Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Constanta Disponibil din: 2021-05-19

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Engros Eden angajeaza Zugrav cu experienta

    Engros Eden angajeaza zugrav cu experienta. Se ofera contract de munca, salariu 6000 lei.

  • 24

    Angajam personal productie mobilier

    Societate Comerciala de productie mobilier PAL/MELAMINAT, angajeaza personal productie mobilier tamplari (circularist ,operator CNC , montaj-teren, sef atelier) cu experienta ,conditii avantajoase . Cerinte: capacitate de comunicare si coordonare Se ofera: -contract de munca -salariu intre 2000-5000 lei in functie de pregatirea profesionala si indemanare -conditii de lucru bune -pauza de lucru -echipa creativa Descrierea companiei : Design si produtie mobilier la comanda ,realizat si manual. Pentru mai multe detalii sunati la telefon

  • 3

    Ingrijitor vaci

    Ferma agricola cauta familie pt ingrijire vaci - 25 capete din care se mulg 5

  • Ofertă servicii resurse umane-salarizare

    Servicii de consultanță în domeniul managementului resurselor umane și salarizării. Consultanța în Resurse Umane este un serviciu esențial pentru managementul de personal și constă în dezvoltarea și punerea în aplicare a unor practici de gestionare a resurselor umane care să ajute organizația în găsirea și implementarea celor mai eficiente soluții în timpul întregului proces de angajare, de la determinarea nevoii de angajare, recrutarea resursei umane și până la părăsirea companiei. Domeniul resurselor umane reprezintă o provocare, aceea de a demonstra că experiența acumulată în 25 de ani de activitate în acest domeniu poate fi pusă în slujba dumneavoastră la un nivel maxim de profesionalism care implică cele mai avantajoase costuri. Pachetul serviciului de resurse umane con ine următoarele activități: Întocmirea Regulamentului de Ordine Interioară și a Regulamentului de Organizare i Func ionare; Întocmirea Contractului Colectiv de Muncă i asisten ă în negocierea acestuia cu salaria ii; Întocmirea Ofertei de Angajare personalizată pentru fiecare pozi ie, respectiv pentru fiecare viitor angajat; Întocmirea Fi ei de Post pentru pozi iile din companie în conformitate cu specificul activită ii clientului; Întocmirea Contractului Colectiv de Muncă și a Contractului Individual de Muncă (cu diferitele sale componente: perioada determinată, nedeterminată, perioada de proba, clauze speciale: neconcurenta, fidelitate, formare profesională, confiden ialitate, alte clauze în func ie de profilul companiei client); Întocmirea Panificării concediilor de odihnă; Întocmirea Actelor Adi ionale (modificări de salariu, de func ie, clauze, delegare, deta are, schimbare a locului de muncă); Întocmirea de Decizii (de sanc ionare; de suspendare în cazul concediului de maternitate, cre tere copil; de încetare a activită ii; de concediere individuală / colectivă / omaj); Întocmirea Evaluărilor profesionale ale angajaților; Întocmirea Fi ei de Lichidare. Transmiterea tuturor documentelor prin aplicația REGES REVISAL. Pachetul serviciului de salarizare con ine următoarele activități: Preluare i verificare date primare; Calcul salarial (calculul orelor/zilelor de orice tip standard, suplimentare, de noapte); Calcul bonus / concedii de odihnă; Eviden ierea absen elor nemotivate sau a concediilor fără plată; Înregistrarea modificărilor de natură salarială (salariul de bază, prime, deduceri personale de bază, deduceri suplimentare, etc.); Înregistrarea re ineri / avansuri / propriri; Calculul îndemniza iei pentru concediile medicale sau pentru concediile de cre tere/ îngrijire a copilului; Întocmire stat de salarii i generare flutura i de salariu; Întocmire fi ier pentru plata salariilor prin bancă/card; Generare i depunere declara ie D112 privind obliga iile de plată a contribu iilor sociale, impozitul pe venit i eviden a nominală a persoanelor asigurate; Întocmire listă tichete de masă i plasarea comenzii către furnizorul de tichete; Asistență în cadrul controalelor efectuate de organele abilitate ale Ministerului Muncii După caz, la preluarea activității, înregistrăm serviciul externalizat la Inspectoratul Teritorial de Muncă de care aparțineți și ne asumăm răspunderea privind corectitudinea datelor declarate în REVISAL. Externalizarea serviciilor de resurse umane reprezintă atât reducerea substanțială a costurilor, dar și un grad ridicat de eficiență și profesionalism în rezolvarea problemelor ce implică administrarea personalului pentru dumneavoastră, cu prețuri negociabile.

