Anunțuri
Ingineri Disponibil din: 2021-0-04 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam inginer automatist-programator pentru sisteme BMS/BEMS se cere experienta minima de un an in proiectarea si/sau executia de sisteme de automatizare; - experienta in proiectarea/executia de sisteme BMS/BEMS constituie avantaj; - experienta in sisteme SCADA constituie avantaj; - detinerea de permis de conducere categoria B constituie avantaj; - se ofera - salariu motivant si corespunzator pregatirii si activitatii depuse; - se asigura conditii bune pentru relocare in Brasov pentru persoanele care doresc relocarea in Brasov;
-
Promovat
V.M.G.&CO din Timisoara angajaza Inginer mecanic Proiectant Cerinte: - Realizeaza documentatia grafica 2D, 3D pentruproiectele companiei; - Realizarea de relevee; - Realizarea desenului de ansamblu si de detaliu al pieselor, ansamblelor si subansamblelor; - Calculeaza necesarul de material conform desen tehnic pentru a putea realiza oferta de pret; - Ofera support tehnic pentru departamentul de productie in vederea realizarii proiectelor in curs de derulare; - Utilizare avansata a softurilor specifice de proiectare: Solidworks, Catia; - Studii superioare; - Experienta tehnica relevanta ca inginer Proiectant minim 5 ani. Se ofera: - Salariu atractiv; -Tichete de masa; -Loc de munca stabil.
-
Promovat
Tehnician intretinere echipamente de climatizare si ventilatie montaj, Ce cautam : 1. Experienta in domeniul HVAC (montaj, service aer conditionat) 2. Cunostinte despre echipamentele de ventilatie climatizare si automatizari HVAC 3. Permis de conducere B1 (constituie un avantaj) Ce trebuie sa faca : 1. Asigura buna functionare a echipamentelor clientilor (centrale ventilatie, chiller-e, aparate de aer conditionat, filtre de aer , recuperatoare de caldura) prin intretinere periodica si interventii in cazul defectarii 2. Acorda suport tehnic cand este solicitat 3. Participa la instalarea echipamentelor in proiecte noi Ce oferim : 1. Un salariu atractiv, in functie de cunostinte si experienta demonstrata 2. Tichete de Masa 3. Prime in functie de rezultate si implicare 4. Cresteri salariale anuale in functie de performanta si rezultate 5. Posibilitatea de a invata si acumula experienta despre o gama larga de echipamente
-
Promovat
Restaurant din sud-vestul Germaniei, zona orașului Freiburg im Breisgau, angajează o doamnă bucatar cu experiență în bucătăria italiană internațională. Limba germană nu este obligatorie. Se oferă salariu net lunar 1800 - 2000 de euro în funcție de experiență. Cazarea și masa sunt asigurate gratuit. Pentru detalii și înscriere, vă rugăm să ne contactați telefonic la numărul afișat.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajăm: INGINERI GEODEZI, Studenti , Tehnicieni Topografie Cadastru (Ploiesti, Prahova) Ce ai avea de făcut in functie de ce stii si ce ti ar placea sa faci? A. În departamentul scanare laser 3D & LiDAR: - să efectuezi măsurători de scanare laser 3D; - să efectuezi masuratori topografice - să efectuezi post-procesarea măsurătorilor topo efectuate - să realizezi planuri 2D în conformitate cu standardele și procedurile companiei; -Zboruri cu drona, iar dacă nu știi te învățăm noi. B. În departamentul fotogrametrie de joasă altitudine - să efectuezi zboruri cu drona; - să efectuezi măsuratori GPS; - să procesezi măsurători GPS; - să procesezi datele LiDAR sau imaginile obținute din zboruri cu drone. C. În departamentul de Topografie: -Lucrari de cadastru sistematic la birou sau la teren in functie de preferinta si priceperea ta. - să execuți ridicări topografice daca ai mai facut asta; - sa realizezi planuri in Autocad si documentatiile de specialitatea Cadastru/Topografie; -Autocad, Microsoft Office: - studii superioare în inginerie geodezică sau aproape finalizate; -cunoștinte în utilizarea programelor de desenare tip CAD 2D - reprezintă avantaj 3D; -expertiza in lucrul pe teren cu echipamente topo va crea un avantaj salarial; Dacă acest anunt nu prezintă interes pentru tine, dar știi pe cineva căruia i s-ar potrivi, ne-am bucura să dai de veste mai departe. 4. desenator in Autocad Așteptăm CV-ul tău la adresa: ; mobil , detalii la www.toping.ro PS: putem oferi salarii nete intre 3000 lei si 16000lei negociabile la sustinerea interviului in functie de priceperea , disponibilitatea si aportul stabilit contractual. Te asteptam sa ne contactezi.
