Anunțuri
Locuri de munca Dambovita doar cu poze Disponibil din: 2022-01-10 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj/demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari/muncitori necalificatipentru activitatea de montaj/demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare/pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0731.043.257 sau 0725.546.400.
-
Promovat
Angajam Operator vanzare magazin online Responsabilitati: Adăugarea produselor (imagini, descrieri, specificații, preturi etc.), identificarea imaginilor de produs relevante si editarea acestora sau realizarea pozelor produselor si editarea acestora, crearea unui titlu si a unei descrieri optimizate; Administrarea si inregistrarea comenzilor plasate in cadrul magazinului online; Pregatirea coletelor pentru expeditie; Administrarea produselor si stocurilor din magazinul online; Aprovizionare cu marfa de la furnizori, plasare comenzi de aprovizionare; Comunicarea cu clientii magazinului; Furnizarea de informatii catre clienti cu privire la disponibilitatea in stoc a produselor, conditii si modalitati de transport, informatii privind serviciile si produsele din portofoliul firmei; Mentinerea unui comportament si a unei atitudini profesionale si orientate spre client; Preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar neconformitati; Receptie marfa intrare actualizare stoc manipulare marfa; Beneficii: Salariu atractiv in functie de realizari. Lucrul se desfasoara in cladire noua cu toate dotarile noi de ultima generatie intr-un ambient foarte placut, primitor, linistit si modern, situat in Viforata, la doar 1km de Targoviste; Program luni-vineri 08.30-17.00 cu pauza de masa 30 minute; Carte de munca -full time 8 ore pe zi; Posibilitatea de afirmare si aplicare a ideilor proprii in procesul de creatie si productie. Cerinte: Posesor permis categoria B ; Descrierea companiei Suntem un magazin online pe aceasta piata din anul 2016 . Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati. Va asteptam in echipa noastra ! CV se primesc la sediul firmei din Viforata, strada Vasile Lupu 59, pe mail sau pe whatsapp.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Căutăm persoane motivate și pasionate pentru a se alătura echipei noastre din domeniul vânzării. Cerințe: Capacitatea de a lucra în echipă - Atitudine pozitivă și orientare către clienți Responsabilități: - Întâmpinarea și servirea clienților cu promptitudine și amabilitate - Gestionarea încasărilor și a tranzacțiilor cu clienții Beneficii: - Salariu competitiv și motivant - Mediu de lucru plăcut și dinamic - Oportunități de dezvoltare profesională Dacă ești interesat să faci parte din echipa noastră, te rugăm să trimiți CV-ul tău la adresa TARGOVISTE, STR. T VLADIMIRESCU, NR. 126, la ,,Brutaria cu Maia" visavi de ,,Regal" sau să ne contactezi la numărul de telefon Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem
-
Cautam persoane pentru intretinere si reparatii utilaje automatizate Defectele pot fi de tipul electrice, pneumatice, hidraulice, senzoristice sau mecanice Tipuri de utilaje pentru care pot aparea defectiuni tehnice: Masini de injectie aluminiu sub presiune, prese pentru piese din tabla, utilaje cu comanda numerica CNC, masini de injectie mase plastice.
