Anunțuri
Locuri de munca Constanta doar cu poze Disponibil din: 2021-02-19-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SETCONSTRUCT SRL cu sediul în Mun. Constanta angajăm personal în construcții: Muncitori calificați si necalificați pentru următoarele tipuri de lucrări: - Placări ceramice; - Tencuieli mecanizate; - Finisaje pereți, glet, lavabil; - Gips carton, tavane și compartimentări; Salariu este negociabil; Program de lucru: Luni Vineri, 7:30 16:30 Pentru mai multe detalii nu ezitați să apelați. Persoane de contact: ENACHE ALEXANDRU
-
Promovat
Centrul de aritmetică mentală SmartyKids Constanta Sud își mărește echipa!!!! CINE SUNTEM NOI ? - SmartyKids este o organizație internațională de centre educaționale pentru copii, de aritmetică mentală. - Avem peste 320 de parteneri cu centre proprii în 12 țări - SmartyKids combină cunoștințele vechiului ABAC cu tehnologia și primul manual de realitate augmentară (AR) din România - Avem o abordare complet diferită a cursurilor pentru preșcolari și școlari RESPONSABILITĂȚILE DUMNEAVOASTRĂ - Desfășurarea de cursuri de dezvoltare în conformitate cu metoda și planul didactic elaborat de centru - Construirea relațiilor, comunicarea cu părinții și formarea graficului grupelor - Respectarea procesului de învățare și a regulilor interne ale centrului SmartyKids CANDIDATUL IDEAL - Persoană zâmbitoare , pozitivă și energică , care dorește să se dezvolte în predarea și lucrul cu copiii - Motivat să ajute copiii în procesul de învățare - Crede în potențialul de dezvoltare al fiecarui copil CERINȚELE NOASTRE -Absolvent sau în curs de absolvire a învățământului superior, de preferat în Psihologie sau Pedagogie, PIPP, Sociologie - Experiență în lucrul cu copii de vârstă școlară și preșcolară - Abilități excelente de comunicare și lucru în echipă OFERIM - Salariu motivant - Formare și certificare ca profesor de aritmetică mentală, introducere și susținere în poziția de profesor de aritmetică mentală - Formare suplimentară participare la forumuri și seminarii pe parcursul dezvoltării - Flexibilitate în funcție de programul de lucru al centrului Te așteptăm în minunata familie SmartyKids Slobozia!! Tel: Mail:
-
Promovat
Candidatul ideal - Studii: liceu scoala profesionala; - Aptitudini de comunicare; - Abilitati de conducere, coordonare a personalului din subordine si de planificare si organizare a operatiilor si activitatilor echipei; - Motivatie si predispozitie; - Initiativa, cooperativitate si flexibilitate; - Capacitate de adaptare la conditiile de lucru ale obiectivului; - Permis conducere categoria B; - Cazier judiciar curat. Descrierea jobului si beneficii - Conduce, gestioneaza si controleaza activitatea lucratorilor pentru salubrizare cai publice; - Urmareste respectarea programului de lucru de catre personalul din subordine si intocmeste foile de pontaj; - Verifica si tine evidenta vaselor colectoare (containere si europubele) din sectoare si solicita in scris inlocuirea acestora in cazul defectiunilor; - Salariu atractiv; - Asigurare medicala privata.
-
Promovat
Simigerie , cu mai multe locații în Constanța, angajează modelatori covrigi cu sau fără experienta si vanzatoare cu experienta . Program de luni pana vineri , salariul se negociază în funcție de experienta. Relatii la telefon
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul ideal Arata-ne ce te diferentiaza pe tine de ceilalti! Daca esti in cautarea unei cariere in retail, daca iti plac sneakersii, daca iti doresti o crestere profesionala sigura, daca iti plac provocarile, atunci SPORT VISION BUZZ este viitorul tau! Cautam Sales Assistant Casier Visual Merchendiser pentru magazinele noastre! VINO sa faci parte din echipa SPORT VISION! CERINTE: Pasiune pentru fashion, pentru sneakersi, pentru placerea de a lucra intr-un mediu dinamic; Cu sau fara experienta profesionala; Persoană deschisă, pozitivă, spontană, orientată către clienţi; Capacitate de organizare si prioritizare; Abilitati de comunicare, initiativa, flexibilitate; RESPONSABILITATI: Servirea clientilor magazinului in conformitate cu standardele SPORT VISION BUZZ; Intampinarea clientilor la intrarea in magazin si oferirea de suport permanent; Promovarea si vanzarea produselor companiei; Activitati in depozit: aranjare, alarmare, pretuire; Verificarea preturilor produselor existente pe raft. ITI OFERIM: Salariu competitiv; Bonusuri motivante; Concursuri interne; Tichete de masa in valoare de 40 lei zi lucratoare; Program de lucru flexibil; Sansa de a promova; Dezvoltare personala si profesionala prin traininguri diverse; Reducere la produsele comercializate; Un loc de munca sigur intr-o companie internationala de succes.
