Anunțuri
Ingineri Disponibil din: 2021-03-20 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Titlu Anunț: Angajăm inginer constructii Compania: RADEN PROIECT INSTAL SRL Locație: BAIA MARE , MARAMURES Tipul de angajare: Full-time Descrierea Companiei: Suntem o companie recunoscută pentru calitatea serviciilor oferite în domeniul construcțiilor, specializată în soluții de hidroizolații pentru o gamă variată de proiecte. Descrierea Postului: Suntem în căutarea unui inginer în construcții experimentat și motivat pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă ești un profesionist pasionat și dorești să lucrezi într-un mediu provocator, te invităm să aplici la noi!. Responsabilități: Proiectarea și supervizarea execuției lucrărilor de construcție hidroizolatie. Asigurarea conformității proiectelor cu standardele tehnice și normele de siguranță. Colaborarea cu arhitecți, subcontractori și clienți pentru a asigura îndeplinirea specificațiilor tehnice. Gestionarea documentației tehnice necesare pentru derularea proiectelor. Supravegherea echipelor de pe șantier pentru a asigura respectarea termenelor și a standardelor de calitate. Cerințe: Diplomă de licență în inginerie civilă sau într-un domeniu conex. Experiență de minim 1 an în domeniu Cunoștințe de software specifice industriei (ex. AutoCAD, Revit). Excelente abilități de comunicare și de coordonare a echipei. Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări la proiecte. Oferim: Salariu motivant, negociabil în funcție de experiență și calificări. Pachet de beneficii complet, incluzând bonusuri de performanță și asigurări de sănătate. Oportunități de dezvoltare profesională prin training-uri și cursuri de specializare. Mediu de lucru profesionist și suportiv. Cum să Aplicați: Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastra aici sau pe WhatsApp la numărul de telefon . Termenul limită pentru aplicare este 25.05.2024. Vă mulțumim pentru interesul arătat față de poziția disponibilă în cadrul companiei noastre și așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem! RADEN PROIECT INSTAL SRL
-
Promovat
Cerințe - experiență minim 2 ani - permis de conducere categoria B - cunostințe PC: Autocad 2D - nivel mediu, excel, word; programe devize( eDevize, Windoc Deviz ) - studii universitare finalizate Descrierea jobului -Analizarea cerințelor specifice ale fiecărui proiect -Analizarea ofertelor pentru ventilație și climatizare -Elaborarea și prezentarea ofertelor tehnice și comerciale pentru sisteme ventilatie si climatizare -Selectarea și dimensionarea echipamentelor HVAC adecvate pentru fiecare proiect. -Monitorizarea evoluției proiectelor și adaptarea ofertelor conform modificărilor survenite. Beneficii - salarizare corespunzatoare cu experienta si rezultatele obtinute. - loc de munca stabil -masina de serviciu - echipamentele necesare desfasurarii locului de munca
-
Promovat
Angajam inginer automatist-programator pentru sisteme BMS/BEMS se cere experienta minima de un an in proiectarea si/sau executia de sisteme de automatizare; - experienta in proiectarea/executia de sisteme BMS/BEMS constituie avantaj; - experienta in sisteme SCADA constituie avantaj; - detinerea de permis de conducere categoria B constituie avantaj; - se ofera - salariu motivant si corespunzator pregatirii si activitatii depuse; - se asigura conditii bune pentru relocare in Brasov pentru persoanele care doresc relocarea in Brasov;
-
Promovat
Angajam Design Engineer (Cables Design) la o fabrica de cablaje din Sector 3 Bucuresti. CERINTE: - licenta in Inginerie electrica Inginerie energetica sau domeniu similar - experienta in proiectarea cablurilor intr-un mediu de productie - cunostinte in software CAD si alte instrumente de proiectare RESPONSABILITATI: - proiectati si dezvoltati sisteme de cabluri pe baza cerintelor si specificatiilor proiectului - efectuati cercetari si analize pentru a optimiza proiectarea cablurilor pentru performanta si eficienta a costurilor - creati desene detaliate, modele si prototipuri folosind software-ul CAD - efectuati teste si evaluare pentru a valida performanta si fiabilitatea sistemelor de cabluri BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 39 lei - program de lucru de luni pana vineri: 08.00-16.00 - decontarea transportului in comun doar in Bucuresti sau transport asigurat: Calarasi, Ialomita, Valea Argovei-Silistea, Giurgiu, Teleorman. Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Post de conducere santier,acceptam si experineta < 5 ani Santiere in Prahova si limitrofe
-
Studii geotehnice cladiri de orice inaltime, infrastructura, edilitare, cu prelevare de probe si analize sol. Laborator de incercari in constructii de gradul II autorizat.
