Anunțuri
Locuri de munca Constanta Companii Disponibil din: 2021-06-01 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Constanța, Bd. Tomis nr. 437 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Despre companie : Fabrica de lactate ROMLACT din Satu Nou Mircea Vodă județul Constanța Produsele sunt realizate din lapte de vaca din ferma proprie cu respectarea celor mai stricte norme de igiena si management și al calitatii. Profilul cautat: - experienta in vanzari pe piata FMCG, in special industria alimentara, constituie un avantaj. - Persoana dinamica, proactiva, cu abilitati dezvoltate de comunicare si negociere; - studii medii sau superioare - cunoștințe de operare PC (Word, Excel, e-mail); - carnet de conducere categoria B - Adaptabilitate si seriozitate; - persoana organizata, responsabila, proactiva, cu spirit de echipa Responsabilitati: - Efectuarea de vizite regulate conform rutei pe zona alocata; - Verificarea si raportarea prezentei produselor si a nivelului de stoc in magazinele vizitate; - Oferirea de informații clienților (consiliere), - mecanizarea mărfii companiei conform standardelor si spațiului la raft negociat - monitorizarea activității concurentei - raportare si comunicare conform procedurilor interne ale companiei Oferim: Salariu atractiv plus bonusuri in funcție de rezultat.
-
Promovat
Societate cu sediul in Municipiul Medgidia, angajeaza fete pentru munca de birou pentru posturi de : - achizitii materii prime + consumabile - vanzare produse-comenzi - evidenta stocuri. Cunostinte operare PC (obligatoriu): Word, Excel, etc. Limba Engleza : reprezinta un avantaj; Permis de conducere categoria B : reprezinta un avantaj Asteptam CV-ul dumneavoastra pe adresa de e-mail : ecofriend.recycling(@)gmail.com Relatii la telefon , L-V 09-17.
-
Promovat
Salon Carisma Styling din Mangalia, Angajează Coafeza Frizer si Manichiurista. Se lucreaza 5 zile pe săptămână .cu 2 libere. Salariu asigurat este între 3500 si 5000 ron.. Acces la o bază serioasă de clienți în schimbul unor servicii de calitate ! Salonul este deschis din 2010 ,asta inseamna ca are o clientela selectata. Dorim respectarea programului de lucru. Respectarea regulilor din salon. Beneficile le putem discuta cind veniți la interviu. Va așteptăm la salon pentru proba de lucru și sa ne cunoaștem mai bine ! Dorim.colaborari îndelungate.! Nu trimiteti mesaje.sunați direct sa vorbim !
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Restaurant Atic din Constanta angajeaza ajutor de bucatar, bucatar, ospatar si ajutor de ospatar,nu oferim cazare.
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii 0726800252 0740816788 Program 08 - 18
-
Angajam soferi profesionisti categoria C + E! Alatura-te echipei! PACHET SALARIAL: Oferim un loc de munca stabil in care munca este apreciata si recompensata pe masura.- salariu 6000 lei salariu atractiv si bonusuri in functie de performanta, se va fixa in momentul interviului analizele periodice anuale sunt suportate de firma mediu de lucru placut CERINTE: seriozitate, responsabilitate, profesionalism, atestate indeplinirea sarcinilor de serviciu comform comenzilor de transport si a ordinelor directe a dispecerului de transport capacitate de lucru cu resurse date ( incadrare in timp) obligatoriu certificate de competenta profesionala (atestat) abilitati de lucru in echipa capacitate de a respecta termene atentie distributiva Pentru detalii si mai multe informatii, va rog sunati la nr.