-
Troia Premium Construct SRL angajeaza inginer constructii civile cu experienta. Responsabilități: - Managementul etapelor si prioritizarea lucrarilor; - Elaborarea planului de lucrari si monitorizarea planului de executie; - Intocmirea si semnarea tuturor documentelor ce tin de lucrarile de coordonare: situatii de lucrari, raportari periodice, pontaje; - Participa la receptia interna a lucrarilor materialelor si a produselor; - Urmareste executia lucrarilor pe santier din punct de vedere al calitatii, cantitatii si respectarea termenului de executie; - Monitorizeaza si participa la toate fazele proiectelor si asigura asistenta tehnica pe toata perioada de executie; - Centralizarea datelor si comunicare nemijlocita cu reprezentantii beneficiarului; - Comunicarea si trimiterea de date intre inginer si contabilitatea firmei . Cerinte: - Studii superioare tehnice (inginer constructor); - Flexibilitate in program si decizii, disponibilitate la program prelungit; - Abilităţi de planificare, organizare şi coordonare a activităţilor desfăşurate; - Persoană foarte organizată, cu un spirit de observaţie dezvoltat şi orientare către detalii; - Abilitati foarte bune de comunicare; - Competente foarte bune de organizare, planificare, coordonare, control, capacitatea de a lua decizii; - Capacitate de analiza si sinteza, orientare catre respectarea termenelor si atingerea rezultatelor finale; - Persoana dinamica, flexibila ,dedicata cu spirit de echipa.
-
Troia Premium Construct SRL angajeaza inginer constructii civile cu experienta. Responsabilități: - Managementul etapelor si prioritizarea lucrarilor; - Elaborarea planului de lucrari si monitorizarea planului de executie; - Intocmirea si semnarea tuturor documentelor ce tin de lucrarile de coordonare: situatii de lucrari, raportari periodice, pontaje; - Participa la receptia interna a lucrarilor materialelor si a produselor; - Urmareste executia lucrarilor pe santier din punct de vedere al calitatii, cantitatii si respectarea termenului de executie; - Monitorizeaza si participa la toate fazele proiectelor si asigura asistenta tehnica pe toata perioada de executie; - Centralizarea datelor si comunicare nemijlocita cu reprezentantii beneficiarului; - Comunicarea si trimiterea de date intre inginer si contabilitatea firmei . Cerinte: - Studii superioare tehnice (inginer constructor); - Flexibilitate in program si decizii, disponibilitate la program prelungit; - Abilităţi de planificare, organizare şi coordonare a activităţilor desfăşurate; - Persoană foarte organizată, cu un spirit de observaţie dezvoltat şi orientare către detalii; - Abilitati foarte bune de comunicare; - Competente foarte bune de organizare, planificare, coordonare, control, capacitatea de a lua decizii; - Capacitate de analiza si sinteza, orientare catre respectarea termenelor si atingerea rezultatelor finale; - Persoana dinamica, flexibila ,dedicata cu spirit de echipa.
