Anunțuri
Ingineri Disponibil din: 2020-05-18-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam Planificator productie la o fabrica din Brasov. CERINTE: - pachet MS Office, SAP - minim 2 ani experienta in planificare - cunostinte avansate de lb germana sau engleza - diploma in inginerie sau alta calificare asemanatoare RESPONSABILITATI: - se va asigura de prezența în stoc a materiilor prime necesare procesului de producție planificat și de capabilitatea de a realiza comenzile programate - gestionarea din punct de vedere al planificării producției a schimbărilor de produs și stabilirea termenelor de execuție - reprezintă persoana de legătura între comenzile de la client, departamentul achiziții și departamentul producție BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - program de lucru: 08.00-16.30 - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.
-
Promovat
Descrierea Companiei: S.C. TOP OIL INTER S.R.L. efectueaza urmatoarele genuri de lucrari: - Inlocuire, reparare conducte pentru transportul produselor petroliere; - Reparare rezervoare pentru stocarea produselor petroliere; - Verificare, reparare si reglare a dispozitivelor de siguranta (supape); - Instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor, cu exceptia celor care contin anumite gaze fluorurate cu efect de sera; - Izolatii termice si protectie anticoroziva; - Confectii metalice diverse. Pregatirea si experienta: - studii superioare tehnice sau scoala de maistri - profil mecanica sau tehnologia sudarii; - experientă minim 5 ani în activităti de inlocuire-reparatii-intretinere tevi,conducte,rezervoare; - permis de conducere categoria B. Oferim: - Salariul net intre 6.000 si 8.500 lei, in functie de experienta, tichete de masa in valoare de 40 lei zi, transport decontat pentru angajatii cu domiciliul in afara localitatii Constanta. Relatii la telefon: (luni-vineri, 09,00-16,00).
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Cleme si Armături din Câmpina, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Curs sau școală profesională calificare sudor - Minim 2 ani experiență pe o poziție similară. - Cunoașterea procedeelor de sudura mig-mag si oxigaz De asemenea, dacă ești o persoană proactivă, cu inițiativă, orientată către rezultate, ai abilitatea de la lucra în echipă și ești disponibil ă pentru deplasări în țară sau în afara țării, ești cu atât mai potrivit ă în echipa noastră. Ce vei face la noi? Te vei ocupa de: - Potrivirea pieselor în vederea tăierii sau sudării - Curățarea părților componente și verificarea acestora în vederea identificării defectelor impurităților - Pregătirea și verificarea aparatelor de sudură - Reglarea tensiunii intensității curentului electric - Consolidarea părților uzate prin acoperirea cu straturi de aliaje - Controlarea pieselor finite utilizând dispositive de măsură specific - Interpretarea și utilizarea documentației tehnice Ce oferim? - Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca - Asigurare de viață, - Prima lunară de electricitate - Prima de Craciun pentru copiii angajatilor - Bonus concediu de odihna - Bonuri de masă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0720">07 arata numarul</a></span> 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Angajam Design Engineer (Cables Design) la o fabrica de cablaje din Sector 3 Bucuresti. CERINTE: - licenta in Inginerie electrica Inginerie energetica sau domeniu similar - experienta in proiectarea cablurilor intr-un mediu de productie - cunostinte in software CAD si alte instrumente de proiectare RESPONSABILITATI: - proiectati si dezvoltati sisteme de cabluri pe baza cerintelor si specificatiilor proiectului - efectuati cercetari si analize pentru a optimiza proiectarea cablurilor pentru performanta si eficienta a costurilor - creati desene detaliate, modele si prototipuri folosind software-ul CAD - efectuati teste si evaluare pentru a valida performanta si fiabilitatea sistemelor de cabluri BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 39 lei - program de lucru de luni pana vineri: 08.00-16.00 - decontarea transportului in comun doar in Bucuresti sau transport asigurat: Calarasi, Ialomita, Valea Argovei-Silistea, Giurgiu, Teleorman. Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma de constructii din Suceava isi extinde echipa - cautam project manager care sa coordoneze si implementeze proiectele nostre. Suntem in căutarea unei persoane dornice sa abordeze un domeniu dinamic, provocator, respectiv construcția obiectivelor civile si industriale, alături de o echipa tânără dar experimentata. Cerinte: Absolvent studii superioare de profil constructii civile si industriale Experienta de minim 3 ani pe o pozitie de project Bune cunostinte de AutoCAD (un atu dar nu obligatoriu), Microsoft Office si MS Project; Planificare si organizare; Managementul echipei; Bune abilitati de comunicare si relationare; Capacitate de lucru individual dar si in echipa; Personalitate energica, proactiva, cu atitudine pozitiva. Permis de conducere categoria B. Descrierea jobului Responsabilitati principale: Este responsabil pentru realizarea proiectelor in condițiile economice, tehnice, administrative, de calitate si de termen prevazute in contractul de executie cu clientul; Planifica, organizeaza, conduce, coordoneaza, controleaza si evalueaza activitatile desfasurate in scopul realizarii proiectului; Planifica necesarul de materiale, resurse umane, servicii etc. necesare desfășurării proiectului; intocmeste graficele de lucrari si urmareste realizarea acestora; Urmareste incadrarea in bugetul prognozat si hotaraste care sunt instrumentele necesare incadrarii in acesta; Colaboreaza cu Sefii de Santier, subcontractorii etc. pentru realizarea proiectului la termen si in parametrii calitativi specificati; Estimeaza, cuantifica si inregistreaza eventualele devieri de la proiect (specificatii tehnice si economice). Identifica cat mai devreme cauzele si ia masuri pentru rezolvarea lor; Asigura decontarea lucrarilor si incasarea banilor; Raspunde de relatia cu clientul pe toata perioada contractuala. Oferta (bonusuri, beneficii): 1. Pachet salarial atractiv corelat cu experienta si realizarile profesionale, bonus de proiect pentru realizarea obiectivelor, telefon mobil, participarea la programe de instruire. 2. Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si ambitioasa aflata intr-o continua expansiune.
-
Vino fara costuri la Gaminvest, leader in imobiliare cu peste 17 ani experiență si performante remarcabile in Oradea si Bihor. Suntem compania cu cel mai mare portofoliu de proprietati si contacte, cu doua sedii in Oradea și o echipă puternică brokeri cu cariere de succes în desfasurare. Din acest motiv, luam in echipa noastra doar brokeri sau agenti cu experienta și rezultate in imobiliare sau vanzari. Fără costuri lunare, fără costuri pentru cursuri, fără costuri de marketing, fără taxe de birou Ce oferim? Fix lunar + Comision + Bonusuri Grile generoase pe nivele de performanta si comision variabil in functie de experienta si performanta Acces nelimiat la portofoliul și bazele de date de clienți Training de nivel expert, formare profesionala si cursuri de vanzari, comunicare si marketing imobiliar Mașină de firmă, laptop de firmă, telefon cu număr de firmă, birou modern cu toate facilitațile de birotică, scanner, imprimante, sală de ședințe, etc Departament juridic intern in companie, ca suport la dispoziția brokerilor în activitatea imobiliară precum și personal de secretariat Înființare societata sau PFA și serviciul de contabilitate lunară, gratuit, sustinut de catre agenție Promovare si publicitate imobiliară a portofoliului Sună interesant? Te vrem în echipa noastră!
-
Responsabilități: Dezvoltarea și îmbunătățirea proceselor existente. Analiza și interpretarea rezultatelor experimentelor. Monitorizarea producției și identificarea potențialelor îmbunătățiri. Asigurarea respectării normelor de siguranță și reglementărilor legale. Cerințe: Diplomă de licență sau master în Inginerie Chimică sau un domeniu similar. Cunoștințe solide în chimie și procese chimice. Abilități excelente de analiză și rezolvare a problemelor.. Abilități bune de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă. Ofertă: Oportunitatea de a lucra într-o companie inovatoare și de a contribui la dezvoltarea de produse chimice de înaltă calitate. Pachet salarial competitiv, în concordanță cu experiența și performanța. Mediu de lucru stimulant și colaborativ. Program de lucru 08.00.-16.30 Luni-Vineri Posibilități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Dacă sunteți interesat de această poziție și îndepliniți cerințele menționate mai sus, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de email hr @ metalbac&farbe . com
-
Angajam Controlor de calitate in fabrica in Brasov Program de 3 schimburi Salariu atractiv+ 730 lei tichete de masa + sporuri Experiența în domeniu este necesara Descrierea companiei www.DalaHR.ro Suntem o companie care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii. Nota de confidentialitate: Aplicand la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal din CV in cadrul procesului de recrutare, conform Regulamentului (UE) 679 2016 ( GDPR ) si a Politicii de Confidentialitate.
