Anunțuri
Finante contabilitate Persoane Numele companiei: Sc euro-link consultants srl Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare preferabil economice, administrarea afacerilor, management sau marketing. CURSURI DE PREGATIRE: - Diplomă de asociat universitar; BSc Ba în administrarea afacerilor sau domeniul relevant este un plus. - Cunostinte administrare office, operational, ISO 9001, lucru in echipe functionale si regionale constituie un plus. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint MS Outlook) - limba Engleza nivem minim mediu, ideal avansat APTITUDINI, EXPERIENTA SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare, de comunicare, de administrare si de coordonare activitati multiple i - Experiență dovedită ca coordonator de birou sau într-un rol similar - Experiența în serviciul clienți va constitui un plus - Cunoașterea principiilor de bază de contabilitate și a sistemelor și procedurilor de management al biroului - Cunoștințe remarcabile despre MS Office, back-office și software de contabilitate - Cunoștințe de lucru ale echipamentelor de birou (de exemplu, scaner optic) - Excelente abilități de comunicare și interpersonale - Organizat cu capacitatea de a stabili priorități și de a face mai multe sarcini - De incredere cu rabdare si profesionalism CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: - Urmarirea procedurilor de flux de lucru pentru a asigura eficiența maximă - Menținerea fișierelor și înregistrărilor cu sisteme eficiente de arhivare - Sprijinire alte echipe cu diverse sarcini administrative (redirecționarea apelurilor, diseminarea corespondenței, programarea întâlnirilor etc.) - Monitorizează și gestionează toate activitatile administrative si contractele de birou (chirie, servicii etc.) - Efectuează activități de contabilitate de bază și actualizează sistemul contabil - Tratateaza reclamațiile sau problemele specifice ale clienților - Monitorizați inventarul de rechizite de birou și plasați comenzi - Asistență în gestionarea relațiilor cu furnizorii (inclusiv parcul auto al companiei) BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta si implicare Transport la de la sediul companiei Participarea la traininguri de specializare si dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro.
-
Promovat
Societate de contabilitate angajeaza economist-contabil. Cerinte: - studii superioare in domeniul economic - experienta in domeniu minim 2 ani - cunoasterea programelor: Saga, Revisal, MS Office - cunostinte foarte bune de contabilitate, fiscalitate - persoana ordonata, meticuloasa, prietenoasa Oferim: - salariu motivant, in functie de cunostinte - tichete de masa - mediu de lucru placut - program 8 ore zi de luni pana vineri. Nu se lucreaza de acasa e necesara prezenta fizica la birou. Daca esti interesata asteptam cvul tau la
-
Promovat
Suntem in cautarea unui economist cu experienta pentru a se alatura echipei noastre din Slatina, Jud.OLT Cerinte: -Experienta de lucru intr-un rol similar - Cunostinte de contabilitate -Abilitati de comunicare Se ofera: - salariu motivant - prime Craciun Paste Vacanta - asigurare de sanatate -masa de pranz este asigurata zilnic de Companie, Daca sunteti interesat(a) sa va alaturati echipei noastre , va rugam sa trimiteti Cv in mesaj privat , sau sa sunati la nr de telefon afisat in anunt, pentru mai multe detalii. Asteptam cu nerabdare sa aflam mai multe despre dumneavoastra si sa discutam posibilitatea de a lucra impreuna.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
RECRUTAM Contabil General pentru o fabrica din Campulung Muscel (industria alimentara). PROFIL CANDIDAT: - diplomă în finanțe și o experiență de minim 3 până la 5 ani într-o poziție similară, ideal într-un context internațional. - experiență în evaluarea metodelor contabile, a rapoartelor financiare și de control intern; - cunoasterea limbii engleze sau franceze (nivel avansat) este obligatorie, datorita contextului internațional (sediul central al Grupului este in Belgia).
-
Economista cu experienta, membra CECCAR, ofer servicii complete de evidenta contabila, resurse umane si servicii revisal privind salariatii, declaratii fiscale, intocmire bilant pentru orice domeniu de activitate atat la SRL cat si la ONG, PFA , II, prin firma de contabilitate.Preturi accesibile si negociabile in functie de complexitatea si volumul lucrarilor. Ma pot deplasa la sediul societatii dumneavoastra pentru ridicarea documentelor. Telefon .
