Anunțuri
Locuri de munca Constanta Disponibil din: 2021-06-01 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal Căutăm operator pentru statia de epurare ape tehnologice, cu experiență, care să se alăture echipei noastre. Veți lucra într-un mediu dinamic și veți contribui la succesul organizației noastre. Cerinte: Calificare profesionala: -Operator la tratarea si epurarea apei uzate -Scoala profesionala; -Cunostinte tehnice de pornire-oprire pompe; Descrierea jobului Responsabilități: -Monitorizarea echipamentelor si instalatiilor de epurare a apelor uzate -Verificarea starii tehnice a instalatiilor si utilajelor -Monitorizarea functionarii corecte a a statiei de epurare din punct de vedere calitativ si tehnic Ce oferim? Contract de munca pe perioada nedetrimata Un bax de ulei luna Asigurare medicala Allianz Tiriac Acordare Sporuri confirm Legislatiei in vigoare Zile libere platite pentru evenimente speciale Transport decontat pentru zonele limitrofe Constantei Descrierea companiei DOMENIUL DE ACTIVITATE Argus este unul dintre cei mai importanti producatori de ulei de floarea soarelui din Romania, infiintat in 1943. Valorificând tradiţia de peste 70 ani, MISIUNEA noastră este de a desăvărşi arta de a produce un ulei românesc de calitate pe care să-l oferim pe masa tuturor românilor.
-
Promovat
SETCONSTRUCT SRL cu sediul în Mun. Constanta angajăm personal în construcții: Muncitori calificați si necalificați pentru următoarele tipuri de lucrări: - Placări ceramice; - Tencuieli mecanizate; - Finisaje pereți, glet, lavabil; - Gips carton, tavane și compartimentări; Salariu este negociabil; Program de lucru: Luni Vineri, 7:30 16:30 Pentru mai multe detalii nu ezitați să apelați. Persoane de contact: ENACHE ALEXANDRU
-
Promovat
CANDIDATUL IDEAL: - Absolvent de studii medii sau scoala profesionala; - Detinator carnet de conducere- categoria C - Detinator atestat transport marfa; - Capacitate de decizie si analiza; - Persoana cu initiativa; - Rezistenta la stres; - Cazier judiciar curat. DESCRIEREA POSTULUI: 1) Presteaza servicii de vidanjare: - Conduce autoutilitara firmei la beneficiarii serviciilor de vidanjare; - Respecta cu strictete programarea serviciilor la datele si orele indicate; - Se asigura ca serviciile prestate se efectuaeaza conform normelor in vigoare; - Se asigura ca intocmeste si preda documentele aferente serviciului prestat; - Propune superiorului ierarhic masuri de eficientizare a activitatii prestate; 2) Intretine si exploateaza corespunzator autoutilitara societatii: - Verifica zilnic starea tehnica a autoutilitarei; - Respecta parametrii de functionare ai autoutilitarei; - Raspunde de respectarea normelor de circulatie pe drumurile publice; - Are obligatia sa completeze foile de parcurs si sa le predea la sfarsitul programului; - Are un comportament civilizat cu persoanele cu care intra in contact. BENEFICII: - Salariu motivant; - Tichete de masa; - Decontare transport pentru persoanele din afara localitatii; - Asigurare medicala.
