Anunțuri
Finante contabilitate Persoane Disponibil din: 2022-01-27-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare preferabil economice, administrarea afacerilor, management sau marketing. CURSURI DE PREGATIRE: - Diplomă de asociat universitar; BSc Ba în administrarea afacerilor sau domeniul relevant este un plus. - Cunostinte administrare office, operational, ISO 9001, lucru in echipe functionale si regionale constituie un plus. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint MS Outlook) - limba Engleza nivem minim mediu, ideal avansat APTITUDINI, EXPERIENTA SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare, de comunicare, de administrare si de coordonare activitati multiple i - Experiență dovedită ca coordonator de birou sau într-un rol similar - Experiența în serviciul clienți va constitui un plus - Cunoașterea principiilor de bază de contabilitate și a sistemelor și procedurilor de management al biroului - Cunoștințe remarcabile despre MS Office, back-office și software de contabilitate - Cunoștințe de lucru ale echipamentelor de birou (de exemplu, scaner optic) - Excelente abilități de comunicare și interpersonale - Organizat cu capacitatea de a stabili priorități și de a face mai multe sarcini - De incredere cu rabdare si profesionalism CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: - Urmarirea procedurilor de flux de lucru pentru a asigura eficiența maximă - Menținerea fișierelor și înregistrărilor cu sisteme eficiente de arhivare - Sprijinire alte echipe cu diverse sarcini administrative (redirecționarea apelurilor, diseminarea corespondenței, programarea întâlnirilor etc.) - Monitorizează și gestionează toate activitatile administrative si contractele de birou (chirie, servicii etc.) - Efectuează activități de contabilitate de bază și actualizează sistemul contabil - Tratateaza reclamațiile sau problemele specifice ale clienților - Monitorizați inventarul de rechizite de birou și plasați comenzi - Asistență în gestionarea relațiilor cu furnizorii (inclusiv parcul auto al companiei) BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta si implicare Transport la de la sediul companiei Participarea la traininguri de specializare si dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro.
-
Promovat
Suntem in cautarea unui economist cu experienta pentru a se alatura echipei noastre din Slatina, Jud.OLT Cerinte: -Experienta de lucru intr-un rol similar - Cunostinte de contabilitate -Abilitati de comunicare Se ofera: - salariu motivant - prime Craciun Paste Vacanta - asigurare de sanatate -masa de pranz este asigurata zilnic de Companie, Daca sunteti interesat(a) sa va alaturati echipei noastre , va rugam sa trimiteti Cv in mesaj privat , sau sa sunati la nr de telefon afisat in anunt, pentru mai multe detalii. Asteptam cu nerabdare sa aflam mai multe despre dumneavoastra si sa discutam posibilitatea de a lucra impreuna.
-
Promovat
Caut sa angajez persoana cu experienta in domeniul contabilitatii, inclusiv salarizare, cu experinta in domeniu de peste 5 ani, si cunostiinte solide in domeniul financiar-contabil, dornica sa invete, mediul de lucru armonios si responsabil, posibil si program flexibil-4 ore, telemunca, de preferabil cu domiciliul in Loc. Floresti. Persoanele interesate rog sa trimita cv-uri.
