Anunțuri
Locuri de munca Constanta Disponibil din: 2020-06-28 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam mecanic deservent pentru utilaje de construcții, preferabil cu permis categoria C și experiența. Salariu negociabil de la 6.000 lei.
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Mangalia, Șoseaua Gral. Alexandru Vârtejeanu, nr. 1A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Pizza San Marco Constanta angajeaza soferi delivery fulltime partime
-
Promovat
SPALATORIA AUTO CORA BRATIANU SI CITY PARK MALL, ANGAJEAZA SPALATORI AUTO CU EXPERIENTA SI SEF TURA CU CARNET DE CONDUCERE CATAGORIA B.SALARIU ATRACTIV +BONUSURI. PROGRAM DE LUCRU FLEXIBIL
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Spalatorie textile zona Cet, angajam personal cu sau fara experienta, persoana energica, orientata catre client si calitatea. Contract de munca nedeterminat , salariul in functie de experienta si pricepere. Relatii la tel:
-
Angajam soferi profesionisti categoria C + E! Alatura-te echipei! PACHET SALARIAL: Oferim un loc de munca stabil in care munca este apreciata si recompensata pe masura.- salariu 6000 lei salariu atractiv si bonusuri in functie de performanta, se va fixa in momentul interviului analizele periodice anuale sunt suportate de firma mediu de lucru placut CERINTE: seriozitate, responsabilitate, profesionalism, atestate indeplinirea sarcinilor de serviciu comform comenzilor de transport si a ordinelor directe a dispecerului de transport capacitate de lucru cu resurse date ( incadrare in timp) obligatoriu certificate de competenta profesionala (atestat) abilitati de lucru in echipa capacitate de a respecta termene atentie distributiva Pentru detalii si mai multe informatii, va rog sunati la nr.
-
Pentru un lanț hotelier din Olanda, angajăm personal experimentat și pasionat de bucătărie, pe o perioadă nedeterminată de timp. În acest moment ne ocupăm de zonele din Nord-Estul Olandei, acestea fiind locații de minim 4 stele,(aglomerație la mic dejun și cină). Cerințe - Experiență demonstrată în bucătărie - Studii finalizate curs de bucătar (certificatul este un avantaj) - Cunoștințe despre igiena siguranța alimentelor. - Pasiune pentru gătit - Vorbirea și înțelegerea limbii engleze. În această meserie veți lucra cu alți doi sau trei bucătari pe o singură stație (pește carne salata starter desert etc.). Trebuie să aveți experiență în tăierea și gătirea produselor și să știți cum funcționează dinamica într-o bucătărie. Deoarece veți fi responsabil pentru propria stație, experiența în bucătărie este cu adevărat necesară. Se oferă: - loc de muncă într-un colectiv plăcut - salarizare între 12,36 - 14,03 EUR oră - cazare în case, cu toate utilitățile incluse la 100 euro săptămână persoană - asigurare de sănătate 35,58 euro săptămână - transport gratuit între cazare la locul de muncă - identitate olandeză (BSN) gratuită - contract flexibil de muncă, asigurăm 40 ore pe săptămână (două zile libere pe săptămână) și ore suplimentare - salarizare săptămânală direct în contul bancar. FĂRĂ TAXE SAU COMISIOANE!
