Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate Companii Numele companiei: Cabinet expert srl Profesie: Contabil

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Ipsar angajeaza CONTABIL

    -Cunoasterea softurilor de contabilitate SAGA C - Cunostinte avansate PC, Excel, Word; - Persoana energica, ordonata, riguroasa, rabdatoare, responsabilă, cu spirit de echipă si dornica de a progresa; - Implicare și spirit de inițiativă; - Lucru în echipă, persoană onestă, organizată, atentă la detalii

  • 5

    Contabil-contabilitate primara

    Meteora Foods SRL este o societate comerciala ce se ocupa cu importul si distributia de produse alimentare congelate si refrigerate pentru sistemul horeca.Suntem in cautarea unui coleg/colega nou pentru postul de contabil , candidatul ideal fiind o persoana serioasa, organizata si comunicativa. Atributiile principale ale postului sunt: Responsabilitati: Intocmirea si verificarea documentelor contabile primare; Intocmirea NIR-uri; Inregistrarea facturilor; Analiza client/furnizor; Asigurarea respectarii legislatiei fiscale si a politicilor interne in domeniul contabilitatii primare; Preluare comenzi si emite facturi catre client Intocmeste dispozitii de plata si incasari, facturi si chitante, situatia platilor si a incasarilor; Cerinte: Diploma de studii economice (calificare sau studii superioare); Experienta anterioara in contabilitate primara sau in domeniul financiar-contabil; Abilitati excelente de organizare si gestionare a timpului; Atentie la detalii si precizie in efectuarea sarcinilor; Capacitate de analiza si rezolvare a problemelor; Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; Cunostinte de operare PC si a aplicatiilor de contabilitate. Cunoasterea programului Winmentor reprezinta un avantaj Oferim -pachet salarial atractiv -tichete de masa -tichete cadou de Paste si de Craciun -prima de Paste si de Craciun Putem fi contactati la : Punctul de lucru din Bucuresti, Sos Andronache nr 203, Sector 2 Email: Telefon :

  • 1

    Contabilitate primara gestiune

    Candidatul ideal: Persoana dinamica, dispusa sa lucreze in echipa, sociabila, capabila sa-si indeplineasca atributiile de serviciu si sa-si asume responsabilitatea pentru lucrarile efectuate. Cerinte: Cunostinte de contabilitate primara Cunostinte legislatie evidenta stocuri Cunostinte in activitatea de gestiune si de operare MS Office ATRIBUTII PRINCIPALE (si sarcini aferente): 1. Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa - Opereaza in stoc miscarile de marfa - Pastreaza documentele justificative legate de stocuri - Efectueaza lunar inventarul stocului de marfa - Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic - Ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei - Respecta legislatia de gestiune a stocurilor -Verifica preturi de achizitie al marfii. 2. Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare - Efectueaza operatiuni de intrare in stoc a marfii -Raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la magazie - Verifica documentele la introducerea NIR-ului si semnaleaza eventualele neconcordante - Inregistreaza, prelucreaza si pastreaza informatiile referitoare la situatia stocurilor - Raporteaza lunar rezultatele activitatii de gestiune a stocului 3. Asigura miscarea stocurilor - Efectueaza transferurile de marfa din stocul central in substocuri si retur - Pastreaza evidenta documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare primire la zi Oferim: Mediu de lucru plăcut și dinamic Oportunități de dezvoltare profesională Salariu competitiv și beneficii suplimentare Dacă sunteți interesat și credeți că aveți aptitudinile necesare, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de email sau să aplicați în persoană la Hotel Cubix, Brasov, Bd. Saturn nr.47

    Repostat automat
  • 20

    Contabila in Bacau

    Cautam colega pentru postul de contabila in Bacau Daca vrei sa fii colega noastra si sa faci parte din echipa CAR Moldova IFN, te asteptam cu un CV pe mail sau pe Whatsapp la . . Candidatul ideal trebuie sa aiba: - studii contabile, - experienta in domeniu contabil minim 1 an - persoana descurcareata, serioasa - bune abilitati de comunicare Salariu negociabil la interviu, in functie de experienta in domeniu. Program luni - vineri: 8:30 - 17:00

