Anunțuri
Ingineri Persoane Disponibil din: 2020-12-10-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descrierea Companiei: S.C. TOP OIL INTER S.R.L. efectueaza urmatoarele genuri de lucrari: - Inlocuire, reparare conducte pentru transportul produselor petroliere; - Reparare rezervoare pentru stocarea produselor petroliere; - Verificare, reparare si reglare a dispozitivelor de siguranta (supape); - Instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor, cu exceptia celor care contin anumite gaze fluorurate cu efect de sera; - Izolatii termice si protectie anticoroziva; - Confectii metalice diverse. Pregatirea si experienta: - studii superioare tehnice sau scoala de maistri - profil mecanica sau tehnologia sudarii; - experientă minim 5 ani în activităti de inlocuire-reparatii-intretinere tevi,conducte,rezervoare; - permis de conducere categoria B. Oferim: - Salariul net intre 6.000 si 8.500 lei, in functie de experienta, tichete de masa in valoare de 40 lei zi, transport decontat pentru angajatii cu domiciliul in afara localitatii Constanta. Relatii la telefon: (luni-vineri, 09,00-16,00).
-
Promovat
Cerințe - experiență minim 2 ani - permis de conducere categoria B - cunostințe PC: Autocad 2D - nivel mediu, excel, word; programe devize( eDevize, Windoc Deviz ) - studii universitare finalizate Descrierea jobului -Analizarea cerințelor specifice ale fiecărui proiect -Analizarea ofertelor pentru ventilație și climatizare -Elaborarea și prezentarea ofertelor tehnice și comerciale pentru sisteme ventilatie si climatizare -Selectarea și dimensionarea echipamentelor HVAC adecvate pentru fiecare proiect. -Monitorizarea evoluției proiectelor și adaptarea ofertelor conform modificărilor survenite. Beneficii - salarizare corespunzatoare cu experienta si rezultatele obtinute. - loc de munca stabil -masina de serviciu - echipamentele necesare desfasurarii locului de munca
-
Promovat
Angajam inginer automatist-programator pentru sisteme BMS/BEMS se cere experienta minima de un an in proiectarea si/sau executia de sisteme de automatizare; - experienta in proiectarea/executia de sisteme BMS/BEMS constituie avantaj; - experienta in sisteme SCADA constituie avantaj; - detinerea de permis de conducere categoria B constituie avantaj; - se ofera - salariu motivant si corespunzator pregatirii si activitatii depuse; - se asigura conditii bune pentru relocare in Brasov pentru persoanele care doresc relocarea in Brasov;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
HESPER S.A. este o societate comerciala pe actiuni si are ca obiect principal de activitate producerea de pompe hidraulice . Societatea angajeaza frezor sectia scularie, electrician, ingineri pentru serviciul vanzari-marketing-export dar care sa aiba si experienta in IT,,operatori cnc-muncitori calificati si necalificati,ing.mentenanta masini unelte cnc,ingineri mecanici productie pompe hidraulice Pachetul de salarizare oferit pentru acest post este ; salariu fix tichete de masa bonusuri de Paste,Ziua Femeii,ziua copilului,Craciun prime la concediu de odihna si altele in confomitate cu prevederile contractului colectiv de munca la nivel de societate Asteptam cu mare interes cv-urile pe care dorim sa ne fie transmise pe e-mail iar telefonul la care putem fi contactati este
-
Buna ziua 1.Intocmesc cartea constructiei , pentru receptia unei lucrari atat pe partea de constructii cat si pe partea de instalatii . 2. Intocmesc documentatia PSI pentru autorizarea unei lucrari 3.Pentru mai multe detali rog sa sunati la numarul Va multumesc !
-
FIRMA DE CONSTRUCTII G.M.C.G. SRL angajeaza ingineri contructii civile - Asigura conducerea directa a activitatilor de executie a lucrarilor in conformitate cu prevederile documentatiilor tehnice, ale normativelor in vigoare si ale procedurilor tehnice de executie, la nivelul de calitate si la termenele stabilite in contractele incheiate cu clientii. - Urmareste si asigura ca procesele de executie din cadrul santierului sa se desfasoare numai pe baza de proceduri si instructiuni care sa defineasca precis si complet modul de lucru. - Controleaza inainte de inceperea executiei, indeplinirea tuturor cerintelor stabilite in documentatii si in PTE, urmarind organizarea zonei in conformitate cu prevederile acestora. - Asigura executarea lucrarilor de constructii contractate cu clientii, in conformitate cu PTE, PCC si cu graficele de esalonare. - Participa la evaluarea competentei personalului din subordine, formuleaza propuneri cu privire la calificarea si dupa caz instruirea personalului din cadrul santierului - Asigura organizarea rationala a proceselor de productie si a locurilor de munca din cadrul santierului, precum si aprovizionarea acestora cu materialele necesare si incadrarea cu fortele de munca aferente. - Completeaza dosarele lucrarilor terminate si in colaborare cu functiile implicate din societate, asigura pregatirea activitatilor de receptii pentru fiecare lucrare finalizata. - Intocmeste la termenele stabilite, informarile, rapoartele si situatiile cerute de conducerea societatii, cu privire la activitatile desfasurate si rezultatele obtinute. Descrierea companiei General Management Construction Group este o societate de constructiilor civile si industriale romaneasca si a aparut pe piata in anul 2003.