-
ANUNT !!! Angajam persoana calificata pentru montaje hale, panouri si acoperisuri in Igris. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la nr de telefon: sau trimiteti un CV pe whatsapp.
-
Atributiile postului: Incadrează cantităţile de lucrări în articole de deviz, întocmeşte devize şi situaţii de plată ale lucrarilor, calculează consumurile specific acesteia, stabilileste graficele de lucrări. Cerinte: -Studii tehnice -Competente de operare al programului de devize DOCLIB -Cunoscator al normelor de devize -Punctualitate si rigurozitate in indeplinirea sarcinilor de serviciu Oferta: -Salariul atractiv -Tichete de masa -Transport asigurat sau decontat la si de la domiciliu -Plata sigura si punctuala -Program fix de luni pana vineri ( ) -Prime de sarbatori si nu numai -Consult si analize medicale la CM Sanconfind in cuantum de 500 lei an Pentru CV informatii suplimentare- mesaj la anuntul postat
-
EiD esta in cautarea unui Manager Instalatii / Ofertare instalatii pentru Constructii Civile, Locatie: Baia Mare Responsabilitati: - Intocmeste oferte de instalatii, - Urmărește calitatea execuției lucrărilor; - Menține legătura cu Beneficiarii - Urmărește și respectă termenele de execuție prevăzute în contracte; - Intocmește rapoarte zilnice, săptămânale si lunare privind stadiul lucrărilor de instalații. CERINTE: - Studii superioare de inginerie a instalațiilor; - Experiență în domeniul instalatiilor/constructiilor de minim 2 ani; - Cunoștințe MS Office și Autocad; - Permis de conducere B; - Cunoștințe limba engleză la nivel minim - Aptitudini de management și organizare/coordonare a proiectelor de instalații sau a mai multe proiecte de Construcții Civile; - O bună capacitate de relaționare cu colegii dar și cu beneficiarii proiectelor. BENEFICII: - Pachet salarial motivant; - Desfasurarea activitatii intr-un mediu stabil si placut; - Masina de serviciu,laptop, telefon Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal Datele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de EiD in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care EiD desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul EiD care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in anuntul de recrutare.. Va rugam ca inainte sa aplicati la acest anunt de recrutare sa accesati politica noastra de confidentialitate prevazuta pe site-ul nostru. In cazul in care nu sunteti de acord cu modalitatea in care va preluam datele cu caracter personal, va rugam sa nu aplicati la acest anunt.
-
Compania de constructii DMX CONSTRUCTION angajeaza pentru santierele din jud. SB maistru sef santier Candidatul ideal : - persoana cu experienta , serioasa si responsabila Descrierea jobului : Planificarea si organizarea eficienta a activitatilor de constructie, asigurand respectarea termenelor si a bugetelor stabilite; Coordonarea si supravegherea echipei de lucru, asigurand respectarea standardelor de calitate si de siguranta; Colaborarea stransa cu arhitectii, inginerii si alti specialisti pentru a asigura buna desfasurare a proiectelor; Gestionarea eficienta a resurselor disponibile, inclusiv materiale, echipamente si forta de munca; Monitorizarea si raportarea progresului proiectelor catre conducerea companiei; Identificarea si solutionarea problemelor aparute pe santier, asigurand implementarea masurilor corective necesare; Asigurarea respectarii normelor de siguranta si a regulamentelor legale in vigoare; Supravegherea si respectarea standardelor de calitate ale lucrarilor efectuate; Participarea activa la intalnirile de proiect si la sedintele de lucru; Experienta relevanta in coordonarea proiectelor de constructii; Cunostinte solide despre procesele de constructie, materialele si echipamentele utilizate; Abilitati excelente de comunicare si de coordonare a echipei; Capacitatea de a lucra sub presiune si de a respecta termene stricte; Orientare catre rezultate si atentie la detalii; Cunostinte solide despre normele de siguranta si regulamentele legale in domeniul constructiilor; Permis de conducere categoria B. Program de lucru : Luni - Vineri : 7:30 - 17:30 Sambata ( 2 luna ) : 7:30 - 14.00
