Anunțuri
Locuri de munca Constanta doar cu poze Disponibil din: 2022-01-20-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Salon Carisma Styling din Mangalia, Angajează Coafeza Frizer si Manichiurista. Se lucreaza 5 zile pe săptămână .cu 2 libere. Salariu asigurat este între 3500 si 5000 ron.. Acces la o bază serioasă de clienți în schimbul unor servicii de calitate ! Salonul este deschis din 2010 ,asta inseamna ca are o clientela selectata. Dorim respectarea programului de lucru. Respectarea regulilor din salon. Beneficile le putem discuta cind veniți la interviu. Va așteptăm la salon pentru proba de lucru și sa ne cunoaștem mai bine ! Dorim.colaborari îndelungate.! Nu trimiteti mesaje.sunați direct sa vorbim !
-
Promovat
Compania Civitas, lider de piata in domeniul serviciilor de securitate, angajeaza AGENTI DE SECURITATE pentru SEPHORA Constanta Locatia: Constanta Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor patrulare. Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Promovat
Uncle Sam Pizzeria angajeaza ajutor bucatar , ajutor pizzer, pizzer! Program permanent tot anul; venituri intre 3500-4500 lei, compuse din salariu fix si bonusuri; se ofera transport iar concediul este platit tot anul! Pentru interviu va rugam sunati sau trimiteti mesaj cu cv-ul dumneavoastra!
-
Promovat
Angajează pesonal calificat/ necalificat pentru următoarele posturi: Bucătar CHEF! Bucătari:aragaz,sosuri calde,tigăi,ciorbe! Salate! Grătar! Pizza! Carmangier! Ospătari:băieți/fete! Aj.ospătar! MNspălat vase! Hostess(primire clienți,rezervări telefon) Salariu+procent vânzare! Se asigură loc de muncă sigur și continu pe toată durata anului!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
-
Companie de Leasing Personal angajează : - Deservent (operator) Manitou Rotativ - Operator Nacela - Legător de Sarcină Cerințe: Diplomă de Opt clase Atestat ISCIR experiență minim un An Permis de conducere Companie de Leasing Personal angajează Șantiere in România și Europa In deplasări se oferă cazare și diurna pentru mai multe detalii ne auzim la telefon Disponibilitate Deplasări Cazier judiciar Curat fără antecedente
-
Candidatul Ideal -Responsabila pentru primirea clientilor si procesarea rezervarilor; -Atitudine pozitiva, capacitate de a evita conflictele. -Bune abilitati de comunicare; -Cunostinte de operare calculator; -Calma, punctuala, bune abilitati de comunicare, orientata catre client; Descrierea jobului -Experienta in turism reprezinta un avantaj -Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervari, gestiune, cat si incasare (card numerar) -Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii -Preluare rezervari online + telefonice -Inchide deschide locatia in ziua cand este la locatie -Pastreaza si mentine ordinea la locul de munca -Supervizeaza colegii care presteaza serviciile -Engleza scris si vorbit obligatoriu -Capacitate de organizare Descrierea companiei Suntem o companie cu capital privat românesc care activează in domeniul turismului. În acest moment administrăm 3 proprietăți : AIFEN AMARIS ALIZ A.I.F.E.N AMARIS ALIZ Acasă departe de casă Concepute pentru a rămâne Așteptăm să ne cunoaștem!