  • 5

    Angajam Deservent Manitou Rotativ

    Companie de Leasing Personal angajează : - Deservent (operator) Manitou Rotativ - Operator Nacela - Legător de Sarcină Cerințe: Diplomă de Opt clase Atestat ISCIR experiență minim un An Permis de conducere Companie de Leasing Personal angajează Șantiere in România și Europa In deplasări se oferă cazare și diurna pentru mai multe detalii ne auzim la telefon Disponibilitate Deplasări Cazier judiciar Curat fără antecedente

  • 1

    Spălătorie textile Constanța

    Spălătorie textile angajează doamne cu experiență pentru postul de călcătoreasă. Oferim salariu motivant și asiguram transport.

  • Menaj si calcat

    Ofer servicii de menaj si sau calcat ,in timpul liber(2 zile pe saptamana)Cer si ofer seriozitate.

  • 11

    Receptioner de noapte cu experiența

    Hotel 4 stele situat in Constanta, angajeaza Receptioner de noapte cu experiența in domeniul hotelier. Se ofera contract de munca permanent, salariu motivant. Pentru detalii , va așteptăm la interviu.

  • 6

    Angajam ajutor cofetar

    Angajam ajutor cofetar in laborator cofetarie, cu sau fara experienta, salariul 3000 lei

  • 3

    Receptioner Sef Permanent

    Candidatul Ideal -Responsabila pentru primirea clientilor si procesarea rezervarilor; -Atitudine pozitiva, capacitate de a evita conflictele. -Bune abilitati de comunicare; -Cunostinte de operare calculator; -Calma, punctuala, bune abilitati de comunicare, orientata catre client; Descrierea jobului -Experienta in turism reprezinta un avantaj -Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervari, gestiune, cat si incasare (card numerar) -Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii -Preluare rezervari online + telefonice -Inchide deschide locatia in ziua cand este la locatie -Pastreaza si mentine ordinea la locul de munca -Supervizeaza colegii care presteaza serviciile -Engleza scris si vorbit obligatoriu -Capacitate de organizare Descrierea companiei Suntem o companie cu capital privat românesc care activează in domeniul turismului. În acest moment administrăm 3 proprietăți : AIFEN AMARIS ALIZ A.I.F.E.N AMARIS ALIZ Acasă departe de casă Concepute pentru a rămâne Așteptăm să ne cunoaștem!

  • 2

    Angajez Camerista - Hotel Statiunea Neptun

    Angajez camerista pentru hotel 3 * din Statiunea Neptun. Salariu avantajos, 6 luni cu posibilitate de trecere in somaj, decontare transport si masa asigurara.

  • Lucrător comercial Produse Proaspete part-time Cernavodă (f m) în

    în cadrul magazinului Kaufland din Cernavodă Str. Medgidiei, nr.5 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2775 lei brut  (pentru un program de lucru part-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat

  • 2

    Angajare post coafeza si post manichiura pedichiura

    Angajez post manichiura si post coafeza in salon in Constanta, b-dul Mamaia, nr. 60 Relații la telefon