-
Vrem să ne mărim echipa cu doi colegi care sunt la început de drum profesional i sunt dorinci să lucreze într-o echipă tânără i dinamică care activează în sectorul serviciilor de consultan ă contabilă, fiscală, salarizare i raportare. Dacă ești o persoană receptivă, proactivă, dornică să învețe și pasionată de cifre, atunci te a teptăm să ni te alături! Chiar dacă e ti la începutul carierei tale, vei avea oportunitatea de a fi implicat/ă pe diferite proiecte din portofoliul nostru, de a învăța de la colegii noștri cu experiență și de a- i aduce aportul la atingerea obiectivelor companiei, dar i a celor personale. Pe lângă salariul lunar i tichete de masă, vei beneficia de bonusuri de performan ă, cafea și ceai, fructe proaspete, lucru în sistem hibrid, atât de acasă cât i de la birou, ședințe periodice de brainstorming pe proiecte, traininguri tehnice i de softskills. În plus, vei avea ocazia de a ieși periodic din birou și de a petrece timp cu colegii tăi, precum și acces la Bookster, abonament medical sau sportiv. Dacă ești o persoană entuziastă, dornică să învețe și să se dezvolțe într-un mediu profesional și plin de energie, atunci te invităm să aplici pentru acest post la următoarea adresă de e-mail:
-
Sprijin in trecerea de la contabilitatea tradiţională la cea digitală, servicii de contabilitate complete, resurse umane (intocmire CIM, acte aditionale, etc), salarizare,operare si transmitere REVISAL, întocmire si depunere declarații, bilant, in special intreprinderilor mici si mijlocii, in domenii de activitate diverse: productie, prestari servicii si comert. Sediul este in sector 1, intr-o zona in care se poate ajunge relativ usor din orice punct al Bucurestiului.
-
Mărim echipa cu o persoană cunoscătoare pe contabilitate primară emitere de facturi, comenzi să stăpânească calculatorul etc! Salar atractiv 5000-6000 ron! Tel:
-
Firma de contabilitate cu sediul in Slatina recruteaza functionar administrativ. Cerințe : * Cu sau fara experienta * pachet office ( word, excel) nivel mediu; *persoana carismatica , placută cu abilitați de lucru cu publicul Fisa postului: * arhivarea tuturor documentelor , atat fizic cat si digital. * interactiunea cu clientii pentru prezentarea seviciilor si furnizarea de explicatii; * redactarea de documente * alte sarcini adiacente activitatii ; Pachet salarial * Se ofera, pentru persoanele fara experienta, training in cadrul firmei. * bonuri de masa * Program 8-16; * alte bonusuri vor fi discutate la interviu. Relatii la telefon :
-
Firma de contabilitate cu sediul in Bucuresti, sector 4 angajeaza absolvent de liceu colegiu studii universitare preferabil cu experienta pentru operarea documentelor de la clienti si indosarierea acestora;
-
Scc de gr 1 consumcoop Podu Iloaiei,jud. Iasi,angajeaza contabil in conformitate cu leg in vigoare. Relatii la nr de tel de mai jos.