-
Firma de construcții angajează în condiții avantajoase inginer topometrist. Salariu motivant
-
Ocupantul poziției va coordona activitatea de depozitare și gestionare a tuturor materialelor necesare pe un șantier de construcții civile, contribuind la asigurarea permanentă a stocurilor necesare, atât din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ. Persoana selectata va fi responsabilă de: Recepția cantitativă și calitativa a mărfurilor intrate în gestiune conform fișelor tehnice; Organizarea modului de depozitare corespunzătoare a materialelor, ținând cont de termenele de valabilitate (FIFO) și respectarea condițiilor de depozitare impuse de producător; Recepția și eliberarea materialelor pe baza documentelor specifice activității din depozit și asigura circuitului corect al acestora; Efectuarea inventarelor periodice ale materialelor din depozit; Asigurarea permanentă a informațiilor referitoare la stoc și evidența informatizată a acestuia; Crearea unui mod organizat și ordonat de lucru, asigurând astfel respectarea standardelor și a regulamentelor; Calitatea muncii și asumarea responsabilității pentru activitatea sa și a celor pe care îi coordonează; Dezvoltarea și menținerea unei bune relații cu colegii direcți și din departamentele cu care interacționează; Pregătirea și prezentarea rapoartelor periodice și la cerere. Gestionarul va avea contact frecvent cu reprezentanți ai departamentelor Operațional, Achiziții, Logistică și Contabilitate, cărora le va furniza informații relevante și exacte în vederea efectuării comenzilor optime de materiale cât și cu reprezentanții echipelor de execuție în vederea distribuirii materialelor necesare. Ocupantul poziției va coordona activitatea Ajutorului de Gestionar. Cerințele postului: Studii medii finalizate Experiență pe un rol similar de minimum 3 ani Cunoștințe tehnice despre materialele folosite în construcții - de preferat; Abilitați de planificare, organizare ți prioritizare a activităților; Bune abilitați de comunicare verbală și scrisă; Capacitatea de a asigura continuitate fluxului normal de lucru în ciuda întreruperilor și a solicitărilor simultane și multiple; Capacitatea de a avea o privire de ansamblu și de anticipare a potențialelor probleme; Atitudine deschisă și dorința de dezvoltare; Abilități de a lucra cu calculatorul (MS Office, Outlook) Daca ești interesat să aplici pentru aceasta pozițiea, trimite CV-ul accesand site-ul companiei BTDConstruct & Ambient, sectiunea recrutare. Intrebarile despre rol le poti adresa telefonic la numarul afisat.
-
- absolvent al facultatii de constructii(avantaj specializare instalații.) -experienta pe post(inginer ofertare decontare) -experienta in executia lucrarilor de instalații(constituie un avantaj) -cunoasterea tehnologiei de executie a lucrarilor de instalații -experienta in utilizarea softurilor:,Microsoft Office(excel avansat), Autocad, -seriozitate, rezistenta la stres,gandire distributiva,abilitati de negociere,abilitati de analiza de cost Descrierea Job-ului: - Identifica materialele si echipamentele principale care intra in componenta ofertei, caracteristicile tehnice si cantitatile acestora; -Studiaza oferte de preturi de materiale, analizeaza preturile subcontractorilor, intocmeste cereri de oferta pentru furnizorii de echipamente, urmareste primirea acestora, analizeaza ofertele primite si selecteaza cele mai convenabile oferte; - Completeaza formularele conform cerintelor prevazute in caietele de sarcini si a legislatiei in vigoare; -Realizează și urmărește graficele de lucrări (stadiu lucrări proiect) împreună cu colegii din șantier, în vederea întocmirii situațiilor de lucrări; -Verificarea listelor de cantități și a planurilor în vederea estimării corecte a prețului ofertat; -Genereaza modifica devize utilizand programele informatice specifice; -Calculeaza oferte pentru licitatii si intocmeste oferta pentru licitatii publice sau beneficiari privati; -Intocmeste verifica situatii de lucrari; Conditiile de muncă sunt deosebite, într-un mediu dinamic, stimulativ si motivant cu posibilitatea integrării într-o echipă tânăra, caracterizată prin performantă si succese dovedite. Daca deții un minim de cunoștințe în domeniul instalațiilor, cunoștințe de operare programe calcul devize (Windev este un avantaj, Excel) te asteptăm in echipa noastră. Se ofera salariu motivant, tichete de masa.
