Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Trimite mesaj
CV-ul tău nu este complet

Completează-ți CV-ul în doar câteva minute.

După completarea CV-ului vei putea aplica rapid la job-uri cu un singur click.

Completează CV

Trimite mesaj
Aplică cu CV
Poți edita CV-ul tău aici înainte să îl trimiți.

Trimite unui prieten

Trimite

Angajăm MANAGER PROIECT CONTRACT Lucrări petrol & gaze (proiecte OMV PETROM)

Valabil din 12/22/2025 3:28:57 PM
Specificații
Numele companiei
SC LUCY STAR SRL
Tip job
full time
Descriere
LUCY STAR SRL, companie activă în domeniul construcțiilor și lucrărilor pentru industria petrol & gaze, angajează Manager de Proiect pentru derularea contractelor în relația cu OMV Petrom SA.

Cerințe obligatorii (conform cerințelor OMV Petrom):
Studii superioare cu profil tehnic (preferabil petrol gaze construcții inginerie);
Experiență minim 5 ani în poziția de Project Manager;
Experiență specifică dovedită prin implicarea într-un contract proiect desfășurat pentru OMV Petrom SA, în ultimii 5 ani, cu atribuții similare celor ce urmează a fi exercitate;
Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare;
Capacitate de lucru atât individual, cât și în echipă;
Disponibilitate pentru deplasări și relocare;
Cunoștințe bune de operare PC;
Cunoașterea și utilizarea instrumentelor de management de proiect (ex.: Microsoft Project, diagrame Gantt, analize SWOT etc.);
Experiență în proiecte de construcții în domeniul petrol și gaze:
lucrări de conducte,
echipări sonde,
lucrări de suprafață pentru careuri de foraj;
Prezență în șantier 100% pe toată durata executării lucrărilor.

Responsabilități principale:
Elaborarea planului de proiect (definirea sarcinilor, planificarea activităților, identificarea activităților critice);
Evaluarea și gestionarea resurselor materiale, financiare și umane necesare derulării proiectului;
Întocmirea și urmărirea graficului de execuție al proiectului;
Coordonarea șefilor de șantier, subcontractorilor și a echipelor implicate;
Asigurarea respectării termenelor, calității și cerințelor contractuale;
Identificarea, evaluarea și gestionarea deviațiilor tehnice și economice;
Rezolvarea promptă a problemelor apărute pe parcursul derulării proiectului;
Întocmirea și gestionarea dosarului proiectului cărții tehnice, inclusiv documentația tehnică, corespondența și înregistrările aferente.

Beneficii oferite:
Mediu de lucru profesionist și stabil;
Contract de muncă pe perioadă nedeterminată;
Pachet salarial foarte atractiv, negociabil în funcție de experiență și performanță;
Mașină de serviciu;
Posibilități reale de dezvoltare și formare profesională.

ID anunț: 1766410398

Raportează

Anunțuri recomandate

Contactează vânzătorul
Aplică cu CV