-
Societate de Paza si Protectie angajeaza Agenti de Paza pentru obiective situate in statiunea Eforie Nord si municipiul Constanta Cerinte: Fara inscrisuri in cazier Atestat de paza nu este obligatoriu ( se poate obtine ulterior) Se lucreaza in ture . Pentru orice detaliu legat de anunt ne puteti contacta telefonic sau atasati un CV.
-
Societate de paza si protectie cauta un coleg a pentru a se alătura echipei noastre de securitate ca dispecer a centru de alarmare antiefracție în Constanța. Cerințe: Cu sau fara experiență în domeniul securității sau al dispeceratului ( Experienta reprezintă un avantaj) Abilități excelente de comunicare și gestionare a situațiilor neprevăzute; Capacitatea de a lucra în echipă și de a lua decizii rapide; Studii - 12 clase Cunoștințe de operare PC; Disponibilitate pentru program de lucru flexibil, în ture. Responsabilități: Monitorizarea sistemelor de alarmare antiefracție; Reacționarea rapidă la alarme și gestionarea situațiilor de urgență; Se lucreaza in ture, oferim salariu motivant. Pentru orice detaliu legat de anunt ne puteti contacta telefonic sau atasati un CV pe adresa de mail
-
Societate de Paza si Protectie angajeaza Agenti de Paza pentru obiectiv situat in municipiul Constanta Responsabilitati: Asigura interventia la obiective Interventie in caz de incidente Cunoasterea punctelor si locurilor vulnerabile din perimetru obiectivelor pentru prevenirea oricaror fapte ce pot aduce prejudicii obiectivelor monitorizate. Servicii de patrulare sau stationare la obiectivele monitorizate. Cerinte: Permis Cat. B Fara inscrisuri in cazier Atestat de paza nu este obligatoriu (se poate obtine ulterior) Nu este necesara experienta Se lucreaza in ture . Pentru orice detaliu legat de anunt ne puteti contacta telefonic sau atasati un CV.
-
Firma de construcții angajează muncitori calificați în construcții.Firma oferă salariu atractiv angajare cu carte de munca. Mai multe detalii la tel : . Adrian
-
Firmă deconstrucții angajeaza, muncitori calificați si necalificati în construcții. Carte de muncă, program 8 ore zi, salariu atractiv.
-
Candidatul ideal: - Permis de conducere categoria C; - Atestat profesional pentru transport marfa; - Experienta in domeniu: minim 1 an; Responsabilitati si beneficii: - Transporta cu autospeciala deseuri menajere sau deseuri stradale; - Minimalizarea cheltuielilor de transport; - Salariul de incadrare brut 5000 lei+ bonusuri in functie de performanta; - Tichete de masa; - Asigurare privata de sanatate; - Contract individual de munca pe durata nedeterminata.
-
Promovat
Candidatul ideal: - Studii medii; - Operare PC nivel avansat (word, excel, outlook); - Capacitate de concentrare; - Abilitati de comunicare, cooperare si spirit de echipa; - Dictie si exprimare corecta, atentie la detalii; - Atenţie distributiva; - Abilitati pentru lucrul cu oamenii si spirit de echipă; - Viteza de operare si atentie in intocmirea lucrarilor; - Integritate si corectitudine; - Constiinciozitate in realizarea sarcinilor de serviciu; - Permis categoria B. Descrierea jobului si beneficii: - Monitorizează in permanenta, prin sistemul de comunicatii din dispecerat, activitatea personalului si utilajelor aflate in program; - Asigura fluxul de informatii intre Departamentele Diviziei Salubritate si alte structuri, privind modul de desfasurare a activitatilor din teren, precum si intre terti si societate; - Prin legatura telefonica permanenta, tine evidenta operativa a utilajelor din competenta, iesite in teren si a situatiei in care se gasesc acestea; - Impreuna cu personalul de la Departamentele de Colectare Deseuri si Salubrizare Cai Publice coordoneaza echipajele din teren pentru realizarea in totalitate a programului zilnic; - Intocmeste si actualizeaza situatia cererilor, sesizarilor si reclamatiilor primite telefonic la sediul societatii, sau direct de la clienti si modul de rezolvare al acestora; - Salariu atractiv si bonusuri in functie de performanta.
