Anunțuri
Locuri de munca Constanta Disponibil din: 2021-05-16-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Compania Civitas, lider de piata in domeniul serviciilor de securitate, angajeaza Agenti de securitate si Dispeceri pentru Obiectivul Black Sea din localitatea VADU Locatia: Vadu Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor patrulare. (AGENT DE SECURITATE) Activitati specifice de monitorizare video, coordoneaza actiunile de interventie, monitorizeaza functionarea aparaturii folosite. (DISPECER) Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Promovat
Filicori Zecchini Port Tomis angajează ospătari, barmani, ajutor de bucătar cu sau fără experiență. Salariu atractiv, program de lucru flexibil. Asigurăm cazare. Mai multe detalii la nr. de telefon din anunț.
-
Promovat
-
Promovat
Dorim sa ni se alature in familie ,ca si bona interna pentru baietelul nostru de 10 ani care are autism,o doamna calda si intelegatoare,pe perioada nedeterminata. Va multumim frumos.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Buna ziua, Angajam contabil sau contabil junior, acreditat sau nu in domeniul turismului Zona Bd. Mamaia Nord, Constanta. Necesita prezenta la sediu. Mai multe detalii putem oferi in privat
-
!! Aparthotel Ella angajeaza recepționera !! Cautam o persoana communicativa, sociabila si amabila, cu bune abilitati de organizare pentru a se alatura echipei. Cunostintele de operare pe calculator si experienta anterioara intr-un post similar sunt necesare. Contituie avantaj cunosterea programului Pynbooking. Oferim: salariu atractiv care se va negocia la interviu in functie de experienta si aptitudini contract pe perioada nedeterminata, nu doar sezonier bonusuri in functie de performanta CV-urile se vor trimite la adresa: [email protected]
-
Angajam pe postul de volist si excavatorist in cariera de piatra- Loc Culmea, jud. Constanta, salariu 6000 Ron.
-
-
Engros Eden angajeaza zugrav cu experienta. Se ofera contract de munca, salariu 6000 lei.
-
Societate Comerciala de productie mobilier PAL/MELAMINAT, angajeaza personal productie mobilier tamplari (circularist ,operator CNC , montaj-teren, sef atelier) cu experienta ,conditii avantajoase . Cerinte: capacitate de comunicare si coordonare Se ofera: -contract de munca -salariu intre 2000-5000 lei in functie de pregatirea profesionala si indemanare -conditii de lucru bune -pauza de lucru -echipa creativa Descrierea companiei : Design si produtie mobilier la comanda ,realizat si manual. Pentru mai multe detalii sunati la telefon
-
-
Servicii de consultanță în domeniul managementului resurselor umane și salarizării. Consultanța în Resurse Umane este un serviciu esențial pentru managementul de personal și constă în dezvoltarea și punerea în aplicare a unor practici de gestionare a resurselor umane care să ajute organizația în găsirea și implementarea celor mai eficiente soluții în timpul întregului proces de angajare, de la determinarea nevoii de angajare, recrutarea resursei umane și până la părăsirea companiei. Domeniul resurselor umane reprezintă o provocare, aceea de a demonstra că experiența acumulată în 25 de ani de activitate în acest domeniu poate fi pusă în slujba dumneavoastră la un nivel maxim de profesionalism care implică cele mai avantajoase costuri. Pachetul serviciului de resurse umane con ine următoarele activități: Întocmirea Regulamentului de Ordine Interioară și a Regulamentului de Organizare i Func ionare; Întocmirea Contractului Colectiv de Muncă i asisten ă în negocierea acestuia cu salaria ii; Întocmirea Ofertei de Angajare personalizată pentru fiecare pozi ie, respectiv pentru fiecare viitor angajat; Întocmirea Fi ei de Post pentru pozi iile din companie în conformitate cu specificul activită ii clientului; Întocmirea Contractului Colectiv de Muncă și a Contractului Individual de Muncă (cu diferitele sale componente: perioada determinată, nedeterminată, perioada de proba, clauze speciale: neconcurenta, fidelitate, formare profesională, confiden ialitate, alte clauze în func ie de profilul companiei client); Întocmirea Panificării concediilor de odihnă; Întocmirea Actelor Adi ionale (modificări de salariu, de func ie, clauze, delegare, deta are, schimbare a locului de muncă); Întocmirea de Decizii (de sanc ionare; de suspendare în cazul concediului de maternitate, cre tere copil; de încetare a activită ii; de concediere individuală / colectivă / omaj); Întocmirea Evaluărilor profesionale ale angajaților; Întocmirea Fi ei de Lichidare. Transmiterea tuturor documentelor prin aplicația REGES REVISAL. Pachetul serviciului de salarizare con ine următoarele activități: Preluare i verificare date primare; Calcul salarial (calculul orelor/zilelor de orice tip standard, suplimentare, de noapte); Calcul bonus / concedii de odihnă; Eviden ierea absen elor nemotivate sau a concediilor fără plată; Înregistrarea