  • Controlor financiar

    Angajam Controlor financiar la o fabrica din Brasov. CERINTE: - pachet Ms - Office (Excel), SAP - experiență minim 1 an în controlling - studii superioare - inginerie sau economie - cunoștințe de lb engleză, lb germana constituie avantaj - expertiză economică, întocmire urmărire de bugete, planuri de afaceri RESPONSABILITATI: - intocmește analize economice complexe - determină costuri pe tipuri și centre de cost - participă la întocmirea raportărilor către concern - participă la întocmirea bugetului (inclusiv întocmirea coordonarea planificării operative) și a planului de afaceri împreună cu departamentele și conducerea fabricii - controlling în cadrul companiei, inclusiv comparare necesar stare actuală, și consultanță în implementarea de măsuri pentru asigurarea rezultatelor planificate - participă la definirea și implementarea măsurilor pentru realizarea țelurilor operative - participă la conceperea și asigurarea punctelor de legătură între managementul departamentelor de producție și sistemul intern concernului - participă la certificarea indicatorilor inclusi în Premium Productivity și prelucrează datele aferente proiectului anterior menționat împreună cu celelalte departamente - colaborează la definirea, implementarea și raportarea indicatorilor de investiții (CAPEX) - participă activ la îmbunătățirea proceselor din companie BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - program de lucru: 08.00-16.30 - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.

  • 3

    Cautam contabil

    Cautam contabil primar pentru compania noastra.

  • 1

    Contabil junior

    Suntem în căutarea unui coleg în contabilitate primară pentru a se alătura echipei noastre din departamentul financiar. Dacă aveți experiență în domeniul contabilității și sunteți atent la detalii, organizat și capabil să gestionați sarcini complexe, vă încurajăm să aplicați. Responsabilități: Înregistrarea corectă și eficientă a tranzacțiilor financiare în sistemul contabil Gestionarea și evidența facturilor și plăților. Pregătirea și prezentarea rapoartelor financiare periodice. Alte sarcini contabile și financiare conforme nevoilor companiei. Cerințe: Experiență anterioară în contabilitate primară sau poziții similare Abilități bune de comunicare și interacțiune cu colegii Cunoașterea unui software contabil sau SAGA reprezintă un avantaj Diplomă în domeniul financiar sau contabil constituie avantaj, dar nu o cerinta eliminatorie. Ce oferim: Pachet salarial motivant Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei Mediu de lucru stimulant și colaborativ Dacă sunteți interesat(ă) să vă alăturați echipei noastre, va invitam sa aplicati.

  • 2

    Inspector resurse umane junior

    Compania noastră este în căutarea unui inspector resurse umane pentru a se alătura echipei noastre. Dacă sunteți o persoană organizată, si doriti sa profesati in domeniul resurselor umane va asteptam in echipa noastra. Candidatul Ideal Studii medii sau superioare finalizate cu diploma; Cunostinte legislatia muncii,curs Inspector Resurse Umane; Reprezinta avantaj Revisal, Saga. Cunostiinte Microsoft Office Abilitati de organizare, planificare, comunicare și relationare; Atentie la detalii, orientare catre rezultate, capacitate de analiză şi sinteză. Principale responsabilitati: Evidente pontaj, certificate medicale, concedii, etc; Diverse inregistrari prelucrari raportari ; Intocmire adeverinte diverse, note de lichidare angajati; Intocmire transmitere REVISAL; Administrare personal si documentatie conexa; Alte activitati specifice domeniului resurselor umane. Beneficii Pachet salarial motivant Program de lucru 8-16,vinerea 8-14 Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră.

