Anunțuri
Locuri de munca Constanta Disponibil din: 2022-05-25 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Romguard Security angajeaza urgent agenti de securitate inclusiv personal feminin , pentru supraveghere și control acces port Constanta oferim salarizare incepand cu 2650 ron net , program de lucru flexibil, echipamnet si scolarizare gratuita. relatii la tel
-
Promovat
Societate specializata in proiectarea si executia lucrarilor de instalatii: TERMICE, SANITARE, CLIMATIZARE, VENTILATIE, ELECTRICE SI AUTOMATIZARI pentru constructii civile si industriale, angajeaza in conditii avantajoase TINICHIGIU sau LACATUS pentru lucrari de montaj tubulaturi din tabla in sistemele de ventilatie mecanica - desfumare pentru constructii. CERINTE: Studii medii sau scoala profesionala Calificari: TINICHIGIU/ LACATUS cu experienta in domeniu Capacitati de citire si interpretare ale planurilor de instalatii Permis de conducere categoria B prezinta avantaj Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana, responsabila, serioasa, agila, cu o atentie distributiva in timpul programului de lucru si capabila de lucru in echipa. Sarcini si atributii: Executarea lucrarilor de instalatii de ventilare/ desfumare la santierele de constructii Beneficii: Lucrari doar pe raza orasului Constanta Salariu motivant Scule si dispozitive de ultima generatie Ore suplimentare platite Bonuri de masa Decont abonament naveta in afara localitatii Prime de Paste si de Craciun in functie de performante Programul de lucru: Se lucreza LUNI - VINERI
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Mangalia, Șoseaua Gral. Alexandru Vârtejeanu, nr. 1A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
CIVITAS, lider in piata serviciilor de securitate din Romania, angajeaza agenti de securitate pentru BLACK SEA VADU Responsabilitati: -Asigurarea ordinii si securitatii in obiectiv; -Rezolvarea incidentelor de securitate; -Informarea operativa privind ordinea si securitatea in obiectiv; -Gestionarea resurselor materiale din dotarea postului; -Completarea documentelor specifice serviciului de securitate; Cerinte: -studii medii -fara antecedente penale -Caracter sociabil, responsabil, Cerinte perofesionale specifice: *atestat agent de securitate sau de dispecer reprezinta un avantaj *cursuri agent de securitate in curs sau finalizate pentru cei care inca nu detin atestatul **experienta in domeniu- avantaj Beneficii: -salariu competitiv * -loc de munca stabil, cu oportunitati de promovare ** -performanta este recunoscuta si recompensata *** -transport asigurat din Navodari, Vadu, Sacele si Corbu La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregatiţi, având în comun ambiţia pentru performanţă şi pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un mesaj!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Restaurantul Sabroso angajeaza bucatar si ajutor bucatar, responsabil si dornic sa lucreze intr-o echipa dinamica! Oferim: - scolarizare la locul de munca, in cazul in care nu ai experienta! - program de lucru flexibil! - salariul se stabileste in functie de competente si de programul ales! - tichete de masa! - transport daca locuiesti in localitatile invecinate, in schimb nu oferim cazare! - contractul de realizeaza pe perioada nedeterminata! Relatii la telefon: ;
-
Restaurantul Sabroso angajazeaza Dispecer CC cu contract pe perioada nedeterminata! Dacă ești talentat, pasionat să lucrezi în cadrul unei echipe dinamice și cauti noi oportunităti, te așteptăm în echipa noastră. CĂUTĂM O PERSOANĂ: * Amabilă, căreia îi place să interactioneze cu clientii; * Responsabilă, dornică să învete lucruri noi; * Organizată și punctuală; OFERIM: * salariu motivant, pe măsura experientei; * tichete de masă și discount pentru preparate din meniu; * program flexibil; * posibilităti reale de promovare; * mediu plăcut de lucru; * transport la finalul programului (în localitătile limitrofe), dacă este cazul; Ne dezvoltăm împreună! Te așteptăm în echipa noastră! Contactează-ne la !
