Anunțuri
Locuri de munca Constanta Disponibil din: 2020-03-06-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal Suntem în căutarea de fochisti - clasa A pentru a se alătura echipei noastre din cadrul ARGUS unul din cei mai importanti producători de uleiuri din România. Candidatul ideal: - Calificare - fochist clasa A - cazane de abur si apa fierbinte - Experienta minim 1 an - centrala termica pe combustibil solid - Abilități de comunicare și rezolvare de problemele - Capacitatea de a lucra în echipă Descrierea jobului Responsabilitati: - sa cunoasca foarte bine cazanele si toate instalatiile din sala de cazane si deservirea corecta (pornire, exploatare, modul de functionare, oprire), masurile ce trebuie luate in caz de avarii sau incendii, urmarind continuu functionarea cazanelor la parametrii normali -sa cunoasca foarte bine ce manevre trebuie sa faca in caz de necesitate si sa opreasca imediat cazaul si sau utilizatile (apa, abur, combustibil, energie electrica) - sa cunoasca si sa aplice instructiunile de exploatare sa supravegheze direct si permanent buna functionare a cazanelor si instalatiilor anexe si sa inregistreze parametrii cazanelor la intervale stabilite prin instructiunile interne si conform prescriptiilor tehnice ISCIR - sa raspunda de urmarirea permanenta a nivelului apei in caza, si a presiunii din cazane -urmareste ca arderea combustibilului in focar sa fie tot timpul o ardere completa Descrierea companiei DOMENIUL DE ACTIVITATE Argus este unul dintre cei mai importanti producatori de ulei de floarea soarelui din Romania, infiintat in 1943. Valorificând tradiţia de peste 70 ani, MISIUNEA noastră este de a desăvărşi arta de a produce un ulei românesc de calitate pe care să-l oferim pe masa tuturor românilor.
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Mangalia, Șoseaua Gral. Alexandru Vârtejeanu, nr. 1A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Esti un om serios, implicat si cu spirit Spartan? Pe langa o gasca de oameni faini iti oferim si un post la restaurantul Spartan Tom Dedeman. Dam masa gratuit, dar si bonuri de masa ca suntem oameni. Si mai punem si niste bonusuri lunare la bataie sa avem de buzunar. Lucram in ture: 15 zile munca, 15 zile distractie. Castiga-ne respectul ca sa iti creasca salariul; Posturi vacante: - Casier - Preparator - Ajutor Bucatar - Brutar pizzar - Manager
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Servicii de consultanță în domeniul managementului resurselor umane și salarizării. Consultanța în Resurse Umane este un serviciu esențial pentru managementul de personal și constă în dezvoltarea și punerea în aplicare a unor practici de gestionare a resurselor umane care să ajute organizația în găsirea și implementarea celor mai eficiente soluții în timpul întregului proces de angajare, de la determinarea nevoii de angajare, recrutarea resursei umane și până la părăsirea companiei. Domeniul resurselor umane reprezintă o provocare, aceea de a demonstra că experiența acumulată în 25 de ani de activitate în acest domeniu poate fi pusă în slujba dumneavoastră la un nivel maxim de profesionalism care implică cele mai avantajoase costuri. Pachetul serviciului de resurse umane con ine următoarele activități: Întocmirea Regulamentului de Ordine Interioară și a Regulamentului de Organizare i Func ionare; Întocmirea Contractului Colectiv de Muncă i asisten ă în negocierea acestuia cu salaria ii; Întocmirea Ofertei de Angajare personalizată pentru fiecare pozi ie, respectiv pentru fiecare viitor angajat; Întocmirea Fi ei de Post pentru pozi iile din companie în conformitate cu specificul activită ii clientului; Întocmirea Contractului Colectiv de Muncă și a Contractului Individual de Muncă (cu diferitele sale componente: perioada determinată, nedeterminată, perioada de proba, clauze speciale: neconcurenta, fidelitate, formare profesională, confiden ialitate, alte clauze în func ie de profilul