Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Locuri de munca in Finante, contabilitate - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • economista

    Evidenta contabila completa (gestiune-bilant),salarii, revisal, analiza economica financiara a societatii Experienta in domeniu de minim 3 ani obigatorie Persoana implicata, cu experienta in domeniul prestarilor de servicii, cunoscătoare legislație fiscala Salariul și programul de lucru se vor stabili la interviu

  • 4

    Angajam contabila

    Fade Consulting, firma de contabilitate angajeaza contabila cu sau fara experienta. Salariu poate ajunge pana la 1000 euro net in functie de experienta. Zona Piata Iancului, sector 2.

  • 1

    Operator utilaj

    RESPONSABILITATI: -Asigura realizarea pieselor in urma setarii si operarii masinilor -Executa operatii de prelucrare utilizand masini - Alege SDV-urile adecvate, selecteaza programul de prelucrare al utilajului - Executa masuratori dimensionale ale reperelor de executat; Oferim: - Salariu motivant; - Bonuri de masa; - Mediu de lucru placut. VA ASTEPTAM LA sediul BESTFOAM din BUZIAS, str.Principala, tel.

  • 1

    Contabil

    Firma de consultanta si contabilitate.

  • 11

    Functionar administrativ - cu sau fara experienta

    Firma de contabilitate cu sediul in Slatina recruteaza functionar administrativ. Cerințe : * Cu sau fara experienta * pachet office ( word, excel) nivel mediu; *persoana carismatica , placută cu abilitați de lucru cu publicul Fisa postului: * arhivarea tuturor documentelor , atat fizic cat si digital. * interactiunea cu clientii pentru prezentarea seviciilor si furnizarea de explicatii; * redactarea de documente * alte sarcini adiacente activitatii ; Pachet salarial * Se ofera, pentru persoanele fara experienta, training in cadrul firmei. * bonuri de masa * Program 8-16; * alte bonusuri vor fi discutate la interviu. Relatii la telefon :

  • Opererator date facturare contabilitate primara

    SC ALL FOODS DISTRIBUTIE SRL :ANGAJEAZA OPERATOR DATE FACTURARE CONTABILITATE PRIMARA Persoana responsabila, cu atentie distributiva, perseverenta, comunicativa, cu atitudine pozitiva -Cunostinte contabilitate primara, cunoasterea programului de contabilitate WinMentor -Competente informatice (cunostinte de MS Office, Internet, etc.) Descrierea jobului Principalele activitati constau in: -preluarea si prelucrarea comenzilor venite de la agentii de vanzari introducerea si gestionarea documentelor pentru livrarea marfii (facturi, avize, procese verbale) -cunoasterea produselor si a caracteristicilor acestora -intocmirea si transmiterea ofertelor catre clienti activitati de prelucrare date, arhivare si indosariere documente -alte activitati specifice de vanzari si logistica Beneficii -Salariu motivant -Se asigura instruire de introducere cu operator experimentat -Mediu de lucru placut intr-o echipa competitiva CV

  • 10

    Contabil Junior

    Societate de Contabilitate, cauta Contabil Junior, de preferat Full Time. Se ofera salariu fix, bonuri de masa, prime. Cerinte: Seriozitate, ambitie, capacitate buna de comunicare si interactiune sociala, buna concentrare, cunostinte microsoft office, windows. Program de luni pana vineri. Locatia: Bucuresti, Sector 1. Pentru aplicare trimiteti CV pe email:

  • ANGAJARE Contabil & administrator - National Golf & Country Club

    NGCC este cel mai luxos club de golf din Europa de Est, care construieste peste 170 de vile, peste 80 de camere de hotel, 110 apartamente, Sala de Evenimente, Club House, Academie de Golf, Zona de antrenament, Driving Range cu sistem Trackman , 3 Studiouri de Golf Interior, Spa & Sala de sport, Piscina, Teren de tenis, Teren de Sport, Zona de joaca pentru copii. Astfel, avand multe de oferit publicului, acest loc exclusivist creaza si oprtunitati de cariera fantastice pentru personal calificat si dedicat in toate domeniile. Cautam contabil responsabil si organizat pentru a se alatura echipei noastre. Acesta va fi responsabil de asigurarea unei bune desfasurari a mediului de lucru, oferind suport administrativ personalului si asistenta in sarcini variate. Candidatul ideal va avea abilitati excelente de comunicare, atentie la detalii si capacitatea de a gestiona mai multe sarcini eficient. RESPONSABILITATI Pregătirea și analizarea situațiilor financiare, cum ar fi fluxul de numerar, bilanțul și contul de profit și pierdere. Revizuirea documentelor financiare pentru a rezolva orice discrepanțe și nereguli, pregătirea raportului de audit. Respectați politicile și procedurile companiei, asigurând conformitatea cu reglementările și standardele relevante. Întâmpinați vizitatorii, răspundeți la apelurile telefonice primite și răspundeți la întrebări într-o manieră profesionistă și politicoasă. Administrați calendarul biroului, programați întâlniri și coordonați evenimente și întâlniri. Mențineți inventarul de rechizite de birou prin verificarea stocurilor, comandarea de rechizite și monitorizarea cheltuielilor. Gestionați corespondența primită și expediată, pachetele și livrările și distribuiți-le destinatarilor corespunzători. Crearea, prognoza, revizuirea și prezentarea bugetelor, declarațiilor fiscale, documentarea tranzacțiilor financiare. Sprijiniți funcțiile de resurse umane, cum ar fi menținerea evidențelor angajaților, procesarea documentelor și programarea interviurilor. Asistați la proiecte și inițiative speciale, așa cum sunt desemnate de managerul general. ABILITATI Experienta dovedita, competente avansate in utilizarea Microsoft Office Suite, abilitati organizatorice, atentie la detalii Abilitati excelente de comunicare, atat in limba romana, cat si engleza, atat verbal, cat si in scris Abilitati de gestionare a timpului, capacitatea a lucra in echipa si de a mentine o relatie excelenta cu clientii. Atitudine pozitiva, adaptabilitate, creativitate dorinta de a invata si de a se dezvolta. Daca esti interesat, trimite o scrisoare de intentie si un CV la urmatoarea adresa de email :

  • Operator Date

    Ne mărim echipa! Ce căutăm Oameni cărora le place provocarea și care sunt deschiși către învățare! Avem 3 posturi libere pentru: : : - cunoștințe în operarea PC (Word, Excel) - asumarea responsabilității - comunicare eficientă cu echipa - seriozitate, stabilitate, capacități de organizare, atitudine deschisă către noutate și învățare, atenție la detalii : - realizare grafice și evidențe - introducerea datelor în sisteme de gestiune - crearea documentelor specifice - înregistrare facturi în program, realizare facturi de vânzare, procese-verbale - întreținere birou (ordonare acte, curățenie birou) : - echipă prietenoasă, mediu ambiant plăcut și provocator - salariu atractiv - ore suplimentare plătite extra : L V: 08.00 17.00 (cu o oră pauză) Așteptăm CV-ul tău pe WhatsApp la sau !

  • Reprezentant Comercial

    Ne mărim echipa! Ce căutăm Oameni cărora le place provocarea și care sunt deschiși către învățare! Avem 3 posturi libere pentru: 1. : : - experiență în domeniul secretariatului - bune abilitați de comunicare cu echipa și clienții - permis de conducere categoria B - cunoștințe în operarea PC - capacități de asumare a responsabilității - stabilitate, seriozitate, atenție la detalii și bune capacități de organizare : - realizare dosare de înmatriculări - depunere și ridicare documente din instituțiile statului - realizarea procesului de vânzare închiriere autoturisme precum și documentația aferentă - postare anunțuri pe rețele de socializare - întreținerea relațiilor cu clienții și partenerii - creare cereri de finanțare - preluare mesaje și apeluri din mediul online - întreținerea biroului curat și ordonat : - echipă prietenoasă, mediu ambiant plăcut și provocator - salariu atractiv - bonusuri la atingerea obiectivelor - ore suplimentare plătite extra : L V: 08.00 18.00, S-D: 09.00 16.00 Se lucrează și în weekend, 5 zile lucrătoare cu 2 zile libere, prin rotație. Așteptăm CV-ul tău pe WhatsApp la sau !

  • 6

    Angajez economisti

    EXPERT LOAN SRL doreste consolidarea Echipei de Specialisti in domeniul accesarii de Fonduri Europene si Guvernamentale. Oferim pregatire in domeniu ca formatori. Cei interesati pot sa aplice pe acest site sau pe email: sau telefon . Salariu atractiv si prime de performanta si proiecte de succes.