-
Angajam Sef de echipa lucrari de canalizare , SALARIUL NET este 4500 lei la care se adauga contributiile la asigurarile sociale si de sanatate. Salariul se primeste de doua ori pe luna , AVANS si LICHIDARE .Cautam persoane active care sa aiba experienta in domeniu si cunostiinte topografice( capacitate determinare stabilire cote topografice).Lucrarile sunt in apropiere la Mun.Targu Jiu.Plecare in fiecare dimineata din Targu Jiu in jurul orei 7.Vara programul este pana la ora 18 cu pauza de masa aferenta. Programul de lucru presupune o sambata activitate o sambata libera. Se poate acorda gratuit cazare in modul de organizare santier si transport la domiciliul odata la doua saptamani dus-intors. Contractul de munca este ferm.Oferim si solicitam seriozitate. Telefon de contact - DAN
-
Firma specializata in servicii de proiectare angajeaza 2 ingineri cu specializare in profilul electric, cunoscatori cu experienta in proiectarea cu program AUTOCAD. Angajarea se face in conditii legale foarte avantajoase, pe perioada nedeterminata pana cel tarziu la data de 30 aprilie 2023. Salariul net va fi de minim 10.000 (zece mii) lei/luna, plus bonusuri substantiale in functie de performanta inregistrata.
-
NEDISTRUCTIV S.R.L. angajează un coleg ptr. meseria de operator examinări nedistructive, cu sau fără experiență. Persoana fără experiență trebuie să aibă pregătire tehnică, aptitudini de învățare a cât mai multor metode de examinări nedistructive (ultrasunete, lichide penetrante, particule magnetice, radiații ionizante, etc.). Salariu în funcție de experiență și performanțe.
-
HATY are ca si domeniul principal de activitate producerea de cherestea si elemente din lemn de fag. Suntem una dintre cele mai mari companii de productie si prelucrare a lemnului de fag din Romania si de asemenea, un furnizor mondial de produse din lemn de fag, diversificat. Candidatul ideal: - Studii superioare in domeniu; - Experienta anterioara in domeniu; - Cunostinte limba engleza: nivel mediu/avansat; - Capacitatea de a identifica punctele forte si slabe ale solutiilor, concluziilor si abordarilor diferitelor probleme; - Abilitatea de identificare a problemelor si rezolvarea acestora; - Bune abilitati de planificare, organizare, comunicare si relationare; - Orientare catre rezultate. Descrierea jobului: - Coordonarea si asigurarea intregului proces de productie in vederea realizarii productiei planificate in conformitate cu obiectivele companiei; - Revizuirea proceselor de fabricatie si implementarea schimbarilor aparute; - Aprobarea instructiunilor tehnologice pentru fiecare faza de productie si adaptarea corespunzatoare a tehnologiei la variatiile si specificul materiei prime utilizate; - Asigurarea prin cunostinte specifice a optimizarii proceselor de productie; - Implementarea tehnologiilor de fabricatie specifice gamei de semifabricate si/sau produse finite aflate in productia curenta (instructiuni de lucru, procese, procedee, retete de fabricatie); - Organizarea si supervizarea activitatii departamentului de productie si a persoanelor din subordine. Oferim: - Pachet salarial atractiv; - Tichete masa 30 lei/zi lucrata; - Prime sau tichete cadou pentru diferite ocazii; - Decontarea transportului; - Mediu de lucru stabil si prietenos. Detalii la nr. de telefon afisat intre orele 09 - 16. Locul de munca se afla in orasul Babeni.
