Anunțuri
Ingineri Disponibil din: 2021-04-09 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descrierea Companiei: S.C. TOP OIL INTER S.R.L. efectueaza urmatoarele genuri de lucrari: - Inlocuire, reparare conducte pentru transportul produselor petroliere; - Reparare rezervoare pentru stocarea produselor petroliere; - Verificare, reparare si reglare a dispozitivelor de siguranta (supape); - Instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor, cu exceptia celor care contin anumite gaze fluorurate cu efect de sera; - Izolatii termice si protectie anticoroziva; - Confectii metalice diverse. Pregatirea si experienta: - studii superioare tehnice sau scoala de maistri - profil mecanica sau tehnologia sudarii; - experientă minim 5 ani în activităti de inlocuire-reparatii-intretinere tevi,conducte,rezervoare; - permis de conducere categoria B. Oferim: - Salariul net intre 6.000 si 8.500 lei, in functie de experienta, tichete de masa in valoare de 40 lei zi, transport decontat pentru angajatii cu domiciliul in afara localitatii Constanta. Relatii la telefon: (luni-vineri, 09,00-16,00).
-
Promovat
Titlu Anunț: Angajăm inginer constructii Compania: RADEN PROIECT INSTAL SRL Locație: BAIA MARE , MARAMURES Tipul de angajare: Full-time Descrierea Companiei: Suntem o companie recunoscută pentru calitatea serviciilor oferite în domeniul construcțiilor, specializată în soluții de hidroizolații pentru o gamă variată de proiecte. Descrierea Postului: Suntem în căutarea unui inginer în construcții experimentat și motivat pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă ești un profesionist pasionat și dorești să lucrezi într-un mediu provocator, te invităm să aplici la noi!. Responsabilități: Proiectarea și supervizarea execuției lucrărilor de construcție hidroizolatie. Asigurarea conformității proiectelor cu standardele tehnice și normele de siguranță. Colaborarea cu arhitecți, subcontractori și clienți pentru a asigura îndeplinirea specificațiilor tehnice. Gestionarea documentației tehnice necesare pentru derularea proiectelor. Supravegherea echipelor de pe șantier pentru a asigura respectarea termenelor și a standardelor de calitate. Cerințe: Diplomă de licență în inginerie civilă sau într-un domeniu conex. Experiență de minim 1 an în domeniu Cunoștințe de software specifice industriei (ex. AutoCAD, Revit). Excelente abilități de comunicare și de coordonare a echipei. Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări la proiecte. Oferim: Salariu motivant, negociabil în funcție de experiență și calificări. Pachet de beneficii complet, incluzând bonusuri de performanță și asigurări de sănătate. Oportunități de dezvoltare profesională prin training-uri și cursuri de specializare. Mediu de lucru profesionist și suportiv. Cum să Aplicați: Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastra aici sau pe WhatsApp la numărul de telefon . Termenul limită pentru aplicare este 25.05.2024. Vă mulțumim pentru interesul arătat față de poziția disponibilă în cadrul companiei noastre și așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem! RADEN PROIECT INSTAL SRL
-
Promovat
Angajam inginer automatist-programator pentru sisteme BMS/BEMS se cere experienta minima de un an in proiectarea si/sau executia de sisteme de automatizare; - experienta in proiectarea/executia de sisteme BMS/BEMS constituie avantaj; - experienta in sisteme SCADA constituie avantaj; - detinerea de permis de conducere categoria B constituie avantaj; - se ofera - salariu motivant si corespunzator pregatirii si activitatii depuse; - se asigura conditii bune pentru relocare in Brasov pentru persoanele care doresc relocarea in Brasov;
-
Promovat