-
Persoana serioasa ce dorește sa MUNCEASCĂ, OFERIM SALARIU FIX LOC DE MUNCA STABIL se merge doar la program salariu 5000 ron pt cei cu experienta
-
Șofer pt cap tractor cu semiremorca prelată curse pe zona Ploiești, București, Brașov și imprejurimi salariu fix 5000 ron se transporta marfa generală, se merge doar la program de luni pana vineri
-
Bună ziua. Cautam persoane dornicie de afirmare și care vor sa facă bani. Oameni activi și pasionați de meserie. Bonusuri de buna execuție și finalizare înainte de termen. Instalatii sanitare termice incendiu diu hvac
-
Carpatik Impex SRL angajeaza Administrator magazin Online. Magazinul nostru se ocupa de comercializarea produselor electronice, electrocasnice, si articole de bricolaj. Tipul postului: Full time / part time - cu prezență fizică necesară Responsabilități: Candidatul ideal va fi responsabil de următoarele aspecte: Adăugarea si administrarea produselor de pe site Primește, înregistrează, confirma si administrează comenzile efectuate online si telefonic Oferă suport si consiliere clienților cu privire la comenzi, modalități de plată, livrare, etc; Optimizarea imaginilor produselor și atributelor Calcularea prețurilor finale pe baza prețului de achiziție, adaosului comercial și TVA-ului Utilizarea eficientă a Microsoft Excel pentru gestionarea datelor și actualizarea produselor pe platformă Urmarirea procesului logistic al produselor si intocminrea de AWB-uri Constituie un plus: Cunoștințe de editare grafică Experienta in utilizarea unui sistem de gestiune (ex: WinMentor) Experiență în vânzările prin intermediul magazinelor online sau capacitatea de a învăța rapid Cunoștințe în administrarea platformelor Google Ads, Google Analytics si Facebook Business Suite Beneficii: Pachet salarial atractiv - format din salariu fix competitiv in functie de experienta si bonusuri din vanzari corelate cu performanata magazinului; Mediu de lucru placut; Oportunitatea de a lucra într-o industrie în plină dezvoltare Programe de dezvolvare anuale si traininguri; Bonusuri de performanta si sarbatori
-
Lems Gaesti este in cautarea unui nou coleg! Magazinul nostru se ocupa de comercializarea produselor de mobilier Lem's, electronice, electrocasnice, si articole de bricolaj. Candidatul ideal pentru acest post are: (reprezinta un plus dar nu sunt obligatorii) Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre clienti; Responsabilitate si seriozitate; Spirit de initiativa si de echipa; Excelente abilitati de comunicare; Cunostinte de operare MS Office. Responsibilitati: Consilierea si indrumarea clientilor in magazin; Promovarea si vanzarea produselor sau serviciilor oferite, in functie de nevoile consumatorilor; Cunosterea in detaliu a catagoriilor de produse; Utilizarea soft-urilor de vanzare si configurare a produselor oferite; Ce Beneficii Iti Oferim: Pachet salarial - format din salariu fix competitiv in functie de experienta si bonusuri din vanzari corelate cu performanata magazinului; Contact pe perioada nedeterminata; Programe de dezvolvare anuale si traininguri; Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei; Mediu de lucru placut; Bonusuri de sarbatori; Va invitam sa depuneti CV-ul de angajare pe site sau la magazinul LEMS Gaesti. Pentru detalii puteti suna la tel.
-
Angajam AGENT INTERVENTIE pentru obiectiv in BUCURESTI! Transport gratuit din TARGOVISTE si GAESTI! Oferim: - tarif atractiv, - tichete de masa separat de tarif, - program in ture 24 cu 48, - conditii de lucru decente!!! Pentru mai multe detalii: Doru Samir:
-
FiordPub angajeaza barman-ospatar,full-time .Dorim in echipa noastra persoane sociabile,dornice sa invete si sa evolueze.Experienta in domeniu este un avantaj!Relatii la tel
-
FiordPub angajeaza barman-ospatar.full-time.Experienta in domeniu este un mare avantaj! .Dorim in echipa noastra persoane sociabile,dornice sa invete si sa evolueze.Relatii la tel
-
Angajez muncitori în construcții, salariul 4500 ron 7000 ron net + taxele aferente, prânz inclus și posibilitate cazare, program Luni-Vineri 08:00-17:00.