-
We are looking for a new dedicated colleague to join in our Operations team: Ideal candidate: Have a minimum of 3 years of experience in a similar role; Speak and write English fluently (business negotiation level); Have a hands-on approach to freight forwarding; Focus on finding solutions instead of seeing limitations; Be a team player and have good interpersonal skills; Agile approach with increased flexibility ( think outside the box ). Responsibilities: Bidding for all products, IMPORT-EXPORT participation managing tender processes; Negotiate rates, local charges, and trucking managing subcontractors and active participation in sales processes; Maintaining and optimizing the client's portfolio; Organize shipments, issue SOP, register shipments into the IT system, and maintain KPI for global customers; Costs and billing estimates; Preparing documentation for customs formalities (transit or import); Carrying out and preparing the custom clearance documents for the customers and following up the whole process; Carrying out the transit customs formalities and organizing the transportation of goods; Organizing transportation to the customer s warehouse; Initiating the procedure for the payment of customs broker fee, handling and transportation (depending on the delivery terms), and cost approval; Preparing reports (monthly or on-demand) related to Operations Department activities for local Management. What do we offer? Salary according to market level On-going training and education Attractive employment benefits
-
Angajam Contabil Senior in cadrul unei societati de contabilitate. Cerinte obligatorii: - Minim 3 ani experienta pe o poziție similară - Bune cunostinte de operare PC si Microsoft Office - Cunoasterea programului de contabilitate SAGA - Atentie la detalii,abilitati in conversatii si spirit de echipa - Intocmirea balantei de verificare lunara - Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale Oferim: -mediu de lucru placut -salariu atractiv in functie de performante si de cunostintele dobandite -program de lucru cu flexibilitate, 8 ore pe zi sau 4 ore pe zi, de luni pana vineri. Sediul societatii este in Constanta, zona CET. Este posibila atat angajare cat si colaborare cu contract de prestari servicii.
-
Societate specializata in servicii externalizate financiar-contabile si de resurse umane, isi completeaza echipa cu contabili juniori. Candidatul ideal: -Persoana ambitioasa, responsabila, capabila sa faca fata termenelor limita, dornica de a invata si de a creste din punct de vedere profesional. Cerinte: -Intocmire, inregistrare si evidenta documentelor financiar-contabile, in conformitate cu regementarile contabile si fiscale în vigoare; -Cunostinte de contabilitate generala nivel de baza; -Cunostinte de operare program de contabilitate Saga constituie un avantaj. Beneficii: -Oferim atmosferă de lucru placuta si dinamica, seriozitate, consideratie si sprijin profesional permanent, salariu motivant, posibilitatea dezvoltarii si fundamentarii unei relaţii profesionale de lungă durată;
-
DescriereENB SRL Constanta angajeaza casier-facturist pentru depozitul societatii din mun. Constanta. Responsabilitati principale casier - facturist: Emiterea facturilor in programul specific Gestionarea incasarilor zilnice pentru serviciile prestate si plata furnizorilor Predarea zilnica a incasarilor catre departamentul contabilitate pe baza monetarului Evidenta actelor contabile (facturi, chitante, bonuri fiscale, dispozitii de plata) Intocmirea zilnica a registrului de casa cash si card Arhivarea facturilor (cu toate documentele anexate) Profilul candidatului: Minim studii medii, profil economic Experienta minim 1 an in domeniu Temeinice cunostinte utilizare PC (Excel) Abilitatea de a gestiona sarcini multiple Persoana comunicativa, ordonata Oferim: Mediu de lucru placut Salarizare competitiva Rugam trimite-ti CV-ul la adresa de mail :
-
Requirements: - Bachelor of Science Degree in Chemical Engineering, Environmental Engineering, Environmental science or related field; - Minimum 2 years of relevant environmental compliance experience and knowledge in a manufacturing environment; Knowledge of legislation regarding OSH, SU; Waste Management Certification; - Demonstrated experience applying environmental regulations and working with environmental regulatory agencies; - Experience managing wastewater permits; - Excellent communication skills, both verbal and written, and the ability to deal with various levels of employees, management, vendors, and customers; - Strong organizational skills, with an ability to be flexible in a dynamic work environment; - Fluent in Romanian and English language. Responsibilities: Ensures that plant procedures and programs comply with local and country environmental regulations; Assist the plant with monitoring, sampling, waste shipment tracking, and testing programs as needed and to demonstrate compliance with regulatory requirements and environmental permit limitations; Create annual and monthly environmental reports, e.g. Annual Waste Summary, Toxic Release Inventory, and Discharge Monitoring Reports; Coordinate regulatory inspections and regulatory reporting with agencies; Interpret regulations and identify sound solutions across air, waste, and water; Lead environmental improvement and waste reduction projects to help meet company sustainability goals; Responsible for collecting, and centralizing up-to-date data related to the environment and waste management; It ensures the organization's compliance with the legal requirements regarding environmental protection, periodically checks the legislation regarding environmental protection, and creates monthly reports regarding the waste management of the organization; Elaboration of the waste management plan within the organization; Carrying out audits regarding the organization of environmental protection within the organization; Elaboration of the documentation for obtaining the regulatory acts, and the self-monitoring program.