companiei client); Întocmirea Panificării concediilor de odihnă; Întocmirea Actelor Adi ionale (modificări de salariu, de func ie, clauze, delegare, deta are, schimbare a locului de muncă); Întocmirea de Decizii (de sanc ionare; de suspendare în cazul concediului de maternitate, cre tere copil; de încetare a activită ii; de concediere individuală colectivă omaj); Întocmirea Evaluărilor profesionale ale angajaților; Întocmirea Fi ei de Lichidare. Transmiterea tuturor documentelor prin aplicația REGES REVISAL. Pachetul serviciului de salarizare con ine următoarele activități: Preluare i verificare date primare; Calcul salarial (calculul orelor zilelor de orice tip standard, suplimentare, de noapte); Calcul bonus concedii de odihnă; Eviden ierea absen elor nemotivate sau a concediilor fără plată; Înregistrarea modificărilor de natură salarială (salariul de bază, prime, deduceri personale de bază, deduceri suplimentare, etc.); Înregistrarea re ineri avansuri propriri; Calculul îndemniza iei pentru concediile medicale sau pentru concediile de cre tere îngrijire a copilului; Întocmire stat de salarii i generare flutura i de salariu; Întocmire fi ier pentru plata salariilor prin bancă card; Generare i depunere declara ie D112 privind obliga iile de plată a contribu iilor sociale, impozitul pe venit i eviden a nominală a persoanelor asigurate; Întocmire listă tichete de masă i plasarea comenzii către furnizorul de tichete; Asistență în cadrul controalelor efectuate de organele abilitate ale Ministerului Muncii După caz, la preluarea activității, înregistrăm serviciul externalizat la Inspectoratul Teritorial de Muncă de care aparțineți și ne asumăm răspunderea privind corectitudinea datelor declarate în REVISAL. Externalizarea serviciilor de resurse umane reprezintă atât reducerea substanțială a costurilor, dar și un grad ridicat de eficiență și profesionalism în rezolvarea problemelor ce implică administrarea personalului pentru dumneavoastră, cu prețuri negociabile.
-
Companie de Leasing Personal angajează : - Deservent (operator) Manitou Rotativ - Operator Nacela - Legător de Sarcină Cerințe: Diplomă de Opt clase Atestat ISCIR experiență minim un An Permis de conducere Companie de Leasing Personal angajează Șantiere in România și Europa In deplasări se oferă cazare și diurna pentru mai multe detalii ne auzim la telefon Disponibilitate Deplasări Cazier judiciar Curat fără antecedente
-
Spălătorie textile angajează doamne cu experiență pentru postul de călcătoreasă. Oferim salariu motivant și asiguram transport.
-
Ofer servicii de menaj si sau calcat ,in timpul liber(2 zile pe saptamana)Cer si ofer seriozitate.
-
Angajam ajutor cofetar in laborator cofetarie, cu sau fara experienta, salariul 3000 lei
-
Candidatul Ideal -Responsabila pentru primirea clientilor si procesarea rezervarilor; -Atitudine pozitiva, capacitate de a evita conflictele. -Bune abilitati de comunicare; -Cunostinte de operare calculator; -Calma, punctuala, bune abilitati de comunicare, orientata catre client; Descrierea jobului -Experienta in turism reprezinta un avantaj -Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervari, gestiune, cat si incasare (card numerar) -Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii -Preluare rezervari online + telefonice -Inchide deschide locatia in ziua cand este la locatie -Pastreaza si mentine ordinea la locul de munca -Supervizeaza colegii care presteaza serviciile -Engleza scris si vorbit obligatoriu -Capacitate de organizare Descrierea companiei Suntem o companie cu capital privat românesc care activează in domeniul turismului. În acest moment administrăm 3 proprietăți : AIFEN AMARIS ALIZ A.I.F.E.N AMARIS ALIZ Acasă departe de casă Concepute pentru a rămâne Așteptăm să ne cunoaștem!
-
Angajez camerista pentru hotel 3 * din Statiunea Neptun. Salariu avantajos, 6 luni cu posibilitate de trecere in somaj, decontare transport si masa asigurara.
