Anunțuri
Locuri de munca Constanta Disponibil din: 2022-01-16 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Mangalia, Șoseaua Gral. Alexandru Vârtejeanu, nr. 1A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Candidatul ideal: - Studii medii; - Operare PC nivel avansat (word, excel, outlook); - Capacitate de concentrare; - Abilitati de comunicare, cooperare si spirit de echipa; - Dictie si exprimare corecta, atentie la detalii; - Atenţie distributiva; - Abilitati pentru lucrul cu oamenii si spirit de echipă; - Viteza de operare si atentie in intocmirea lucrarilor; - Integritate si corectitudine; - Constiinciozitate in realizarea sarcinilor de serviciu; - Permis categoria B. Descrierea jobului si beneficii: - Monitorizează in permanenta, prin sistemul de comunicatii din dispecerat, activitatea personalului si utilajelor aflate in program; - Asigura fluxul de informatii intre Departamentele Diviziei Salubritate si alte structuri, privind modul de desfasurare a activitatilor din teren, precum si intre terti si societate; - Prin legatura telefonica permanenta, tine evidenta operativa a utilajelor din competenta, iesite in teren si a situatiei in care se gasesc acestea; - Impreuna cu personalul de la Departamentele de Colectare Deseuri si Salubrizare Cai Publice coordoneaza echipajele din teren pentru realizarea in totalitate a programului zilnic; - Intocmeste si actualizeaza situatia cererilor, sesizarilor si reclamatiilor primite telefonic la sediul societatii, sau direct de la clienti si modul de rezolvare al acestora; - Salariu atractiv si bonusuri in functie de performanta.
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Mangalia, Șoseaua Gral. Alexandru Vârtejeanu, nr. 1A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari muncitori necalificatipentru activitatea de montaj demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0725.546.400 sau 0731.043.257.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Personal pentru Fast Food 42 situat in Faleza Nord aproape de plaja reyna. 100% veți fi mulțumiți sa lucrați în echipa noastră și așteptam cu drag sa avem colegi noi. Salariul, programul și organizare atractivă și de buna înțelegere. Va mulțumesc pentru atenția mesajului.
-
Angajez personal fast food zona delfinariu faleza nord program full time salariu atractiv
-
Pentru un lanț hotelier din Olanda, angajăm personal experimentat și pasionat de bucătărie, pe o perioadă nedeterminată de timp. În acest moment ne ocupăm de zonele din Nord-Estul Olandei, acestea fiind locații de minim 4 stele,(aglomerație la mic dejun și cină). Cerințe - Experiență demonstrată în bucătărie - Studii finalizate curs de bucătar (certificatul este un avantaj) - Cunoștințe despre igiena siguranța alimentelor. - Pasiune pentru gătit - Vorbirea și înțelegerea limbii engleze. În această meserie veți lucra cu alți doi sau trei bucătari pe o singură stație (pește carne salata starter desert etc.). Trebuie să aveți experiență în tăierea și gătirea produselor și să știți cum funcționează dinamica într-o bucătărie. Deoarece veți fi responsabil pentru propria stație, experiența în bucătărie este cu adevărat necesară. Se oferă: - loc de muncă într-un colectiv plăcut - salarizare de la 13,11 EUR brut oră - cazare în case, cu toate utilitățile incluse la 100 euro săptămână persoană - asigurare de sănătate 33,51 euro săptămână - transport gratuit între cazare la locul de muncă - identitate olandeză (BSN) - contract flexibil de muncă, asigurăm 40 ore pe săptămână (două zile libere pe săptămână) și ore suplimentare - salarizare săptămânală direct în contul bancar.
-
Promovat
SETCONSTRUCT SRL cu sediul în Mun. Constanta angajăm personal în construcții: Muncitori calificați si necalificați pentru următoarele tipuri de lucrări: - Placări ceramice; - Tencuieli mecanizate; - Finisaje pereți, glet, lavabil; - Gips carton, tavane și compartimentări; Salariu este negociabil; Program de lucru: Luni Vineri, 7:30 16:30 Pentru mai multe detalii nu ezitați să apelați. Persoane de contact: ENACHE ALEXANDRU
-
Transportatorul rutier de marfă Hermanns&Kreutz, cu sediul în Germania - Monschau,are disponibile în prezent 3 locuri la prelată si 1 pe camion cu macara pentru transportul de lemn. Descrierea job-ului: Permis de conducere C+E; Certificat de transport rutier de marfă; Se lucrează pe comunitate, ca șofer internațional veți efectua transport de marfă (camion prelată) în Germania, Belgia, Franța, Olanda si Luxemburg. Cazare și mașină puse la dispoziție la pauza de 45h. Condiție obligatorie de a se respecta programul de condus fără alte cerințe; Mașinile sunt echipate cu toate aparatele necesare pt. taxe drum, precum și sisteme performante de monitorizare a activității realizate de aceste camioane; Dispecerat în limba română, engleză și germană; Se lucrează 8 săptămâni cu 3 acasă, 6 săptămâni cu 2 acasă sau permanent, in funcție de nevoile fiecăruia. Salariul se plătește sub formă de avans și lichidare; - CONTRACT GERMAN - PLATA LA ORĂ 14euro + DIURNĂ = (3000euro +) - CONCEDIU ANUAL PLATIT - DE ASEMENEA, CĂUTĂM ȘOFER PENTRU CAMION CU MACARA, RESPECTIV TRANSPORT DE LEMN. ÎN ACEST CAZ SALARIUL ESTE DISCUTABIL. Cerintele job-ului: Permis de conducere C+E; Certificat de transport rutier de marfă. Avem nevoie de personal cu răspundere și seriozitate. Experienta minim 1 an. Pentru mai multe detalii vă rog să mă contactați telefonic la: Mai multe anunțuri pe pagina de Facebook Angajare Șoferi Profesioniști
-
Pentru Germania distributie local Sofer cu atestat si card tahograf 7,5,12 ,40 T Program- Luni - Vineri Salariu 2400 euro (7,5 T) 2500 (12 T ) 2700-2800 (40 T ) Cazare singur in camera contra cost 400
-
Firma de constructii cu sediul în Jud .Constanta angajaza fierari și dulgheri . Pentru detalii sunați la nr .de tel
-
Firma de construcții cu sediul în Jud Constanța ,angajaza fierari și dulgheri ! Oferim cazare,salariu motivant ! Carte de muncă! Pentru mai multe detalii la nr de telefon,
-
Descrierecurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare plan de cariera Salariu fix+bonuri de masa+extra beneficii periodice card vacanta
-
Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri
-
Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. card de vacanta masina de serviciu Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.