modificărilor de natură salarială (salariul de bază, prime, deduceri personale de bază, deduceri suplimentare, etc.); Înregistrarea re ineri / avansuri / propriri; Calculul îndemniza iei pentru concediile medicale sau pentru concediile de cre tere/ îngrijire a copilului; Întocmire stat de salarii i generare flutura i de salariu; Întocmire fi ier pentru plata salariilor prin bancă/card; Generare i depunere declara ie D112 privind obliga iile de plată a contribu iilor sociale, impozitul pe venit i eviden a nominală a persoanelor asigurate; Întocmire listă tichete de masă i plasarea comenzii către furnizorul de tichete; Asistență în cadrul controalelor efectuate de organele abilitate ale Ministerului Muncii După caz, la preluarea activității, înregistrăm serviciul externalizat la Inspectoratul Teritorial de Muncă de care aparțineți și ne asumăm răspunderea privind corectitudinea datelor declarate în REVISAL. Externalizarea serviciilor de resurse umane reprezintă atât reducerea substanțială a costurilor, dar și un grad ridicat de eficiență și profesionalism în rezolvarea problemelor ce implică administrarea personalului pentru dumneavoastră, cu prețuri negociabile.
-
Companie de Leasing Personal angajează : - Deservent (operator) Manitou Rotativ - Operator Nacela - Legător de Sarcină Cerințe: Diplomă de Opt clase Atestat ISCIR experiență minim un An Permis de conducere Companie de Leasing Personal angajează Șantiere in România și Europa In deplasări se oferă cazare și diurna pentru mai multe detalii ne auzim la telefon Disponibilitate Deplasări Cazier judiciar Curat fără antecedente
-
Spălătorie textile angajează doamne cu experiență pentru postul de călcătoreasă. Oferim salariu motivant și asiguram transport.
-
Ofer servicii de menaj si sau calcat ,in timpul liber(2 zile pe saptamana)Cer si ofer seriozitate.
-
Hotel 4 stele situat in Constanta, angajeaza Receptioner de noapte cu experiența in domeniul hotelier. Se ofera contract de munca permanent, salariu motivant. Pentru detalii , va așteptăm la interviu.
-
Angajam ajutor cofetar in laborator cofetarie, cu sau fara experienta, salariul 3000 lei
-
Candidatul Ideal -Responsabila pentru primirea clientilor si procesarea rezervarilor; -Atitudine pozitiva, capacitate de a evita conflictele. -Bune abilitati de comunicare; -Cunostinte de operare calculator; -Calma, punctuala, bune abilitati de comunicare, orientata catre client; Descrierea jobului -Experienta in turism reprezinta un avantaj -Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervari, gestiune, cat si incasare (card numerar) -Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii -Preluare rezervari online + telefonice -Inchide deschide locatia in ziua cand este la locatie -Pastreaza si mentine ordinea la locul de munca -Supervizeaza colegii care presteaza serviciile -Engleza scris si vorbit obligatoriu -Capacitate de organizare Descrierea companiei Suntem o companie cu capital privat românesc care activează in domeniul turismului. În acest moment administrăm 3 proprietăți : AIFEN AMARIS ALIZ A.I.F.E.N AMARIS ALIZ Acasă departe de casă Concepute pentru a rămâne Așteptăm să ne cunoaștem!
-
Angajez camerista pentru hotel 3 * din Statiunea Neptun. Salariu avantajos, 6 luni cu posibilitate de trecere in somaj, decontare transport si masa asigurara.
-
în cadrul magazinului Kaufland din Cernavodă Str. Medgidiei, nr.5 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2775 lei brut (pentru un program de lucru part-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Angajez post manichiura si post coafeza in salon in Constanta, b-dul Mamaia, nr. 60 Relații la telefon
-
Suntem o societate cu profil de tipografie, producem ambalaje si etichete pentru industria alimentara. Ne marim echipa si avem nevoie de un stivuitorist autorizat ISCIR. Ce vei face: Vei efectua operatii de incarcare si descarcare a marfurilor si materilor prime din depozit. Vei alimenta liniile de productie cu materii prime conform planului de productie. Vei pregati comenzile de marfuri conform instructiunilor primite. Ce asteptam de la tine: Sa ai cel putin 2 ani experienta intr-un post similar Sa ai autorizatia ISCIR vizata la zi Sa respecti regulile privind securitatea si sanatatea in munca Apreciem urmatoarele competente: Organizare si seriozitate Posibilitatea de a lucra in schimburi Spirit de echipa Ce oferim: salariu atractiv tichete de masa decontare transport indiferent de localitatea de domiciliu (sediul nostru este in Constanta, zona Palas) prima pentru ziua de nastere concediu de odihna suplimentar bonusuri in functie de performanta Sediul nostru este in Constanta, pe Str. Celulozei nr. 6, punct de reper fabrica Dobrogea. Pentru interviu va rugam sa va prezentati la sediul nostru in fiecare zi de marti, miercuri si joi, intre orele 10-16. Va rugam sa aveti la Dvs. cartea de identitate si autorizatia ISCIR.