-
Dacă esti o persoana focalizata pe nevoile clientilor si ai talent in proiectare, locul tau este in echipa noastra! Cautam un nou coleg care sa ocupe pozitia de Inginer proiectare si ofertare celule medie tensiune pentru compania Invest, cu sediul in Dej. Ce responsabilitati ai in cadrul acestei pozitii? - analizezi documentele si datele de intrare (cererea de oferta, proiectul); - analizezi specificatiile primite de la client si propui solutii tehnice; - elaborezi oferta tehnico-economica conform specificatiilor primite pentru echipamente de medie tensiune; - acorzi cele mai bune solutii, din punct de vedere tehnico-economic, pentru elaborarea ofertelor catre clienti; - proiectezi circuite secundare pentru echipamentele ofertate; - precizezi materialele si echipamentele esentiale care intra in structura ofertei (specificatiile tehnice si cantitatile); - pregatesti extrasele de cantitati conform proiectului si bugetului aprobat in vederea comenzilor de materiale; - aduci idei de imbunatatire pentru reducerea timpilor de executie a circuitelor secundare. Cum iti dai seama ca acest post este pentru tine? - ai studii superioare absolvite cu diploma de licenta pe profil tehnic (Inginerie Electrica sau in alte domenii relevante); - ai experienta anterioara de minim 1-2 ani in proiectare si ofertare; - ai cunostinte bune de operare in programele AutoCAD si EPlan Electric; - ai cunostinte despre principiile de functionare a echipamentelor de medie tensiune (transformator de masura protectie relee etc); - ai o buna intelegere si interpretare a schemelor monofilare; - ai disponibilitatea de a calatori in scop profesional. De ce compania Invest? - pachet salarial motivant pentru a-ti recompensa contributia la succesul companiei; - mediu de lucru care stimuleaza dezvoltarea personala si profesionala; - sprijin continuu pentru cresterea profesionala; - primesti echipament special pentru birou (telefon, laptop, agenda); - oportunitati de a calatori in diverse localitati. Program de lucru: 8 ore. Adresa: Dej, str. 1 Mai, nr 186 A. Daca doresti sa faci parte din echipa noastra, aplica cu incredere sau suna la numarul intre orele 08:00-17:00 pentru a discuta mai multe detalii. Daca acest rol nu este de interes pentru tine, dar stii pe cineva care este interesat, ne-ar ajuta sa dai vestea mai departe! In plus, ne poti scrie la adresa:
-
Suntem in cautarea unui nou membru increzator in propriile forte si sociabil pentru a se alatura colectivului nostru. Ai oportunitatea de a ocupa postul de Inginer Ofertare pentru compania Invest. Ne dorim ca tu sa indeplinesti urmatoarele sarcini: - analizarea documentelor si datelor de intrare (cererea de oferta, proiectul, caietele de sarcini); - stabilirea strategiei pentru intocmirea documentatiei de prezentare a ofertei; - intocmirea ofertelor tehnico-economice conform specificatiilor pentru executia lucrarilor de instalatii (electrice, curenti slabi); - identificarea materialelor si echipamentelor electrice care intra in componenta ofertei; - pregatirea extraselor de cantitati conform cu proiectul si bugetul aprobat in vederea comenzilor de materiale; - contactarea si negocierea conditiilor comerciale cu furnizorii interni; - propunerea si dezvoltarea strategiilor de eficientizare a procesului de ofertare, precum si actualizarea bazei de date a companiei. Te potrivesti echipei daca detii: - studii superioare absolvite cu diploma de licenta pe profil tehnic (Inginerie Electrica sau in alte domenii relevante); - experienta anterioara de minim 2 ani in proiecte de constructii, montaj si instalatii electrice sau ai participat la ofertarea unor proiecte cu valoare mai mare de 1 milion de euro; - cunoasterea limbii engleze la un nivel intermediar; - cunostinte bune de operare in programul AutoCAD; - cunostinte intr-un program de devize- avantaj. De ce aceasta companie? - oferim pachet salarial atractiv care sa reflecte angajamentul nostru fata de munca pe care o depui; - echipament special pentru birou (laptop, agenda, telefon); - oportunitati de a colabora cu profesionisti si de a lua parte la proiecte de amploare; - mediu de lucru stimulant, in care poti contribui la succesul companiei si la dezvoltarea ta. Adresa: Bucuresti, Soseaua Pipera, Nr. 46 F, Et., Camera, Sector 2. Daca doresti sa faci parte din echipa noastra, aplica cu incredere . Daca acest rol nu este de interes pentru tine, dar stii pe cineva care este interesat, ne-ar ajuta sa dai vestea mai departe!