-
Angajam gestionar magazin funerar situat în Ploiești Cerinte: cunoștințe operare PC Cunoștințe operare program SAGA Cunoștințe minime contabilitate primara constituie un avantaj! Relații la telefon:
-
Pensiunea Bistrita angajaza persoana pentru facturare si contabilitate primara
-
Candidatul ideal: Cunostinte contabilitate primara; Cunostinte de limba engleza nivel mediu conversational; Cunostinte operare PC (word, excel nivel mediu); Persoana ordonata, atenta, spirit practic si operativ; Abilitati de lucru atat individual cat si in echipa; Experienta pe un post similar reprezinta un avantaj; Cunoasterea programului de contabilitate Saga prezinta un avantaj Studii superioare de specialitate Descrierea jobului: Gestionarea fluxului intern de documente financiar-contabile; Emiterea si inregistrarea de facturi, avize de insotire a marfii, procese verbale de predare - primire, procese verbale de custodie; Urmarirea derularii financiare a contractelor cu furnizorii si clientii; Primirea facturilor de la furnizori, intocmirea NIR-urilor si bonuri de consum si inregistrarea lor in programul de contabilitate; Urmarirea incasarilor in termen a facturilor emise catre clienti si respectiv a platilor catre furnizori. Intocmirea ordinelor de deplasare, a deconturilor de cheltuieli si respectiv a dispozitiilor de plata incasare si inregistrarea lor in programul de contabilitate. Urmarirea si inregistrarea avansurilor spre decontare; Intocmirea zilnica a Registrului de Casa; Intocmire si depunere declaratie Intrastat si Mediu; Transmiterea datelor statistice catre institutiile abiliate; Intocmire pontaj lunar pentru angajati; Arhivarea documentelor contabile; Inregistrarea extraselor de banca in programul de contabilitate; Transmiterea periodica de confirmari de solduri catre clienti furnizori; Colectarea si ordonarea documentelor financiar - contabile rezultate din activitatea zilnica a firmei (chitante, bonuri fiscale, facturi furnizori etc) si transmiterea lor lunara catre societatea de expertiza contabila in vederea intocmirii balantei si depunerii declaratiilor fiscale. Participa la efectuarea inventarierii patrimoniului si intocmirea documentelor necesare; Transmite expertului contabil documentele contabile pentru verificare si aprobare Verifica corectitudinea declaratiilor vamale de import si a platilor taxelor vamale; Realizeaza reconcilierea lunara a soldurilor conturilor; Elaboreaza diverse situatii pe seama informatiilor din evidenta financiar contabila; Transmite facturile emise in sistemul RO E-factura si se ocupa arhivarea acestora precum si a celor primite de la furnizori; Transmite importurile si achizitiile intracomunitare de bunuri in sistemul E-Transport in vederea obtinerea codului NUI si il comunica transportatorilor.
-
IFN angajează pe perioada nedeterminata manager echipa. Constituie avantaj studiile superioare și carnetul de conducere. Pentruai multe informații rog telefon
-
Firmă distributie, angajează operator facturare cu experiență . Se oferă salariu rezonabil și tichete de masă în valoare de 40 Ron zi !! Persoanele interesate pot trimite CV-ul la următoarea adresă de e-mail : [email protected]
-
Cabinet de Contabilitate situat in oras Titu, str. I.C.Visarion, nr.14 BIS, cauta sa-si mareasca echipa. Daca esti la inceput de cariera si doresti sa dobandesti abilitati practice in domeniul contabilitatii, esti colega pe care o cautam. Job-ul tau va consta in inregistrarea documentelor contabile pana la intocmirea bilantului si depunerea declaratiilor fiscale sub indrumarea contabililor seniori. Candidatul ideal este absolvent de studii superioare economice, este o fire organizata si energica, dornica sa aprofundeze in domeniul contabilitatii. Cunoasterea programului Saga constituie un avantaj.
-
Candidatul ideal - studii superioare economice - cunoscator Winmentor, Word, Excel - abilitati de comunicare, analiza si prelucrare a informatiilor; - persoana atenta, organizata, responsabila Descrierea jobului Înregistrare operatiuni contabile la nivel de firma. Activitati specifice privind resursele umane (salarizare, REVISAL).