-
CANDIDATUL IDEAL: - Absolvent de studii medii sau scoala profesionala; - Detinator carnet de conducere- categoria C - Detinator atestat transport marfa; - Capacitate de decizie si analiza; - Persoana cu initiativa; - Rezistenta la stres; - Cazier judiciar curat. DESCRIEREA POSTULUI: 1) Presteaza servicii de vidanjare: - Conduce autoutilitara firmei la beneficiarii serviciilor de vidanjare; - Respecta cu strictete programarea serviciilor la datele si orele indicate; - Se asigura ca serviciile prestate se efectuaeaza conform normelor in vigoare; - Se asigura ca intocmeste si preda documentele aferente serviciului prestat; - Propune superiorului ierarhic masuri de eficientizare a activitatii prestate; 2) Intretine si exploateaza corespunzator autoutilitara societatii: - Verifica zilnic starea tehnica a autoutilitarei; - Respecta parametrii de functionare ai autoutilitarei; - Raspunde de respectarea normelor de circulatie pe drumurile publice; - Are obligatia sa completeze foile de parcurs si sa le predea la sfarsitul programului; - Are un comportament civilizat cu persoanele cu care intra in contact. BENEFICII: - Salariu motivant; - Tichete de masa; - Decontare transport pentru persoanele din afara localitatii; - Asigurare medicala.
-
Candidatul ideal: - Permis de conducere categoria C; - Atestat profesional pentru transport marfa; - Experienta in domeniu: minim 1 an; Responsabilitati si beneficii: - Transporta cu autospeciala deseuri menajere sau deseuri stradale; - Minimalizarea cheltuielilor de transport; - Salariul de incadrare brut 5000 lei+ bonusuri in functie de performanta; - Tichete de masa; - Asigurare privata de sanatate; - Contract individual de munca pe durata nedeterminata.
-
Asiguram locuri de munca in STRAINATATE(CEHIA) pentru barbati, femei, cupluri la fabrici,agricultura,silvicultura,depozite ,constructii,(FATADE,ZIDARI,RGIPSARI etc),lacatuserie,sudura etc .Contract sezonier de munca pe o perioada de pina la un an cu posibilitate de prelungire.plecari rapide din diferite zone ale tarii.CAZARE ASIGURATA DE ANGAJATOR.TRANSPORT ASIGURAT DE ANGAJATOR.NU SE PERCEP COMISIOANE.TEL.
-
-
Execut instalații sanitare,termice,încălzire în pardoseală,la preturi rezonabile.
-
Promovat
HOTEL EVIA*** DIN EFORIE NORD angajaza : AJ.OSPATARI, PIZZER, SE OFERĂ CAZARE ȘI MASĂ GRATUIT, CONTRACT DE MUNCĂ SALARII F.F.BUNE.
-
Angajam vanzatoare pentru magazin alimentar 2500-3000 ron Pentru mai multe detalii suna-ti
-
Angajam de sezon si permanent, personal fast-food, fete, băieți la gogosi clatite, shaorma kebab, ajutori bucătari, ajutori ospătari, shaormari, camerista, debarasatori, personal vase, personal necalificat, în stațiunea Eforie Nord. Se oferă cazare și masa, salariu atractiv. Rog și oferim seriozitate.
-
Caut femeie de serviciu serioasa si muncitoare pentru o vila cu 8 camere cu baie privata si o terasa mica. Vila este situata in cartierul Faleza Nord. Postul este pentru tot timpul anului. Vara se inchiriaza in regim hotelier, iar in extrasezon la studenti. Program de 8 ore pe zi. Pentru detalii va astept sa ma contactati telefonic.