-
Firma de constructii din Bucuresti angajeaza muncitori cu sau fara calificare plata la zi . Oferim: - Salariul motivant - Un loc de munca stabil si pe perioada nedeterminata Mai multe detalii la telefon sau pe WhatsApp
-
Angajam inginer pentru proiectare retele si instalatii electrice si ofertare lucrari. Cunostinte necesare : Word, Excel, Autocad . Absolvent de Politehnica sau Facultatea de Instalatii.
-
Firma de instalatii si constructii din Brasov cautam personal calificat pentru a reintregi echipa .Pentru posturile de ingineri dorim experienta in domeniul de minim 1 an ,deasemeni sa fie posesorii unor caractere deschide si rezistente la stress .Dorim sa fie canditati indrazneti si receptivi . Pentru posturile de electricieni si instalatori dorim candidati cu o exerienta de minim 2 ani. Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati la numarul de telefon din anunt zilnic de luni-vineri intre orele 08.30-15.30 Asteptam cu interes cv -urile dumneavoastra .
-
Angajam Sef de echipa lucrari de canalizare , SALARIUL NET este 4500 lei la care se adauga contributiile la asigurarile sociale si de sanatate. Salariul se primeste de doua ori pe luna , AVANS si LICHIDARE .Cautam persoane active care sa aiba experienta in domeniu si cunostiinte topografice( capacitate determinare stabilire cote topografice).Lucrarile sunt in apropiere la Mun.Targu Jiu.Plecare in fiecare dimineata din Targu Jiu in jurul orei 7.Vara programul este pana la ora 18 cu pauza de masa aferenta. Programul de lucru presupune o sambata activitate o sambata libera. Se poate acorda gratuit cazare in modul de organizare santier si transport la domiciliul odata la doua saptamani dus-intors. Contractul de munca este ferm.Oferim si solicitam seriozitate. Telefon de contact - DAN
-
Responsabilitati: - sudura / lacatuserie pentru tubulatura si echipamente hidraulice de inalta presiune si alte structuri mecanice; Cerinte post * sudura electrica, MIG-MAG, CO2, argon * lacatuserie * experienta in domeniul instalatiilor si componentelor hidraulice si pneumatice; * capacitate de lucru in echipa, initiativa, seriozitate; * disponibilitate si perseverenta in acumulare de cunostinte noi intr-un domeniu dinamic; * permis de conducere cat B; * disponibilitatea la deplasari; * experienta in domeniu, minim 3 ani. Oferta - Pachet salarial atractiv; - Abonament medical - Training si oportunitati de dezvoltare a carierei; - Posibilitatea dezvoltarii carierei intr-o companie de succes; Transmiteti CV la adresa Programari la interviu: VA RUGAM APLICATI DUPA CE ANALIZATI CU ATENTIE CERINTELE POSTULUI!! Pentru detalii accesati sait-ul oficial
-
Talentul, dezvoltarea personala si obiectivele ambitioase sunt caracteristicile echipei Tanex. Acestia sunt oamenii pe care ii angajam. Daca sunteti in cautarea unei cariere, Tanex SRL Bucuresti este ceea ce aveti nevoie. Tanex SRL ofera un post de Expert Achizitii Candidatul Ideal: Cunostinte operare PC (Ms Office, Microsoft Word si Excel); Cunostinte in legislatia achizitiilor; Capacitatea de prioritizare; Capacitate de a respecta termene limită si atentie la detalii; Capacitate de analiza și sinteză; Bune abilitati de negociere; Constituie real avantaj experienta in domeniul confectiilor; Certificat expert achiziții publice -prezinta avantaj; Experiență minim 1 an pe un post similar - prezinta avantaj; Cunoasterea limbii engleze nivel mediu. Descrierea jobului - realizare achizitii; - se asigura ca aplica corect legislatia in vigoare privind achizitiile; - analizeaza conformitatea documentatiei, cerintelor de selectie si elaborarea caietelor de sarcini; - urmareste actualizarea informatiilor pentru contractele de achizitie din portofoliul de interes al companiei; - urmareste respectarea modalitatilor de desfasurare pentru fiecare din procedurile de atribuire selectate si lansate; - organizeaza si arhiveaza documentele aferente activitatii desfasurate; - este responsabil de procesul de intocmire a ofertelor. Oferim: - Un pachet salarial motivant; - Decontare transport. - Conditii de munca favorabile dezvoltarii profesionale. Alatura-te echipei noastre! Telefon: e-mail: Adresa: Sos. Bucuresti-Magurele, nr. 47B, Sector 5, Bucuresti enzi.