-
SC ALL FOODS DISTRIBUTIE SRL :ANGAJEAZA OPERATOR DATE FACTURARE CONTABILITATE PRIMARA Persoana responsabila, cu atentie distributiva, perseverenta, comunicativa, cu atitudine pozitiva -Cunostinte contabilitate primara, cunoasterea programului de contabilitate WinMentor -Competente informatice (cunostinte de MS Office, Internet, etc.) Descrierea jobului Principalele activitati constau in: -preluarea si prelucrarea comenzilor venite de la agentii de vanzari introducerea si gestionarea documentelor pentru livrarea marfii (facturi, avize, procese verbale) -cunoasterea produselor si a caracteristicilor acestora -intocmirea si transmiterea ofertelor catre clienti activitati de prelucrare date, arhivare si indosariere documente -alte activitati specifice de vanzari si logistica Beneficii -Salariu motivant -Se asigura instruire de introducere cu operator experimentat -Mediu de lucru placut intr-o echipa competitiva CV
-
RECRUTAM Contabil General pentru o fabrica din Campulung Muscel (industria alimentara). PROFIL CANDIDAT: - diplomă în finanțe și o experiență de minim 3 ani într-o poziție similară, ideal într-un context internațional. - experiență în evaluarea metodelor contabile, a rapoartelor financiare și de control intern; - cunoasterea limbii engleze sau franceze (nivel avansat) este obligatorie, datorita contextului internațional (sediul central al Grupului este in Belgia). RESPONSABILITATI: 1. Contabilitate generala si de casa; 2. Implementare proiecte financiare noi, respectiv, implementare SAP, pentru imbunatatirea fluxurilor structurii si eficientizarea datelor contabile; 3. Colaborare interdepartamentala: pe plan intern, cu toate departamentele (Vanzari, Logistica, Aprovizionare) si pe plan extern, cu bancile si auditorii; 4. Creante Datorii HR Taxe; 5. Contabilitatea platilor clientilor si urmarirea colectarii numerarului cu sprijinul ofiterilor administrativi. SE OFERA: - Salariu NET: 8.000 RON luna; - Decontare transport; - Bonuri de masa in valoare de 30 ron zi; - Al 13-lea salariu.
-
RESPONSABILITATI: Electrician - Asigura prestarea serviciilor de mentenanta pentru instalatii electrice de iluminat, prize, electroalimentare - Stabileste necesitatile de reparatii in functie de starea tehnica a instalatiei electrice si executa atat reparatii, cat si reconfigurari ale instalatiilor electrice. Mecanic -Asigura buna functionalitate a echipamentelor si utilajelor de productie -Executa toate lucrarile de intretinere preventiva, reparatii curente ale masinilor si instalatiilor VA ASTEPTAM LA sediul BESTFOAM din BUZIAS, str.Principala, tel.
-
Promovat
Societate de contabilitate angajeaza economist-contabil. Cerinte: - studii superioare in domeniul economic - experienta in domeniu minim 2 ani - cunoasterea programelor: Saga, Revisal, MS Office - cunostinte foarte bune de contabilitate, fiscalitate - persoana ordonata, meticuloasa, prietenoasa Oferim: - salariu motivant, in functie de cunostinte - tichete de masa - mediu de lucru placut - program 8 ore zi de luni pana vineri. Nu se lucreaza de acasa e necesara prezenta fizica la birou. Daca esti interesata asteptam cvul tau la
-
Cautam Economist pentru sediul din Romania, Piscani, Jud.Arges Responsabilități: Înregistrarea tuturor documentelor si tranzacțiilor in sistemele contabile ale societății, contabilitatea imobilizarilor, stocurilor, tertilor, veniturilor si rezultatelor, angajamentelor si altor elemente patrimoniale; Casieria, documentele si tranzacțiile aferente; Avansuri de călătorie si decontarea acestora; Contabilitatea producției realizate si urmărirea costurilor; Propunerea plaților către furnizori; Participa activ la procesul de închidere contabila a perioadei (luna, trimestru, an); Contabilitatea specifica a mijloacelor fixe; Participa la procesul de Control Intern prin asigurarea documentației necesare; Participa la inventarierea patrimoniului societății; Participa la furnizarea documentelor si informațiilor financiare in caz de audit sau control fiscal; Întocmește rapoartele financiare si fiscale specifice, conform sistemelor de lucru ale companiei. Cerinte: Studii superioare economice; Experiență 1-2 ani într-o poziție similara; Microsoft Office (Excel nivel avansat), Finance ERP; Cunoașterea limbii engleze nivel avansat si limba franceza Se ofera: Tichete de masa si o masa calda la cantina; Se asigura transport sau se face decontare combustibil; Contract pe perioada nedeterminata. Salariu corelat cu experiența și abilitățile dovedite