Oferte locuri de munca Dambovita • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma specializata in servicii de curatenie angajam operator curatenie pentru farmacii din urmatoarele categorii: persoane pensionare persoane pensionare cu handicap persoane care lucreaza la alt angajator Program 2h de luni pana vineri Se lucreaza cu contract de munca Detalii la: 0733 971 396 Va rugam, sunati doar daca va incadrati in categoriile mentionate
-
Promovat
Ești o persoană ambițioasă, dornică să facă parte dintr-un mediu de lucru profesionist? Vino în echipa DIANA! Nivelul de încadrare salarial 3.800 lei brut, la care se mai adaugă: -Tichete de masă în valoare de 25 lei pentru fiecare zi lucrătoare; -Bonus lunar de performanta, cand este atinsa grila de KPI; -Plata orelor suplimentare cu 200%; -Prima de Paște și Crăciun; -Cadou din partea companiei cu ocazia zilei de naștere a salariatului; -Cadou din partea companiei de Ziua Copilului - 1 Iunie ( doar pentru copiii minori) -Calificare la locul de munca ; -Oportuitatea de dezvoltare si promovare in cadrul companiei. Rolul tău în magazine este să: -Asiguri ordinea și curățenia rafturilor; -Promovezi produsele companiei; -Alimentezi cu marfă permanent raionul; -Aranjezi produsele, respectând principiile BrandBlock și FIFO; -Expui produsele corespunzător în vitrina asistată; -Asiguri afișarea corespunzătoare a prețurilor, corect și lizibil; -Servești amabil și rapid clienții; -Ajuți la primirea și descărcarea marfii. Colegul ideal: -Studii medii finalizate; -Bune capacități de relaționare și de lucru în echipă; -Responsabilitate, adaptabilitate, amabilitate și organizare; -Disponibilitate în weekend. Asigurăm formare calificare la locul de muncă! O echipă de profesioniști îți va fi alături și te va îndruma. DIANA este o companie românească de succes, ce își consolidează o poziție competitivă pe o piață exigentă și în continuă schimbare. Compania DIANA a fost fondată la 30 aprilie 1991 și este unul dintre cei mai importanți producători de carne i preparate din carne din România. Produsele și preparatele din carne DIANA sunt oferite clienților din România, atât prin traditional trade, modern trade și de asemenea prin rețeaua de magazine DIANA care numără în prezent 80 de unități. Suntem o echipă care se concentrează pe pasiune, inovație, devotament și know-how. Pentru noi cei mai importanți sunt oamenii, iar această viziune ne ghidează și ne motivează.
-
Promovat
Firma specializata in servicii de curatenie angajam operator curatenie pentru farmacii din urmatoarele categorii: persoane pensionare persoane pensionare cu handicap persoane care lucreaza la alt angajator Program 4h de luni pana vineri. Se lucreaza cu contract de munca. Detalii la: 0733 971 396 Va rugam, sunati doar daca va incadrati in categoriile mentionate.
-
Promovat
Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj/demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari/muncitori necalificatipentru activitatea de montaj/demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare/pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0731.043.257 sau 0725.546.400.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Lems Gaesti este in cautarea unui nou coleg! Magazinul nostru se ocupa de comercializarea produselor de mobilier Lem's, electronice, electrocasnice, si articole de bricolaj. Candidatul ideal pentru acest post are: (reprezinta un plus dar nu sunt obligatorii) Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre clienti; Responsabilitate si seriozitate; Spirit de initiativa si de echipa; Excelente abilitati de comunicare; Cunostinte de operare MS Office. Responsibilitati: Consilierea si indrumarea clientilor in magazin; Promovarea si vanzarea produselor sau serviciilor oferite, in functie de nevoile consumatorilor; Cunosterea in detaliu a catagoriilor de produse; Utilizarea soft-urilor de vanzare si configurare a produselor oferite; Ce Beneficii Iti Oferim: Pachet salarial - format din salariu fix competitiv in functie de experienta si bonusuri din vanzari corelate cu performanata magazinului; Contact pe perioada nedeterminata; Programe de dezvolvare anuale si traininguri; Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei; Mediu de lucru placut; Bonusuri de sarbatori; Va invitam sa depuneti CV-ul de angajare pe site sau la magazinul LEMS Gaesti. Pentru detalii puteti suna la tel.