-
în cadrul magazinului Kaufland din Cernavodă Str. Medgidiei, nr.5 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2775 lei brut (pentru un program de lucru part-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Funcție: Gestionar Depozit Program: Full time Locație: Cernavodă, judet Constanta Despre noi Save the Dogs and Other Animals este o organizație de top pentru protecția animalelor care ajută animalele aflate în nevoie din România, Ucraina și Italia. La sediul din Cernavodă, România, salvăm câini, pisici, cai și măgari care au fost supuși unor acte de cruzime, le oferim tratament medical și le oferim îngrijiri de cea mai înaltă calitate într-un cadru specializat și liniștit. Descrierea rolului: Gestionarea și ținerea evidenței materiilor prime, produselor consumabile și a hranei animalelor din depozitul asociației. Obiectivele rolului: Menține relația cu furnizorii principali de produse de curățenie, farmaceutice și a altor materiale necesare; Se asigură că în mod constant stocurile produselor sunt la zi, monitorizate prin fișe de magazie în format electronic; Efectuează comenzi de hrană și materiale astfel încât să nu fie afectată buna desfășuarare a activității asociației; Păstrează ordinea și curățenia în zonele de depozitare, răspunde de buna depozitare a materialelor sau a hranei și asigură integritatea acestora; Asigură recepția mărfii, coordonează descărcarea de la furnizori în ordinea priorităților asociației; Verifică la momentul recepției ca produsele recepționate să corespundă din punct de vedere cantitativ și calitativ în conformitate cu actele de însoțire a mărfii (avize, facturi, procese verbale, certificat de calitate etc.) Programează lunar un inventar al tuturor categoriilor de produse Organizează distribuirea produselor ce fac obiectul activității fiecărui departament în funcție de solicitările scrise primite săptămânal. Cerințele rolului: Capacitatea de a comunica activ și asertiv cu toate departamentele implicate; Proactivitate și inițiativă în identificarea sarcinilor; Capacitatea de a se adapta ușor la schimbări și de a găsi soluții în situații limită; Bună organizare a timpului, seriozitate în îndeplinirea atribuțiilor și atenție la detalii; Cunoștințe limba engleză nivel mediu avansat, limba italiană reprezintă un avantaj; Studii medii cerință minimă; Cunoștințe operare PC Pachet Office Word, Excel și Outlook nivel avansat.
-
Esti pasionat de ceea ce faci, implicat si vrei sa te dezvolti? Atunci citesti anuntul de angajare care ti se potriveste. Hotel del Mar Mamaia 4*, angajeaza permanent, Sef Receptie. Cum ne-ar placea sa fii? Suntem o echipa tanara si pasionata de turism, asadar am vrea sa fii - dinamic, sa ai initiativa, sa fii perseverent si sa te implici in tot ceea ce faci -sa ai foarte bune capacitati de organizare si -aptitudini de comunicare -experienta minim 1 an pe un post similiar -cunostinte de limba engleza pentru posturile care necesita -alte limbi straine cunoscute constituie un avantaj. -cunostinte bune de operare PC (Open Office,Internet browsing, soft gestiune hoteliera, vanzari) - abilitati de comunicare si negociere Cunoasterea sistemului de operare Solon-Multisoft constituie un avantaj Ce oferim? Salariu atractiv Echipa dinamica Masa inclusa
-
Se angajeaza femeie pentru intretinere vila la costinesti Se ofera cazare si masa Mai multe detalii la nr de telefon
-