-
NGCC este cel mai luxos club de golf din Europa de Est, care construieste peste 170 de vile, peste 80 de camere de hotel, 110 apartamente, Sala de Evenimente, Club House, Academie de Golf, Zona de antrenament, Driving Range cu sistem Trackman , 3 Studiouri de Golf Interior, Spa & Sala de sport, Piscina, Teren de tenis, Teren de Sport, Zona de joaca pentru copii. Astfel, avand multe de oferit publicului, acest loc exclusivist creaza si oprtunitati de cariera fantastice pentru personal calificat si dedicat in toate domeniile. Cautam contabil responsabil si organizat pentru a se alatura echipei noastre. Acesta va fi responsabil de asigurarea unei bune desfasurari a mediului de lucru, oferind suport administrativ personalului si asistenta in sarcini variate. Candidatul ideal va avea abilitati excelente de comunicare, atentie la detalii si capacitatea de a gestiona mai multe sarcini eficient. RESPONSABILITATI Pregătirea și analizarea situațiilor financiare, cum ar fi fluxul de numerar, bilanțul și contul de profit și pierdere. Revizuirea documentelor financiare pentru a rezolva orice discrepanțe și nereguli, pregătirea raportului de audit. Respectați politicile și procedurile companiei, asigurând conformitatea cu reglementările și standardele relevante. Întâmpinați vizitatorii, răspundeți la apelurile telefonice primite și răspundeți la întrebări într-o manieră profesionistă și politicoasă. Administrați calendarul biroului, programați întâlniri și coordonați evenimente și întâlniri. Mențineți inventarul de rechizite de birou prin verificarea stocurilor, comandarea de rechizite și monitorizarea cheltuielilor. Gestionați corespondența primită și expediată, pachetele și livrările și distribuiți-le destinatarilor corespunzători. Crearea, prognoza, revizuirea și prezentarea bugetelor, declarațiilor fiscale, documentarea tranzacțiilor financiare. Sprijiniți funcțiile de resurse umane, cum ar fi menținerea evidențelor angajaților, procesarea documentelor și programarea interviurilor. Asistați la proiecte și inițiative speciale, așa cum sunt desemnate de managerul general. ABILITATI Experienta dovedita, competente avansate in utilizarea Microsoft Office Suite, abilitati organizatorice, atentie la detalii Abilitati excelente de comunicare, atat in limba romana, cat si engleza, atat verbal, cat si in scris Abilitati de gestionare a timpului, capacitatea a lucra in echipa si de a mentine o relatie excelenta cu clientii. Atitudine pozitiva, adaptabilitate, creativitate dorinta de a invata si de a se dezvolta. Daca esti interesat, trimite o scrisoare de intentie si un CV la urmatoarea adresa de email :
-
Se executa operatii de stantare prin actionarea preselor hidraulice . Se produc parti componente destinate mecanismelor de inchidere . Locul de munca este in Orasul BUCURESTI Se cere obligatoriu ; - Cunostinte de desen tehnic - Experienta in montajul stantei pe presa si calibrarea sa - Abilitate si cunostinte in a folosii dispozitive de masurare EMM ( subler , etc) Se asigura ; - Cazare si utilitati ( gratuite ) - Decont abonament transport in comun - Un PACHET SALARIAL cu un castig net de 5100 ( salariu plus prime si diurna ) Imi puteti lasa un CV pe whatsapp la numarul afisat
-
Firma serioasa angajeaza baiat pentru postul de vulcanizator auto! Pt mai multe detalii va rog sa ma sunati la nr de telefon:
-
Angajăm Agenți de Pază, pentru București, transport asigurat, mai multe detalii la tel sau
-
-
SC VISION VAL PERFECT SRL ANGAJEAZA PERSONAL IN DOMENIUL CONSTRUCTIILOR PT MAI MULTE DETALII SUNATI LA NR
-
-
Disponibil online
ANGAJARE - Administrare si Marketing