-
Societate de Paza si Protectie angajeaza Agenti de Paza pentru obiectiv situat in localitatea Ovidiu jud.Constanta Cerinte: Fara inscrisuri in cazier Atestat de paza nu este obligatoriu ( se poate obtine ulterior) Se lucreaza in ture . Pentru orice detaliu legat de anunt ne puteti contacta telefonic sau atasati un CV.
-
Societate de paza si protectie cauta un coleg a pentru a se alătura echipei noastre de securitate ca dispecer a centru de alarmare antiefracție în Constanța. Cerințe: Cu sau fara experiență în domeniul securității sau al dispeceratului ( Experienta reprezintă un avantaj) Abilități excelente de comunicare și gestionare a situațiilor neprevăzute; Capacitatea de a lucra în echipă și de a lua decizii rapide; Studii - 12 clase Cunoștințe de operare PC; Disponibilitate pentru program de lucru flexibil, în ture. Responsabilități: Monitorizarea sistemelor de alarmare antiefracție; Reacționarea rapidă la alarme și gestionarea situațiilor de urgență; Se lucreaza in ture, oferim salariu motivant. Pentru orice detaliu legat de anunt ne puteti contacta telefonic sau atasati un CV pe adresa de mail
-
Angajam persoana servicii curatenie birouri in Constanta. Contract de munca pe perioada nedeterminata norma intreaga. Rog seriozitate.
-
Angajăm electricieni cu studii de calificare profesionale, medii sau superioare, cu sau fără experiență, pe profil terestru sau naval. Salariu după studii și pricepere. Activitate în cadrul atelierului de reparații nave al Navirex srl din Portul Constanța Nord și la navele la care prestăm servicii.
-
-
Competente necesare: -Abilităţi de comunicare şi de lucru în echipă; -Un grad ridicat de autonomie, responsabilitate şi angajament; -Experienţă pe un post similar; -Permis de conducere categoria B. Descrierea jobului -Administrează şi coordonează activitatea de întreţinere, reparaţii şi exploatare a maşinilor şi utilajelor din cadrul flotei societăţii; -Asigură distribuirea şi eficientizarea mijloacelor de mecanizare şi auto în şantiere; -Asigură prin control desfăşurarea planurilor de mentenantă prin înregistrarile efectuate cât şi prin verificări directe ale operaţiilor şi înregistrărilor; -Răspunde de efectuarea reparaţiilor la standarde de calitate cerute şi de funcţionarea utilajelor numai cu AMC-uri metrologate conform legii; -Conduce monitorizarea GPS; -Urmăreşte consumurile de carburant şi transmite centralizatoarele către departamentul responsabil; -Răspunde de gestionarea stocurilor de materiale din domeniul de referinţă. Asteptam cv-ul dumneavoastra! Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon:
-
Candidatul Ideal: absolvent al Facultatii de Constructii (CFDP); - Cunostinte avansate de EXCEL; -Cunostinte minime de topografie, devize, AUTOCAD; cunoasterea si respectarea standardelor și normativelor in vigoare; Experiență minim 3 ani în execuția de lucrări de drumuri respectiv în managementul, coordonarea și gestionarea proiectelor de infrastructură rutieră Detine bune abilitati de comunicare si orientare pentru rezolvarea diverselor situatii aparute in pe parcursul proiectului; Resposabil si implicat. - Permis de conducere, categoria B; Descrierea jobului: - Urmarirea executiei lucrarilor pe santier din punct de vedere al calitatii, cantitatii si respectarea termenelor de executie; - Participă la verificarea calităţii lucrărilor la principalele faze de execuţie stabilite prin normele, reglementările şi normativele tehnice şi semnează procesele verbale de atestare a calităţii; - Verifică respectarea utilizării în execuţie numai a produselor de construcţii cu certificate de conformitate, declaraţii de conformitate sau agrementate tehnic; - Cunoştinţe legate de materiale, metode, instrumente utilizate în construirea sau repararea unor structuri cum ar fi şosele sau autostrăzi; - Coordonarea activităților de producție în vederea realizării lucrărilor în condiții de eficiență tehnico-economică și de calitate. - Intretinerea relatiilor cu beneficiarii; - Deplasari in santierele companiei; - Verifica si semnează documentațiile întocmite; Beneficii: - Salariu motivant raportat la experiență și nivelul cunoștințelor; - Mediu de lucru dinamic și profesionist; - Contract de munca pe perioada nedeterminată; - Posibilitate de dezvoltare profesionala; Pentru detalii va rugam sunati la nr de telefon de mai jos.
