Anunțuri
Locuri de munca Constanta Disponibil din: 2022-03-23-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Transfer Driver Privat , angajeaza soferi categoria B si soferi categoria B+C pentru livrari de masini noi pe teritoriul Germaniei
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Mangalia, Șoseaua Gral. Alexandru Vârtejeanu, nr. 1A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
HOTEL ALIS EFORIE NORD Căutăm recepționer ă hotel Program de lucru 8:00-18:00 (o zi liberă pe săptămâna) Perioada contractuală 1 iunie-30 septembrie Beneficii: Salariu atractiv Decontarea transportului Dacă ești o persoană dinamică, cu zambetul pe buze și sociabilă programează-te la un interviu. Constituie un avantaj cunoașterea limbii engleze. HOTEL ALIS EFORIE NORD Căutăm camerista hotel Program de lucru 8:00-16:00 (o zi liberă pe săptămâna) Perioada contractuală 1 iunie-30 septembrie Beneficii: Salariu atractiv Decontarea transportului Dacă ești o persoană atentă la detalii, o fire activă te așteptăm la un interviu. Nr. tel:
-
Promovat
Dacă ești o persoană: -responsabilă, organizată; -cu abilități foarte bune de comunicare; -cunoscătoare a unei limbi de circulație internaționala; -cu experiență relevantă în domeniu; Te așteptăm în echipa Sergiana ! Pe lângă salariul , noi îți oferim: -bonuri de masă; -procent din vânzări -spor de fidelitate; -card de sănătate la o clinică privată. Îți oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam Project Manager pentru Santier de constructii - edificiu '' Centru de sanatate si SPA'' (21000 mp) in orasul Techirghiol, de preferat cu domiciliul in zona Constanta.
-
Oferim: Mediu de lucru ce respecta toate cerintele actuale Bonuri de masa 30 lei zi lucratoare Contract de munca pe perioada nedeterminata Program de lucru fix, luni-vineri 08:30-17:00 cu pauza de masa de la 12:00 la 12:30, sambata si duminica - liber, sarbatori legale - liber Cerinte: Studii medii cu diploma de bacalaureat Orientare catre clienti Cunostinte bune de limba engleza Permis de conducere categoria B Abilitati de lucru in echipa, corectitudine si integritate Asteptam cv-urile dumneavoastra.
-
Cautam colega pentru postul de Asistent Manager si Secretariat (Trainee) Responsabilitati: Operare Calculator (pachetul MS Office); Redactare si comunicare in limba engleza. Oferim: Salariu stabil; Bonusuri de performanta; Mediu de lucru placut si modern.
-
Angajează șoferi profesioniști categoria C+E ! Alătură-te echipei! PACHET SALARIAL: Oferim un loc de munca stabil in care munca este apreciata si recompensata pe măsura. - Salariu atractiv și bonusuri în funcție de performanță, se va fixa in momentul interviului - Analizele cele periodice anuale, sunt suportate de firma - Mediu de lucru plăcut CERINTE : - Seriozitate, responsabilitate, profesionalism, atestate - Îndeplinirea sarcinilor de serviciu conform comenzilor de transport si a ordinelor directe a dispecerului de transport - Capacitate de lucru cu resurse date (încadrare in timp ) - Obligatoriu permis conducere categoria B ,C,E - Obligatoriu certificate de competenta profesionala (atestat) - Abilitați de lucru in echipa - Capacitate de a respecta termene - Atenție distributiva Ptr detalii suplimentare va rog sunați la .
-
Candidatul Ideal - absolvent al unei facultati tehnice, de preferat in domeniul naval - pasionat de proiectare - cunostinte PC avansat ( AUTOCAD ) - atentie la detalii, capacitate de analiza, spirit de echipa - experienta lucrarii in santier naval constituie un avantaj, precum si utilizarea softului CADMATIC. Descrierea jobului - proiectare si consultanta navala in Romania si in strainatate; - lucrari de specialitate impreuna cu echipa de structura /corp nava; - salariu negociabil in functie de experienta dvs. actuala- mediu de lucru profesionist- posibilitate de dezvoltare profesionala. Descrierea companiei Societate cu experienta in domeniul proiectarii si consultantei tehnice navale si offshore.