-
CANDIDATUL IDEAL: - Absolvent de studii medii sau scoala profesionala; - Detinator carnet de conducere- categoria C - Detinator atestat transport marfa; - Capacitate de decizie si analiza; - Persoana cu initiativa; - Rezistenta la stres; - Cazier judiciar curat. DESCRIEREA POSTULUI: 1) Presteaza servicii de vidanjare: - Conduce autoutilitara firmei la beneficiarii serviciilor de vidanjare; - Respecta cu strictete programarea serviciilor la datele si orele indicate; - Se asigura ca serviciile prestate se efectuaeaza conform normelor in vigoare; - Se asigura ca intocmeste si preda documentele aferente serviciului prestat; - Propune superiorului ierarhic masuri de eficientizare a activitatii prestate; 2) Intretine si exploateaza corespunzator autoutilitara societatii: - Verifica zilnic starea tehnica a autoutilitarei; - Respecta parametrii de functionare ai autoutilitarei; - Raspunde de respectarea normelor de circulatie pe drumurile publice; - Are obligatia sa completeze foile de parcurs si sa le predea la sfarsitul programului; - Are un comportament civilizat cu persoanele cu care intra in contact. BENEFICII: - Salariu motivant; - Tichete de masa; - Decontare transport pentru persoanele din afara localitatii; - Asigurare medicala.
-
York Rose angajeaza profesori de engleza si germana Esti pasionat de limba engleza germana si iti doresti sa predai intr-un mediu atractiv si deschis alaturi de o echipa creativa, dinamica si motivata? Atunci esti candidatul ideal. Care sunt asteptarile noastre? sa fii o persoana calda, solara, deschisa, rabdatoare si entuziasta sa iti imbunatatesti continuu metodele de lucru participand la cursuri de pregatire profesionala sa ai experienta la catedra daca ai obtinut Definitivatul este un plus dar nu este o conditie eliminatorie deoarece poti compensa prin talentul si flerul tau pedagogic; Ce iti oferim? posibilitatea de a preda part time sau full time cursuri anuale de vara in limba engleza germana pentru copii si adolescenti in vederea obtinerii certificatelor Cambridge. oportunitatea de a lucra in clase moderne, dotate cu tehnica si material de lucru de ultima generatie; indrumare in cadrul sesiunilor de in-house training; salariu atractiv cu bonusuri si recompense pentru performante deosebite. Selectia se va face in doua etape: selectarea cv-urilor trimise pe adresa sau pe whatsapp la nr. interviul pentru care va vom contacta telefonic. Va asteptam cu drag in echipa York Rose
-
INSTALATORI INSTALATII SANITARE si TERMICE (plombiers-chauffagistes) Locatie: Grenoble, Moutier (Alpi) SALARIU: 2600 Euro net luna la un program de 40 ore pe saptamana Echipa este formata din 3 persoane din care 1 vorbitor de Franceza. Se monteaza instalatiile sanitare si termice la cabane montane (challets), locuinte noi Descriere - Se lucreaza teava PVC si cupru - Se monteaza tubulatura flexibila pentru ventilatie (VMC), unde este cazul - Se pozitioneaza si se fixeaza robinetii (bucatarie, baie etc.) si alte dispozitive - Se iau cote la pozitie si se taie tevile corect, fara greseli Cerinte: - Cunostinte de plan de instalatii sanitare si termice, materiale specifice - Experinta in sudare tevilor de cupru cu aparatul de sudura pentru cupru Cazare, transport international si intern asigurate si platite de angajator Seriozitate, implicare, minutiozitate, personae responsabile si cu simtul raspunderii CONTACT: Ionut
-
Descriere CLIMATICO este o companie care are ca obiect de activitate lucrările de instalații sanitare, de încălzire și de aer condiționat și se ocupă atât cu proiectarea, comercializarea și instalarea sistemelor de aer condiționat, încălzire și ventilație pentru locuințe și spații industriale, mentenanța periodică a acestora, asigurarea garanției echipamentelor distribuitecât și service-ul în perioada post-garanție. CLIMATICO este lider pe piața din România care are ca obiect comercializarea echipamentelor de climatizare. RESPONSABILITATILE POSTULUI: Preluarea produselor din depozitul companiei Livrarea produselor la locația de instalare Instalarea lor și punerea în funcțiune Efectuarea lucărilor de mentenanță preventivă și corectivă Întocmirea documentelor necesare conform procedurilor interne CERINTE: Experienta in instalarea aparatelor de aer conditionat Persoana organizată Spirit de echipă Abilitati de comunicare, relationare si orientare catre client Permis de conducere categoria B constituie avantaj Abilități de constatare a defectelor și efectuarea lucrărilor de service pentru echipamentele de climatizare constituie avantaj CARE SUNT BENEFICIILE Salariu motivant Bonusuri pentru activitate, prime anuale și de sărbători Card pentru tichete de masă tichete cadou Abonament medical la o clinică privată Echipamente de lucru profesionale Posibilitatea de a participa la cursuri tehnice de specialitate Echipa de profesioniști și un mediu de lucru prietenos Contractul de muncă este este full-time, fiind încheiat pe perioadă nedeterminată. Te așteptăm în echipa Climatico!