-
Angajez post manichiura si post coafeza in salon in Constanta, b-dul Mamaia, nr. 60 Relații la telefon
-
Suntem o societate cu profil de tipografie, producem ambalaje si etichete pentru industria alimentara. Ne marim echipa si avem nevoie de un stivuitorist autorizat ISCIR. Ce vei face: Vei efectua operatii de incarcare si descarcare a marfurilor si materilor prime din depozit. Vei alimenta liniile de productie cu materii prime conform planului de productie. Vei pregati comenzile de marfuri conform instructiunilor primite. Ce asteptam de la tine: Sa ai cel putin 2 ani experienta intr-un post similar Sa ai autorizatia ISCIR vizata la zi Sa respecti regulile privind securitatea si sanatatea in munca Apreciem urmatoarele competente: Organizare si seriozitate Posibilitatea de a lucra in schimburi Spirit de echipa Ce oferim: salariu atractiv tichete de masa decontare transport indiferent de localitatea de domiciliu (sediul nostru este in Constanta, zona Palas) prima pentru ziua de nastere concediu de odihna suplimentar bonusuri in functie de performanta Sediul nostru este in Constanta, pe Str. Celulozei nr. 6, punct de reper fabrica Dobrogea. Pentru interviu va rugam sa va prezentati la sediul nostru in fiecare zi de marti, miercuri si joi, intre orele 10-16. Va rugam sa aveti la Dvs. cartea de identitate si autorizatia ISCIR.
-
Asociatia Save the Dogs and Other Animals cu adapostul de animale Urme de Bucurie din Cernavoda angajeaza ingrijitor animale mici - caini si pisici - pentru Clinica Veterinara a adapostului. Atributiile principale constau in: Asigura curatenia, hrana si apa animalelor prezente in adapost pe durata programului de lucru; Are responsabilitatea curateniei in incaperile in care isi desfasoara activitatea (spalatorie, bucatarie, magazie de hrana...etc...) Asigura curatenia si ordinea din sectorul de care raspunde precum si spalarea pledurilor; La cererea medicilor asigura spalarea corespunzatoare a cainilor/pisicilor cu diverse produse recomandate; Aduce la cunostinta medicilor eventualele probleme aparute prin observatie asupra: aspectului fecalelor, poftei de mancare, starii generale a animalelor; Pregatirea animalelor pentru adoptie implica: spalarea, stergerea, toaleta urechilor, perierea, verificarea unghiilor si altele; Respecta programul de socializare si plimbare a cainior Asigura plimbarea zilnica a cainilor aflati in custi, exceptie facand cazurile decise de doctorii veterinari sau departamentul de adoptii; Pastreaza in ordine si curate toate materialele: castroane , lese, boluri, hamuri etc; Asigura supravegherea cainilor/pisicilor pe toata perioada zilei in special cand se va face hranirea acestora; Scoate cainii in tarcul de socializare folosind lesa sau hamul; Curata zilnic tarcul de socializare; Respecta procedurile de dezinfectie zilnica date de doctorii veterinari sau departamentul de adoptii; Dezinfecteza si curata fiecare cusca in parte; Intretine si curata de fecale spatiul verde; Pentru mai multe informatii va rugam sa ne lasati un mesaj in anunt sau sa ne contactati la numarul din anunt. Va multumim!