-
Angajam soferi profesionisti categoria C + E! Alatura-te echipei! PACHET SALARIAL: Oferim un loc de munca stabil in care munca este apreciata si recompensata pe masura - salariu 6000 lei salariu atractiv si bonusuri in functie de performanta, se va fixa in momentul interviului analizele periodice anuale sunt suportate de firma mediu de lucru placut CERINTE: seriozitate, responsabilitate, profesionalism, atestate indeplinirea sarcinilor de serviciu comform comenzilor de transport si a ordinelor directe a dispecerului de transport capacitate de lucru cu resurse date ( incadrare in timp) obligatoriu certificate de competenta profesionala (atestat) abilitati de lucru in echipa capacitate de a respecta termene atentie distributiva Pentru detalii si mai multe informatii, va rog sunati la nr.
-
5 to go , str. Oituz, nr.9, Mangalia angajeaza barista lucrator comercial cu contract pe durata nedeterminata, full-tim part-time. Daca esti entuziast, iubesti cafeaua si iti place sa lucrezi cu oamenii, vino alaturi de noi intr-o atmosfera cu aroma de cafea impletita cu bucurie si satisfactie! Suna-ne la nr. de telefon: sau trimite CV-ul tau pe adresa de e-mail:
-
Responsabilitati si sarcini: - Cunoaste si va respecta prevederile legale cu privire la circulatia pe drumurile publice, in trafic intern de marfuri; - Planifica, organizeaza si controleaza activitatile legate de transport; - Administreaza flota auto; - Coordoneaza si supravegheza activitatea conducatorilor auto; - Programeaza si optimizeaza rute; - Urmareste modul de intretinere si exploatare a masinilor, starea tehnica si de curatenie; - Stabileste necesarul de piese de schimb si consumabile auto; - Pastreaza legatura cu autoritatile rutiere si furnizorii relevanti; - Obtinerea licentelor de transport si a celor de executie pentru autovehicule; - Reprezentarea societatii in raport cu ARR, RAR, Politie; - Preluarea cererilor de oferte si a comenzilor din partea clientilor; - Primirea si confirmarea comenzilor de transport; - Gasirea solutiilor optime de desfasurare a transporturilor si comunicarea solutiilor alese catre clienti; - Organizarea transporturilor in cele mai bune conditii, cu respectarea calitatii si termenelor cerute de standardele firmei; - Optimizeaza costurilor legate de transport; - Realizarea rapoartelor de activitate si prognozarea cheltuielilor aferente departamentului.; -Pregateşte documentaţiile necesare înmatriculării, inspecţiei tehnice periodice, asigurările obligatorii, Casco şi licenţa de transport, pentru autocamioane şi autoturisme; -Va duce la indeplinire orice alte dispozitii primite de la seful sau ierarhic. Asteptam cv-ul dumneavoastra! Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon:
-
Echipa ALCONST DESIGN, una dintre cele mai dinamice echipe din branșa producătorilor de tâmplărie PVC recrutează manipulant tâmplărie PVC. Suntem în căutarea unor persoane determinate și ambițioase care își doresc să se integreze într-o echipa serioasă pe termen lung. Responsabilitățile acestora vor fi: - să încarce și să descarce piesele de tâmplărie PVC; - să verifice piesele ce urmează a fi depozitate; - să pregătească piesele ce urmează a fi livrate; - să asigure integritatea și securitatea mărfurilor; Nu este necesar să ai experiență, ceea ce căutăm este: - abilitatea de lucru în echipă; - rezistență la efort fizic; - respectarea programul de lucru stabilit; - să fii apt din punct de vedere medical. Beneficiile pe care ți le oferim sunt: - contract pe perioadă nedeterminată; - pachet salarial începând de la 3150 de lei; - transport decontat; - posibilitatea de dezvoltare profesională, promovare în cadrul firmei; - mediu de lucru stabil. Dacă ești interesat de un job pe termen lung, sună la numărul sau poți veni să ne cunoști la la sediul nostru din MEDGIDIA, str. Constanței , nr 3
-
Queen Liz angajeaza agent recrutare crewing avand cunostinte foarte bune de limba engleza si operare calculator .Va rugam sa trimiteti CV pe adresa de e-mail