-
Restaurantul Sabroso angajeaza bucatar si ajutor bucatar, responsabil si dornic sa lucreze intr-o echipa dinamica! Oferim: - scolarizare la locul de munca, in cazul in care nu ai experienta! - program de lucru flexibil! - salariul se stabileste in functie de competente si de programul ales! - tichete de masa! - transport daca locuiesti in localitatile invecinate, in schimb nu oferim cazare! - contractul de realizeaza pe perioada nedeterminata! Relatii la telefon: ;
-
Restaurantul Sabroso angajazeaza Dispecer CC cu contract pe perioada nedeterminata! Dacă ești talentat, pasionat să lucrezi în cadrul unei echipe dinamice și cauti noi oportunităti, te așteptăm în echipa noastră. CĂUTĂM O PERSOANĂ: * Amabilă, căreia îi place să interactioneze cu clientii; * Responsabilă, dornică să învete lucruri noi; * Organizată și punctuală; OFERIM: * salariu motivant, pe măsura experientei; * tichete de masă și discount pentru preparate din meniu; * program flexibil; * posibilităti reale de promovare; * mediu plăcut de lucru; * transport la finalul programului (în localitătile limitrofe), dacă este cazul; Ne dezvoltăm împreună! Te așteptăm în echipa noastră! Contactează-ne la !
-
Daca esti talentat, pasionat sa lucrezi in cadrul unui restaurant si cauti noi oportunitati, te asteptam in echipa noastra! CE CAUTAM? - OSPATAR care sa se ocupe de preluarea comezilor si servirea preparatelor catre clienti! - HOSTESS care sa fie carismatica si sa stie sa se faca placuta de clientii nostrii CE OFERIM? salariu motivant, pe masura experientei! posibilitati de promovare! contract pe perioada nedeterminata; mediu placut de lucru; Contacteaza-ne la
-
Daca esti talentat, pasionat sa lucrezi in cadrul unui restaurant si cauti noi oportunitati, te asteptam in echipa restaurantului SABROSO! CE CAUTAM? - BARMAN care sa realizeze cele mai bune cocktail-uri si fresh-uri! CE OFERIM? -salariu motivant, pe masura experientei! -posibilitati de promovare! -contract pe perioada determinata si nedeterminata; -mediu placut de lucru; Contacteaza-ne la
-
Cerințe: Experiență anterioară relevanta de coordonare a unei echipe (experienta in Call-Center reprezinta un avantaj); Atentie la detalii, seriozitate si punctualitate; Foarte bune abilitati de comunicare, leadership si ascultare activa; Persoana rabdatoare, cu bune capacitati de planificare, organizare; Capacitate de analiza si sinteza, orientare spre respectarea termenelor limita si indeplinirea obiectivelor; Rezistenta la rutina si stres: abilitatea de a ramane calm si controlat in diverse situatii; Bune cunostinte de lucru in Word si Excel; Adaptare la stiluri de lucru si deschidere la schimbari. Condiții: Salariu motivant + tichete de masa; Contract de munca pe perioadă nedeterminată; Oportunitatea de a lucra în cadrul uneia dintre cele mai dinamice companii locale. Responsabilități: Monitorizeaza si dezvolta activitatea si rezultatele personalului din subordine; Se asigura ca solicitarile clientior sunt tratate intr-o maniera profesionista si se solutioneaza reclamatiile; Planifica si monitorizeaza prezenta la serviciu a angajatilor din subordine; Intocmeste raportarile interne; Asigura legătura între echipa coordonata si celelalte departamente ale companiei; Verifica respectarea regulamentelor, procedurilor, politicilor si instructiunilor de lucru ale angajatilor din subordine; Formeaza personalul din subordine, propune sanctiunile in cazul neindeplinirii responsabilitatilor; Participa la preluarea apelurilor telefonice; Realizeaza sarcinile de inchidere zi.
-
Restaurantul SABROSO angajeaza sofer delivery, atat doamne cat si domni, pentru livrarea preparatelor la domiciliul clientului, responsabil si dornic sa lucreze intr-o echipa dinamica; Oferim: salariu motivant, pe masura experientei! bonus in functie de numarul de comenzi livrate 1 leu comanda, iar media de comenzi livrator este aproximativ 500 pe luna; posibilitati de promovare! contract pe perioada nedeterminata! mediu placut de lucru!
-
S.C. angajez lăcătuși confecții metalice ușoare și vopsitor confectii metaliceActivitatea se desfașoară în hala. Locatie in Constanța, decontam transportul in comun. pentru detalii tel.