-
Promovat
V.M.G.&CO din Timisoara angajaza Inginer mecanic Proiectant Cerinte: - Realizeaza documentatia grafica 2D, 3D pentruproiectele companiei; - Realizarea de relevee; - Realizarea desenului de ansamblu si de detaliu al pieselor, ansamblelor si subansamblelor; - Calculeaza necesarul de material conform desen tehnic pentru a putea realiza oferta de pret; - Ofera support tehnic pentru departamentul de productie in vederea realizarii proiectelor in curs de derulare; - Utilizare avansata a softurilor specifice de proiectare: Solidworks, Catia; - Studii superioare; - Experienta tehnica relevanta ca inginer Proiectant minim 5 ani. Se ofera: - Salariu atractiv; -Tichete de masa; -Loc de munca stabil.
-
Angajam inginer pentru suport tehnic, supervizare lucrari montaj, mentenanta usi tehnice/ industriale. Permis de conducere cat. B. Locatia Stefanestii de Jos, Jud. ILFOV Asteptam CV pe e-mail
-
Ofertă de muncă (București) - Inginer Devize Ofertare Clientul nostru, un punct de reper în reinventarea și promovarea conceptului arhitectural și al serviciilor de calitate în România și pe plan internațional, abordează toate domeniile legate de construcții și management de proiect. Inovația, dinamismul și performanța se îmbină într-un mediu organizațional sănătos și puternic din care puteți face parte și dumneavoastră, pentru a pune in practică valorile care ne însuflețesc, împreuna. Cerințele postului: Certificate sau calificări în domeniu ( constituie un avantaj); Studii superioare: inginer - constituie avantaj; Experiență profesională: minim 2 ani în derularea procedurilor de operare și executie devize și o buna cunoastere a normelor și legislației în domeniu. Verificarea dosarelor de ofertare reprezintă un plus; Abilități de negociere reale; Competențe de operare program devize (WINDEV, INTERSOFT, eDEVIZE) și Microsoft Office (Excel, Word); Abilitatea de organizare și planificare; Creativitate si determinare în finalizarea unui proiect; Abilități excelente de gestionare a timpului; Receptivitate, seriozitate, corectitudine; Foarte bune abilități de comunicare; Atitudine proactivă și deschidere către nou; Capacitate de învățare rapidă; Atitudine pozitivă, autodeterminare și spirit de echipa; Atribuțiile postului: Stabilirea cu factorii de decizie bazele de preturi si intocmeste devizul pe categorii de lucrari al investiției totale; Stabilirea prețului lucrarilor: - Întocmirea devizului pe categoriile de lucrări ale investiției totale; - Stabilirea situațiilor intermediare de plată conform contractelor și graficelor lucrărilor; - Participarea la estimarea cantităților, a costurilor de materiale și a forței de muncă necesare -Elaborarea clarificărilor și stabilirea listei de livrabile în faza de ofertare a proiectelor; -Participarea la întâlnirile tehnice de proiect din timpul tuturor fazelor de proiectare și execuție; -Stabilirea de comun acord cu beneficiarul a soluției tehnice pentru realizarea proiectului; -Încadrarea cantităților de lucrari în articole din deviz; -Introducerea articolelor de deviz în program specializat; -Calculul costului final al investiției; -Întocmirea formularelor F1, F2, F3, F4, F6 conform HG 907 și verificare completării corespunzatoare a formularelor F5 de către proiectanții de specialitate; -Întocmirea devizului General al investiției și a devizelor pe obiect, Colaborarea ori de câte ori este nevoie cu specialiștii din cadrul departamentului tehnic, cu șeful punctului de lucru si șeful de șantier, cu arhitecții; Urmărirea tendințelor de dezvoltare a pieței de domeniul construcțiilor: prețurile și produsele concurenței; Introducerea devizelor conform normelor de indicatoare și realizarea extraselor de materiale, manopera, utilaje și transport; Întocmirea masuratorilor pentru lucrările la care nu exista liste cu cantități de lucrari; Întocmirea ofertelor financiare