Oportunitate extraordinara de a lucra la un nou teren de golf construit, aflat la mai putin de 37km N de Bucuresti, National Golf & Country Club este o comunitate dezvoltata in cadrul celui mai frumos resort care a fost construit vreodata in apropierea Bucurestiului Cautam administrator responsabil si organizat pentru a se alatura echipei noastre. Acesta va fi responsabil de asigurarea unei bune desfasurari a mediului de lucru, oferind suport administrativ personalului si asistenta in sarcini variate. Candidatul ideal va avea abilitati excelente de comunicare, atentie la detalii si capacitatea de a gestiona mai multe sarcini eficient. ROLURI SI RESPONSABILITATI Intampina vizitatorii, raspunde la apelurile clientilor , la intrebarile si cerintele acestora cu amabilitate, intr-un mod profesionist . Gestioneaza calendarul biroului, programeaza intalniri si coordoneaza sedinte si evenimente . Mentine inventarul biroului verificand stocurile, comanda materialele necesare si monitorizeaza cheltuielile. Ofera suport in corespondenta de birou, redacteaza e-mailuri , scrisori, memouri atunci cand este necesar Gestioneaza corespondenta si livrarile, inclusiv pachetele, distribuindu-le catre destinatari potriviti. Coordoneaza calatoriile in scop professional ale angajatilor. Ajuta la introducerea datelor, arhivarea documentelor si pastrarea inregistrarilor pentru o documentatie precisa si ordonata. Sprijina activitatile de resurse umane, precum mentinerea inregistrarilor angajatilor si programarea interviurilor. Ofera suport in proiecte speciale si initiative ale Managerului General Respecta politicile si procedurile companiei, asigurandu-se ca reglementarile si standardele sale sunt respectate APTITUDINI Experienta dovedita, competente avansate in utilizarea Microsoft Office Suite, abilitati organizatorice, atentie la detalii Abilitati excelente de comunicare, atat in limba romana, cat si engleza, atat verbal, cat si in scris Abilitati de gestionare a timpului, capacitatea a lucra in echipa si de a mentine o relatie excelenta cu clientii. Atitudine pozitiva, adaptabilitate, creativitate dorinta de a invata si de a se dezvolta. Daca esti interesat, trimite o scrisoare de intentie si un CV la urmatoarea adresa de email :
-
NE MĂRIM ECHIPA! S.C. KIK COMPOUNDS S.R.L , o companie ce se ocupă de producerea de compuși termoplastici, ANGAJEAZĂ MUNCITORI NECALIFICAȚI, bărbați sau femei pentru a lucra în hala de producție. Suntem in cautarea unor persoane motivate si harnice pentru a se alatura echipei noastre. Daca iti doresti un loc de munca stabil intr-un mediu dinamic, aceasta pozitie ar putea fi potrivita pentru tine. Responsabilitati: Asamblarea si ambalarea produselor conform standardelor de calitate stabilite; Operarea utilajelor specifice de productie conform instructiunilor primite; Verificarea periodica a echipamentelor pentru a asigura functionarea corecta; Participarea la procesul de optimizare a productiei si propunerea de solutii pentru imbunatatirea eficientei. Cerinte: Abilitati bune de lucru in echipa si comunicare eficienta; Atentie la detalii si respectarea termenelor limita stabilite; Disponibilitate pentru lucru in ture si capacitate de adaptare la un program flexibil. Beneficii: Pachet salarial atractiv- 2400 lei net; Bonuri de masa in valoare de 30 lei zi din a doua luna de munca; Decont carburant din a treia luna de munca; Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si stimulant; Training si suport pentru dezvoltarea profesionala; Programul de lucru este de Luni pana Vineri, astfel: Schimbul 1: 7:00-15:00 Schimbul 2: 12.00-20.00 Vă așteptăm la punctul de lucru: INCINTA UZINA PRODUSE SPECIALE DRAGOMIRESTI S.A., STR. W., LOC. DUMBRAVA, JUD. DAMBOVITA Distanțe în km: Târgoviște - punct de lucru - 7 km, 10 min Daca esti o persoana harnica, responsabila si iti doresti sa te dezvolti intr-un mediu de lucru pozitiv, te asteptam sa aplici pentru pozitia de Personal Hala Productie. Alatura-te echipei noastre si fii parte din procesul de fabricatie al produselor noastre de calitate!