-
Promovat
Angajam coleg operator comenzi si facturare pentru depozit accesorii si consumabile pentru motociclete. Work from home! Munca de acasa, remote, dar persoana sa poata ajunge la birou in Bucuresti (sector 1, Romexpo) periodic sa ia aranjeze actele. Cerinte: studii medii, experienta minim 3 ani, cunostinte solide de Excel (vlookup, pivot) si programe de gestiune (experienta SmartBill sau similare) Avantaje: eMAG Marketplace. Descriere job: preluare comenzi, facturare, gestiunea relatiei cu furnizorii (comenzi, receptii), operatiuni specifice programelor de gestiune. Conditii: program luni-vineri 10-18:30, contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu 3300 lei net (pe perioada de proba, de 3 luni) plus bonusuri de sarbatori, alte avantaje. Fiind vorba despre domeniul moto, activitatea este intensa in sezon (primavara vara) si lejera in extrasezon (toamna iarna) Cei interesati sunt rugati sa trimita CV si scrisoare de intentie la numarul de telefon din anunt, pe Whatsapp.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Promovat
Caut sa angajez persoana cu experienta in domeniul contabilitatii, inclusiv salarizare, cu experinta in domeniu de peste 5 ani, si cunostiinte solide in domeniul financiar-contabil, dornica sa invete, mediul de lucru armonios si responsabil, posibil si program flexibil-4 ore, telemunca, de preferabil cu domiciliul in Loc. Floresti. Persoanele interesate rog sa trimita cv-uri.
-
Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.
-
- Studii superioare economice finalizate - Sa efectueze contabilitatea completa societate comerciala (gestiune, revisal, declaratii, balanta, bilant) - Experienta in domeniu financiar contabil este necesara - Sa cunoasca legislatia in vigoare si sa isi actualizeze permanent cunostiintele in acest sens Detalii legate de salariu si program de lucru (acesta poate fi si part time) se vor discuta in cadrul unui interviu.
-
Firma de contabilitate angajam contabil junior sau economist junior . Puncte de lucru in sectorul 2 Primim pentru efectuarea stagiului absolventi in domeniul contabilitate si informatica de gestiune si financiară. Candidatul ideal Studii superioare de specialitate sau studii liceale de specialitate. Cunostinte de contabilitate si fiscalitate. Cunoasterea softului Saga C si CIEL constituie un avantaj. Experienta intr-un cabinet de contabilitate reprezinta un avantaj. Cunostinte Microsoft Office. Responsabilitate, integritate, confidentialitate, respectarea termenelor, spirit de echipă. Descrierea jobului Efectuează toate operațiunile de evidență fiscală și contabilă pentru clienții din portofoliu. Verifică și înregistrează lunar documentele contabile justificative aduse spre prelucrare de către clienții din portofoliu. Efectuează rapoarte pentru client la solicitarea acestora. Asistență acordată clienților cu ocazia auditului financiar și a inspecțiilor fiscale Asistenta si consultanta pentru clienti privind aspecte de natura contabila si fiscală Informarea la zi și respectarea legislației în vigoare. Beneficii Mediu de lucru plăcut, stabil, creativ și profesionist, care te va ajută să te dezvolți și să înveți continuu. Pachet salarial motivant, în conformitate cu studiile și experiența. Bonuri de masa.
-
Birou de contabilitate caută juniori (fara experienta) in vederea colaborării.
-
S.C. YOUNGER KAROM cu sediul in Bucuresti, sect. 2,angajeaza in conditiile legii Contabil Junior absolvent de studii superioare de specialitate. Responsabilitati : verifica si prelucreaza zilnic documente contabile; verifica solduri din balanta,casa si avansuri trezorerie; inregistrare NIR, bonuri de consum si verificare solduri de stocuri; verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza; gestionarea, arhivarea documentelor contabile. Contract de munca perioada nedeterminata. Program de lucru luni-vineri, 9-17. Salarizarea se discuta la interviu. Relatii si programari interviu: tel. , de luni pana vineri intre orele 10-16.
-
Angajam contabil sau economist cu experienta de cel putin 3 ani, cunoscator SAGA, Msoffice, Salariu in functie de competente , tichete de masa. Persoana serioasa , responsabila, motivata careia sa-i placa profesia.