-
SERVICE AUTO AUTORIZAT,ANGAJEAZA IN CONDITII AVANTAJOASE TINICHIGIU AUTO.SE OFERA SI BONUSUTI PENTRUU PERFORMANTA.DETALII LA TELEFON
-
Angajam MERCHANDISERI Lucratori Comerciali care sa se alature echipei noastre in orasul Constanta pentru un cunoscut brand bauturi racoritoare. Vei lucra in diferite locatii pe un routing stabilit in perioada sezonului de vara. Candidatul Ideal: - Esti o persoana responsabila, serioasa si bine organizata - Esti atent la detalii si ai spirit de observatie - Ai bune abilitati de comunicare si relationare - Experienta pe un post similar (merchandiser lucrator comercial) constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Beneficii: - Mediu de lucru prietenos; - Training la angajare; - Dezvoltare profesionala; - Oportunitati reale de promovare; - Suport din partea echipei. Responsabilitati: - Aprovizionarea si aranjarea produsele la raft în scopul unei bune vizibilitati; - Colaborarea in stransă legatura si mentinerea comunicarii cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Asigurarea si verificarea vizibilitatii optime a produselor la raft: semnalare, expunere, evidentiere, intaietatea produselor materialelor promotionale; - Responsabilitatea de a preveni si comunica in timp util stocurile lipsa de la raft, precum si de a gestiona termenele de expirare ale produselor. Program: 8h zi luni-vineri Daca esti interesat a, asteptam cu drag Cv-ul tau!
-
Se caută Supereroi în Curățenie! Firma de curatenie caută să își mărească echipa cu menajere dedicate și atente la detalii, pentru sezonul estival sau angajare permanentă. Dacă ești o persoană organizată, iubești curățenia și vrei să faci parte dintr-o echipă dinamică, te așteptăm să ni te alături! Responsabilități: Menținerea curățeniei în camere și spațiile comune Schimbarea lenjeriei de pat și prosoape conform standardelor Asigurarea unui mediu plăcut și primitor pentru oaspeți Cerințe: Experiență anterioară în domeniul curățeniei (preferabil dar nu obligatoriu) Atenție la detalii și capacitatea de a urma instrucțiuni precise Disponibilitate pentru program flexibil, inclusiv în weekenduri și sărbători.Respectarea standardelor înalte de igienă și curățenie Comunicarea eficientă cu clienții și echipa Atitudine pozitivă și etică puternică de muncă Capacitatea de a lucra independent și în echipă Fiabilitate și punctualite. Oferim: Salariu competitiv și bonusuri de performanță Mediu de lucru plăcut și respectuos Posibilitatea de cazare pentru personalul non-local Training și dezvoltare profesională continuă Echipament de curățenie de ultimă generație Oportunități de avansare și dezvoltare profesională Respectarea standardelor înalte de igienă și curățenie. Comunicarea eficientă cu clienții și echipa Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem! Contact
-
Angajam CURIERI LIVRATORI in Constanta Craiova,Oradea,Bucuresti,Timișoara, Cluj,Iași Brașov,Sibiu, Suceava care sa activeze pe platforma TAZZ by Emag EXPERIENTA NU ESTE NECESARA! Ce oferim noi: Program flexibil tu stabilesti programul zilnic si numarul orelor de lucru. Salariu platit saptamanal (cash sau card) Suport tehnic Bonusuri zilnice si saptamanale Training pentru folosirea aplicatiei Cadru legal de munca Ce trebuie sa ai tu: Varsta minima 18 ani Telefon mobil cu sistem de operare Android sau iOS Mijloc de transport personal (masina, bicicleta, trotineta, scuter ) Adu-ti prietenii in echipa noastra si primesti un bonus pentru fiecare recomandare*. Colaboram si cu PFA sau SRL in cazul in care doriti sa va manageriati propria flota. Te asteptam in echipa noastra! Daca ti-am starnit interesul ne poti contacta.
-
Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. card de vacanta masina de serviciu Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.
-
Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri
-
Descrierecurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare plan de cariera Salariu fix+bonuri de masa+extra beneficii periodice card vacanta
-
Cautam personal pentru restaurantul nostru 1: Director general 2: Supraveghetor 3: Casier 4: Agent de securitate 5: șofer ușor și greu 6: Bucătar șef 7: Ospătar și chelneriță 8: Masculin și femeie mai curați 9: Ajutor de bucătărie 10: Depozitar 11: Menaj Cerințele pentru locul de muncă Bune abilități interpersonale și capabil să ofere servicii excelente clienților. Abilitatea de a lucra cu puțină supraveghere și de a menține un nivel ridicat de performanță. Orientat către client și prietenos. Menține inventarul hotelului, curățenia și rotația alimentelor. Abilități de prioritizare și de gestionare a timpului.