-
Cautam colega pentru postul de Asistent Manager si Secretariat (Trainee) Responsabilitati: Operare Calculator (pachetul MS Office); Redactare si comunicare in limba engleza. Oferim: Salariu stabil; Bonusuri de performanta; Mediu de lucru placut si modern.
-
We are looking for an accountant Constanta - Multinational Maritime Company - manage all fleet personal issues. The position is based Constanta, Romania. The official language will be English. Responsibilities & Duties To assist with month-end-closing procedures such as MCR Booking, Bank reconciliation and any other requested reports by the Controller. To book bank statement on daily basis. To review and book all approved invoices as directed and or as specified by the internal accounting procedures of the company. To keep track of all approved invoices in order to ensure that they are paid within the specified period. To create and maintain the vendors debtors master files thoroughly and accurately, in accordance with company s policy. To respond to all vendors debtor s inquiries. To process payments from the debtors on time and as per company approval policy. To reconcile vendors debtor s statements, research and correct discrepancies. To assist with other ad hoc accounting administration tasks projects as assigned To assist the controller with GL maintenance. To seek for ways to improve the company processes such as Invoice policy Payment ERP system developments. Qualifications Good computer skills. Very, very good EXCEL skills Economic studies Strong communication skills Ability to work in multicultural environment Salary: starting 1000 euro month plus others benefits. Waiting for your CV #job #constanta #economist #contabil #servicii #fleet #accounting #accountant #finance #financiar #maritime #company
-
Buna ziua, angajez barman barista incepand din luna iulie, locatie centrala(constanta),pe bulevardul tomis, cafenea bar , pentru mai multe detalii astept mesaj in privat!
-
-
-
-
Societate cu sediul in Municipiul Medgidia, angajeaza mecanic pentru utilaje reciclare. Relatii la telefon , L-V 09-17.
-
Descriere firma: Firma de procesare si preparare a produselor din carne angajam AMBALATOR MANUAL Fabrica isi desfasoara activitatea in localitatea Lumina Jud.Constanta. Calitati: -dinamism,seriozitate,punctualitate. - Experienta relevanta in posturi similare constituie un avantaj; Descrierea jobului -ambalează produsele -verifică ambalarea corespunzătoare a mărfurilor şi starea ambalajului -sa identifice produsele cu defect -sa regleze, sa exploateze si sa supravegheze masini de ambalare a produselor solide si semisolide -Respecta procedurile si indicatiile de lucru (verbale scrire) -Respecta normele igienico-sanitare si instructiunile de lucru specifice locului de munca Rugam seriozitate.Relatii suplimentare la nr.de tel. - pers.contact Manea Adina in intervalul orar 7,30-16 de luni pana vineri
-
Carmangeria Casa Dan Angajeaza Transator Preparator Carne cu experienta. Program de lucru flexibil. Locatia : Constanta, Palazu Mare . In cazul in care este nevoie se ofera masa si transport.
-
Complexul Perla angajeaza Camerist a Hotel cu minim de experienta. Program de lucru flexibil. In cazul in care este nevoie se ofera cazare , masa si transport.