Transelcom este o companie lider în domeniul soluțiilor de infrastructură electrică, specializată în lucrări cu medie și joasă tensiune. Cu o istorie solidă și un angajament față de excelență, oferim servicii de calitate în întreaga țară. Responsabilități: - Instalare, întreținere și reparații ale echipamentelor electrice cu medie și joasă tensiune - Diagnosticarea și remedierea eficientă a defecțiunilor și avarilor electrice - Lucrul cu echipamente și instalații specifice mediului de medie și joasă tensiune - Respectarea strictă a normelor de siguranță și a reglementărilor din domeniu - Colaborarea strânsă cu echipa pentru finalizarea proiectelor în termenele stabilite Cerințe: - Calificare în domeniul electric sau experiență relevantă în instalarea și întreținerea sistemelor de medie și joasă tensiune - Cunoștințe solide în domeniul echipamentelor electrice și a instalațiilor de medie și joasă tensiune - Abilități excelente de diagnosticare și rezolvare a problemelor - Atitudine proactivă și capacitatea de a lucra în echipă - Respectarea normelor de siguranță și a reglementărilor din domeniu Beneficii: Oportunități de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și stimulant Pachet salarial competitiv și beneficii suplimentare Mediu de lucru prietenos și colaborativ
-
Meseriași:-zidari -tencuitori Cu experiență în domeniu Salariu atractiv 4500-5500 Roni program de lucru 8h
-
Angajam curieri !! Venituri generoase peste medie si plata saptamanala! Beneficii: Activarea contului imediat Plata per comanda + Km Comision minim Contract de munca pe 2h 4h sau 8h Se poate lucrat atat full-time cat si part-time Venituri motivante in functie de munca si efortul depus individual Bonusuri in functie de performante Program flexibil in functie de disponibilitatea dumneavoastra Instruire pentru folosirea aplicatiei Suport tehnic 24 7 Discount la carburant Ce iti trebuie pentru a fi curier: Dorinta de a face bani Un mijloc de transport personal sau inchiriat (masina, scuter, bicicleta) Telefon cu sistem de operare Android iOS Personalitate dinamica Capacitatea de adaptare la munca in echipa De asemenea cautam parteneri locali cu SRL PFA Ii Aplica acum!! *Hai în echipa și ridica Ghiozdanul
-
Specificații Numele companieiCasa SamSaraTip jobfull timeDescriereCautam persoane harnice, cu bun simt și spirit de echipa, dornice sa învețe și evolueze in permanenta. Experiența nu este obligatorie deoarece suntem aici sa va pregătim, dar este apreciata, bine venită și remunerata în consecinta. Indiferent de varsta sau sexul dumneavoastră, va așteptăm cu brațele deschise intr-o echipa de oameni buni, cu suflet, sociabili, și nu în ultimul rând, responsabili. Casa SamSara- un loc ce de-a lungul timpului a ajuns sa se simtă precum o casa, după cum ii sugerează și numele, este o companie cu o vechime de peste 27 de ani, ce s-a dezvoltat de-a lungul timpului cu pași mici, într-un ritm organic, sănătos și curat. Valorile noastre sunt reprezentate de bun simt, bunătate, energie pozitivă, seriozitate și competenta. Echipa Casa Samsara, o frumoasa familie, nu prin sânge, ci prin prietenie va așteaptă cu drag sa ne cunoaștem și sa evoluam împreună. Cerintele noastre sunt: Tratarea locului de munca cu spirit de responsabilitate, seriozitate, interes și bun simt. Menținerea curățeniei și a ordinii intrucat reprezintă atât respectul fata de noi insinse cât și fata de colegii și clienții noștri. Daca sunteti interesati, nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon:
-
-
Ne marim echipa , hai in echipa Spartan din incinta Dedeman Constanta, Bulevardul Tomis - Bonusuri zilnic pentru target de vanzare; - Program flexibil; - Prima de Craciun si Paste; - Program de training continuu si feedback pentru crestere in cariera. - bonuri de masa pe card - masa asigurata in restaurant, gratuit - bonus lunar - măriri salariale din 6 în 6 luni - posibilitate de avansare Programul o sa-ti placa: lucrezi doua zile si doua zile esti liber.
-
Societatea noastră COSALI TERM urmărește să garanteze cele mai bune servicii pentru clienții săi iar pentru asta avem nevoie de tine. Alătură-te nouă și devino membru al echipei noastre. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și transport, plăti aniversare și zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente. Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională.
-
Libra Guard angajeaza agenti paza in Constanta. Se ofera salarii incepand cu 2500 lei si tichete de masa.