Angajare Inginer Proiectant Cai Ferate, Drumuri Si Poduri (CFDP) Nivel cariera(experienta): 0- 5 ani. ________________________________________ Tipul ofertei: Full Time 8 ore. Nivel cariera: Facultate. Salariu oferit: dupa interviu. Tara: România. Oras: Braşov. Posturi disponibile: 1. Contact: SC DAMAR PROIECT SRL BRASOV companie specializata in servicii de proiectare, consultanta si asistenţă tehnică in domeniul infrastructurii de transport rutier si al constructiilor civile recruteaza - inginer proiectant cai ferate, drumuri si poduri (CFDP). PROFILUL JOBULUI: RESPONSABILITATI: - implicare in activitatea de proiectare pentru proiecte in sectorul drumurilor si podurilor; - colaborarea cu prestatorii de servicii geotehnice si topografice; - implicare in realizarea studiului de fezabilitate DALI; - analiza documentelor existente; - elaborarea proiectului tehnic; - elaborarea detaliilor de executie. CANDIDATUL IDEAL: - Absolvent studii superioare CFDP; - Experienta in activitatea de proiectare drumuri si poduri - 0-5 ani; - Cunoscator pachetul Office, Autocad si sau alte programe specifice gen ARD. - Carnet de conducere cat. B; - Simt al raspunderii, seriozitate, rezistenta la stres, respectarea termenelor limita. BENEFICII: bonusuri de proiect, training în domeniu proiectării prin cursuri de AUTOCAD SI ARD oferite de societate. Pentru absolvenţi perioadă de acomodare plătită de 2-3 luni.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Aplică acum dacă ai... Experienta in domeniu, minim 2 ani Cunostinte avansate de desen tehnic Cunostinte avansate MS Office (Excel & Word) Cunoştinţe de operare in programul AUTOCAD 2 D (pentru intocmit desene si scheme izometrice) Responsabilitățile postului: Analizeaza proiectul de executie si extrage toate informatiile privind cerintele de calitate si documentele necesare conform Programului de control de calitate, in fazele determinante Verifica înaintea începerii lucrărilor dacă sunt îndeplinite toate condițiile inițiale necesare Solicita de la Laboratorul de sudura o copie dupa Instructiunea tehnologica de sudura pentru analiza si verificare cu cerintele de calitate la sudura din proiect Pregateste Formularele de Carte Tehnica in functie de proiectul de executie (montaj conducte de transport din otel, montaj conducte de distributie si bransamente din PE, montaj conducte tehnologice si instalatii, executie de fundatii de echipamente, etc.) Se deplaseaza in inspectii, pe șantier, in vederea verificarilor de respectarea calitatii pe baza informatiilor extrase din proiect si pe baza Programului de control de calitate in faze determinante care a fost semnat de toti factorii implicati si aprobat de ISC Informează deficiențele de ordin calitativ constatate, în vederea dispunerii de măsuri, intocmeste rapoarte de neconformitate Verifică calitatea remedierilor executate Pe baza informatiilor din teren si din comunicarile cu sefi de lucrare intocmeste documentele de calitate Cartea Tehnica Ce îți oferim? Un mediu profesionist în care îți poți perfecționa experiența de lucru alături de cei mai buni profesioniști și mentori din domeniul infrastructurii energetice Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul INSPET S.A. Salariu competitiv si bonusuri corelate cu performanța Program de lucru full-time, contract de muncă.
-
Recrutam ECONOMIST pentru clientul nostru de langa Oradea, un producator si comerciant de oua pentru consum. CERINTE: - Studii superioare de specialitate; - Experienta in domeniul financiar - contabil minimum 3 ani; - Cunostinte de Microsoft Excel; - Experienta in contabilitatea productie prezinta avantaj. - Atentie la detalii; - Persoana organizata si proactiva; - Spirit de echipa si atitudine pozitiva. RESPONSABILITATI: - Inregistrarea si prelucrarea documentelor financiar contabile; - Verificarea conturilor si a fiselor de furnizori; - Operarea registrului de casa si a jurnalelor de banca; - Urmarirea inregistrarii ajustarilor, tabloului mijloacelor fixe, leasingurile, creditele; - Participarea activa la realizarea situatiilor financiar contabile (jurnale, balanta). BENEFICII: - Salariu motivant; - Bonuri de masa de 30 lei zi; - Mediu de lucru tanar si dinamic; - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Traininguri de formare; - Transport asigurat; - Program de lucru Luni Vineri, 08:00 16:00.