-
SOCIETATEA COMERCIALA CU PROFIL CONSTRUCTII DRUMURI, CU SEDIUL IN COMUNA BLEJOI, NR. 42G, JUD. PRAHOVA, ANGAJEAZA TOPOMETRIST CU EXPERIENTA
-
SOCIETATEA COMERCIALA CU PROFIL CONSTRUCTII DRUMURI, CU SEDIUL IN COMUNA BLEJOI, NR. 42G, JUD. PRAHOVA, ANGAJEAZA: Sef laborator constructii drumuri cu experienta; Tehnician devizier cu experienta
-
Suntem o companie de constructii si amenajari interioare in plin proces de extindere locala si regionala. Suntem o echipa care munceste si care si-a facut un renume din calitatea serviciilor si produselor oferite si nedorim sa ramanem asa. Daca ai energie si dorinta de a reusi, daca ai abilitati de comunicare si poti relationa usor atat cu clientii cat si cu colegii atunci esti angajatul pe care il cautam. Ce iti oferim: un salariu fix generos; conditii de lucru moderne, intr-un sistem profesionist (masina, telefon, PC); sanse reale de dezvoltare; sprijin permanent din partea colegilor. Ce ne dorim: constiinciozitate, corectitudine, seriozitate si exigentă, personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate; capacitate de comunicare interactivă; abilitatea de a lucra si de a lua decizii independent, dar si în echipă; capacitatea de a coordona o echipa; spirit de observatie, memorie vizuală; rezistentă la sarcinile de lucru repetitive. Ce conditii trebuie sa indeplinesti: studii tehnice de specialitate CCIA, constituie avantaj; experienta in coordonarea activitatii proceselor de productie astfel incat productia sa fie realizata la calitatea si termenele cerute, constituie un avantaj; cunostinte tehnice si de prelucrari pe Masini Unelte; abilitati dezvoltate de utilizare a calculatorului operare PC (pachet microsoft office, adobe, etc); persoana dinamica, flexibila, cu abilitati dezvoltate de organizare si coordonare. Daca ai citit pana aici inseamna ca ti se pare interesant, trimite-ne un CV la sau suna la tel.: pentru detalii.
-
Candidatul Ideal: Esti pasionat(a) de design si proiectare mobilier si iti doresti sa te alaturi unei companii in cadrul careia poti sa inveti si sa cresti? Noi, la Prod Alcar, cautam colegi motivati si ambitiosi pentru departamentul nostru de proiectare. Vei fi intampinat de o echipa entuziasta si bine pregătita, a carei prioritate va deveni dezvoltarea ta personala si profesionala. Suntem nerăbdători să te cunoaștem! Ne dorim ca tu: Sa fii comunicativ si dornic de a invata lucruri noi in fiecare zi; Sa ai abilitati de organizare, planificare și coordonare; Sa ai un spirit dezvoltat pentru a lucra in echipa; Sa ai o atitudine pozitiva, proactiva si orientata catre obtinerea de rezultate; Sa ai bune cunostinte teoretice in domeniul absolvit; Sa ai experienta in proiectarea de mobilier; Sa cunosti utilizarea unui program de proiectare CAD (ex: AutoCAD); Responsabilitatile tale vor fi: Proiectarea produselor de mobilier; Elaborarea desenelor tehnice specifice fiecarei etape din flux; Implementarea si supervizarea produselor noi; Relationarea cu clientii persoane fizice; Planificarea comenzilor; Iti vom oferi: Pachet salarial motivant si tichete de masa; Transport decontat, fie ca este efectuat cu un mijloc de transport public sau personal; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Inductie si pregatire profesionala de specialitate; Dezvoltare profesionala intr-un mediu dinamic, alaturi de o echipa bine pregatita; Posibilitatea de avansare profesionala; Descrierea companiei: Suntem o afacere de familie înființată în anul 1995 din dorința de a aduce în casele oamenilor mobilier de calitate la prețuri competitive. Producem mobilier în serie din PAL melaminat pentru sufragerii, dormitoare, camere de copii și tineret, birouri, bucătării și holuri. Piesele de mobilier sunt vândute dezasamblate în cutii, fiind însoțite de scheme și instrucțiuni clare de montare și de accesoriile necesare. Am început cu o echipă de 6 persoane și un spațiu de producție de 100 m2, iar astăzi ne mândrim cu o echipă de 100 de persoane specializate în toate etapele procesului de producție, ce dispune de un spațiu de 15.000 m2 și dotările tehnice necesare pentru a răspunde oricărei cerințe. În urmă cu 4 ani am lansat haaus.ro, magazinul online cu ajutorul căruia produsele noastre ajung direct la clientul final. Ce ne-am propus: Piața în care acționăm se află în ascensiune, și odată cu aceasta ne dorim să creștem și noi. În perioada următoare ne-am propus să investim în oameni și în utilajele pe care le folosim. Astfel, vrem să angajăm oameni motivați, care apreciază calitatea, munca în echipă și care își doresc să crească odată cu noi. Nu ezita să ne contactezi dacă ai nevoie de informații suplimentare și ajutor în procesul de recrutare.
