Anunțuri
Locuri de munca Constanta doar cu poze Disponibil din: 2021-03-01 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajează pesonal calificat/ necalificat pentru următoarele posturi: Bucătar CHEF! Bucătari:aragaz,sosuri calde,tigăi,ciorbe! Salate! Grătar! Pizza! Carmangier! Ospătari:băieți/fete! Aj.ospătar! MNspălat vase! Hostess(primire clienți,rezervări telefon) Salariu+procent vânzare! Se asigură loc de muncă sigur și continu pe toată durata anului!
-
Promovat
Fabrica de Detergenti din Poiana langa Ovidiu, angajeza personal pentru fabricarea detergentului, salariu atractiv,de preferinta din Ovidiu sau jud. Constanta, transportul este asigurat din fata casei pana la fabrica; oferim si cerem seriozitate.
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
Cerințe: Studii medii in domeniul tehnic sau calificare de ELECTRICIAN; Experienta in administrare de imobile; Autorizare ANRE pt electricieni - constituie avantaj; Permis auto categoria B - constituie avantaj; Abilitatea de a lucra in echipa; Persoana organizata, responsabila. Condiții: Salariu motivant; Tichete de masa - 30 lei/ zi lucratoare; Decontare transport Prima de Paste, Craciun, bonusuri pentru performanta; Zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in companie; Responsabilități: Responsabil de supravegherea, intretinerea si reparatiile instalatiilor si echipamentelor tehnice ale cladirii; Mentine echipamentele din imobil in parametrii functionali; Efectuaza mentenanta conform programului anual de intretinere si interventie preventiva, predictiva si corectiva; Intervine rapid pentru remedierea si eliminarea defectiunilor;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
!! Aparthotel Ella angajeaza recepționera !! Cautam o persoana communicativa, sociabila si amabila, cu bune abilitati de organizare pentru a se alatura echipei. Cunostintele de operare pe calculator si experienta anterioara intr-un post similar sunt necesare. Contituie avantaj cunosterea programului Pynbooking. Oferim: salariu atractiv care se va negocia la interviu in functie de experienta si aptitudini contract pe perioada nedeterminata, nu doar sezonier bonusuri in functie de performanta CV-urile se vor trimite la adresa: [email protected]
-
Alătură-te echipei noastre! CĂUTĂM BARISTA! Dacă ești o persoană sociabilă, organizată și dornică să învețe mai mult, trimite-ne CV-ul tău pe email sau pe Whatsapp . Locație: Năvodari, strada Rândunelelor langa statia GMS
-
Companie de Leasing Personal angajează : - Deservent (operator) Manitou Rotativ - Operator Nacela - Legător de Sarcină Cerințe: Diplomă de Opt clase Atestat ISCIR experiență minim un An Permis de conducere Companie de Leasing Personal angajează Șantiere in România și Europa In deplasări se oferă cazare și diurna pentru mai multe detalii ne auzim la telefon Disponibilitate Deplasări Cazier judiciar Curat fără antecedente
-
Candidatul Ideal -Responsabila pentru primirea clientilor si procesarea rezervarilor; -Atitudine pozitiva, capacitate de a evita conflictele. -Bune abilitati de comunicare; -Cunostinte de operare calculator; -Calma, punctuala, bune abilitati de comunicare, orientata catre client; Descrierea jobului -Experienta in turism reprezinta un avantaj -Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervari, gestiune, cat si incasare (card numerar) -Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii -Preluare rezervari online + telefonice -Inchide deschide locatia in ziua cand este la locatie -Pastreaza si mentine ordinea la locul de munca -Supervizeaza colegii care presteaza serviciile -Engleza scris si vorbit obligatoriu -Capacitate de organizare Descrierea companiei Suntem o companie cu capital privat românesc care activează in domeniul turismului. În acest moment administrăm 3 proprietăți : AIFEN AMARIS ALIZ A.I.F.E.N AMARIS ALIZ Acasă departe de casă Concepute pentru a rămâne Așteptăm să ne cunoaștem!