-
Promovat
Angajam inginer automatist-programator pentru sisteme BMS/BEMS se cere experienta minima de un an in proiectarea si/sau executia de sisteme de automatizare; - experienta in proiectarea/executia de sisteme BMS/BEMS constituie avantaj; - experienta in sisteme SCADA constituie avantaj; - detinerea de permis de conducere categoria B constituie avantaj; - se ofera - salariu motivant si corespunzator pregatirii si activitatii depuse; - se asigura conditii bune pentru relocare in Brasov pentru persoanele care doresc relocarea in Brasov;
-
Fabka Group SRL, fabrica de procesare conserve din Fetesti, Ialomita, angajeaza supervizor productie sef formatie. Cerinte: studii medii superioare - domeniul industrie alimentara Vechimea in domeniu constituie un avantaj. Disponibilitate la lucru in doua schimburi. Relatii la sediul firmei sau la nr de telefon:
-
Cerințe: Absolvent studii superioare de profil construcții civile și industriale; Cunoștințe tehnice temeinice ca inginer construcții civile și industriale; Experiența de minim 3 ani pe o poziție de sef santier project manager Familiar cu lucrul in Microsoft Excel, Word si MS Project, AutoCAD ar fi un plus. Planificarea, organizarea, conducerea si coordonarea activitatii in santier, in vederea incadrarii in termenele si graficele de executie Tinerea riguroasa a evidentei si intocmirea volumului complet de documentatie specifica; Bune abilități de comunicare și relaționare; Energic, proactiv, cu atitudine pozitivă. Permis de conducere categoria B. CV - urile vor fi trimise la adresa de email: ;
-
Angajam Controlor de calitate in fabrica in Brasov Program de 3 schimburi Salariu atractiv+ 730 lei tichete de masa + sporuri Experiența în domeniu este necesara Descrierea companiei www.DalaHR.ro Suntem o companie care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii. Nota de confidentialitate: Aplicand la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal din CV in cadrul procesului de recrutare, conform Regulamentului (UE) 679 2016 ( GDPR ) si a Politicii de Confidentialitate.
-
Fabrica Multimetal Technology, societate comerciala cu activitate in domeniul productiei de utilaje industriale, linii tehnologice, mașini industriale la comanda, angajeaza SEF ATELIER PRODUCTIE Responsabilitatile postului: Organizeaza si supervizeaza activitatea zilnica a personalului din departamentul de productie conform obiectivelor de productie stabilite; Analizeaza, planifica, organizeaza si coordoneaza resursele interne pentru realizarea obiectivelor; Organizeaza, planifica si conduce activitatea intregului departament de productie in functie de planul de productie stabilit, raspunzand de indeplinirea calitativa si la termen a sarcinilor de productie; Organizeaza si supervizeaza activitatile personalului din subordine si gestioneaza informatiile referitoare la timpul de lucru; Stabileste sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine pe baza fiselor de post si evalueaza periodic personalul din subordine; Verifica executarea corecta a proceselor de lucru si a tuturor operatiunilor efectuate in atelierul de productie; Realizeaza raportari periodice si ad-hoc pe aspecte legate de productie, proiecte si personal; Participa la elaborarea documentatiilor tehnologice pentru produsele fabricate. Cerintele postului: - Studii tehnice; - Experinta ca si coordonator productie atelier sau sectie de minim 3 ani; - Capacitate de coordonare si gestionarea situatiilor de productie; - Capacitate de a conduce echipe de lucratori; - Responsabilitate, seriozitate, bune abilitati de comunicare. Beneficii: Pachet salarial competitiv bazat pe competentele profesionale. Asteptam CV-urile dvs pe adresa de email
-
Cerințe: Experiență Relevantă: Minimum 2 ani experiență în elaborarea și evaluarea devizelor pentru proiecte de construcții civile și lucrări publice. Educație: Studii superioare finalizate în Inginerie Electrică, Electrotehnică, Energetică sau domenii aferente. Cunoștințe Tehnice: Proficiență în utilizarea AutoCAD și alte programe de întocmire devize. Excelente abilități de utilizare MS Office. Cunoașterea aprofundată a legislației, normativelor și standardelor din domeniul specific. Licențe și Certificări: Permis de conducere categoria B. Cunoașterea unui program de devize constituie un avantaj. Abilități de Analiză: Capacitatea de a evalua costurile, analiza documentații tehnice și a cerințelor contractuale. Comunicare: Abilitatea de a comunica eficient, atât în scris cât și verbal, în limba română. Engleza la nivel conversațional este un plus. Aptitudini Personale: Spirit de echipă, atenție la detalii, orientare către rezultate, capacitatea de a respecta termenele limită. Responsabilități: Elaborarea și evaluarea devizelor pentru diverse proiecte de construcții și lucrări publice. Stabilirea costurilor proiectelor și estimarea resurselor necesare. Participarea la procesul de licitații publice, inclusiv pregătirea documentațiilor tehnice și financiare. Colaborarea strânsă cu echipa de proiect și furnizorii pentru identificarea celor mai eficiente soluții tehnice și financiare. Monitorizarea și actualizarea costurilor pe parcursul derulării proiectelor. Asigurarea conformității cu legislația și standardele în vigoare, în special în domeniul licitațiilor publice.