-
-
FiordPub angajeaza barman-ospatar,full-time .Dorim in echipa noastra persoane sociabile,dornice sa invete si sa evolueze.Experienta in domeniu este un avantaj!Relatii la tel
-
FiordPub angajeaza barman-ospatar.full-time.Experienta in domeniu este un mare avantaj! .Dorim in echipa noastra persoane sociabile,dornice sa invete si sa evolueze.Relatii la tel
-
NGCC este cel mai luxos club de golf din Europa de Est, care construieste peste 170 de vile, peste 80 de camere de hotel, 110 apartamente, Sala de Evenimente, Club House, Academie de Golf, Zona de antrenament, Driving Range cu sistem Trackman , 3 Studiouri de Golf Interior, Spa & Sala de sport, Piscina, Teren de tenis, Teren de Sport, Zona de joaca pentru copii. Astfel, avand multe de oferit publicului, acest loc exclusivist creaza si oprtunitati de cariera fantastice pentru personal calificat si dedicat in toate domeniile. Cautam contabil responsabil si organizat pentru a se alatura echipei noastre. Acesta va fi responsabil de asigurarea unei bune desfasurari a mediului de lucru, oferind suport administrativ personalului si asistenta in sarcini variate. Candidatul ideal va avea abilitati excelente de comunicare, atentie la detalii si capacitatea de a gestiona mai multe sarcini eficient. RESPONSABILITATI Pregătirea și analizarea situațiilor financiare, cum ar fi fluxul de numerar, bilanțul și contul de profit și pierdere. Revizuirea documentelor financiare pentru a rezolva orice discrepanțe și nereguli, pregătirea raportului de audit. Respectați politicile și procedurile companiei, asigurând conformitatea cu reglementările și standardele relevante. Întâmpinați vizitatorii, răspundeți la apelurile telefonice primite și răspundeți la întrebări într-o manieră profesionistă și politicoasă. Administrați calendarul biroului, programați întâlniri și coordonați evenimente și întâlniri. Mențineți inventarul de rechizite de birou prin verificarea stocurilor, comandarea de rechizite și monitorizarea cheltuielilor. Gestionați corespondența primită și expediată, pachetele și livrările și distribuiți-le destinatarilor corespunzători. Crearea, prognoza, revizuirea și prezentarea bugetelor, declarațiilor fiscale, documentarea tranzacțiilor financiare. Sprijiniți funcțiile de resurse umane, cum ar fi menținerea evidențelor angajaților, procesarea documentelor și programarea interviurilor. Asistați la proiecte și inițiative speciale, așa cum sunt desemnate de managerul general. ABILITATI Experienta dovedita, competente avansate in utilizarea Microsoft Office Suite, abilitati organizatorice, atentie la detalii Abilitati excelente de comunicare, atat in limba romana, cat si engleza, atat verbal, cat si in scris Abilitati de gestionare a timpului, capacitatea a lucra in echipa si de a mentine o relatie excelenta cu clientii. Atitudine pozitiva, adaptabilitate, creativitate dorinta de a invata si de a se dezvolta. Daca esti interesat, trimite o scrisoare de intentie si un CV la urmatoarea adresa de email :
-
Se executa operatii de stantare prin actionarea preselor hidraulice . Se produc parti componente destinate mecanismelor de inchidere . Locul de munca este in Orasul BUCURESTI Se cere obligatoriu ; - Cunostinte de desen tehnic - Experienta in montajul stantei pe presa si calibrarea sa - Abilitate si cunostinte in a folosii dispozitive de masurare EMM ( subler , etc) Se asigura ; - Cazare si utilitati ( gratuite ) - Decont abonament transport in comun - Un PACHET SALARIAL cu un castig net de 5100 ( salariu plus prime si diurna ) Imi puteti lasa un CV pe whatsapp la numarul afisat
-
Vino in echipa noastra! Situată în satul Mija, județul Dambovița, ferma Merryberry se află la poalele Munților Carpați, înconjurată de paduri care ocrotesc recoltele sanatoase si naturale in fiecare an. Cele peste 100 hectare plantate inca din anul 2017 fac din ferma Merryberry cea mai mare platatie de profil din Romania. In vara aceasta, avem pentru tine slujba perfectă!