-
Societate Comerciala cu sediul în Constanța, angajează șoferi categoria B pentru comunitate. Activitatea presupune transportul de mărfuri generale, paletizate, în interiorul Uniunii Europene și ocazional Elveția sau Marea Britanie. Se lucrează în etape de 5 săptămâni cu o săptămână repaus. Cerințe minime: - carnet de șofer categoria B cu o vechime de minim 3 ani (varsta minima - 21 ani); - o recomandare de la un loc de munca anterior, nu mai veche de 6 luni; - cunoștințe minime de limbă engleză sau franceză sau germană; - responsabilitate la locul de munca ( mentinerea si exploatarea autoutilitarei in conditii bune, documentele completate cu simt de raspundere,). Experiența pe autoutilitare în orice domeniu constituie avantaj. Oferim: Toate autoutilitarele sunt noi (pentru unele, veti fi primul sofer). Pachete salariale motivante si bonusuri de performanta dupa cum urmeaza: - autoutilitare cu prelată prevazute cu pat, webasto, AC, pilot automat, car bluetooth (pentru muzica, convorbiri). Salarizarea: 1900 euro luna, echivalent BNR in lei. În funcție de competențele dobândite de șofer după această perioadă, salariul se rediscută,după 3 curse. - autoutilitare medii (4-6 europaleti) prevazute cu pat, webasto, AC, pilot automat, senzori de parcare, car bluetooth (pentru muzica, convorbiri). Salarizarea: 1750 euro luna, echivalent BNR in lei. De asemenea se poate rediscuta salariul după 3 curse. Pentru toate tipurile de autoutilitare, șoferul primește bonus pentru economie de combustibil, lipsa incidentelor în trafic și respectarea regulilor de circulație si limitelor de viteză stabilite.Valoarea bonusului este variabila și diferă de la șofer la șofer. Șoferul va fi angajat pe tipul de autoutilitară imediat disponibilă. Program detalii telefonice - - Luni-Vineri 09.00 - 18.00, sâmbătă 09.00-14.00. Nu răspundem la mesaje.
-
Dacă îți dorești să începi o carieră în Vanzari, la STANLEYBET avem job-ul perfect pentru tine. Ce trebuie sa faci? Să fii orientat(ă) către client și să ai o atitudine prietenoasă și pozitivă; Să ai studii medii finalizate; Să te descurci cu calculatorul; Să fii atent(ă) la detalii și să îți asumi reponsabilitatea pentru succesul agenției tale. Ce trebuie sa stii? Vei opera intr un sistem specific de pariere; Vei emite si vei valida tichetele de pariere; Vei incasa banii pentru vanzarea serviciilor si produselor specifice si vei acorda castigurile; Vei gestiona zilnic incasarile. Ce iti oferim? SALARIU competitiv, majorat in functie de experienta in domeniu; TICHETE de masa valoare - 40 lei tichet (intre 800 lei 840 lei); BONUS conduita 250 lei creste anual cu 50 lei; BONUS performanta incasari pariuri; BONUS recomandare 400 lei; BONUS ANIVERSAR in functie de vechime; ORE suplimentare platite (175%) zile libere legale platite; PRIME sarbatori (Craciun, Paste); CADOURI copii de 1 IUNIE si Mos Craciun; AJUTOARE evenimente familiale 2.500 lei; SERVICII medicale Clinicile Regina Maria; DECONT transport - pentru agentiile deschise pana la orele 24:00; PROGRAM de lucru in ture (2 zile cu 2 zile libere, cel mai intalnit tip de program); NEDETERMINATA perioada contractuala; MEDIU de lucru placut; TRAININGURI de specialitate platite; Cine suntem noi? Suntem unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata locala a jocurilor de noroc. In acest moment, suntem prezenti atat in retail, in peste 300 de agentii, cat si in online. Ne ghidam intreaga activitate in baza a trei piloni principali: clienti, inovatie si produse de inalta calitate. Stanleybet in Romania, parte a grupului Game World, numara peste 1200 de angajati care gandesc, lucreaza si actioneaza in linie cu nevoile clientilor. Aplică acum și bucură-te de cel mai tare pachet de beneficii din industria pariurilor!