-
Asociatia Save the Dogs and Other Animals cu adapostul de animale Urme de Bucurie din Cernavoda angajeaza ingrijitor animale mici - caini si pisici - pentru Clinica Veterinara a adapostului. Atributiile principale constau in: Asigura curatenia, hrana si apa animalelor prezente in adapost pe durata programului de lucru; Are responsabilitatea curateniei in incaperile in care isi desfasoara activitatea (spalatorie, bucatarie, magazie de hrana...etc...) Asigura curatenia si ordinea din sectorul de care raspunde precum si spalarea pledurilor; La cererea medicilor asigura spalarea corespunzatoare a cainilor/pisicilor cu diverse produse recomandate; Aduce la cunostinta medicilor eventualele probleme aparute prin observatie asupra: aspectului fecalelor, poftei de mancare, starii generale a animalelor; Pregatirea animalelor pentru adoptie implica: spalarea, stergerea, toaleta urechilor, perierea, verificarea unghiilor si altele; Respecta programul de socializare si plimbare a cainior Asigura plimbarea zilnica a cainilor aflati in custi, exceptie facand cazurile decise de doctorii veterinari sau departamentul de adoptii; Pastreaza in ordine si curate toate materialele: castroane , lese, boluri, hamuri etc; Asigura supravegherea cainilor/pisicilor pe toata perioada zilei in special cand se va face hranirea acestora; Scoate cainii in tarcul de socializare folosind lesa sau hamul; Curata zilnic tarcul de socializare; Respecta procedurile de dezinfectie zilnica date de doctorii veterinari sau departamentul de adoptii; Dezinfecteza si curata fiecare cusca in parte; Intretine si curata de fecale spatiul verde; Pentru mai multe informatii va rugam sa ne lasati un mesaj in anunt sau sa ne contactati la numarul din anunt. Va multumim!
-
Funcție: Gestionar Depozit Program: Full time Locație: Cernavodă, judet Constanta Despre noi Save the Dogs and Other Animals este o organizație de top pentru protecția animalelor care ajută animalele aflate în nevoie din România, Ucraina și Italia. La sediul din Cernavodă, România, salvăm câini, pisici, cai și măgari care au fost supuși unor acte de cruzime, le oferim tratament medical și le oferim îngrijiri de cea mai înaltă calitate într-un cadru specializat și liniștit. Descrierea rolului: Gestionarea și ținerea evidenței materiilor prime, produselor consumabile și a hranei animalelor din depozitul asociației. Obiectivele rolului: Menține relația cu furnizorii principali de produse de curățenie, farmaceutice și a altor materiale necesare; Se asigură că în mod constant stocurile produselor sunt la zi, monitorizate prin fișe de magazie în format electronic; Efectuează comenzi de hrană și materiale astfel încât să nu fie afectată buna desfășuarare a activității asociației; Păstrează ordinea și curățenia în zonele de depozitare, răspunde de buna depozitare a materialelor sau a hranei și asigură integritatea acestora; Asigură recepția mărfii, coordonează descărcarea de la furnizori în ordinea priorităților asociației; Verifică la momentul recepției ca produsele recepționate să corespundă din punct de vedere cantitativ și calitativ în conformitate cu actele de însoțire a mărfii (avize, facturi, procese verbale, certificat de calitate etc.) Programează lunar un inventar al tuturor categoriilor de produse Organizează distribuirea produselor ce fac obiectul activității fiecărui departament în funcție de solicitările scrise primite săptămânal. Cerințele rolului: Capacitatea de a comunica activ și asertiv cu toate departamentele implicate; Proactivitate și inițiativă în identificarea sarcinilor; Capacitatea de a se adapta ușor la schimbări și de a găsi soluții în situații limită; Bună organizare a timpului, seriozitate în îndeplinirea atribuțiilor și atenție la detalii; Cunoștințe limba engleză nivel mediu avansat, limba italiană reprezintă un avantaj; Studii medii cerință minimă; Cunoștințe operare PC Pachet Office Word, Excel și Outlook nivel avansat.