Anunțuri
Finante contabilitate Locuri vacante: - Nivel de studii: Absolvent-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Postul de munca vacant - contabil Cerinte: - Studii economice cu licenta, cunostinte in domeniul contabilitatii; - Experienta de lucru in programul de contabilitate WinMENTOR; - Cunostinte bune de operare a pachetului Office (word, excel); - Program de lucru - 8 ore zi; - Experienta in domeniu - minim 3 ani; - Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile; - Persoana cooperanta, echilibrata; - Seriozitate, punctualitate; excelente abilitati de comunicare, atentie la detalii, spirit de echipa. Responsabilitati: - Introducerea tuturor documentelor contabile in programul de contabilitate (incasari, plati, facturi emise, facturi de achizitie, intocmirea registrului de casa si a jurnalului de banca, etc); - Efectuarea operatiunilor de inchidere lunare, trimestriale, anuale; - Intocmirea stuatiilor financiare anuale (bilant, cont de profit si pierdere, anexe bilant, etc).
-
Efectuează înregistrări contabile: gestiune, clienți, furnizor, banca, revisal, declaratii, revisal, balanta, bilant. Experienta de lucru în domeniu este necesara Programul de lucru (poate fi și part time sau flexibil) și salariu se vor discuta la interviu
-
S.C. YOUNGER KAROM cu sediul in Bucuresti, sect. 2,angajeaza in conditiile legii Contabil Junior absolvent de studii superioare de specialitate. Responsabilitati : verifica si prelucreaza zilnic documente contabile; verifica solduri din balanta,casa si avansuri trezorerie; inregistrare NIR, bonuri de consum si verificare solduri de stocuri; verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza; gestionarea, arhivarea documentelor contabile. Contract de munca perioada nedeterminata. Program de lucru luni-vineri, 9-17. Salarizarea se discuta la interviu. Relatii si programari interviu: tel. , de luni pana vineri intre orele 10-16.
-
Candidatul Ideal: - Absolvent/ă studii superioare economice; - Experiența relevantă în domeniul financiar-contabil; - Cunoștințe de operare PC și MS Office; - Abilități de organizare și planificare; - Persoana dinamică, deschisă, orientată spre găsirea de noi soluții, adaptabilă la noile tehnologii. Descrierea jobului: - Înregistrarea corectă și completă a tuturor documentelor contabile, conform legislației în vigoare; - Realizarea operațiunilor de închidere de lună: (închidere venituri/cheltuieli, închidere TVA, analiza soldurilor din balanța -contabilă analitică, analiza rulajelor conturilor, calculul impozitelor, întocmirea declarațiilor lunare TVA 3 ); - Participarea la întocmirea balanțelor contabile; - Sortarea și depozitarea documentelor financiar-contabile în conformitate cu normele existente; - Utilizarea programelor informatice de specialitate pentru a introduce și înregistra datele primare precum și pentru a dezvolta rapoarte contabile și operaționale; - Operează documentele primare ale cliențiilor din portofoliu; - Înregistrarea facturilor către clienții; - Alte sarcini și responsabilități aferente departamentului financiar-contabil, în funcție de proiectele companiei și la solicitarea clienților cu care colaboreaza firma. Beneficii: - Pachet salarial motivant; - Mediu de lucru profesionist și competitiv; - Perspectivă de evoluție în carieră; - Pachet salarial atractiv; - Echipă cu bune abilități sociale, simpatică și dornică să te primească în cadrul ei; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată de timp; - Program: 08:00 - 16:30 (luni-vineri); - Sărbătoril legale sunt respectate.
-
Suntem o societate de contabilitate si consultanta cu o experienta de 20 de ani in domeniu si dorim sa ne marim echipa. Oferim 2 posturi de economist contabil in cadrul companiei noastre, posturi in care puteti acumula cunostinte in domeniul contabilitatii.
-
S.C. CFR SCRL BRASOV SA, societate cu capital de stat, angajeaza economist. Obiectul de activitatea al societatii il constituie reparatiile de locomotive si modernizari ale acestora. Cerinte minimale: absolvent studii superioare in domeniu. Dosarul aplicantului va contine cel putin: copie diploma licenta in domeniu, copie CI, CV cu date de contact (email, nr. telefon), adeverinta medic familie - apt de munca. Dosarul se va depune la sediul societatii din municipiul Brasov, str. Fundatura Harmanului nr.2, jud. Brasov, pana cel tarziu la data de 12 aprilie 2024.
-
Angajez Astistenta manager. Cerințe: cunoștințe de bază în utilizarea calculatorului, organizată, capabilă de a asimila și pune în practică informații noi. Experiența în întocmirea contabilității primare constituie avantaj. Program L-v 10:00-17:00. Rog contact în scris pe WP. Mulțumesc.
-
Angajez tinerii băieții ce au terminat studiile de contabilitate! Dacă sunteți un contabil talentat în căutarea unei noi provocări profesionale, vă invităm să aplicați la poziția noastră de contabil. Așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre și să contribuiți la succesul nostru comun.
-
Consultant cu Experienţă normă întreagă Îți dorești să faci parte dintr-o echipă de profesioniști entuziaști, dedicată și pasionată de domeniul financiar? Nexia ABS Financial Services își mărește echipa și căutăm un nou coleg pentru a se alătura forțelor noastre! Cine suntem: Nexia ABS Financial Services este o echipă unită și orientată spre rezultate, cu o vastă experiență în industria financiară. Ne mândrim cu abilitatea noastră de a oferi soluții personalizate și de a susține clienții în atingerea obiectivelor lor financiare. Beneficii: Oportunitate de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și inovator; Program hibrid flexibil pentru un echilibru optim între muncă și viață personală; Locație centrală, în inima Bucureștiului, în Sectorul 5, cartierul Cotroceni; Pachet salarial atractiv, în funcție de experiență și performanță; Beneficii suplimentare, inclusiv asigurare medicală privată și tichete de masă; Responsabilități: Operarea în programul informatic propriu sau al clientului a tuturor documentelor financiar-contabile pentru portofoliul de clienti alocaţi; Identificarea nevoilor clienților și oferirea de soluții în conformitate cu normele și reglementările contabile și fiscale; Pregătirea situațiilor financiare, a raportărilor contabile și a altor raportări (statistice, BNR, manageriale), precum și a declarațiilor fiscale; Calcularea statelor de salarii; Implicare în stabilirea și implementarea proceselor și procedurilor financiar-contabile atât în cadrul departamentului cât și în cadrul companiei client; Supervizarea și instruirea colegilor juniori. Candidatul Ideal: Absolvent de studii superioare; Cunoștințe avansate de legislație contabilă, financiară și fiscală; Cel puțin 2-4 ani de experiență practică în calitate de contabil, efectuând servicii complete de contabilitate (situații financiare statutare anuale și semestriale); Abilități software avansate (Microsoft Office), cunoștințele de operare SAP ar fi un plus; Cunoașterea procedurilor de control intern; Nivel limba engleză minim B2; Bune abilități de coordonare și organizare, cu o atitudine orientată spre client; Abilități foarte bune de comunicare și prezentare; Atenție la detalii și capacitatea de a gestiona sarcini multiple. Echipa noastră așteaptă cu nerăbdare să te întâmpine și să îţi ofere oportunitatea de a vă dezvolta într-un mediu de lucru stimulant și motivant. Dacă te regăsești în descriere sau știi pe cineva potrivit, te invităm să trimiți un CV la !