-
Firma ECLAR FACTORY RO SRL cu sediul in Bailesti isi mareste echipa , cautand coleg nou pentru postul de contabil junior. Ce implica rolul tau in echipa noastra: Intocmirea situatiilor financiare, Inregistrarea facturilor si documentelor specifice, Verificarea corectitudinii datelor înregistrate; Pregatirea rapoartelor financiare lunare. Cum iti dai seama ca te potrivesti: Educatie necesara: Diploma de bacalaureat, Experienta practica necesara: Experiență în domeniu de minim 6 luni, Cunostinte de operare in Excel Word, Atentie la detalii si capacitatea de a gestiona sarcini multiple, Precizie, responsabilitate, bine organizat, gandire logica. Ce iti oferim noi: Iti oferim un salariu motivant. Program de lucru L-V intre orele 08 -17. Un mediu de lucru placut alaturi de o echipa profesionista. Pentru mai multe detalii te asteptam sa ne contactezi telefonic la numarul de telefon .
-
Suntem o societate cu vechime si experienta pe piata muncii si dorim sa extindem echipa. Angajam o persoana cu experienta de minim 2 ani in scrierea si depunerea proiectelor pentru atragerea de fonduri europene pe pozitie de Consultant, pentru angajare full-time. Daca ai experienta pe PNDR 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, fonduri guvernamentale si fonduri destinate Start-up -urilor si nu numai, te asteptam in echipa noastra. De asemeni angajam Asistent Manager cu experienta in secretariat birou min. 1 an Contabil Economist cu experienta in domeniu 3- 5 ani. Oferim salariu fix+ comision(4000-8000 lei luna) Mediu de lucru profesionist Formare profesionala continua
-
Firma noastra, SC 4U CONTAB PROJECT SRL, cu sediul in Constanta, este in cautarea unui contabil cu experienta pentru a se alatura echipei noastre. Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - Studii superioare de specialitate in domeniul economic (Contabilitate si Informatica de Gestiune); - Experienta de minim 3 ani in domeniu; - Cunostinte solide de operare PC (Excel), programe de contabilitate (CIEL V7, Saga C - constituie un avantaj); - Cunostinte de legislatie fiscala; - Abilitati de gestionare a datelor; - Capacitate de analiza si sinteza, de respectare a termenelor limita; - Conștiințiozitate și atenție la detalii; - Cunoștințe de Resurse Umane reprezinta un avantaj, dar nu sunt obligatorii. Responsabilitati: - Gestionarea documentelor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare; - Inregistrarea, verificarea si validarea tranzactiilor contabile; - Pregatirea si prezentarea situatiilor financiare periodice; - Realizarea si depunerea declaratiilor fiscale; - Verificarea si respectarea termenelor de plata; - Pastrarea si arhivarea documentelor contabile; - Colaborarea cu echipa financiar-contabila si alte departamente din companie. Oferta noastra include conditii avantajoase de munca, un salariu competitiv si posibilitatea de dezvoltare profesionala intr-un mediu dinamic si prietenos. Va rugam sa ne treti CV-ul si o scrisoare de intentie daca credeti ca indepliniti cerintele noastre pentru aceasta pozitie.
-
Firma de contabilitate angajeaza contabil primar, pentru prelucrare documente contabile, fara intocmire declaratii si bilant, avand cunostinte teoretice solide de contabilitate. Cunoasterea programului Saga si a limbii engleze reprezinta un avantaj. Oferim salariu motivant, precum si alte beneficii ce se stabilesc in cadrul interviului.
-
-
Firma de contabilitate angajeaza full time, Secretara/Asistent Manager. Persoana prezentabila, responsabila, organizata, atenta la detalii, comunicativa, dinamica, flexibila. Cunostinte Office si contabilitate primara. Responsabilitati:Tine evidenta corespondentei, redacteaza, indosariaza documente, emite facturi Te ateptam sa faci parte din echipa noastra!