-
Promovat
Chelner Chelnerita in Grecia la hoteluri de 5* Oferim locuri de munca ca si chelner chelnerita in resorturi si hoteluri de 5* din Grecia 100 locuri disponibile. CAUTAM: Chelner Chelnerita CERINTE: varsta intre 19-40 de ani Engleza: nivel incepator conversational OFERIM: Salariu de intre 1000 - 1300 euro net luna Cazarea si mancarea asigurate GRATUIT Bonusuri: Prima de Craciun si Prima de plecare Angajarea se face de catre Hotel direct si nu de catre alte firme intermediare - Perioada contractuala Aprilie Mai Octombrie Noiembrie (flexibila in functie de perioada in care este disponibil candidatul) NU SE PERCEP NICIUN FEL DE TAXE SAU COMISIOANE! Costuri: - Transportul pana in GRECIA este suportat de candidat in jur de 250 350 de lei cu avionul sau autocarul Cine suntem noi: Ustravel este o companie fondata in anul 2005 in Timisoara, in prezent avand 4 birouri in Romania: Bucuresti, Iasi, Timisoara si Cluj. Din 2005 pana in prezent am intermediat peste 20.000 de candidati in Europa si USA. Cu peste 19 ani de experienta in domeniu, Ustravel are parteneriate cu cele mai mari lanturi hoteliere si companii de top din Europa, oferind joburi sigure. Pentru informatii sunati la 0721 275 501.
-
5 to go , str. Oituz, nr.9, Mangalia angajeaza barista lucrator comercial cu contract pe durata nedeterminata, full-tim part-time. Daca esti entuziast, iubesti cafeaua si iti place sa lucrezi cu oamenii, vino alaturi de noi intr-o atmosfera cu aroma de cafea impletita cu bucurie si satisfactie! Suna-ne la nr. de telefon: sau trimite CV-ul tau pe adresa de e-mail:
-
Angajez personal calificat, hidraulică, mecanica,extruziune Al. cunoscător operare calculator Salariu motivant, cu contract de munca pe perioda nedeterminata. Vârsta 25-50 ani Doritori pot suna la ;
-
Competente necesare: -Abilităţi de comunicare şi de lucru în echipă; -Un grad ridicat de autonomie, responsabilitate şi angajament; -Experienţă pe un post similar; -Permis de conducere categoria B. Descrierea jobului -Administrează şi coordonează activitatea de întreţinere, reparaţii şi exploatare a maşinilor şi utilajelor din cadrul flotei societăţii; -Asigură distribuirea şi eficientizarea mijloacelor de mecanizare şi auto în şantiere; -Asigură prin control desfăşurarea planurilor de mentenantă prin înregistrarile efectuate cât şi prin verificări directe ale operaţiilor şi înregistrărilor; -Răspunde de efectuarea reparaţiilor la standarde de calitate cerute şi de funcţionarea utilajelor numai cu AMC-uri metrologate conform legii; -Conduce monitorizarea GPS; -Urmăreşte consumurile de carburant şi transmite centralizatoarele către departamentul responsabil; -Răspunde de gestionarea stocurilor de materiale din domeniul de referinţă. Asteptam cv-ul dumneavoastra! Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon:
-
Responsabilitati si sarcini: - Cunoaste si va respecta prevederile legale cu privire la circulatia pe drumurile publice, in trafic intern de marfuri; - Planifica, organizeaza si controleaza activitatile legate de transport; - Administreaza flota auto; - Coordoneaza si supravegheza activitatea conducatorilor auto; - Programeaza si optimizeaza rute; - Urmareste modul de intretinere si exploatare a masinilor, starea tehnica si de curatenie; - Stabileste necesarul de piese de schimb si consumabile auto; - Pastreaza legatura cu autoritatile rutiere si furnizorii relevanti; - Obtinerea licentelor de transport si a celor de executie pentru autovehicule; - Reprezentarea