  • 6

    Angajăm facturista-contabila - Iasi

    Ai cunoștințe de contabilitate primară și experiență în facturare, preferabil în WinMentor dar nu obligatoriu și îți cauți o echipă alături de care să-ți petreci cele 8 ore la serviciu? Locuiesti in Iasi? Ești exact persoana pe care ne dorim să o angajăm! Ce vei face: Întocmirea documentației necesare producției: avize, documente de transport, facturi achiziții, bonuri de consum; Întocmirea recepțiilor și comenziilor pentru diferite produse; Operare în programul de contabilitate WinMentor. Ce cerem de la tine: Cunoștințe de contabilitate primară; Cunoștințe operare PC: MS Office, Internet, Email; Studii medii finalizate, cu o deschidere pentru învățare continuă și dezvoltare profesională. Domiciliu stabil in Iasi. Ce îți oferim: Încadrare pe post de contabil daca ai studii de specialitate; Reducere la achiziția de produse Misavan. Bonuri de masa de 40 lei zi. Prime de sarbatori de Pasti si de Craciun. Voucher de vacanta. Asteptam sa aplici cu CV-ul. Persoanele selectate vor fi contactate telefonic. Cine suntem noi: Cu o experienţă de 24 ani ca furnizor de produse de curăţenie, ne orientăm activitatea către mai multe direcţii business: retail, HoReCa, medical, office, diferite industrii. Portofoliul cuprinde produse de curăţenie, menaj, produse din hârtie şi plastic. Împreună #Trecem Romania pe curat!

  • 4

    Operator introducere date contabilitate

    Compania NekyGrup angajează Contabil Junior Cerințe: - Cunostinte minime de contabilitate primară - 1 ani experiență - Cunoștințe: operare PC - Bună capacitate de organizare și analiză - Bune abilități de comunicare - Responsabilitate și integritate - Spirit de echipă, implicare, proactivitate - Capacitatea de prioritizare și respectare a termenelor limita Responsabilitati: - Introducere, prelucrare, verificare date financiare in softul de contabilitate - Înregistrarea în contabilitate a facturilor, extraselor de cont, deconturi, registre de casa - Verificarea documentelor primite - Arhivare facturi contabilizate - Înregistrare deconturi de cheltuieli - Participă activ la rezolvarea sarcinilor echipei - Activități administrative -Cunoașterea programelor necesare -Responsabilitate, seriozitate, implicare Beneficii: -salariu atractiv -contract de muncă pe perioadă nedeterminată -condiții de muncă bune în cadrul unei echipe tinere și dinamice -posibilitatea dezvoltării carierei în cadrul unei companii stabile aflată în plină ascensiune. Adresa: Platforma Incontro. Chișoda. Jud Timiș. NEKYGRUP Asteptam cv-ul dumneavostră pe publi24 sau apel la nr de telefon 0790 302 674

  • Contabil / Economist - Bijuteria SORELLY Bacau

    Bijuteria SORELLY Bacau Dorim sa angajam Contabil Senior/Junior sau Economist care sa se alature echipei noastre de contabilitate primara Ce căutăm: Absolvent al Facultatii de Stiinte Economice / Contabilitate Cunostinte de contabilitate primara Experienta obligatorie de minim 3 luni in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA si FGO / SmartBill / Oblio Abilitatea de a gestiona deadline-uri pentru anumite proiecte / depuneri acte ANAF Atentia la detalii si deschiderea spre a invata lucruri noi Responsabilitati: Gestionarea salariatilor in REVISAL Intocmirea statelor de plata Efectuarea operatiunilor de contabilitate primara Mentinerea conexiunii dintre SAGA - Smartbill in ceea ce priveste facturarea si evidenta stocurilor Asocierea automata a platilor si a incasarilor cu facturile din Smartbill - SAGA Tinerea evidentei a documentelor contabile Arhivarea documentelelor contabile pe categorii Colaborarea stransa cu contabilul sef Punerea pe categorii a platilor, veniturilor si a incasarilor si realizarea analizei financiare Verificarea si inregistrarea in contabilitate a documentelor primare Verificarea atenta a documentarii facturilor ( contracte, devize, NIRuri, etc) Inregistrarea in contabilitate a extraselor bancare, a chitantelor si a bonurilor fiscale Evidenta zilnica a facturilor ajunse la scadenta, precum si a platiilor catre furnizori Participarea la inchiderea de luna, intocmirea statelor de salarii/pontaje/bonuri de masa *Experienta anterioara intr-o companie care activeaza in ecommerce si/sau in domeniul comertului cu bijuterii de aur / amanet reprezinta un avantaj Ce oferim? Un mediu profesional, centralizat pe lucrul in echipa si responsabilitate individuala Salariu motivant, insotit de bonusuri si tichete de masa Siguranta unei companii de familie cu traditie de peste 25 de ani Suport continuu si feedback pe parcursul orelor de lucru Posibilitatea de promovare Program: L-V: 8:00 - 16:00 sau program flexibil (40 h/saptamana) Cine suntem? Cu experienta de peste 25 de ani, compania noastra s-a remarcat la nivel national in domeniul bijuteriilor din aur si argint prin calitatea superioara, modele unice, pretul accesibil si permanenta adaptabilitate la noile tendinte. Te invitam cu drag in echipa noastra dinamica, ale carei valori principale sunt satisfactia clientului, seriozitatea si respectul reciproc in locul de munca!