-
Funcție: Gestionar Depozit Program: Full time Locație: Cernavodă, judet Constanta Despre noi Save the Dogs and Other Animals este o organizație de top pentru protecția animalelor care ajută animalele aflate în nevoie din România, Ucraina și Italia. La sediul din Cernavodă, România, salvăm câini, pisici, cai și măgari care au fost supuși unor acte de cruzime, le oferim tratament medical și le oferim îngrijiri de cea mai înaltă calitate într-un cadru specializat și liniștit. Descrierea rolului: Gestionarea și ținerea evidenței materiilor prime, produselor consumabile și a hranei animalelor din depozitul asociației. Obiectivele rolului: Menține relația cu furnizorii principali de produse de curățenie, farmaceutice și a altor materiale necesare; Se asigură că în mod constant stocurile produselor sunt la zi, monitorizate prin fișe de magazie în format electronic; Efectuează comenzi de hrană și materiale astfel încât să nu fie afectată buna desfășuarare a activității asociației; Păstrează ordinea și curățenia în zonele de depozitare, răspunde de buna depozitare a materialelor sau a hranei și asigură integritatea acestora; Asigură recepția mărfii, coordonează descărcarea de la furnizori în ordinea priorităților asociației; Verifică la momentul recepției ca produsele recepționate să corespundă din punct de vedere cantitativ și calitativ în conformitate cu actele de însoțire a mărfii (avize, facturi, procese verbale, certificat de calitate etc.) Programează lunar un inventar al tuturor categoriilor de produse Organizează distribuirea produselor ce fac obiectul activității fiecărui departament în funcție de solicitările scrise primite săptămânal. Cerințele rolului: Capacitatea de a comunica activ și asertiv cu toate departamentele implicate; Proactivitate și inițiativă în identificarea sarcinilor; Capacitatea de a se adapta ușor la schimbări și de a găsi soluții în situații limită; Bună organizare a timpului, seriozitate în îndeplinirea atribuțiilor și atenție la detalii; Cunoștințe limba engleză nivel mediu avansat, limba italiană reprezintă un avantaj; Studii medii cerință minimă; Cunoștințe operare PC Pachet Office Word, Excel și Outlook nivel avansat.
-
-
Esti pasionat de ceea ce faci, implicat si vrei sa te dezvolti? Atunci citesti anuntul de angajare care ti se potriveste. Hotel del Mar Mamaia 4*, angajeaza permanent, Sef Receptie. Cum ne-ar placea sa fii? Suntem o echipa tanara si pasionata de turism, asadar am vrea sa fii - dinamic, sa ai initiativa, sa fii perseverent si sa te implici in tot ceea ce faci -sa ai foarte bune capacitati de organizare si -aptitudini de comunicare -experienta minim 1 an pe un post similiar -cunostinte de limba engleza pentru posturile care necesita -alte limbi straine cunoscute constituie un avantaj. -cunostinte bune de operare PC (Open Office,Internet browsing, soft gestiune hoteliera, vanzari) - abilitati de comunicare si negociere Cunoasterea sistemului de operare Solon-Multisoft constituie un avantaj Ce oferim? Salariu atractiv Echipa dinamica Masa inclusa
-
MANIPULANT (incarcator-descarcator alimente) -Program de lucru in ture, 15 ture luna, in intervalul 6,30-18,15; SALARIU BRUT 4120 lei Conditii oferite : -Contract de munca cu norma intreaga, pe durata nedeterminata; -Analize medicale periodice; -Instructaje; -Echipament de lucru si protectie; -Se adauga la salariu Tichete de masa pentru fiecare tura lucrata -Se decontaza transportul pentru persoanele care locuiesc la distante de peste 10 km -Bonus de performanta -Prime de sarbatori Locatie - Constanta, zona Capitol. Relatii la telefon: in intervalul : LUNI-VINERI 10:00-18:00
-
HUMANITARIAN HUMAN RESOURCES S.R.L ANGAJEAZA: CURIER SE OFERA CAZARE SI SALARIU MOTIVANT.
-
Se angajeaza femeie pentru intretinere vila la costinesti Se ofera cazare si masa Mai multe detalii la nr de telefon
-
PACHIRA VALVEN S.R.L. angajeaza 20 posturiSudor. Cerinte: Studii medii, Experienta minim 3 ani in domeniu, Cunostinte la nivel mediu de limba engleza. Selectiile se fac in baza CV-urlor primite la adresa de mail: office @ recrutari-persoanl.ro
-
Societate din domeniul energetic, angajeaza electricieni pentru mentenanta linii si statii de medie si inalta tensiune
-
Meseriași:-zidari -tencuitori Cu experiență în domeniu Salariu atractiv 4500-5500 Roni program de lucru 8h