-
Promovat
Dorim sa ni se alature in familie ,ca si bona interna pentru baietelul nostru de 10 ani care are autism,o doamna calda si intelegatoare,pe perioada nedeterminata. Va multumim frumos.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Consultant vanzari Mobexpert Constanta Candidatul Ideal Căutăm o persoană: Ambițioasă și comunicativa; Respectuoasă și onestă; Perseverentă și integră; Care are plăcere în a comunica; Cu inițiativă; Responsabilă; Cu pasiune în atingerea obiectivelor proprii. Descrierea jobului Mai departe obiectivele tale vor fi: Crearea unei experiențe excelente în magazin pentru client prin identificarea nevoilor acestuia; Ofertare potrivită de produse și servicii; Stabilirea detaliilor pentru efectuarea procesului de vânzare; Comunicare post-vânzare; Atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări individuale și de departament. Descrierea companiei Te așteptăm în echipa noastră pentru a-ți oferi: Posibilitatea de a-ți realiza visurile; Cursuri de dezvoltare profesională și personală; Posibilitatea de a lucra cu o echipă de oameni performanți, deschiși și pasionați de meseria pe care și-au ales-o și de a crește alături de ei; Pachet salarial competitiv bazat pe rezultatele tale: Pachet salarial competitiv bazat pe rezultatele tale: 4100 - 5000 lei brut; tichete masa si decont transport - pachet 900 lei net; bonusuri in functie de performante; prime de Paste, Craciun (loialitate); abonament servicii medicale Expert Ultra clinica Regina Maria. Mai departe obiectivele tale vor fi: Crearea unei experiențe excelente pentru clientul din magazin prin identificarea nevoilor acestuia; Ofertare potrivită de produse și servicii; Stabilirea detaliilor pentru efectuarea procesului de vânzare; Comunicare post-vânzare; Asigurarea suportului departamentului de design, în oferirea de soluții specifice amenajării unui spațiu; Atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări individuale și de departament.
-
Societate de paza angajeaza agenti de securitate pentru obiective in Constanta, Mamaia, Tuzla si Navodari si agenti de interventie cu permis cat. B pentru Constanta.
-
Montator Mobilier Mobexpert Constanta Căutăm o persoană dibace și atentă la detalii, care să se alăture echipei din Mobexpert Constanta. Dacă ești o persoană: Respectuoasă și onestă; Îndemânatică și responsabilă; Rezistentă la efort fizic; Cu inițiativă; Care deține abilităţi tehnice și de lucru în echipă; Deținerea unui permis auto constituie un avantaj. Este necesara experienta in domeniu de min. 2 ani. Te așteptăm în echipa noastră pentru a-ți oferi: Posibilitatea de a lucra cu o echipă de oameni performanți, deschiși și pasionați de meseria pe care și-au ales-o și de a crește alături ei; Echipament de lucru; Pachet salarial competitiv bazat pe rezultatele tale: Pachet salarial competitiv bazat pe rezultatele tale: 4400 - 6000 lei brut; tichete masa si decont transport - pachet 900 lei net; bonusuri in functie de performante; prime de Paste, Craciun (loialitate); abonament servicii medicale Expert Ultra clinica Regina Maria. Mai departe obiectivele tale vor fi: Manipularea şi montarea produselor de mobilier, atât în magazin, cât şi la domiciliul clientului; Instalarea, testarea și retuşarea mobilierului într-o manieră profesională.
-
MAGNUM BET SRL , angajeaza personal de gen feminin pentru functia de "Dispecer monitorizare si supraveghere video" ! Angajatul ideal : Studii medii absolvite; Atentie la detalii, seriozitate, disciplina, responsabilitate; Cunostinte de comunicare si relationare; Cunostinte operare PC; Capacitate de gestionare a situatiilor dificile si de a-si pastra calmul în momente de stres Fara antecedente penale; Atestat dispecer-monitorizare video - constituie avantaj. Experienta profesionala similara, constituie avantaj. Disponibilitate pentru program de lucru in ture (serviciu de monitorizare NON STOP) 3500-4000 Lei NET. Puteti trimite CV-ul dvs la : sau pe whatsapp la numarul de telefon :
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Restaurant - Autoservire cu sediul în Constanta angajează personal feminin pentru servire linie autoservire si bucatar, ajutor bucatar pe perioadă nedeterminată. Relații la telefon de luni pana vineri între orele 08:00 - 16:00.
-
Angajez vînzătoare pentru magazin alimentar si legume fructe. in Mangalia str.General Virtejeanu nr 1 B. Programul de lucru : in ture de 8 ore . Salariu este de 3000 de ron .net. Preferăm sa aiba experiența in domeniu de vinzari minim 2 anii. sau se poate specializa la locul de munca'' important este sa ne dorim.asta. Pentru alte detalii sunați la tele. .. Va rog nu trimiteți mesaje sunați direct.
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.