și tehnice necesare procesului de achiziție publică licitație; Întocmirea și verificarea devizelor și a listelor de cantități pentru proiectele în lucru sau pentru cele aflate în faza de execuție; Implicarea activă în realizarea ofertelor pentru licitații; Colaborarea cu responsabilul achiziții privind ofertele de pret; Negocierea prețurilor și a condițiilor comerciale cu furnizorii; Întocmirea ofertei tehnico-economice în conformitate cu cerințele documentației primite; Promovarea constantă a unei imagini pozitive a companiei în relația cu clienții; Analiza, gestionarea și anticiparea gradului de risc (financiar timp); Arhivarea corespunzatoare a documentației; Propunerea de noi metode de îmbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse; Beneficii: Vă oferim un salariu motivant, negociabil în functie de experiența dumneavoastră. Vă punem la dispoziție toate resursele disponibile si vă oferim toată sustinerea pentru a vă integra și dezvolta intr-o echipa de profesionisti; Participarea la proiecte speciale, de lunga durata, atât pe plan național, cât și international; Mediu de lucru excepțional. Suport pentru relocare.
-
Suntem în căutare de coleg Inginer de sisteme de securitate sau curenti slabi, care să se alăture echipei noastre dinamice. Dacă sunteți o persoană proactiva, motivată, cu abilități tehnice solide și pasionată de domeniul securității, dornică să se alăture unei echipe de profesioniști, vă invităm să aplicați pentru poziția oferita. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem. Candidatul ideal: Studii in domeniul tehnic, electric, electronic, instalatii telecomunicatii; Experiența profesională: minim 1 an pe un post similar; Cunostinte de instalare si service sisteme de securitate si detectie incendiu constituie avantaj; Detinerea unui Certificat de Electrician autorizat constituie avantaj; Detinerea unui Certificat de Inginer sisteme de Securitate constituie avantaj; Cursuri/atestări specifice postului pot fi realizate si in urma angajarii; Experiență în întocmirea ofertelor (estimare costuri execuție și punere în funcțiune de cerințe, documentare și gestionare); Permis de conducere - categoria B; Apt pentru lucru la inaltime; Disponibilitate deplasări in tară; Persoana responsabila, organizata, comunicativa; Limba engleză - nivel mediu/avansat. Responsabilitati: Coordoneaza activitatile de instalatii sisteme electrice curenti slabi aferente proiectelor companiei; Răspunde pentru documentele emise (soluția tehnică propusă, configurații tehnice, oferte etc); Asigura suportul necesar pentru realizarea in bune conditiii a lucrarilor si respectarea termenelor convenite cu beneficiarii; Realizeaza rapoarte zilnice pentru lucrarile realizate in cadrul proiectelor atat pentru beneficiar cat si pentru angajator; Instruiește beneficiarul cu privire la echipamentele instalate; Întocmește proceduri și instructiuni de asigurare servicii tehnice de operare și mentenanță; Participă la diagnosticarea și rezolvarea defectelor apărute în zona de responsabilitate, folosind aparatura de măsura și control; Participă la revizii şi lucrări de mentenanţă preventivă si corectiva; Respecta pe tot parcursul lucrarilor calitatea executiei si proiectul tehnic; Realizeaza intreaga gama de lucrari electrice de curenti slabi in instalatii industriale, civile; Menține relația cu furnizorii din punct de vedere tehnic (cursuri de specialitate, noutăți tehnice, tehnologii noi, participări la târguri de specialitate); Respectă deciziile în vigoare în ceea ce priveşte lucrul cu documente confidenţiale şi secrete. Beneficii: Contract de munca incheiat pe perioada nedeterminata; Pachet salarial motivant si negociabil in functie de experienta in domeniu; Bonusuri de performanta; Oportunitati de dezvoltare a carierei intr-un mediu professional; Lucrul intr-o echipa dinamica si tanara.
-
Vino fara costuri la Gaminvest, leader in imobiliare cu peste 17 ani experiență si performante remarcabile in Oradea si Bihor. Suntem compania cu cel mai mare portofoliu de proprietati si contacte, cu doua sedii in Oradea și o echipă puternică brokeri cu cariere de succes în desfasurare. Din acest motiv, luam in echipa noastra doar brokeri sau agenti cu experienta și rezultate in imobiliare sau vanzari. Fără costuri lunare, fără costuri pentru cursuri, fără costuri de marketing, fără taxe de birou Ce oferim? Fix lunar + Comision + Bonusuri Grile generoase pe nivele de performanta si comision variabil in functie de experienta si performanta Acces nelimiat la portofoliul și bazele de date de clienți Training de nivel expert, formare profesionala si cursuri de vanzari, comunicare si marketing imobiliar Mașină de firmă, laptop de firmă, telefon cu număr de firmă, birou modern cu toate facilitațile de birotică, scanner, imprimante, sală de ședințe, etc Departament juridic intern in companie, ca suport la dispoziția brokerilor în activitatea imobiliară precum și personal de secretariat Înființare societata sau PFA și serviciul de contabilitate lunară, gratuit, sustinut de catre agenție Promovare si publicitate imobiliară a portofoliului Sună interesant? Te vrem în echipa noastră!
-
Angajam personal:contabil, sofer autospeciala, mecanic utilaj, tehnician devize, inginer, instalator
Societate de constructii angajeaza: - muncitori necalificati; - economist contabil; - sofer autospeciala; - mecanici utilaj; - tehnician devize; - inginer drumuri; - inginer instalatii; - inginer ofertare; - inginer constructor; - electrician; - instalator. Pentru a programa un interviu ne puteti contacta la urmatorul numar de telefon: , in intervalul orar 08:00 - 16:00 , sau ne puteti trimite un CV la adresa: str. Cireasov, nr. 22 , Slatina, jud. Olt ori pe e-mail:
-
Promovat
Cerinte: -Autorizatie macara Grupa A, carnet de conducere categoria C; -Cunostinte si abilitati privind manevrarea macaralelor legislatia rutiera; -Disponibilitate pentru deplasari; -Abilități bune de comunicare si lucru în echipă. Oferta: -Salariu lunar 7000 lei -Transport asigurat sau decontat la si de la domiciliu -Bonusuri pentru respectarea termenelor de executie -Plata sigura si punctuala -Program de munca in conditii de santier (9-10h zi) cu respectarea normelor de munca -Prime de sarbatori si nu numai -Diurna pentru deplasare in santier -Suport constant din partea companiei Pentru relatii suplimentare, CV, mesaj la anuntul postat De asemenea se poate depune o cerere de angajare la sediul societatii din Campina , str. Progresului , nr.2
-
muncitor necalificat ,bărbați și femei,in vederea calificării operator chimist in domeniul petrochimie,conditii motivante ,incepand de la 3500 RON net de baza-mediu 4500 RON ,disponibilitate deplasare cu mijloace puse la dispoziție-proprii ,rugam trimiteti cv la adresa