-
Angajăm Agenți de Pază, pentru București, transport asigurat, mai multe detalii la tel sau
-
-
SC VISION VAL PERFECT SRL ANGAJEAZA PERSONAL IN DOMENIUL CONSTRUCTIILOR PT MAI MULTE DETALII SUNATI LA NR
-
-
-
Disponibil online
ANGAJARE - Administrare si Marketing
Oportunitate extraordinara de a lucra la un nou teren de golf construit, aflat la mai putin de 37km N de Bucuresti, National Golf & Country Club este o comunitate dezvoltata in cadrul celui mai frumos resort care a fost construit vreodata in apropierea Bucurestiului Cautam administrator responsabil si organizat pentru a se alatura echipei noastre. Acesta va fi responsabil de asigurarea unei bune desfasurari a mediului de lucru, oferind suport administrativ personalului si asistenta in sarcini variate. Candidatul ideal va avea abilitati excelente de comunicare, atentie la detalii si capacitatea de a gestiona mai multe sarcini eficient. ROLURI SI RESPONSABILITATI Intampina vizitatorii, raspunde la apelurile clientilor , la intrebarile si cerintele acestora cu amabilitate, intr-un mod profesionist . Gestioneaza calendarul biroului, programeaza intalniri si coordoneaza sedinte si evenimente . Mentine inventarul biroului verificand stocurile, comanda materialele necesare si monitorizeaza cheltuielile. Ofera suport in corespondenta de birou, redacteaza e-mailuri , scrisori, memouri atunci cand este necesar Gestioneaza corespondenta si livrarile, inclusiv pachetele, distribuindu-le catre destinatari potriviti. Coordoneaza calatoriile in scop professional ale angajatilor. Ajuta la introducerea datelor, arhivarea documentelor si pastrarea inregistrarilor pentru o documentatie precisa si ordonata. Sprijina activitatile de resurse umane, precum mentinerea inregistrarilor angajatilor si programarea interviurilor. Ofera suport in proiecte speciale si initiative ale Managerului General Respecta politicile si procedurile companiei, asigurandu-se ca reglementarile si standardele sale sunt respectate APTITUDINI Experienta dovedita, competente avansate in utilizarea Microsoft Office Suite, abilitati organizatorice, atentie la detalii Abilitati excelente de comunicare, atat in limba romana, cat si engleza, atat verbal, cat si in scris Abilitati de gestionare a timpului, capacitatea a lucra in echipa si de a mentine o relatie excelenta cu clientii. Atitudine pozitiva, adaptabilitate, creativitate dorinta de a invata si de a se dezvolta. Daca esti interesat, trimite o scrisoare de intentie si un CV la urmatoarea adresa de email :
-
NE MĂRIM ECHIPA! S.C. KIK COMPOUNDS S.R.L , o companie ce se ocupă de producerea de compuși termoplastici, ANGAJEAZĂ MUNCITORI NECALIFICAȚI, bărbați sau femei pentru a lucra în hala de producție. Suntem in cautarea unor persoane motivate si harnice pentru a se alatura echipei noastre. Daca iti doresti un loc de munca stabil intr-un mediu dinamic, aceasta pozitie ar putea fi potrivita pentru tine. Responsabilitati: Asamblarea si ambalarea produselor conform standardelor de calitate stabilite; Operarea utilajelor specifice de productie conform instructiunilor primite; Verificarea periodica a echipamentelor pentru a asigura functionarea corecta; Participarea la procesul de optimizare a productiei si propunerea de solutii pentru imbunatatirea eficientei. Cerinte: Abilitati bune de lucru in echipa si comunicare eficienta; Atentie la detalii si respectarea termenelor limita stabilite; Disponibilitate pentru lucru in ture si capacitate de adaptare la un program flexibil. Beneficii: Pachet salarial atractiv- 2400 lei net; Bonuri de masa in valoare de 30 lei zi din a doua luna de munca; Decont carburant din a treia luna de munca; Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si stimulant; Training si suport pentru dezvoltarea profesionala; Programul de lucru este de Luni pana Vineri, astfel: Schimbul 1: 7:00-15:00 Schimbul 2: 12.00-20.00 Vă așteptăm la punctul de lucru: INCINTA UZINA PRODUSE SPECIALE DRAGOMIRESTI S.A., STR. W., LOC. DUMBRAVA, JUD. DAMBOVITA Distanțe în km: Târgoviște - punct de lucru - 7 km, 10 min Daca esti o persoana harnica, responsabila si iti doresti sa te dezvolti intr-un mediu de lucru pozitiv, te asteptam sa aplici pentru pozitia de Personal Hala Productie. Alatura-te echipei noastre si fii parte din procesul de fabricatie al produselor noastre de calitate!