-
Firma specializata in constructii civile si industriale cautam inginer constructii și maistru in acelasi domeniu pentru supraveghere și coordonare lucrari. Salariu atractiv
-
Societate de constructii drumuri angajeaza ingineri CFDP pentru birourile ofertare proiectare cu sau fara experienta. Se ofera: -bonus la angajare; -pachet salarial motivant; -decontare transport; -program flexibil.
-
Firma de constructii din Suceava isi extinde echipa - cautam project manager care sa coordoneze si implementeze proiectele nostre. Suntem in căutarea unei persoane dornice sa abordeze un domeniu dinamic, provocator, respectiv construcția obiectivelor civile si industriale, alături de o echipa tânără dar experimentata. Cerinte: Absolvent studii superioare de profil constructii civile si industriale Experienta de minim 3 ani pe o pozitie de project Bune cunostinte de AutoCAD (un atu dar nu obligatoriu), Microsoft Office si MS Project; Planificare si organizare; Managementul echipei; Bune abilitati de comunicare si relationare; Capacitate de lucru individual dar si in echipa; Personalitate energica, proactiva, cu atitudine pozitiva. Permis de conducere categoria B. Descrierea jobului Responsabilitati principale: Este responsabil pentru realizarea proiectelor in condițiile economice, tehnice, administrative, de calitate si de termen prevazute in contractul de executie cu clientul; Planifica, organizeaza, conduce, coordoneaza, controleaza si evalueaza activitatile desfasurate in scopul realizarii proiectului; Planifica necesarul de materiale, resurse umane, servicii etc. necesare desfășurării proiectului; intocmeste graficele de lucrari si urmareste realizarea acestora; Urmareste incadrarea in bugetul prognozat si hotaraste care sunt instrumentele necesare incadrarii in acesta; Colaboreaza cu Sefii de Santier, subcontractorii etc. pentru realizarea proiectului la termen si in parametrii calitativi specificati; Estimeaza, cuantifica si inregistreaza eventualele devieri de la proiect (specificatii tehnice si economice). Identifica cat mai devreme cauzele si ia masuri pentru rezolvarea lor; Asigura decontarea lucrarilor si incasarea banilor; Raspunde de relatia cu clientul pe toata perioada contractuala. Oferta (bonusuri, beneficii): 1. Pachet salarial atractiv corelat cu experienta si realizarile profesionale, bonus de proiect pentru realizarea obiectivelor, telefon mobil, participarea la programe de instruire. 2. Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si ambitioasa aflata intr-o continua expansiune.