-
Inginer Ofertare Decontare - Devizier Cerinte: Absolvent studii superioare tehnice (facultate de constructii)+ certificat expert achizitii publice ( constituie un avantaj ) Experienta in domeniul licitatiilor/devizelor de minim 5 ani; Cunostiinte avansate de operare PC - Autocad , MS office (Word, Excel, Power Point) , Programelor de devize. Certificat de absolvire a unui curs de expert achizitii publice (in ultimii 3 ani), Cunostinte de legislatie in domeniul achizitiilor publice, Foarte bune cunostiinte tehnice in domeniul instalatiilor gaze naturale; Excelente abilitati de comunicare; Persoana responsabila, organizata, dinamica, orientata catre obtinerea de rezultate; Capacitate de a lucra cu termene limita; Autodidact, cu o gandire analitica. Capacitatea de prioritizare; Rigurozitate si atentie pentru detalii; Scrisoare de recomandare de la ultimul angajator Responsabilitati: Introduce articolele de deviz si cantitatile acestora in programe de specialitate, colaborand cu ceilalti membrii ai departamentului ; Studiaza documentatiile tehnice de executie si normativele in vigoare in vederea incadrarii corecte a articolelor de deviz; Verifica si certifica prin semnatura toate documentele pe care le elaboreaza pe calculator sub aspectul corectitudinii metologiei de calcul si a concordantei preturilor, tarifelor si al coeficientilor aplicati Intocmeste defalcatorul de manopera si defalcatorul pretului de cost lunar si cumulat ; Intocmeste comparative de resurse materiale; Pastreaza confidentialitatea asupra ofertelor intocmite si a preturilor; Intocmeste extrase de devize, analize de pret, evaluari, estimari, bugete/oferte de pret pentru toate investitiile societatii; Intocmeste devizele pentru planul operativ pe baza cantitatilor si stadiilor fizice date de seful de santier pentru lucrarile de care raspunde. Calculeaza si intocmeste oferte pentru licitatii publice si/sau private Studiaza proiectul, caietele de sarcini, tehnologiile si procedurile prevazute pentru realizarea ofertei. Intocmeste un extras estimativ de material si echipamente din proiect, in cazul in care nu exista liste de cantitati in proiect. Participa la realizarea graficelor de executie Intocmeste/verifica situatii de lucrari. Salariu si alte beneficii: Salariul motivant cu posibilitatea de promovare + bonificatii. SC. MAREUROPA CONSTRUCT SRL
-
Inginer proiectant (structurist) ofer servicii de proiectare pentru constructii civile. Proiectele realizate vor contine documentatia necesara pentru: *DTAC - Documentatia tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire; *PTh - Proiect tehnic si detalii de executie
-
DESCRIERE JOB intocmirea graficelor de executie, intocmirea diverselor oferte de pret, mentinerea corespondentei cu beneficiarii si proiectantii investitiilor in vederea rezolvarii problemelor de ordin tehnic;urmarirea executiei lucrarilor; intocmirea situatiilor de lucrari si a documentelor suport economice si PV de calitate pentru certificate de plata; calculul cantitatilor conform executiei pentru decontare; intocmirea cartilor tehnice; intocmirea ofertelor tehnice/financiare; Candidatul ideal: studii in domeniul constructiilor Beneficii: Salariu motivant;
-
- cunostinte AutoCAD; Arhicad - experienta in domeniu minimum 0-1 ani; - intocmeste desenele in AutoCAD pentru documentatiile de avize, pentru proiectele tehnice de arhitectura, instalatii, etc.; - cunostinte MsOffice; Intocmete, depune si ridica documetatii avize - comunica eficient cu partenerii implicati in proiect (clienti, colegi, contractori). - are o fire deschisa si bun spirit de echipa; - da dovada de colegialitate si altruism; - poseda o mare dorinta de a invata si de a se perfectiona; - cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj; - cunostinte tehnice in domeniul constructii constituie un avantaj. Salariul oferit: 3500-4000 net luna in functie de competente