  • 1

    Stivuitorist depozit

    Suntem o societate cu profil de tipografie, producem ambalaje si etichete pentru industria alimentara. Ne marim echipa si avem nevoie de un stivuitorist autorizat ISCIR. Ce vei face: Vei efectua operatii de incarcare si descarcare a marfurilor si materilor prime din depozit. Vei alimenta liniile de productie cu materii prime conform planului de productie. Vei pregati comenzile de marfuri conform instructiunilor primite. Ce asteptam de la tine: Sa ai cel putin 2 ani experienta intr-un post similar Sa ai autorizatia ISCIR vizata la zi Sa respecti regulile privind securitatea si sanatatea in munca Apreciem urmatoarele competente: Organizare si seriozitate Posibilitatea de a lucra in schimburi Spirit de echipa Ce oferim: salariu atractiv tichete de masa decontare transport indiferent de localitatea de domiciliu (sediul nostru este in Constanta, zona Palas) prima pentru ziua de nastere concediu de odihna suplimentar bonusuri in functie de performanta Sediul nostru este in Constanta, pe Str. Celulozei nr. 6, punct de reper fabrica Dobrogea. Pentru interviu va rugam sa va prezentati la sediul nostru in fiecare zi de marti, miercuri si joi, intre orele 10-16. Va rugam sa aveti la Dvs. cartea de identitate si autorizatia ISCIR.

  • Angajare Ingrijitor Animale - caini si pisici in adapost Cernavoda

    Asociatia Save the Dogs and Other Animals cu adapostul de animale Urme de Bucurie din Cernavoda angajeaza ingrijitor animale mici - caini si pisici - pentru Clinica Veterinara a adapostului. Atributiile principale constau in: Asigura curatenia, hrana si apa animalelor prezente in adapost pe durata programului de lucru; Are responsabilitatea curateniei in incaperile in care isi desfasoara activitatea (spalatorie, bucatarie, magazie de hrana...etc...) Asigura curatenia si ordinea din sectorul de care raspunde precum si spalarea pledurilor; La cererea medicilor asigura spalarea corespunzatoare a cainilor/pisicilor cu diverse produse recomandate; Aduce la cunostinta medicilor eventualele probleme aparute prin observatie asupra: aspectului fecalelor, poftei de mancare, starii generale a animalelor; Pregatirea animalelor pentru adoptie implica: spalarea, stergerea, toaleta urechilor, perierea, verificarea unghiilor si altele; Respecta programul de socializare si plimbare a cainior Asigura plimbarea zilnica a cainilor aflati in custi, exceptie facand cazurile decise de doctorii veterinari sau departamentul de adoptii; Pastreaza in ordine si curate toate materialele: castroane , lese, boluri, hamuri etc; Asigura supravegherea cainilor/pisicilor pe toata perioada zilei in special cand se va face hranirea acestora; Scoate cainii in tarcul de socializare folosind lesa sau hamul; Curata zilnic tarcul de socializare; Respecta procedurile de dezinfectie zilnica date de doctorii veterinari sau departamentul de adoptii; Dezinfecteza si curata fiecare cusca in parte; Intretine si curata de fecale spatiul verde; Pentru mai multe informatii va rugam sa ne lasati un mesaj in anunt sau sa ne contactati la numarul din anunt. Va multumim!

  • 10

    Angajare Gestionar Depozit

    Funcție: Gestionar Depozit Program: Full time Locație: Cernavodă, judet Constanta Despre noi Save the Dogs and Other Animals este o organizație de top pentru protecția animalelor care ajută animalele aflate în nevoie din România, Ucraina și Italia. La sediul din Cernavodă, România, salvăm câini, pisici, cai și măgari care au fost supuși unor acte de cruzime, le oferim tratament medical și le oferim îngrijiri de cea mai înaltă calitate într-un cadru specializat și liniștit. Descrierea rolului: Gestionarea și ținerea evidenței materiilor prime, produselor consumabile și a hranei animalelor din depozitul asociației. Obiectivele rolului: Menține relația cu furnizorii principali de produse de curățenie, farmaceutice și a altor materiale necesare; Se asigură că în mod constant stocurile produselor sunt la zi, monitorizate prin fișe de magazie în format electronic; Efectuează comenzi de hrană și materiale astfel încât să nu fie afectată buna desfășuarare a activității asociației; Păstrează ordinea și curățenia în zonele de depozitare, răspunde de buna depozitare a materialelor sau a hranei și asigură integritatea acestora; Asigură recepția mărfii, coordonează descărcarea de la furnizori în ordinea priorităților asociației; Verifică la momentul recepției ca produsele recepționate să corespundă din punct de vedere cantitativ și calitativ în conformitate cu actele de însoțire a mărfii (avize, facturi, procese verbale, certificat de calitate etc.) Programează lunar un inventar al tuturor categoriilor de produse Organizează distribuirea produselor ce fac obiectul activității fiecărui departament în funcție de solicitările scrise primite săptămânal. Cerințele rolului: Capacitatea de a comunica activ și asertiv cu toate departamentele implicate; Proactivitate și inițiativă în identificarea sarcinilor; Capacitatea de a se adapta ușor la schimbări și de a găsi soluții în situații limită; Bună organizare a timpului, seriozitate în îndeplinirea atribuțiilor și atenție la detalii; Cunoștințe limba engleză nivel mediu avansat, limba italiană reprezintă un avantaj; Studii medii cerință minimă; Cunoștințe operare PC Pachet Office Word, Excel și Outlook nivel avansat.