-
Locul de munca ELECTRO EUROSTAR SRL Functia ocupata INGINER ELECTROMECANIC Studii superioare Experienta 1-3 ani Cunostinte de limba romana engleza germana. Informatii tel. .
-
Angajam Controlor de calitate in fabrica in Brasov Program de 3 schimburi Salariu atractiv+ 730 lei tichete de masa + sporuri Experiența în domeniu este necesara Descrierea companiei www.DalaHR.ro Suntem o companie care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii. Nota de confidentialitate: Aplicand la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal din CV in cadrul procesului de recrutare, conform Regulamentului (UE) 679 2016 ( GDPR ) si a Politicii de Confidentialitate.
-
Societatea Edil Expert SRL angajeaza inginer, dulgheri si fierari betonist pentru șantierele din Floresti (Judetul Cluj) Oferim: -Pachet salarial motivant -Un mediu de lucru placut
-
Promovat
Angajam Planificator productie la o fabrica din Brasov. CERINTE: - pachet MS Office, SAP - minim 2 ani experienta in planificare - cunostinte avansate de lb germana sau engleza - diploma in inginerie sau alta calificare asemanatoare RESPONSABILITATI: - se va asigura de prezența în stoc a materiilor prime necesare procesului de producție planificat și de capabilitatea de a realiza comenzile programate - gestionarea din punct de vedere al planificării producției a schimbărilor de produs și stabilirea termenelor de execuție - reprezintă persoana de legătura între comenzile de la client, departamentul achiziții și departamentul producție BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - program de lucru: 08.00-16.30 - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.
-
Job_Reprezentant Client _Backoffice_Bucuresti Recrutez un Reprezentant Relații Clienți Back Office Pentru un client companie care ofera servicii de identitate digitala, securitate cibernetica si arhivare Cerințe: Studii superioare Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Competențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune (un PLUS - experienta de Back Office in domeniul bancar) Abilitatea de a comunica cu clientul la telefon, dar și face to face Capacitatea de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă Abilități de lucru în echipă Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții vânzări reprezintă un avantaj Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet Cunostințe de limba engleză mediu. Responsabilități: Preluarea notificarilor și oferirea suportului clienților în funcție de solicitarea facuta Rezolvarea situațiilor în conformitate cu procedurile interne Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților prin contactare telefonica, email sau chat Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor clienților Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei Identificarea nevoii clienților și recomandarea serviciului adecvat Gestionarea portofoliului de clienți existenți Prezentarea și promovarea serviciilor si produselor companiei Oferta: Tichete de masa Abonament servicii medicale Regina Maria, Abonament Bookster Shuttle bus Card de cafea Acces platforma Udemy, 22 zile CO + ziua de nastere zi libera CV: CV: lauradaniela at yahoo.com !!! Contract de munca pe perioada determinată de 4 luni, ulterior posibilitatea de transformare in Nedeterminat.