-
Cerințe: -Bune cunostinte de Microsoft Excel -Abilitati de comunicare la telefon si pe mail -Persoana organizata, atenta la detalii -Experienta pe un post similar reprezinta un plus -Studii medii sau superioare Conditii: -Mediu de lucru placut -Echipa tanara -Posibilitati de dezvoltare Responsabilitati: -Vei introduce date cu caracter tehnic in Microsoft Excel -Vei oferi suport managerilor de proiect pentru centralizare date -Vei pregati diverse rapoarte solicitate -Vei contacta telefonic clientii
-
Angajam coordonator lucrari constructii, persoana dinamica cu experienta in coordonarea echipelor de lucru, studii sau calificari in domeniul instalatiilor sau constructiilor , domiciliul in Judet Prahova (Campina). - coordoneaza si supravegheaza lucrari; - disponibilitate pentru deplasari de luni pana vineri; - carnet conducere auto; Salariul de inceput : 5000 lei/luna
-
Angajez personal firma proiectare- inginer proiectare apa -canal/ drum Experienta si cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj Cerinta : Operarea cu ușurință a PC-ului ( programe specifice, cunoștințe avansate Word, Excel, Power Point,Autocad etc.); Excelente abilitati de exprimare verbala si in scris; Excelente abilităti de analiză in sinteză a datelor si informatiilor; Capacitatea de a lucra in echipa; Capacitate de a gestiona siatuațiile de criză și de a identifica solu ii; Abilitatea de a realiza multiple activități și de a gestiona, în paralel, proiecte diferite ; Atitudine profesionista in relația cu beneficiarii și colaboratorii, dar și cu colegii; Orientare spre calitate si atentie la detalii; Experienta de lucru cu termene limita si rezistenta la stres; Principalele responsabilitati ale postului sunt in stransa legatura cu profesia de inginer proiectant. Astfel, cunoasterea, respectarea si transpunerea in documentatii a normativelor si legilor in vigoare in ceea ce priveste Studiilor de fezabilitate, a Proiectelor tehnice de executie, comunicarea si corelarea intre specialitati, dimensionarea realista si in concordanta cu restrictiile bugetare ale proiectului, sustinerea solutiilor propuse in fata verificatorilor de proiecte si a beneficiarilor, reprezinta principalele cerinte ale jobului. Beneficiile sunt in stransa legatura cu experienta, implicarea, rezultatele, performanta. Oferta (bonusuri, beneficii): Salariu motivant Bonus, in functie de performante
-
ANUNT !!! Angajam persoana calificata pentru montaje hale, panouri si acoperisuri in Igris. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la nr de telefon: sau trimiteti un CV pe whatsapp.
-
Cerintele postului: - absolvent studii tehnice de profil ; - urmarirea si controlul lucrarilor cu respectarea planurilor si a termenelor de executie ; - coordonarea lucrarilor, coordonarea echipei de muncitori, coordonarea comenzilor de materiale ; - verificarea respectarii standardelor de calitate si a metodelor de executie ; Angajam persoane cu sau fara experienta, chiar si studenti dornici sa invete. Salariul negociabil in functie de experienta, program full-time.
-
Ingineri mecanici, Ingineri calitate, Ingineri Proces, Inginer Proiectant, Economist PAF, Financial Controller, Manager cuparari, Economist controlul productiei
-
- Experienta de 10 ani in domeniul certificatilor pe partea de sudura (EN 9606, EN 14732, EN 14614, EN 3834, EN 1090) - Absolvent al facultatii de sudura din Timisoara; - Absolvent cu diploma, al cursului de sudor international european IWE EWE - Certificat pentru a efectua controlul vizual al sudurilor conf standard EN ISO 9712; Ofer suport tehnic in domeniul sudarii si al contructiilor metalice. - Autorizare testare sudori conform EN ISO 9606-1 2. - Autorizare operatori sudori conform EN ISO 14732. - Autorizare operatori control NDT - metodele VT, PT, MT, UT, UT-PA, UT-TOFD, RT - Calificare WPQR ( proceduri de sudare ) conf EN ISO 15614; - Certificarea procesului de sudare cf. EN 3834 - Certificarea CPF, aplicarea marcajului CE pe structurile sudate cf. EN 1090 - Intocmire documente sudura pentru dosarele de uzinare (ex. WPS, Control VT, Plan sudura, Plan control etc.) - Reprezentare ca si inginer sudor calificat IWE EWE pentru certificarile EN 3834 si EN 1090.
-
- Experienta de 10 ani in domeniul certificatilor pe partea de sudura (EN 9606, EN 14732, EN 14614, EN 3834, EN 1090) - Absolvent al facultatii de sudura din Timisoara; - Absolvent cu diploma, al cursului de sudor international european IWE EWE - Certificat pentru a efectua controlul vizual al sudurilor conf standard EN ISO 9712; Ofer suport tehnic in domeniul sudarii si al contructiilor metalice. - Autorizare testare sudori conform EN ISO 9606-1 2. - Autorizare operatori sudori conform EN ISO 14732. - Autorizare operatori control NDT - metodele VT, PT, MT, UT, UT-PA, UT-TOFD, RT - Calificare WPQR ( proceduri de sudare ) conf EN ISO 15614; - Certificarea procesului de sudare cf. EN 3834 - Certificarea CPF, aplicarea marcajului CE pe structurile sudate cf. EN 1090 - Intocmire documente sudura pentru dosarele de uzinare (ex. WPS, Control VT, Plan sudura, Plan control etc.) - Reprezentare ca si inginer sudor calificat IWE EWE pentru certificarile EN 3834 si EN 1090.