-
Daca esti talentat, pasionat sa lucrezi in cadrul unui restaurant si cauti noi oportunitati, te asteptam in echipa noastra! CE CAUTAM? - OSPATAR care sa se ocupe de preluarea comezilor si servirea preparatelor catre clienti! - HOSTESS care sa fie carismatica si sa stie sa se faca placuta de clientii nostrii CE OFERIM? salariu motivant, pe masura experientei! posibilitati de promovare! contract pe perioada nedeterminata; mediu placut de lucru; Contacteaza-ne la
-
Daca esti talentat, pasionat sa lucrezi in cadrul unui restaurant si cauti noi oportunitati, te asteptam in echipa restaurantului SABROSO! CE CAUTAM? - BARMAN care sa realizeze cele mai bune cocktail-uri si fresh-uri! CE OFERIM? -salariu motivant, pe masura experientei! -posibilitati de promovare! -contract pe perioada determinata si nedeterminata; -mediu placut de lucru; Contacteaza-ne la
-
Cerințe: Experiență anterioară relevanta de coordonare a unei echipe (experienta in Call-Center reprezinta un avantaj); Atentie la detalii, seriozitate si punctualitate; Foarte bune abilitati de comunicare, leadership si ascultare activa; Persoana rabdatoare, cu bune capacitati de planificare, organizare; Capacitate de analiza si sinteza, orientare spre respectarea termenelor limita si indeplinirea obiectivelor; Rezistenta la rutina si stres: abilitatea de a ramane calm si controlat in diverse situatii; Bune cunostinte de lucru in Word si Excel; Adaptare la stiluri de lucru si deschidere la schimbari. Condiții: Salariu motivant + tichete de masa; Contract de munca pe perioadă nedeterminată; Oportunitatea de a lucra în cadrul uneia dintre cele mai dinamice companii locale. Responsabilități: Monitorizeaza si dezvolta activitatea si rezultatele personalului din subordine; Se asigura ca solicitarile clientior sunt tratate intr-o maniera profesionista si se solutioneaza reclamatiile; Planifica si monitorizeaza prezenta la serviciu a angajatilor din subordine; Intocmeste raportarile interne; Asigura legătura între echipa coordonata si celelalte departamente ale companiei; Verifica respectarea regulamentelor, procedurilor, politicilor si instructiunilor de lucru ale angajatilor din subordine; Formeaza personalul din subordine, propune sanctiunile in cazul neindeplinirii responsabilitatilor; Participa la preluarea apelurilor telefonice; Realizeaza sarcinile de inchidere zi.
-
Restaurantul SABROSO angajeaza sofer delivery, atat doamne cat si domni, pentru livrarea preparatelor la domiciliul clientului, responsabil si dornic sa lucreze intr-o echipa dinamica; Oferim: salariu motivant, pe masura experientei! bonus in functie de numarul de comenzi livrate 1 leu comanda, iar media de comenzi livrator este aproximativ 500 pe luna; posibilitati de promovare! contract pe perioada nedeterminata! mediu placut de lucru!
-
Angajam MERCHANDISERI Lucratori Comerciali care sa se alature echipei noastre in orasul Constanta pentru un cunoscut brand bauturi racoritoare. Vei lucra in diferite locatii pe un routing stabilit in perioada sezonului de vara. Candidatul Ideal: - Esti o persoana responsabila, serioasa si bine organizata - Esti atent la detalii si ai spirit de observatie - Ai bune abilitati de comunicare si relationare - Experienta pe un post similar (merchandiser lucrator comercial) constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Beneficii: - Mediu de lucru prietenos; - Training la angajare; - Dezvoltare profesionala; - Oportunitati reale de promovare; - Suport din partea echipei. Responsabilitati: - Aprovizionarea si aranjarea produsele la raft în scopul unei bune vizibilitati; - Colaborarea in stransă legatura si mentinerea comunicarii cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Asigurarea si verificarea vizibilitatii optime a produselor la raft: semnalare, expunere, evidentiere, intaietatea produselor materialelor promotionale; - Responsabilitatea de a preveni si comunica in timp util stocurile lipsa de la raft, precum si de a gestiona termenele de expirare ale produselor. Program: 8h zi luni-vineri Daca esti interesat a, asteptam cu drag Cv-ul tau!
-
- programul este full time, 8zi de luni pana vineri ( 9:00-17:00) - salariul fix + bonusuri - ocuparea de apeluri telefonice sau de diferite rapoarte - cunoștințe minime PC-MS office ( excel ) - întregistrează documente contabile și le distribuie conform procedurilor - organizată cu simț de răspundere, atentă la detalii - disponibilitate de învățare.
-
Angajam CURIERI LIVRATORI in Constanta Craiova,Oradea,Bucuresti,Timișoara, Cluj,Iași Brașov,Sibiu, Suceava care sa activeze pe platforma TAZZ by Emag EXPERIENTA NU ESTE NECESARA! Ce oferim noi: Program flexibil tu stabilesti programul zilnic si numarul orelor de lucru. Salariu platit saptamanal (cash sau card) Suport tehnic Bonusuri zilnice si saptamanale Training pentru folosirea aplicatiei Cadru legal de munca Ce trebuie sa ai tu: Varsta minima 18 ani Telefon mobil cu sistem de operare Android sau iOS Mijloc de transport personal (masina, bicicleta, trotineta, scuter ) Adu-ti prietenii in echipa noastra si primesti un bonus pentru fiecare recomandare*. Colaboram si cu PFA sau SRL in cazul in care doriti sa va manageriati propria flota. Te asteptam in echipa noastra! Daca ti-am starnit interesul ne poti contacta.