-
-
Cautam persoana cu experienta ca si inginer constructor si manager de proiect; Studii in domeniu Facultatea de Construcții Permis de conducere. Munca in echipa, leadership, implicare Asumarea responsabilitatii, comunicare in timp real. Implicarea in proiecte de portofoliu, echipa cu colegi cu vasta experienta. Dotare consistenta a companiei. Capacitate financiara foarte buna in derularea proiectelor. Bonusuri în funcție de performanță; Salariu motivant 7000 -10 000 RON/ lună net; CV- la adresa :
-
Inginer constructii civile si industriale Căutăm Inginer Proiectant Construcții Civile , companie cu o vechime de 30 de ani pe piața construcțiilor civile și industriale. Compania s-a remarcat in ultimii ani cu proiecte de anvergura , civile, industriale, srumuri si poduri. Suntem cu precadere axati pe lucrari civile si comerciale/servicii. Cerințe: Experiența într-o poziție similară un plus in evaluare , dar suntem deschisi colaborarii si cu ingineri/arhitecti aflati la inceput de drum. Studii superioare tehnice în domeniul construcțiilor civile și industriale sau arhitectura Atitudine proactivă și spirit de echipă; Cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional; Cunoașterea programelor: AutoCAD, Revit, 3DsMax (sau similare ) și Microsoft Office și experiența în domeniu reprezintă un avantaj. Responsabilități: Stabilește termenele de realizare necesare a construcțiilor și cele mai facile soluții de producție; Planifică i proiectează sisteme i structuri pentru construc ii utilizând programe de design computerizat i instrumente de desen tehnic; Colaborează cu inginerii de proiect pentru predarea schemelor, rapoartelor și proiectelor; Monitorizează și evaluează calitatea modelelor din fiecare parte a procesului de proiectare; Întocmește documentația de proiectare și de execuție a proiectelor respectând și aplicând normele legislative privitoare la procedurile și instrucțiunile tehnice de muncă; Respectă datele estimate de predare a proiectelor. Beneficii: Salariu motivant; Mediu de lucru plăcut; Posibilități de specializare. Posibilitate de lucru in acord, project based. Dotare tot ce este necesar pentru desfasurarea activitatii ( deschisi in a face investitiile necesare ) Acoperim cheltuielile curente ( transport, telefon , etc ) Salariu prognozat 7500 ron ( + sau - ) in baza evaluarii, aptitudinilor. CV / mail intentie la adresa
-
Troia Premium Construct SRL angajeaza inginer constructii civile cu experienta. Responsabilități: - Managementul etapelor si prioritizarea lucrarilor; - Elaborarea planului de lucrari si monitorizarea planului de executie; - Intocmirea si semnarea tuturor documentelor ce tin de lucrarile de coordonare: situatii de lucrari, raportari periodice, pontaje; - Participa la receptia interna a lucrarilor materialelor si a produselor; - Urmareste executia lucrarilor pe santier din punct de vedere al calitatii, cantitatii si respectarea termenului de executie; - Monitorizeaza si participa la toate fazele proiectelor si asigura asistenta tehnica pe toata perioada de executie; - Centralizarea datelor si comunicare nemijlocita cu reprezentantii beneficiarului; - Comunicarea si trimiterea de date intre inginer si contabilitatea firmei . Cerinte: - Studii superioare tehnice (inginer constructor); - Flexibilitate in program si decizii, disponibilitate la program prelungit; - Abilităţi de planificare, organizare şi coordonare a activităţilor desfăşurate; - Persoană foarte organizată, cu un spirit de observaţie dezvoltat şi orientare către detalii; - Abilitati foarte bune de comunicare; - Competente foarte bune de organizare, planificare, coordonare, control, capacitatea de a lua decizii; - Capacitate de analiza si sinteza, orientare catre respectarea termenelor si atingerea rezultatelor finale; - Persoana dinamica, flexibila ,dedicata cu spirit de echipa.