-
-
SC BLUE ACCOUNTANCY SRL, societate de contabilitate si expertiza contabila, avizata CECCAR, prin expert contabil cu experienta in orice domeniu de activitate, va ofera servicii complete de contabilitate si resurse umane, venind in sprijinul dvs. cu urmatoarele lucrari: - înregistrarea sistematica si cronologica a documentelor primare (facturi, chitante, bonuri fiscale, extrase banca); - întocmirea balantei de verificare; - întocmirea jurnalelor de Tva si a registrelor contabile obligatorii; - intocmirea si depunerea cu semnatura electronica a declaratiilor fiscale; - întocmirea contractelor de munca, a statelor de plata si transmiterea Revisal la ITM; - întocmirea si certificarea bilantului contabil; - întocmirea si depunerea declaratiilor unice pt. PFA, etc; - acordarea de consultanta financiar-contabila. Onorariile se stabilesc in functie de volumul de inregistrari si complexitatea activitatii. https://www.blueaccountancy.ro
-
Candidatul Ideal Absolvent studii superioare de profil economic; Cel puțin 2-3 ani de experiență practică în calitate de contabil, efectuând servicii complete de contabilitate Cunoștințe avansate de legislație contabilă, financiară și fiscală; Cunostinte de operare PC si Microsoft Office; Cunoasterea programului SAGA obligatoriu; cunoștințele de operare Transart ar fi un plus Abilitati foarte bune de comunicare si organizare a timpului, sarcinilor si activitatilor zilnice; Placerea de a lucra in domeniu si abilitatea de invatare si adaptare rapida; Descrierea jobului inregistrarea operatiile de evidenta contabila si fiscala pentru clientii din portofoliu cu respectarea prevederilor legislatiei in vigoare (verificarea si inregistrarea lunara a documentele financiar-contabile aduse spre prelucrare de catre clientii din portofoliu; solicitarea documentelor lipsa unde este cazul; ) Calculul impozitelor si taxelor specifice fiecarui client si intocmirea declaratiilor fiscale corespunzatoare lunare, trimestriale si anuale Intocmirea statului de salarii Verificarea inchiderilor lunare si reconcilierea de conturi Intocmirea lunara a balantei de verificare Intocmirea raportarilor financiare semestriale interimare cu anexele specific arhivare documente procesate răspunde la solicitările transmise de clienți (comunică telefonic prin email adrese notificări); Mentinerea legaturii cu clientii din portofoliu,transmiterea catre clienti lunar de diverse rapoarte conform procedurii societatii si specificului activitatii; Descrierea companiei Suntem o societate de contabilitate membra CECCAR cu o echipa unita si profesionista. Avem un portofoliu de societati din domenii variate, cum ar fii, magazine online, magazine cu amanuntul, depozite de comert cu ridicata si servicii diverse. Fiecare membru al echipei pe parte de contabilitate isi gestioneaza portofoliul de clienti sub supravegherea administratorului societatii. Oferta salariala Salariu in functie de competente Prime de sarbatori Tichete de masa Tichete cadou Decontare transport Mediu de lucru placut, in cadrul unei echipe dinamice Cursuri de dezvoltare si perfectionare Beneficii acordate Bonus de performanță Prime de sarbatori Tichete de masa Decontare transport
-
persoana sociabila amabila maleabila absolventa liceu cunostinte pc(saga constituie avantaj) disponibilitate la un program de 8 ore se ofera salariu net 3500 lei contract de munca
-
Expert contabil activ , caut sa lucrez in colaborare la distanță ,remote, prelucrare documente contabile pana la nivel balanta,salarizare,depunere declaratii financiare.
-
Andy Transportation Systems SRL Andy Transport Group Canada https: www.andytransport.com angajeaza functionar economic pentru postul de facturare. Contract pe perioada: nedeterminata Oportunitati de avansare Program flexibil in doua schimburi Activitate: -Opereaza documentele finaciar-contabile in programul de contabilitate -Contribuie la elaborarea rapoartelor specifice domeniului de activtate a societatii -Intocmeste situatii contabile Cerinte: -Studii superioare -Operare PC -Limba engleza - nivel mediu-avansat -Limba franceza avantaj