  • 2

    Office Coordinator & Administrator

    NIVEL DE STUDII: superioare preferabil economice, administrarea afacerilor, management sau marketing. CURSURI DE PREGATIRE: - Diplomă de asociat universitar; BSc Ba în administrarea afacerilor sau domeniul relevant este un plus. - Cunostinte administrare office, operational, ISO 9001, lucru in echipe functionale si regionale constituie un plus. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint MS Outlook) - limba Engleza nivem minim mediu, ideal avansat APTITUDINI, EXPERIENTA SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare, de comunicare, de administrare si de coordonare activitati multiple i - Experiență dovedită ca coordonator de birou sau într-un rol similar - Experiența în serviciul clienți va constitui un plus - Cunoașterea principiilor de bază de contabilitate și a sistemelor și procedurilor de management al biroului - Cunoștințe remarcabile despre MS Office, back-office și software de contabilitate - Cunoștințe de lucru ale echipamentelor de birou (de exemplu, scaner optic) - Excelente abilități de comunicare și interpersonale - Organizat cu capacitatea de a stabili priorități și de a face mai multe sarcini - De incredere cu rabdare si profesionalism CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: - Urmarirea procedurilor de flux de lucru pentru a asigura eficiența maximă - Menținerea fișierelor și înregistrărilor cu sisteme eficiente de arhivare - Sprijinire alte echipe cu diverse sarcini administrative (redirecționarea apelurilor, diseminarea corespondenței, programarea întâlnirilor etc.) - Monitorizează și gestionează toate activitatile administrative si contractele de birou (chirie, servicii etc.) - Efectuează activități de contabilitate de bază și actualizează sistemul contabil - Tratateaza reclamațiile sau problemele specifice ale clienților - Monitorizați inventarul de rechizite de birou și plasați comenzi - Asistență în gestionarea relațiilor cu furnizorii (inclusiv parcul auto al companiei) BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta si implicare Transport la de la sediul companiei Participarea la traininguri de specializare si dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro.

  • 6

    Contabilitate !!!

    căutăm contabila PROGRAM FLEXIBIL(OPT ORE), pentru contabilitate și gestiune, conditii de munca foarte bune pentru informatii sunati la tel 722332101 - arata telefon -sau mail !!!

  • 2

    lucrez zilier, cu plata pe zii 280 de lei

    lucrez in constructii, zilier ma pricep sa lucrez rezistent la efort fizic săpat șanturi spart betoane Glet adeziv Decorativa Mutat cărat etc plata 280 de lei detin si perims cat b de 5 ani experiența condus ...nu lucrez ca Contabil am pus categoria doar pentru activarea anuntului mss

  • 4

    Referent Resurse Umane

    Societate comerciala angajeaza Referent Resurse Umane Cerinte: - Studii superioare; - Experienta in domeniul salarizarii constituie avantaj; - Bune cunostinte in legislatia muncii si salarizare; - Cunostinte de operare calculator (MS Office, Internet); - Preocupare permanenta pentru actualizarea cunostintelor in functie de schimbarile legislatiei in domeniu; Beneficii: - oportunitati de dezvoltare profesionala; - pachet salarial motivant; Program de lucru: Luni -Vineri, 8 ore zi; Cei interesati sunt rugati sa trimita CV-ul la adresa de email: resurseumane@ stera .ro sau in privat. Persoanele selectate vor fi contactate pentru a participa la un interviu.

  • 2

    Angajam contabil

    Buna ziua, Angajam contabil sau contabil junior, acreditat sau nu in domeniul turismului Zona Bd. Mamaia Nord, Constanta. Necesita prezenta la sediu. Mai multe detalii putem oferi in privat

  • 7

    Contabil

    CANDIDATUL IDEAL: -absolvent dupa 2019; -cunostinte de utilizare program contabilitate Saga C; -cunostinte PC, Office; -persoana analitica, ordonata, atenta la detalii si cu dorinta de a invata; -capacitatea de organizare a propriei munci, punctualitate, rigurozitate; -responsabilitate, disponibilitate program prelungit cand este cazul; -va mentine relatia cu institurii ale statului, abilitati comunicare; -capacitate de a lucra cu termene limita. RESPONSABILITATI / BENEFICII: Job specific firmelor de contabilitate Introducerea corecta a documentelor in programul de contabilitate Mediu de lucru placut,birou situat in zona Floreasca. Societate membra CECCAR. DESCRIEREA COMPANIEI: Societate de expertiza contabila formata dintr-un grup de profesionisti specializati in prestarea serviciilor financiar - contabile la cel mai inalt nivel. Are in vedere toata gama de servicii financiar - contabile necesare unei societati comerciale, de la inregistrarea documentelor primare pana la analize si prognoze financiare dintre cele mai complexe.

Salvează căutarea