-
Funcție: Gestionar Depozit Program: Full time Locație: Cernavodă, judet Constanta Despre noi Save the Dogs and Other Animals este o organizație de top pentru protecția animalelor care ajută animalele aflate în nevoie din România, Ucraina și Italia. La sediul din Cernavodă, România, salvăm câini, pisici, cai și măgari care au fost supuși unor acte de cruzime, le oferim tratament medical și le oferim îngrijiri de cea mai înaltă calitate într-un cadru specializat și liniștit. Descrierea rolului: Gestionarea și ținerea evidenței materiilor prime, produselor consumabile și a hranei animalelor din depozitul asociației. Obiectivele rolului: Menține relația cu furnizorii principali de produse de curățenie, farmaceutice și a altor materiale necesare; Se asigură că în mod constant stocurile produselor sunt la zi, monitorizate prin fișe de magazie în format electronic; Efectuează comenzi de hrană și materiale astfel încât să nu fie afectată buna desfășuarare a activității asociației; Păstrează ordinea și curățenia în zonele de depozitare, răspunde de buna depozitare a materialelor sau a hranei și asigură integritatea acestora; Asigură recepția mărfii, coordonează descărcarea de la furnizori în ordinea priorităților asociației; Verifică la momentul recepției ca produsele recepționate să corespundă din punct de vedere cantitativ și calitativ în conformitate cu actele de însoțire a mărfii (avize, facturi, procese verbale, certificat de calitate etc.) Programează lunar un inventar al tuturor categoriilor de produse Organizează distribuirea produselor ce fac obiectul activității fiecărui departament în funcție de solicitările scrise primite săptămânal. Cerințele rolului: Capacitatea de a comunica activ și asertiv cu toate departamentele implicate; Proactivitate și inițiativă în identificarea sarcinilor; Capacitatea de a se adapta ușor la schimbări și de a găsi soluții în situații limită; Bună organizare a timpului, seriozitate în îndeplinirea atribuțiilor și atenție la detalii; Cunoștințe limba engleză nivel mediu avansat, limba italiană reprezintă un avantaj; Studii medii cerință minimă; Cunoștințe operare PC Pachet Office Word, Excel și Outlook nivel avansat.
-
ASOCIAȚIA SAVE THE DOGS AND OTHER ANIMALS DIN CERNAVODĂ ANGAJEAZĂ: ASISTENT RECEPȚIE (FRONT DESK OFFICER) CERINȚELE ROLULUI: Studii medii/superioare Cunoștințe foarte bune operare PC Cunoștințe medii operare pachet MS Office (Outlook; Excel; Word) Cunoștințe medii de limba engleză; limba italiană reprezinta un avantaj Abilități foarte bune de comunicare și organizare Experiență în relația cu publicul OBIECTIVELE ROLULUI SUNT URMĂTOARELE: Crearea unei experiențe plăcute pacienților și animalelor lor în timpul vizitei la clinică Promovarea valorilor asociației și bunăstării animalelor Îmbunătățirea comunicării cu pacienții și vizitatorii clinicii/adăpostului asociației Așteptăm CV-ul tău pe adresa mentionată pe afiș împreună cu o scurtă descriere a interesului tău pentru jobul disponibil. Un coleg te va contacta pentru a-ți oferi mai multe detalii despre responsabilitatile rolului și despre asociație. MULȚUMIM! ECHIPA SAVE THE DOGS
-
Esti pasionat de ceea ce faci, implicat si vrei sa te dezvolti? Atunci citesti anuntul de angajare care ti se potriveste. Hotel del Mar Mamaia 4*, angajeaza permanent, Sef Receptie. Cum ne-ar placea sa fii? Suntem o echipa tanara si pasionata de turism, asadar am vrea sa fii - dinamic, sa ai initiativa, sa fii perseverent si sa te implici in tot ceea ce faci -sa ai foarte bune capacitati de organizare si -aptitudini de comunicare -experienta minim 1 an pe un post similiar -cunostinte de limba engleza pentru posturile care necesita -alte limbi straine cunoscute constituie un avantaj. -cunostinte bune de operare PC (Open Office,Internet browsing, soft gestiune hoteliera, vanzari) - abilitati de comunicare si negociere Cunoasterea sistemului de operare Solon-Multisoft constituie un avantaj Ce oferim? Salariu atractiv Echipa dinamica Masa inclusa
-
Se angajeaza femeie pentru intretinere vila la costinesti Se ofera cazare si masa Mai multe detalii la nr de telefon
-
FAN Courier Constanta are nevoie de un coordonator pentru echipa de sortare manipulare a coletelor in depozit. Ocuparea unei functii similare sau experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Candidat ideal: - atentie distributiva, calmitate, diplomatie, comunicativ; - sa fie un exemplu pozitiv pentru echipa si sa aiba o comunicare eficienta cu subordonatii; - abilitatea de a conduce echipa; - abilitatea de a lua hotarari intr-un timp scurt; Cerinte: - atribuirea de sarcini si organizarea echipei; - monitorizarea pontajului; - sa aduca la cunostinta abaterile angajatilor de la regulamentul intern, prevederilor contractului de munca; Beneficii: - pachet salarial fix, bonusare si bonuri de masa Contact: Strada Industriala nr.6 incinta Logistick park
-