  • 11

    Camerista hotel Permanent

    Hotel Class ***Constanta angajeaza permanent camerista hotel Hotelul se afla in centrul orasului Constanta si este deschis tot timpul anului. Se ofera conditii bune de munca si salariu atractiv. Persoanele interesate sunt rugate sa depuna CV-ul la receptia hotelului sau la e-mail : Telefon : pentru detalii va asteptam la Hotel Class Constanta str. Rascoala din 1907 nr.1

  • Angajam contabil cu experienta

    Angajam contabil cu experienta, domeniul de activitate constructii si agricultura (programul cu care noi lucram este Sava).Cautam o persoana cu o atitudine pozitiva, organizata,rapida si foarte atenta la detalii,sa fie disponibila sa lucreze in echipa.Gestionarea portofoliului de clienti incepand cu documentele primare de contabilitate pana la intocmirea declaratiilor, balantei de verificare si a bilantului.Bune abilitati de operare calculator (Word,excel,etc).

  • 5

    Societate comerciala cauta persoana pentru contabilitate .

    Atributile pentru locul de munca : persoana calificata pentru evidenta primara contabilitate, Alte informatii la nr. de telefon afisat in anunt .

  • Operator introducere date contabilitate primara

    Descrierea jobului: - introducere note de receptie de la furnizori in aplicatia de gestiune a companiei; - introducerea și validarea datelor în sistemul informatic conform instrucțiunilor notei de receptie + facturi; - introducere facturi de vanzare in aplicatia de gestiune a companiei. - verificarea corectitudinii introducerii datelor; - întocmirea și transmiterea rapoartelor - program de lucru 4 ore zi Beneficii: - se poate lucra de acasa, dupa perioada de instruire. Candidatul Ideal: - studii medii sau superioare; - cunoștințe bune de operare pe calculator - atenție la detalii; - viteza in operare. - abilități bune de comunicare și organizare a timpului, sarcinilor, activităților zilnice; - orice experiență în contabilitate primară sau altele conexe constituie un avantaj. Salariu net 1040 lei.

  • Angajare contabil

    S.C. MINCOROMANIA S.R.L. firma de confectii textile , angajeaza contabil cu experienta . Relatii la telefon

  • Angajăm contabil (contabilitate primară)

    Angajăm contabil pentru contabilitate primară, cunoscător al programului SAGA. Puteți trimite CV pe whatsapp, la numărul din anunț.

  • 67

    Operator introducere,validare si prelucrare date/Contabil

    Cerintele postului: - cunostinte de baza operare calculator, pachet M.Office - capacitate de organizare si planificare a activitatilor curente - atentie sporita la detalii - cunoasterea limbii germane constituie avantaj - abilitati de raportare si analiza contabila Program de lucru intre 8:00-16:30 Firma se afla in Oradea pe Calea Borsului.

Salvează căutarea