societatii in raport cu ARR, RAR, Politie; - Preluarea cererilor de oferte si a comenzilor din partea clientilor; - Primirea si confirmarea comenzilor de transport; - Gasirea solutiilor optime de desfasurare a transporturilor si comunicarea solutiilor alese catre clienti; - Organizarea transporturilor in cele mai bune conditii, cu respectarea calitatii si termenelor cerute de standardele firmei; - Optimizeaza costurilor legate de transport; - Realizarea rapoartelor de activitate si prognozarea cheltuielilor aferente departamentului.; -Pregateşte documentaţiile necesare înmatriculării, inspecţiei tehnice periodice, asigurările obligatorii, Casco şi licenţa de transport, pentru autocamioane şi autoturisme; -Va duce la indeplinire orice alte dispozitii primite de la seful sau ierarhic. Asteptam cv-ul dumneavoastra! Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon:
-
Candidatul Ideal: absolvent al Facultatii de Constructii (CFDP); - Cunostinte avansate de EXCEL; -Cunostinte minime de topografie, devize, AUTOCAD; cunoasterea si respectarea standardelor și normativelor in vigoare; Experiență minim 3 ani în execuția de lucrări de drumuri respectiv în managementul, coordonarea și gestionarea proiectelor de infrastructură rutieră Detine bune abilitati de comunicare si orientare pentru rezolvarea diverselor situatii aparute in pe parcursul proiectului; Resposabil si implicat. - Permis de conducere, categoria B; Descrierea jobului: - Urmarirea executiei lucrarilor pe santier din punct de vedere al calitatii, cantitatii si respectarea termenelor de executie; - Participă la verificarea calităţii lucrărilor la principalele faze de execuţie stabilite prin normele, reglementările şi normativele tehnice şi semnează procesele verbale de atestare a calităţii; - Verifică respectarea utilizării în execuţie numai a produselor de construcţii cu certificate de conformitate, declaraţii de conformitate sau agrementate tehnic; - Cunoştinţe legate de materiale, metode, instrumente utilizate în construirea sau repararea unor structuri cum ar fi şosele sau autostrăzi; - Coordonarea activităților de producție în vederea realizării lucrărilor în condiții de eficiență tehnico-economică și de calitate. - Intretinerea relatiilor cu beneficiarii; - Deplasari in santierele companiei; - Verifica si semnează documentațiile întocmite; Beneficii: - Salariu motivant raportat la experiență și nivelul cunoștințelor; - Mediu de lucru dinamic și profesionist; - Contract de munca pe perioada nedeterminată; - Posibilitate de dezvoltare profesionala; Pentru detalii va rugam sunati la nr de telefon de mai jos.
-
DescriereENB SRL Constanta angajeaza casier-facturist pentru depozitul societatii din mun. Constanta. Responsabilitati principale casier - facturist: Emiterea facturilor in programul specific Gestionarea incasarilor zilnice pentru serviciile prestate si plata furnizorilor Predarea zilnica a incasarilor catre departamentul contabilitate pe baza monetarului Evidenta actelor contabile (facturi, chitante, bonuri fiscale, dispozitii de plata) Intocmirea zilnica a registrului de casa cash si card Arhivarea facturilor (cu toate documentele anexate) Profilul candidatului: Minim studii medii, profil economic Experienta minim 1 an in domeniu Temeinice cunostinte utilizare PC (Excel) Abilitatea de a gestiona sarcini multiple Persoana comunicativa, ordonata Oferim: Mediu de lucru placut Salarizare competitiva Rugam trimite-ti CV-ul la adresa de mail :
-