-
DESCRIERE Cautam Receptioner a- pentru colaborare sezoniera. Am creat acest post pentru profesionistii artei ospitalitatii, al caror talent este sa creeze pentru oaspetii cu care lucreaza o experienta de gazduire peste asteptari. Hotelul nostru este locul perfect pentru tine, daca esti o gazda generoasa, calda si mereu bine-dispusa cand are musafiri. APLICA LA ACEST JOB DACA: Esti o persoana vesela si disponibila Intelegi ca oamenii sunt diferiti si trebuie tratati asa cum isi doresc Disciplina si atentia la detalii reprezinta valori in munca ta Ai experienta in activitate zilnica cu calculatorul Vrei sa oferi cea mai buna experienta all inclusive din Romania RESPONSABILITATILE TALE vor fi urmatoarele: Sa intampini oaspetii hotelului cu un zambet si disponibilitatea de a le fi de ajutor. Sa introduci rapid si corect datele oaspetilor hotelului in sistemul nostru. Sa cunosti programul de gestiune hoteliera pe care il folosim. Sa inveti si sa respecti protocoalele hotelului nostru atat pentru primirea si cazarea oaspetilor, cat si pentru asistarea lor pe toata durata sederii. Sa colaborezi zilnic cu toate departamentele hotelului, pentru a asigura oaspetilor cele mai bune servicii. Sa inveti informatiile despre serviciile si facilitatile pe care le oferim. Sa te asiguri in fiecare zi ca esti informat despre noutatile in serviciile si facilitatile oferite oaspetilor nostri. Sa rezolvi nevoile oaspetilor nostri sau sa le adresezi colegilor care i-ar putea ajuta si sa urmaresti solicitarea pana in momentul in care oaspetele este multumit de rezolvare. Sa comunici calm si eficient cu toti oaspetii, asigurandu-te ca ii asculti in primul rand. IATA DE CE MERITA SA LUCREZI IN ECHIPA NOASTRA: Vei sti clar ce ai de facut si cum esti rasplatit pentru asta, salariile in compania noastra sunt primite la timp si intotdeauna pe masura muncii depuse. Vei primi intotdeauna claritate si sustinere. De aceea la fiecare inceput de zi are loc o intalnire cu toata echipa din departament, unde discutam rezultatele precedente, problemele intampinate si ne asiguram ca fiecare are resursele necesare pentru a-si face excelent munca. Pentru ca atunci cand tu iti cresti standardele, intreaga noastra echipa creste, suntem atenti la dezvoltarea ta profesionala. Vei avea un plan de dezvoltare prin traininguri de specialitate, pentru a fi un expert in domeniul tau. Oferta salariala: 3600 lei net + decontare de transport Program de lucru, in ture: 12 24 12 48 Daca te-ai hotarat sa aplici pentru acest post, trimite mesaj pe what's up "INTERESAT A" iar noi revenim cu detalii.
-
Salut! Daca esti in cautarea unui job relaxant, hai in echipa noastra. De aproximativ 10 ani, ne ocupam de curatarea profesionala a canapelelor si a altor suprafete textile. Lucram cu aparatura profesionala la domiciliul clientului. Ca sa pastram calitatea serviciilor la cel mai inalt nivel, avem nevoie de inca o persoana punctuala si serioasa. Ar fi ideal sa ai permis de conducere categoria B. Despre salariul si bonificatie, vom discuta la o cafea :)
-
Aplica sa devii noua noastra colega in Magazinul din ETIC Constanta . Cerinte: - Persoana dinamica, responsabila, agreabila, orientata catre client - Abilitati de comunicare, motivata de dezvoltare profesionala Descrierea jobului Atributii: - Ofera consultanta clientilor pentru a face alegerea potrivita - Va avea in vedere fidelizarea clientilor - Va fi activ in buna gestionare a echipei si a magazinului Beneficii: - Training si oportunitate - dezvoltare profesionala - Echipa de succes - Program de lucru in ture - Salariu fix + bonusuri motivante.
-
Îți dorești o Manechiura frumosa. Hai la noi salonul este situat în Constanța și În Năvodari suntem la dispoziția ta .