina si atentia la detalii reprezinta valori in munca ta Ai experienta in activitate zilnica cu calculatorul Vrei sa oferi cea mai buna experienta all inclusive din Romania RESPONSABILITATILE TALE vor fi urmatoarele: Sa intampini oaspetii hotelului cu un zambet si disponibilitatea de a le fi de ajutor. Sa introduci rapid si corect datele oaspetilor hotelului in sistemul nostru. Sa cunosti programul de gestiune hoteliera pe care il folosim. Sa inveti si sa respecti protocoalele hotelului nostru atat pentru primirea si cazarea oaspetilor, cat si pentru asistarea lor pe toata durata sederii. Sa colaborezi zilnic cu toate departamentele hotelului, pentru a asigura oaspetilor cele mai bune servicii. Sa inveti informatiile despre serviciile si facilitatile pe care le oferim. Sa te asiguri in fiecare zi ca esti informat despre noutatile in serviciile si facilitatile oferite oaspetilor nostri. Sa rezolvi nevoile oaspetilor nostri sau sa le adresezi colegilor care i-ar putea ajuta si sa urmaresti solicitarea pana in momentul in care oaspetele este multumit de rezolvare. Sa comunici calm si eficient cu toti oaspetii, asigurandu-te ca ii asculti in primul rand. IATA DE CE MERITA SA LUCREZI IN ECHIPA NOASTRA: Vei sti clar ce ai de facut si cum esti rasplatit pentru asta, salariile in compania noastra sunt primite la timp si intotdeauna pe masura muncii depuse. Vei primi intotdeauna claritate si sustinere. De aceea la fiecare inceput de zi are loc o intalnire cu toata echipa din departament, unde discutam rezultatele precedente, problemele intampinate si ne asiguram ca fiecare are resursele necesare pentru a-si face excelent munca. Pentru ca atunci cand tu iti cresti standardele, intreaga noastra echipa creste, suntem atenti la dezvoltarea ta profesionala. Vei avea un plan de dezvoltare prin traininguri de specialitate, pentru a fi un expert in domeniul tau. Oferta salariala: 3600 lei net + decontare de transport Program de lucru, in ture: 12 24 12 48 Daca te-ai hotarat sa aplici pentru acest post, trimite mesaj pe what's up "INTERESAT A" iar noi revenim cu detalii.
-
Micul Golf, restaurant cu specific pescăresc situat în localitatea 2 Mai, cu experiență de peste 20 de ani, căutăm să ne mărim echipa cu noi colegi de muncă. Cu sau fără calificare, cu sau fără experiență de lucru în domeniu, oferim salariu în funcție de competențe și disponibilitatea de lucru pentru urmaoarele posturi: -Ospătar -Ajutor de ospătar -Bucătar -Ajutor de bucătar -Cameristă -Personal pentru curățenie Angajăm începând cu luna Mai până în Septembrie inclusiv, având posibilitatea de scoatere în șomaj la sfârșitul perioadei de colaborare. Oferim mic dejun și o masă caldă pe tura de lucru. Transportul este asigurat de la domiciliu până în locație la începutul și sfârșitul turei. Pentru persoanele din afara localității, la cerere oferim inclusiv cazare! Puteți trimite C.V. pe WhatsApp Informații la telefon, zilnic în intervalul 09:00-18:00.
-
Angajam personal in domeniul hotelier pentru sezon 2024. Sunt dsponibile urmatoarele posturi: - receptioneri - cameriste - guvernanta - asistent BFT BFKT maseur Locurile de munca sunt disponibile la Complex Hotelier Edmond si Cosmos
-
Angajam personal in domeniul hotelier pentru sezon 2024. Sunt dsponibile urmatoarele posturi: - receptioneri - cameriste - guvernanta - asistent BFT BFKT maseur Locurile de munca sunt disponibile la Complex Edmond si Cosmos
-
Patiserie cu traditie de peste 20 de ani, angajeaza Vanzatoare (experienta in domeniul alimentar), full time, permanent, zona Marvimex-Casa de Cultura. Relatii la patiseria din incinta Complexului Comercial Marvimex
-
Hostel Perla Costinesti ( judetul Constanta) angajeaza pe pozitia de camerista, ajutor receptionera, ajutor bucatar, ajutor administrator, spalator vase, debarasator, zugrav, salahor. Pentru perioada 15 aprilie - 15 Septembrie 2023. Cautam persoane dinamice, ospitaliere, cu spirit de echipa, atente la detalii, motivate. Carnet de sofer tip B este un plus. Oferim salariu motivant si un mediu de lucru prietenos, cazare si masa. Salariu plus bonusuri, decontarea costurilor de transport, cazare si masa. Rugam persoanele interesate sa ne contacteze la nr. sau whatsapp sau prin web: www.perlacostinesti.ro
-
-
KAT CONCEPT DESIGN SRL angajeaza: - arhitect stagiar sau cu drept de semnatura; - ingineri proiectanti constructii/instalatii. Cerinte: - Student sau absolvent al facultatilor de profil; - Cunoscator AUTOCAD si programe de specialitate. - Limba engleza constituie un avantaj. Oferim: -pachet salarial atractiv -mediu de lucru placut -posibilitatea de a se dezvolta intr-o echipa dinamica si profesionista.
-
Clinicile Visa Med își măresc echipa cu un post de RECEPȚIONER. Căutăm o persoană zâmbitoare, inteligentă și răbdătoare care să știe să primească pacienții, care să fie dornică să învețe soft-urile în care se fac programările și un bun co-echipier. Pentru depunerea CV-ului, vă rugăm să direcționați documentul către adresa de e-mail: sau către numărul de whatsapp: Vă așteptăm la interviu!