  • Asistent recepție (front desk officer)

    ASOCIAȚIA SAVE THE DOGS AND OTHER ANIMALS DIN CERNAVODĂ ANGAJEAZĂ: ASISTENT RECEPȚIE (FRONT DESK OFFICER) CERINȚELE ROLULUI: Studii medii/superioare Cunoștințe foarte bune operare PC Cunoștințe medii operare pachet MS Office (Outlook; Excel; Word) Cunoștințe medii de limba engleză; limba italiană reprezinta un avantaj Abilități foarte bune de comunicare și organizare Experiență în relația cu publicul OBIECTIVELE ROLULUI SUNT URMĂTOARELE: Crearea unei experiențe plăcute pacienților și animalelor lor în timpul vizitei la clinică Promovarea valorilor asociației și bunăstării animalelor Îmbunătățirea comunicării cu pacienții și vizitatorii clinicii/adăpostului asociației Așteptăm CV-ul tău pe adresa mentionată pe afiș împreună cu o scurtă descriere a interesului tău pentru jobul disponibil. Un coleg te va contacta pentru a-ți oferi mai multe detalii despre responsabilitatile rolului și despre asociație. MULȚUMIM! ECHIPA SAVE THE DOGS

  • Angajam Electricieni

    UnionElectric angajează electricieni in construcții civile salariu negociabil

  • 1

    Sef receptie hotel

    Esti pasionat de ceea ce faci, implicat si vrei sa te dezvolti? Atunci citesti anuntul de angajare care ti se potriveste. Hotel del Mar Mamaia 4*, angajeaza permanent, Sef Receptie. Cum ne-ar placea sa fii? Suntem o echipa tanara si pasionata de turism, asadar am vrea sa fii - dinamic, sa ai initiativa, sa fii perseverent si sa te implici in tot ceea ce faci -sa ai foarte bune capacitati de organizare si -aptitudini de comunicare -experienta minim 1 an pe un post similiar -cunostinte de limba engleza pentru posturile care necesita -alte limbi straine cunoscute constituie un avantaj. -cunostinte bune de operare PC (Open Office,Internet browsing, soft gestiune hoteliera, vanzari) - abilitati de comunicare si negociere Cunoasterea sistemului de operare Solon-Multisoft constituie un avantaj Ce oferim? Salariu atractiv Echipa dinamica Masa inclusa

  • 75

    Angajam manipulant produser alimentare

    MANIPULANT (incarcator-descarcator alimente) -Program de lucru in ture, 15 ture luna, in intervalul 6,30-18,15; SALARIU BRUT 4120 lei Conditii oferite : -Contract de munca cu norma intreaga, pe durata nedeterminata; -Analize medicale periodice; -Instructaje; -Echipament de lucru si protectie; -Se adauga la salariu Tichete de masa pentru fiecare tura lucrata -Se decontaza transportul pentru persoanele care locuiesc la distante de peste 10 km -Bonus de performanta -Prime de sarbatori Locatie - Constanta, zona Capitol. Relatii la telefon: in intervalul : LUNI-VINERI 10:00-18:00

Salvează căutarea