-
Candidatul Ideal studii de specialitate, absolvent Fac.Transporturi sectia autovehicule rutiere - experienta anterioara in conducerea/ coordonarea unei echipe - abilitati de comunicare şi relationare - capacitate de lucru în echipa şi cu termen limita - cunostinte tehnice de specialitate şi operare PC - atasament, entuziasm, atitudine pozitiva - reprezinta avantaj : permis categoria B,C,E limba engleza la nivel conversational + cunoastere termeni tehnici Descrierea jobului răspunde de organizarea şi conducerea activitaţilor atelierului pentru operatiunile de specifice atelierului mecanica camioane; răspunde de eficienta fiecarui lucrator pe intreg programul de lucru al atelierului . răspunde de calitatea lucrarilor executate urmarind permanent evolutia acestora , folosirea intocmai a documentatiei de lucru şi a sculelor specifice fiecarei lucrari . răspunde de coordonarea lucratorilor prin distribuirea comenzilor de lucru primite de la consilierii de service şi efectuarea corecta şi în timp a tuturor operatiilor solicitate de clienti . certifică şi răspunde de calitatea lucrarilor efectuate în service şi verificate de acesta. completează şi semnează fişa de lucru urmărind ca mecanicii să execute lucrarea conformă şi să noteze operaţiunile executate . urmăreşte încărcarea atelierului înca de la prima ora , facând toate demersurile ca la ora inceperii programului de lucru, tehnicienii sa aibă comenzi în lucru participa la evaluarea subordonaţilor şi la planul de dezvoltare personal în ateliere . supravegherea reparaţiilor necesare la mijloacele auto; stabilirea necesarului de piese de schimb şi transmiterea comenzilor pentru piesele de schimb necesare reparaţiei; întocmirea documentelor necesare pentru evidenţierea intervenţiilor efectuate şi predarea la timp catre compartimentele autorizate; urmăreşte si este direct raspunzator de incadrarea in orele de manoperă conform normativelor in vigoare. efectuează la zi pontajul oamenilor din subordine , si il preda catre serviciul Personal să organizeze locurile de munca şi sa pregateasca conditiile de lucru pentru fiecare om şi echipa sa supravegheze şi sa indrume pe cei din subordine pentru formarea deprinderilor de munca corecte în vederea realizarii obiectivului de mai sus să supravegheze funcţionarea utilajelor şi instalatiilor la punctul de lucru respectiv , pentru a nu se produce accidentarea muncitorilor din cauza lor şi sa nu permita interventia muncitorilor neautorizaţi să execute unele reparaţii ce conduc la accidente sau deteriorari mai grave ale utilajelor respective respectarea normelor de protecţie a muncii şi PSI; executa şi alte sarcini conform specificului locului de muncă solicitate de şeful direct sau de conducerea companiei. pastreaza si poate pune la dispozitia organelor de control documentele specifice pentru echipamentele necesare desfasurarii activitatii interactioneaza cu clientul acolo unde este necesar prezentand integru si corect toate informatiile solicitate cu privire la reparatiile efectuate
-
Libra Guard angajeaza agenti paza din zona Petresti Visina. Se ofera salariu incepand cu 2.400 lei, tichete de masa si transport asigurat.
-
-
-
Angajam asistent fiziokinetoterapeut pentru Baza de tratamente din cadrul Hotelului Turist 3* din Pucioasa.
-
Responsabilitati - Activitati de distributie si vanzare a produselor de panificatie, pe zonele alocate Cerinte - Studii: minim scoala profesionala; - Permis auto, categoria B, minim 2 ani vechime in conducere auto; - Experienta in activitate de distributie cunoasterea documentelor de insotire a marfurilor - constituie avantaje; - Disponibilitate program de lucru incepand cu ora 3.00 (AM), 8 ore zi, se lucreaza si in weekend; - Disponibilitate efort fizic ; - Persoana ordonata, cu abilitati bune de comunicare in relatia cu clientii. Beneficii Oferite: Tichete de masa, bonus de performanta, decont transport