-
Angajam MERCHANDISERI Lucratori Comerciali care sa se alature echipei noastre in orasul Constanta pentru un cunoscut brand bauturi racoritoare. Vei lucra in diferite locatii pe un routing stabilit in perioada sezonului de vara. Candidatul Ideal: - Esti o persoana responsabila, serioasa si bine organizata - Esti atent la detalii si ai spirit de observatie - Ai bune abilitati de comunicare si relationare - Experienta pe un post similar (merchandiser lucrator comercial) constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Beneficii: - Mediu de lucru prietenos; - Training la angajare; - Dezvoltare profesionala; - Oportunitati reale de promovare; - Suport din partea echipei. Responsabilitati: - Aprovizionarea si aranjarea produsele la raft în scopul unei bune vizibilitati; - Colaborarea in stransă legatura si mentinerea comunicarii cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Asigurarea si verificarea vizibilitatii optime a produselor la raft: semnalare, expunere, evidentiere, intaietatea produselor materialelor promotionale; - Responsabilitatea de a preveni si comunica in timp util stocurile lipsa de la raft, precum si de a gestiona termenele de expirare ale produselor. Program: 8h zi luni-vineri Daca esti interesat a, asteptam cu drag Cv-ul tau!
-
We are looking for an accountant Constanta - Multinational Maritime Company - manage all fleet personal issues. The position is based Constanta, Romania. The official language will be English. Responsibilities & Duties To assist with month-end-closing procedures such as MCR Booking, Bank reconciliation and any other requested reports by the Controller. To book bank statement on daily basis. To review and book all approved invoices as directed and or as specified by the internal accounting procedures of the company. To keep track of all approved invoices in order to ensure that they are paid within the specified period. To create and maintain the vendors debtors master files thoroughly and accurately, in accordance with company s policy. To respond to all vendors debtor s inquiries. To process payments from the debtors on time and as per company approval policy. To reconcile vendors debtor s statements, research and correct discrepancies. To assist with other ad hoc accounting administration tasks projects as assigned To assist the controller with GL maintenance. To seek for ways to improve the company processes such as Invoice policy Payment ERP system developments. Qualifications Good computer skills. Very, very good EXCEL skills Economic studies Strong communication skills Ability to work in multicultural environment Salary: starting 1000 euro month plus others benefits. Waiting for your CV #job #constanta #economist #contabil #servicii #fleet #accounting #accountant #finance #financiar #maritime #company
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.
-
- cunostinte AutoCAD; Arhicad - experienta in domeniu minimum 0-1 ani; - intocmeste desenele in AutoCAD pentru documentatiile de avize, pentru proiectele tehnice de arhitectura, instalatii, etc.; - cunostinte MsOffice; Intocmeste, depune si ridica documetatii avize - comunica eficient cu partenerii implicati in proiect (clienti, colegi, contractori). - are o fire deschisa si bun spirit de echipa; - da dovada de colegialitate si altruism; - poseda o mare dorinta de a invata si de a se perfectiona; - cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj; - cunostinte tehnice in domeniul constructii constituie un avantaj. Salariul oferit: 3500-4000 net luna in functie de competente
-
Atribuții: Întocmirea de proiecte de execuție și montaj pentru Structuri metalice, Structuri beton, etc, sub coordonarea șefului de proiect Calcul structura proiectata Întocmire de documente și rapoarte specifice: Breviare de calcul; Memorii tehnice; Caiete de sarcini; Specificație materiale Însușiirea și aplicarea noilor reglementări tehnice în domeniu Elaborare documentaţii de proiectare pe parte de constructii la faza de: studii de fezabilitate DALI, proiect tehnic şi detalii de execuţie, respectiv planuri coordonatoare, breviare de calcul, memorii tehnice, caiete de sarcini, fişe tehnice, planuri de montaj; Asigură efectuarea acţiunilor corective solicitate prin avizele date. Cerinte: Studii superioare de specialitate (Universitatea tehnică de construcții) Experienta 0-1 an Disponibilitate deplasari in șantier pentru realizare relevee și măsuratori, realizarea de schițe și desene de detaliere în urma măsurătorilor Cunostinte in folosirea unei limbi straine: engleza cunoștiințe nivel mediu, inclusiv limbaj tehnic Cunoasterea normelor de proiectare in domeniu (Coduri nationale, Eurocode) Cunoasterea utilizarii programelor necesare desfasurarii activitatii: o Microsoft office: Word, Excel, Power Point, Outlook nivel avansat; o Internet, E-mail nivel avansat; o AutoCAD 2D, 3D nivel avansat; o AXIS, SCIA, Graitec nivel mediu; o Adobe Acrobat nivel mediu; Permis de Conducere: B CALITĂȚI PERSONALE: Capacitate de analiză și sinteză, capacitate de lucru cu instrumente specifice proiectării asistate, vedere în spatiu și simț tehnic, Seriozitate, Dornic de învățare și proactiv Spirit de inițiațivă și cooperare, Respectarea unor succesiuni de indicații și a unei planificări Capacitate de a munci într-o echipă multidisciplinară, abilități de comunicare Disponibilitate la deplasări în țară pentru asistență tehnică relevee, proiectare Calitati de coordonare echipa si planificare, Capacitate de decizie in momente esentiale Salariul in funtie de competente, se pleaca de la 4000 net luna
-
Cerințe: - Permis de conducere, categoria B (cerință indispensabilă); - Atent la detalii; - Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor într-un mod eficient; - Capacitate foarte bine dezvoltată de a respecta termene limită; - Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate. Condiții: - Salariul: se pleaca de la: 3200 lei net; - Program: L-V 09-17:30; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Echipă tânără, deschisă. Dorim sa recrutam o persoana dinamica, responsabila, cu spirit organizatoric si meticulozitate pentru a gestiona activitatea la nivelul administrarii sediului companiei. O persoana curioasa, dornica sa invete cat mai mult si orientata spre dezvoltarea sa personala si profesionala. Cerinte candidat: Studii superioare finalizate Cunostinte PC - Microsoft Office, nivel mediu ( Excel) Cunostinte limbi straine: engleza, reprezinta un avantaj Experienta minim 1 an intr-o pozitie similara; Capacitatea de a lucra in condi ii de stres, respectarea deadline-urilor; Abilitatea de comunicare i abilitatea de a lucra eficient in echipă; Abilitati foarte bune de time management si organizare; Descrierea jobului: Preluarea, înregistrarea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor si a celorlalti angajati. Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail, activitati de birotica si secretariat. Intocmirea de diverse rapoarte si situatii in Microsoft Excel. Preluarea si redirectionarea apelurilor si mesajelor telefonice. Redactarea, multiplicarea, organizarea si clasarea documentelor. Inregistrarea, sortarea si distribuirea corespondentei. Activitati de receptie si protocol.
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.
-
Recrutam personal pentru proiecte Reparatii Navale in santier Belgia (doc uscat): -SUDORI cu experienta procedeu 136 -co2 si 111 - electrod -LACATUSI cu experienta corpul navei -ELECTRICIENI -MECANICI cu experienta generatoare, decarbonizari motoare , mecanica generala -STRUNGARI -SEF ECHIPA cu experienta proiecte de sudura lacatuserie. -SEF ECHIPA electricieni. Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze telefonic (interval orar 9.00-16.00) sau sa trimita CV in cadrul aplicatiei.
-
Angajam SUDORI (procedeu 136 -co2 si 111 - electrod ) LACATUSI cu experienta corpul navei, pentru proiecte REPARATII NAVALE . Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze telefonic (interval orar 9.00-16.00) sau sa trimita CV in cadrul aplicatiei.
-
Sef echipa dulgher SATECO Franta de la 3200 euro net luna la un program de 39 de ore saptamana Tip cofraj: SATECO ( metalic ) - cladiri bâtiment Locatie: Toulouse 31000 Incepere: 20.03.2024 Cazare, transport international si intern asigurat si platit de angajator. Contact:
-
Firma de constructii cu sediul în Jud .Constanta angajaza fierari și dulgheri . Pentru detalii sunați la nr .de tel
-
Firma de construcții cu sediul în Jud Constanța ,angajaza fierari și dulgheri ! Oferim cazare,salariu motivant ! Carte de muncă! Pentru mai multe detalii la nr de telefon,