-
Recrutam ECONOMIST pentru clientul nostru de langa Oradea, un producator si comerciant de oua pentru consum. CERINTE: - Studii superioare de specialitate; - Experienta in domeniul financiar - contabil minimum 3 ani; - Cunostinte de Microsoft Excel; - Experienta in contabilitatea productie prezinta avantaj. - Atentie la detalii; - Persoana organizata si proactiva; - Spirit de echipa si atitudine pozitiva. RESPONSABILITATI: - Inregistrarea si prelucrarea documentelor financiar contabile; - Verificarea conturilor si a fiselor de furnizori; - Operarea registrului de casa si a jurnalelor de banca; - Urmarirea inregistrarii ajustarilor, tabloului mijloacelor fixe, leasingurile, creditele; - Participarea activa la realizarea situatiilor financiar contabile (jurnale, balanta). BENEFICII: - Salariu motivant; - Bonuri de masa de 30 lei zi; - Mediu de lucru tanar si dinamic; - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Traininguri de formare; - Transport asigurat; - Program de lucru Luni Vineri, 08:00 16:00.
-
Candidatul ideal: - Experienta in domeniu. - Cunostinte operare - MS office - Curs inspector in domeniul securitatii si sanatatii in munca - 80 ore - Capacitate de adaptare la situatii noi, seriozitate profesionala si disponibilitate la program prelungit - Abilitati de comunicare - flexibilitate, dinamism, rapiditate in adaptarea la cerintele companiei Responsabilitati: - Coordoneaza si monitorizeaza toate activitatile de prevenire si protectie din santier, in conformitate cu legislatia in vigoare - Realizeaza instructaje periodice in domeniul sanatatii si securitatii in munca pentru firmele ce lucreaza in santier - Elaboreaza, actualizeaza si gestioneaza documentele specifice prevazute de legislatia in vigoare - Efectueaza controale in cadrul santierului, informeaza conducatorii locurilor de munca cu privire la neconformitatile identificate si adopta masuri imediate pentru corectarea acestora Beneficii: - Pachet salarial atractiv si bonusuri pentru activitate suplimentara - Mediu de lucru pozitiv, intr-o companie in crestere rapida, intr-o industrie provocatoare si inovatoare - Colaborare pe bază de contract prestări servicii pentru cine are SRL / PFA Descriere companie HSES SRL este o firma specializata in prestarea serviciilor de coordonare SSM pentru santiere de constructii pentru clienti importanti din intreaga tara, majoritatea firme multinationale.
-
Compania de constructii DMX CONSTRUCTION angajeaza pentru santierele din jud. SB maistru sef santier Candidatul ideal : - persoana cu experienta , serioasa si responsabila Descrierea jobului : Planificarea si organizarea eficienta a activitatilor de constructie, asigurand respectarea termenelor si a bugetelor stabilite; Coordonarea si supravegherea echipei de lucru, asigurand respectarea standardelor de calitate si de siguranta; Colaborarea stransa cu arhitectii, inginerii si alti specialisti pentru a asigura buna desfasurare a proiectelor; Gestionarea eficienta a resurselor disponibile, inclusiv materiale, echipamente si forta de munca; Monitorizarea si raportarea progresului proiectelor catre conducerea companiei; Identificarea si solutionarea problemelor aparute pe santier, asigurand implementarea masurilor corective necesare; Asigurarea respectarii normelor de siguranta si a regulamentelor legale in vigoare; Supravegherea si respectarea standardelor de calitate ale lucrarilor efectuate; Participarea activa la intalnirile de proiect si la sedintele de lucru; Experienta relevanta in coordonarea proiectelor de constructii; Cunostinte solide despre procesele de constructie, materialele si echipamentele utilizate; Abilitati excelente de comunicare si de coordonare a echipei; Capacitatea de a lucra sub presiune si de a respecta termene stricte; Orientare catre rezultate si atentie la detalii; Cunostinte solide despre normele de siguranta si regulamentele legale in domeniul constructiilor; Permis de conducere categoria B. Program de lucru : Luni - Vineri : 7:30 - 17:30 Sambata ( 2 luna ) : 7:30 - 14.00
-
Firma de construcții angajează inginer sau subinginer pentru postul coordonator șantier,in zona Dej,jud.Cluj Descrierea jobului : Organizează și coordonează munca din șantier Urmărirea producției în timpul zilei calitativ și cantitativ Își asuma responsabilitatea modului execuției și de respectare a cerințelor din legislația interna și din proiectele de execuție Întocmește rapoarte de lucru Mentine legatura cu persoanele din cadrul firmei implicate î in procesul de construcție Oferim salar atractiv și creșteri salariale în funcție de implicare și performanțe!