Transelcom este o companie lider în domeniul soluțiilor de infrastructură electrică, specializată în lucrări cu medie și joasă tensiune. Cu o istorie solidă și un angajament față de excelență, oferim servicii de calitate în întreaga țară. Responsabilități: - Instalare, întreținere și reparații ale echipamentelor electrice cu medie și joasă tensiune - Diagnosticarea și remedierea eficientă a defecțiunilor și avarilor electrice - Lucrul cu echipamente și instalații specifice mediului de medie și joasă tensiune - Respectarea strictă a normelor de siguranță și a reglementărilor din domeniu - Colaborarea strânsă cu echipa pentru finalizarea proiectelor în termenele stabilite Cerințe: - Calificare în domeniul electric sau experiență relevantă în instalarea și întreținerea sistemelor de medie și joasă tensiune - Cunoștințe solide în domeniul echipamentelor electrice și a instalațiilor de medie și joasă tensiune - Abilități excelente de diagnosticare și rezolvare a problemelor - Atitudine proactivă și capacitatea de a lucra în echipă - Respectarea normelor de siguranță și a reglementărilor din domeniu Beneficii: Oportunități de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și stimulant Pachet salarial competitiv și beneficii suplimentare Mediu de lucru prietenos și colaborativ
-
Meseriași:-zidari -tencuitori Cu experiență în domeniu Salariu atractiv 4500-5500 Roni program de lucru 8h
-
Angajam curieri !! Venituri generoase peste medie si plata saptamanala! Beneficii: Activarea contului imediat Plata per comanda + Km Comision minim Contract de munca pe 2h 4h sau 8h Se poate lucrat atat full-time cat si part-time Venituri motivante in functie de munca si efortul depus individual Bonusuri in functie de performante Program flexibil in functie de disponibilitatea dumneavoastra Instruire pentru folosirea aplicatiei Suport tehnic 24 7 Discount la carburant Ce iti trebuie pentru a fi curier: Dorinta de a face bani Un mijloc de transport personal sau inchiriat (masina, scuter, bicicleta) Telefon cu sistem de operare Android iOS Personalitate dinamica Capacitatea de adaptare la munca in echipa De asemenea cautam parteneri locali cu SRL PFA Ii Aplica acum!! *Hai în echipa și ridica Ghiozdanul
-
Candidatul ideal: - Atestat ISCIR autorizatie valabila; - Experienta pe stivuitor minim 3 ani; - Experienta cu manipularea marfurilor balotate reprezinta un avantaj; - Persoana responsabila si serioasa; - Capacitatea de a invata repede; - Spirit de munca in echipa. Descrierea jobului si beneficii: - Efectueaza incarcare descarcarea manipularea marfurilor balotate; - Utilizeaza echipamentul in mod corespunzator; - Respecta cu strictete instructiunile de lucru proceduri; - Salariu atractiv; - Tichete de masa.
-
Restaurantul Massaranduba Mamaia angajează - Pizzar - Bucătar - Ajutor Bucătar - Ospătar Condiții Avantajoase: Salariu competitiv, stabilit în funcție de experiența și competențele tale. și beneficii motivante. Mediu de lucru plăcut și dinamic. Oportunitatea de a învăța și a te dezvolta într-un domeniu în continuă creștere. Program flexibil și adaptabil. Pentru a aplica, te rugăm să trimiți CV-ul tău prin mesaj privat sau pe adresa de email: Pentru orice informații suplimentare și detalii, ne poți contacta la numărul: în intervalul orar 11:00-22:00
-
Ne marim echipa , hai in echipa Spartan din incinta Dedeman Constanta, Bulevardul Tomis - Bonusuri zilnic pentru target de vanzare; - Program flexibil; - Prima de Craciun si Paste; - Program de training continuu si feedback pentru crestere in cariera. - bonuri de masa pe card - masa asigurata in restaurant, gratuit - bonus lunar - măriri salariale din 6 în 6 luni - posibilitate de avansare Programul o sa-ti placa: lucrezi doua zile si doua zile esti liber.
-
Societatea noastră COSALI TERM urmărește să garanteze cele mai bune servicii pentru clienții săi iar pentru asta avem nevoie de tine. Alătură-te nouă și devino membru al echipei noastre. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și transport, plăti aniversare și zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente. Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională.
-
Libra Guard angajeaza agenti paza in Constanta. Se ofera salarii incepand cu 2500 lei si tichete de masa.
-
Salut! Daca esti in cautarea unui job relaxant, hai in echipa noastra. De aproximativ 10 ani, ne ocupam de curatarea profesionala a canapelelor si a altor suprafete textile. Lucram cu aparatura profesionala la domiciliul clientului. Ca sa pastram calitatea serviciilor la cel mai inalt nivel, avem nevoie de inca o persoana punctuala si serioasa. Ar fi ideal sa ai permis de conducere categoria B. Despre salariul si bonificatie, vom discuta la o cafea :)
-
Aplica sa devii noua noastra colega in Magazinul din ETIC Constanta . Cerinte: - Persoana dinamica, responsabila, agreabila, orientata catre client - Abilitati de comunicare, motivata de dezvoltare profesionala Descrierea jobului Atributii: - Ofera consultanta clientilor pentru a face alegerea potrivita - Va avea in vedere fidelizarea clientilor - Va fi activ in buna gestionare a echipei si a magazinului Beneficii: - Training si oportunitate - dezvoltare profesionala - Echipa de succes - Program de lucru in ture - Salariu fix + bonusuri motivante.
-
Firma de construcții angajează muncitori calificați în construcții.Firma oferă salariu atractiv angajare cu carte de munca. Mai multe detalii la tel : . Adrian