-
Atribuții: Întocmirea de proiecte de execuție și montaj pentru Structuri metalice, Structuri beton, etc, sub coordonarea șefului de proiect Calcul structura proiectata Întocmire de documente și rapoarte specifice: Breviare de calcul; Memorii tehnice; Caiete de sarcini; Specificație materiale Însușiirea și aplicarea noilor reglementări tehnice în domeniu Elaborare documentaţii de proiectare pe parte de constructii la faza de: studii de fezabilitate DALI, proiect tehnic şi detalii de execuţie, respectiv planuri coordonatoare, breviare de calcul, memorii tehnice, caiete de sarcini, fişe tehnice, planuri de montaj; Asigură efectuarea acţiunilor corective solicitate prin avizele date. Cerinte: Studii superioare de specialitate (Universitatea tehnică de construcții) Experienta 0-1 an Disponibilitate deplasari in șantier pentru realizare relevee și măsuratori, realizarea de schițe și desene de detaliere în urma măsurătorilor Cunostinte in folosirea unei limbi straine: engleza cunoștiințe nivel mediu, inclusiv limbaj tehnic Cunoasterea normelor de proiectare in domeniu (Coduri nationale, Eurocode) Cunoasterea utilizarii programelor necesare desfasurarii activitatii: o Microsoft office: Word, Excel, Power Point, Outlook nivel avansat; o Internet, E-mail nivel avansat; o AutoCAD 2D, 3D nivel avansat; o AXIS, SCIA, Graitec nivel mediu; o Adobe Acrobat nivel mediu; Permis de Conducere: B CALITĂȚI PERSONALE: Capacitate de analiză și sinteză, capacitate de lucru cu instrumente specifice proiectării asistate, vedere în spatiu și simț tehnic, Seriozitate, Dornic de învățare și proactiv Spirit de inițiațivă și cooperare, Respectarea unor succesiuni de indicații și a unei planificări Capacitate de a munci într-o echipă multidisciplinară, abilități de comunicare Disponibilitate la deplasări în țară pentru asistență tehnică relevee, proiectare Calitati de coordonare echipa si planificare, Capacitate de decizie in momente esentiale Salariul in funtie de competente, se pleaca de la 4000 net luna
-
- cunostinte AutoCAD; Arhicad - experienta in domeniu minimum 0-1 ani; - intocmeste desenele in AutoCAD pentru documentatiile de avize, pentru proiectele tehnice de arhitectura, instalatii, etc.; - cunostinte MsOffice; Intocmeste, depune si ridica documetatii avize - comunica eficient cu partenerii implicati in proiect (clienti, colegi, contractori). - are o fire deschisa si bun spirit de echipa; - da dovada de colegialitate si altruism; - poseda o mare dorinta de a invata si de a se perfectiona; - cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj; - cunostinte tehnice in domeniul constructii constituie un avantaj. Salariul oferit: 3500-4000 net luna in functie de competente
-
Cerințe: - Permis de conducere, categoria B (cerință indispensabilă); - Atent la detalii; - Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor într-un mod eficient; - Capacitate foarte bine dezvoltată de a respecta termene limită; - Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate. Condiții: - Salariul: se pleaca de la: 3200 lei net; - Program: L-V 09-17:30; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Echipă tânără, deschisă. Dorim sa recrutam o persoana dinamica, responsabila, cu spirit organizatoric si meticulozitate pentru a gestiona activitatea la nivelul administrarii sediului companiei. O persoana curioasa, dornica sa invete cat mai mult si orientata spre dezvoltarea sa personala si profesionala. Cerinte candidat: Studii superioare finalizate Cunostinte PC - Microsoft Office, nivel mediu ( Excel) Cunostinte limbi straine: engleza, reprezinta un avantaj Experienta minim 1 an intr-o pozitie similara; Capacitatea de a lucra in condi ii de stres, respectarea deadline-urilor; Abilitatea de comunicare i abilitatea de a lucra eficient in echipă; Abilitati foarte bune de time management si organizare; Descrierea jobului: Preluarea, înregistrarea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor si a celorlalti angajati. Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail, activitati de birotica si secretariat. Intocmirea de diverse rapoarte si situatii in Microsoft Excel. Preluarea si redirectionarea apelurilor si mesajelor telefonice. Redactarea, multiplicarea, organizarea si clasarea documentelor. Inregistrarea, sortarea si distribuirea corespondentei. Activitati de receptie si protocol.
-
Disponibil online
Lucru remote Lucru de acasa Online
Compania noastră, Chattingo, caută operatori chat online pentru a se alătura echipei noastre. Veți lucra de acasă, comunicând în conversații 1-1 exclusiv cu clienți bărbați folosind chat-ul online. Beneficii: Plată săptămânală de 950 de lei pentru un program de 8-10 ore pe săptămână (luni - vineri) sansa de marire in 2 saptamani. Posibilitatea de a lucra și în weekend, cu plata între 150-180 lei pe zi suplimentară Bonusuri săptămânale în funcție de implicare Cerințe: Vârsta minimă de 18 ani Abilități bune de comunicare și scriere Fiabilitate și punctualitate Job-ul este disponibil exclusiv pentru femei Vă mulțumim pentru interesul acordat!
-
Angajez băieți și fete, fotografi, animatori in mascote și pictorițe pentru picturi pe față la copii. Angajez șef sală, barman și ospătar.