-
Candidatul ideal: - Experienta in domeniu. - Cunostinte operare - MS office - Curs inspector in domeniul securitatii si sanatatii in munca - 80 ore - Capacitate de adaptare la situatii noi, seriozitate profesionala si disponibilitate la program prelungit - Abilitati de comunicare - flexibilitate, dinamism, rapiditate in adaptarea la cerintele companiei Responsabilitati: - Coordoneaza si monitorizeaza toate activitatile de prevenire si protectie din santier, in conformitate cu legislatia in vigoare - Realizeaza instructaje periodice in domeniul sanatatii si securitatii in munca pentru firmele ce lucreaza in santier - Elaboreaza, actualizeaza si gestioneaza documentele specifice prevazute de legislatia in vigoare - Efectueaza controale in cadrul santierului, informeaza conducatorii locurilor de munca cu privire la neconformitatile identificate si adopta masuri imediate pentru corectarea acestora Beneficii: - Pachet salarial atractiv si bonusuri pentru activitate suplimentara - Mediu de lucru pozitiv, intr-o companie in crestere rapida, intr-o industrie provocatoare si inovatoare - Colaborare pe bază de contract prestări servicii pentru cine are SRL / PFA Descriere companie HSES SRL este o firma specializata in prestarea serviciilor de coordonare SSM pentru santiere de constructii pentru clienti importanti din intreaga tara, majoritatea firme multinationale.
-
Responsabilități: - Elaborarea soluțiilor tehnice pentru sistemul tehnic de detecție si semnalizare la efracție și control acces, incendiu și televiziune cu circuit închis (TVCI); - Proiectarea sistemelor de securitate: detecție si avertizare la efracție, control acces, supraveghere video și interfonie, detecție incendiu; - Proiectarea sistemelor de comunicații: voce și date; - Monitorizarea execuției și verificarea proiectului tehnic; - Întocmirea studiilor de prefezabilitate și de fezabilitate; - Întocmirea ofertelor tehnico-comerciale la proiecte; - Întocmirea bugetelor aferente proiectelor aflate în derulare; - Execută vizite on site și culege informații pentru procesul de ofertare; - Analizarea în permanență a pieței; - Întocmirea devizelor de ofertă și elaborarea proiectelor tehnice în vederea participării la licitații publice; - Studierea și întocmirea documentației pentru clienți: caiete de sarcini, fișe de date, planuri, memoriu tehnic, pentru sisteme integrate de securitate; - Programarea și organizarea echipamentelor demo cu producătorii; - Asigură, la nevoie, coordonarea derulării lucrărilor conform contractelor încheiate, normativelor în vigoare, urmărind buna gestionare a resurselor umane și materiale; - Elaborarea de proceduri de operare a sistemelor integrate de securitate: În relația cu clienții: - Oferă consultanță de specialitate clienților firmei pe toate canalele de comunicare; - În cazul solicitărilor venite din partea clienților, realizează clarificările tehnice. Cerințe: - Studii tehnice absolvite profil electric: inginerie electrică, electronică, electrotehnică, electroenergetica, construcții; - Reprezintă avantaj - autorizare ARTS inginer sisteme de securitate / proiectant inginer sisteme de securitate; - Alte cunoștințe în domenii de activitate conexe (Ex. HVAC, automatizări, BMS, instalații electrice) sunt apreciate; - Minim 2 ani experiență în ofertare și derulare contracte; - Cunoașterea brand-urilor importante de pe piața sistemelor de securitate și incendiu (AXIS, Bosch, Honeywell, Schrack, Securiton, Dahua, DSC); - Abilitați foarte bune de comunicare și negociere; - Capacitate ridicată pentru analiză, sinteză și planificare; - Cunoștințe solide operare PC: MS Office, Autocad, MS Project; - Bune cunoștințe de limba engleză în special vocabular tehnic; - Spirit de echipă și de colaborare; - Personalitate energică, proactivă, cu atitudine pozitiva; - Permis de conducere auto categoria B. Beneficii: - Salariul motivant - Tichete de masă; - Pachet servicii medicale; - Abonament sala de sport - Participare la cursuri de pregătire; - Prime si tichete cadiu de sarbatori - Logistică și echipamente pentru buna desfășurare a activității. Locația jobului: București
-
ANUNT !!! Angajam persoana calificata pentru montaje hale, panouri si acoperisuri in Igris. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la nr de telefon: sau trimiteti un CV pe whatsapp.