-
Angajam coordonator lucrari constructii, persoana dinamica cu experienta in coordonarea echipelor de lucru, studii sau calificari in domeniul instalatiilor sau constructiilor , domiciliul in Judet Prahova (Campina). - coordoneaza si supravegheaza lucrari; - disponibilitate pentru deplasari de luni pana vineri; - carnet conducere auto; Salariul de inceput : 5000 lei/luna
-
Responsabilități: Dezvoltarea și îmbunătățirea proceselor existente. Analiza și interpretarea rezultatelor experimentelor. Monitorizarea producției și identificarea potențialelor îmbunătățiri. Asigurarea respectării normelor de siguranță și reglementărilor legale. Cerințe: Diplomă de licență sau master în Inginerie Chimică sau un domeniu similar. Cunoștințe solide în chimie și procese chimice. Abilități excelente de analiză și rezolvare a problemelor.. Abilități bune de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă. Ofertă: Oportunitatea de a lucra într-o companie inovatoare și de a contribui la dezvoltarea de produse chimice de înaltă calitate. Pachet salarial competitiv, în concordanță cu experiența și performanța. Mediu de lucru stimulant și colaborativ. Program de lucru 08.00.-16.30 Luni-Vineri Posibilități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Dacă sunteți interesat de această poziție și îndepliniți cerințele menționate mai sus, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de email hr @ metalbac&farbe . com
-
Societatea noastra angajeaza ingineri din promotia 2018-2020 pentru pregatire in domeniul ISCIR, SSM-SU-PSI, mentionam ca activitatea se va desfasura in jud. Constanta si jud. Tulcea
-
angajam : -inginer constructor manager -inginer constructor executie -inginer constructii ofertare-devizare -maistri constructii exeutie -muncitori constructori calificati si necalificati
-
angajam inginer ofertare-devizare constructii,ingineri si maistrii constructii executie, muncitori calificati si necalificati in constructii
-
Recrutam ECONOMIST pentru clientul nostru de langa Oradea, un producator si comerciant de oua pentru consum. CERINTE: - Studii superioare de specialitate; - Experienta in domeniul financiar - contabil minimum 3 ani; - Cunostinte de Microsoft Excel; - Experienta in contabilitatea productie prezinta avantaj. - Atentie la detalii; - Persoana organizata si proactiva; - Spirit de echipa si atitudine pozitiva. RESPONSABILITATI: - Inregistrarea si prelucrarea documentelor financiar contabile; - Verificarea conturilor si a fiselor de furnizori; - Operarea registrului de casa si a jurnalelor de banca; - Urmarirea inregistrarii ajustarilor, tabloului mijloacelor fixe, leasingurile, creditele; - Participarea activa la realizarea situatiilor financiar contabile (jurnale, balanta). BENEFICII: - Salariu motivant; - Bonuri de masa de 30 lei zi; - Mediu de lucru tanar si dinamic; - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Traininguri de formare; - Transport asigurat; - Program de lucru Luni Vineri, 08:00 16:00.
-
Angajam personal calificat și necalificat pentru executare foraje studii geotehnice. Salariu atractiv, posibilitate de mărire rapidă in funcție de competențe si volum de muncă. Se solicită permis de conducere. Activitatea se va desfășura în București și în țară. Sediul se află in Chiajna, acesta aflându-se la cca. 20 m de stația autobuzului 478, in imediata vecinătate Auchan Militari.
-
Angajăm: INGINERI GEODEZI, Studenti , Tehnicieni Topografie Cadastru (Ploiesti, Prahova) Ce ai avea de făcut in functie de ce stii si ce ti ar placea sa faci? A. În departamentul scanare laser 3D & LiDAR: - să efectuezi măsurători de scanare laser 3D; - să efectuezi masuratori topografice - să efectuezi post-procesarea măsurătorilor topo efectuate - să realizezi planuri 2D în conformitate cu standardele și procedurile companiei; -Zboruri cu drona, iar dacă nu știi te învățăm noi. B. În departamentul fotogrametrie de joasă altitudine - să efectuezi zboruri cu drona; - să efectuezi măsuratori GPS; - să procesezi măsurători GPS; - să procesezi datele LiDAR sau imaginile obținute din zboruri cu drone. C. În departamentul de Topografie: -Lucrari de cadastru sistematic la birou sau la teren in functie de preferinta si priceperea ta. - să execuți ridicări topografice daca ai mai facut asta; - sa realizezi planuri in Autocad si documentatiile de specialitatea Cadastru/Topografie; -Autocad, Microsoft Office: - studii superioare în inginerie geodezică sau aproape finalizate; -cunoștinte în utilizarea programelor de desenare tip CAD 2D - reprezintă avantaj 3D; -expertiza in lucrul pe teren cu echipamente topo va crea un avantaj salarial; Dacă acest anunt nu prezintă interes pentru tine, dar știi pe cineva căruia i s-ar potrivi, ne-am bucura să dai de veste mai departe. 4. desenator in Autocad Așteptăm CV-ul tău la adresa: ; mobil , detalii la www.toping.ro PS: putem oferi salarii nete intre 3000 lei si 16000lei negociabile la sustinerea interviului in functie de priceperea , disponibilitatea si aportul stabilit contractual. Te asteptam sa ne contactezi.