-
Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. card de vacanta masina de serviciu Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.
-
Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri
-
Descrierecurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare plan de cariera Salariu fix+bonuri de masa+extra beneficii periodice card vacanta
-
Cautam personal pentru restaurantul nostru 1: Director general 2: Supraveghetor 3: Casier 4: Agent de securitate 5: șofer ușor și greu 6: Bucătar șef 7: Ospătar și chelneriță 8: Masculin și femeie mai curați 9: Ajutor de bucătărie 10: Depozitar 11: Menaj Cerințele pentru locul de muncă Bune abilități interpersonale și capabil să ofere servicii excelente clienților. Abilitatea de a lucra cu puțină supraveghere și de a menține un nivel ridicat de performanță. Orientat către client și prietenos. Menține inventarul hotelului, curățenia și rotația alimentelor. Abilități de prioritizare și de gestionare a timpului.
-
Angajam cameriste Vila , Pensiune in Eforie Nord. Salariu stimulativ, se asigura cazare ( se poate singur in camera) + masa.
-
Candidatul Ideal - absolvent al unei facultati tehnice, de preferat in domeniul naval - pasionat de proiectare - cunostinte PC avansat ( AUTOCAD ) - atentie la detalii, capacitate de analiza, spirit de echipa - experienta lucrarii in santier naval constituie un avantaj, precum si utilizarea softului CADMATIC. Descrierea jobului - proiectare si consultanta navala in Romania si in strainatate; - lucrari de specialitate impreuna cu echipa de structura /corp nava; - salariu negociabil in functie de experienta dvs. actuala- mediu de lucru profesionist- posibilitate de dezvoltare profesionala. Descrierea companiei Societate cu experienta in domeniul proiectarii si consultantei tehnice navale si offshore.
-
SC.Alfa Beta Constanța angajează șofer categoria B.Relații suplimentare la telefon .
-
Transportatorul rutier de marfă Hermanns&Kreutz, cu sediul în Germania - Monschau,are disponibile în prezent 3 locuri la prelată si 1 pe camion cu macara pentru transportul de lemn. Descrierea job-ului: Permis de conducere C+E; Certificat de transport rutier de marfă; Se lucrează pe comunitate, ca șofer internațional veți efectua transport de marfă (camion prelată) în Germania, Belgia, Franța, Olanda si Luxemburg. Cazare și mașină puse la dispoziție la pauza de 45h. Condiție obligatorie de a se respecta programul de condus fără alte cerințe; Mașinile sunt echipate cu toate aparatele necesare pt. taxe drum, precum și sisteme performante de monitorizare a activității realizate de aceste camioane; Dispecerat în limba română, engleză și germană; Se lucrează 8 săptămâni cu 3 acasă, 6 săptămâni cu 2 acasă sau permanent, in funcție de nevoile fiecăruia. Salariul se plătește sub formă de avans și lichidare; - CONTRACT GERMAN - PLATA LA ORĂ 14euro + DIURNĂ = (3000euro +) - CONCEDIU ANUAL PLATIT - DE ASEMENEA, CĂUTĂM ȘOFER PENTRU CAMION CU MACARA, RESPECTIV TRANSPORT DE LEMN. ÎN ACEST CAZ SALARIUL ESTE DISCUTABIL. Cerintele job-ului: Permis de conducere C+E; Certificat de transport rutier de marfă. Avem nevoie de personal cu răspundere și seriozitate. Experienta minim 1 an. Pentru mai multe detalii vă rog să mă contactați telefonic la: Mai multe anunțuri pe pagina de Facebook Angajare Șoferi Profesioniști
-
Societate comerciala angajează urgent in regim permanent patisera cu sau fără experienta !!! Rog seriozitate ! Relații la tel :
-
Angajez Vanzatoare Lucrator comercial Locatia este in Palazu Mare Program de lucru : 1 zi de munca 1 zi liber 15 zile de munca pe luna . Salariu : 3000lei
-
Bucatar calificat cu experienta 17 ani (rece ,cald) in tara si strainatate dorec colaborare cu plata la zi .Disponibil ptr evenimente sau inlocuire personal situatii de urgenta.