-
Promovat
Angajam Design Engineer (Cables Design) la o fabrica de cablaje din Sector 3 Bucuresti. CERINTE: - licenta in Inginerie electrica Inginerie energetica sau domeniu similar - experienta in proiectarea cablurilor intr-un mediu de productie - cunostinte in software CAD si alte instrumente de proiectare RESPONSABILITATI: - proiectati si dezvoltati sisteme de cabluri pe baza cerintelor si specificatiilor proiectului - efectuati cercetari si analize pentru a optimiza proiectarea cablurilor pentru performanta si eficienta a costurilor - creati desene detaliate, modele si prototipuri folosind software-ul CAD - efectuati teste si evaluare pentru a valida performanta si fiabilitatea sistemelor de cabluri BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 39 lei - program de lucru de luni pana vineri: 08.00-16.00 - decontarea transportului in comun doar in Bucuresti sau transport asigurat: Calarasi, Ialomita, Valea Argovei-Silistea, Giurgiu, Teleorman. Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048
-
Promovat
Angajam Planificator productie la o fabrica din Brasov. CERINTE: - pachet MS Office, SAP - minim 2 ani experienta in planificare - cunostinte avansate de lb germana sau engleza - diploma in inginerie sau alta calificare asemanatoare RESPONSABILITATI: - se va asigura de prezența în stoc a materiilor prime necesare procesului de producție planificat și de capabilitatea de a realiza comenzile programate - gestionarea din punct de vedere al planificării producției a schimbărilor de produs și stabilirea termenelor de execuție - reprezintă persoana de legătura între comenzile de la client, departamentul achiziții și departamentul producție BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - program de lucru: 08.00-16.30 - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.
-
SC Euro Image SRL cu sediul in Harman, atestata ANRE in instalatii electrice de joasa si medie tensiune angajeaza Inginer instalatii electrice cu sau fara experienta Cerinte: Absolvent cu studii superioare tehnice finalizate , preferabil Facultate de instalatii , energetica sau inginerie electrica Experienta in instalatii electrice Disponibilitate pentru deplasari in tara, pentru perioade determinate de timp Gandire analitica, atenta la detalii Seriozitate, punctualitate Abilitati de organizare si gestionare a timpului de lucru Bune abilitati de comunicare Capacitate de a lucra in echipa Deține permis de conducere categ. B Atestat ANRE prezinta avantaj Descrierea jobului Activitate desfasurata in cadrul santierelor contractate de catre companie Verificare si insusirea proiectului de executie din punct de veder al functionalitatii, conditiilor particulare de instalare si al respectarii normativelor in vigoare Urmarirea și resp ctarea graficelor de executie si a proiectului tehnic Gestionarea lucrarilor de instalatii electrice Coordonarea echipelor din santier Intocmirea si lansarea comenzilor de materiale necesare echipelor de montaj Asigura asistenta si supervizeaza lucrarile subcontractorilor de specialitate Controlul calității execuției lucrărilor efectuate Participa la toate fazele determinante ale proiectului Participarea la sedintele cu beneficiarii, la sedintele cu alte departamente Participarea la intocmirea documentatiei tehnice pentru cartea constructiei precum si la fazele determinante ale proiectului Participarea la efectuarea receptiei lucrarilor cu beneficiarul Oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata Salariul aferent postului platit intotdeauna la timp Decontare transport de catre companie masina de serviciu Cursuri de calificare autorizare Cazarea asigurata de companie pentru lucrarile din afara Brasovului (jud Harghita) Diurna pentru perioadele de deplasare Pachet de servicii medicale la o clinica privata Salariul va fi negociat fata in fata in functie de experienta si competente
-
Responsabilitati: Masurarea in mod direct a cantitatilor real executate zilnic in cadrul santierului, pe fiecare categorie de lucrari si realizarea proceselor verbale de calitate lucrari; Calcularea consumurilor tehnice zilnice pentru executarea lucrarilor urmarind progresul lucrarilor pe tot parcursul derularii contractului; Analizarea documentelor si datelor de intrare (cereri de oferta, proiect, caiete de sarcini etc); Extragerea listelor de cantitati din planuri in vederea intocmirii ofertelor (realizeazarea antemasuratorilor); Identificarea materialelor sl echipamentelor principale care intra in componenta ofertei, caracteristici tehnice cantitati, etc; Cerinte: Studii superioare (Universitatea Tehnica de Constructii - FCCIA) Cu sau fara experienta in domeniul constructiilor civile şi industriale; Capacltate de lucru atat in echipa, cat si independent; Aptitudini organizatorice, analitice, sinteza si raportare; Foarte bune cunostinte MS Office; Capacitate de a respecta termenele si orientare catre rezultat.
-
Angajam Sef santier cu domiciliul in zona Constanta, cu experienta in constructii civile, posesor permis de conducere cat.B.