-
Managementul activitatilor companiei pe departamente Atingerea Viziunii companiei Marirea cifrei de afaceri si a profitabilitatii
-
-
Suntem in cautarea unui nou membru increzator in propriile forte si sociabil pentru a se alatura colectivului nostru. Ai oportunitatea de a ocupa postul de Inginer Ofertare pentru compania Invest. Ne dorim ca tu sa indeplinesti urmatoarele sarcini: - analizarea documentelor si datelor de intrare (cererea de oferta, proiectul, caietele de sarcini); - stabilirea strategiei pentru intocmirea documentatiei de prezentare a ofertei; - intocmirea ofertelor tehnico-economice conform specificatiilor pentru executia lucrarilor de instalatii (electrice, curenti slabi); - identificarea materialelor si echipamentelor electrice care intra in componenta ofertei; - pregatirea extraselor de cantitati conform cu proiectul si bugetul aprobat in vederea comenzilor de materiale; - contactarea si negocierea conditiilor comerciale cu furnizorii interni; - propunerea si dezvoltarea strategiilor de eficientizare a procesului de ofertare, precum si actualizarea bazei de date a companiei. Te potrivesti echipei daca detii: - studii superioare absolvite cu diploma de licenta pe profil tehnic (Inginerie Electrica sau in alte domenii relevante); - experienta anterioara de minim 2 ani in proiecte de constructii, montaj si instalatii electrice sau ai participat la ofertarea unor proiecte cu valoare mai mare de 1 milion de euro; - cunoasterea limbii engleze la un nivel intermediar; - cunostinte bune de operare in programul AutoCAD; - cunostinte intr-un program de devize- avantaj. De ce aceasta companie? - oferim pachet salarial atractiv care sa reflecte angajamentul nostru fata de munca pe care o depui; - echipament special pentru birou (laptop, agenda, telefon); - oportunitati de a colabora cu profesionisti si de a lua parte la proiecte de amploare; - mediu de lucru stimulant, in care poti contribui la succesul companiei si la dezvoltarea ta. Adresa: Bucuresti, Soseaua Pipera, Nr. 46 F, Et., Camera, Sector 2. Daca doresti sa faci parte din echipa noastra, aplica cu incredere . Daca acest rol nu este de interes pentru tine, dar stii pe cineva care este interesat, ne-ar ajuta sa dai vestea mai departe!
-
Cautam un nou coleg dinamic care sa ocupe postul de Inginer Santier pentru compania Invest. Care o sa fie responsabilitatile tale? - elaborezi tematica specifica instruirilor, instructiunile proprii si participi la cercetarea si raportarea accidentelor de munca; - completezi fisele de instruire individuala si efectuezi instruirea introductiv-generala de protectia muncii si PSI; - asiguri salariatilor echipamentul individual de protectie corespunzator scopului pentru care a fost acordat, cat si verificarea acestuia; - actualizezi si gestionezi documentatiile specifice prevazute de legislatia in vigoare; - acorzi masuri necesare pentru ca numai persoanele abilitate sa aiba acces pe santier; - stabilesti, in colaborare cu managerul de proiect si antreprenorul, masurile generale aplicabile santierului; - intocmesti planurile de securitate si sanatate pentru proiecte. Esti potrivit daca: - ai studii superioare absolvite cu diploma de licenta pe profil tehnic (Ingineria Electrica, Electroenergetica sau domenii similare); - ai experienta anterioara de minim 3 ani in domeniu sau in gestionarea a 2-3 proiecte mari de constructii; - cunosti minim o limba de circulatie internationala (limba engleza, de preferat); - ai cunostinte bune de operare in programul AutoCAD; - ai disponibilitatea de a presta munca pe santier (indiferent de locatie). Ce iti vom oferi? - posibilitatea de a lucra alaturi de profesionisti si de a contribui la proiecte de amploare; - pachet salarial alaturi de beneficii care să reflecte angajamentul nostru fata de tine; - masina de serviciu pentru deplasari; - echipament special pentru munca. Program de lucru: 8 ore. Sediul companiei este la Dej, dar suntem in cautarea candidatilor din toata tara pentru a se alatura echipei noastre. Interviurile pot avea loc online, pentru cine are posibilitatea sau la sediile companiei din Dej, Cluj sau Bucuresti. Dacă doresti sa faci parte din echipa noastra, aplica cu incredere. Daca acest rol nu este de interes pentru tine, dar stii pe cineva care este interesat, ne-ar ajuta sa dai vestea mai departe!
-
Fabka Group SRL, fabrica de procesare conserve din Fetesti, Ialomita, angajeaza supervizor productie sef formatie. Cerinte: studii medii superioare - domeniul industrie alimentara Vechimea in domeniu constituie un avantaj. Disponibilitate la lucru in doua schimburi. Relatii la sediul firmei sau la nr de telefon: