Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate Companii Disponibil din: 2021-04-12 Profesie: Contabil

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    Contabil economist

    Peste 1 an de experiență în Financiar Contabilitate Candidatul Ideal: - Studii economice, - Abilitati de utilizare a soft-urilor dedicate (ex: Saga, Mentor), - Abilitati de utilizare a pachetului Microsoft Office, - Experienta in realizarea contabilitatii primare, inchidere luna si raportari. *Descrierea jobului Beneficii:* - Program fexibil, - Volumetrie medie de lucru, - Grila salariala motivanta, - Ambient de lucru prietenos. Responsabilitati: - Realizarea activitatilor economice conform actelor normative aferente, - Realizarea inregistrarilor contabile primare si a inchiderilor de luna, - Depunerea declaratiilor conform legislatiei in vigoare. Descrierea companiei: Companie în plină dezvoltare, oferă într-un cadru de lucru prietenos, oportunități pentru perfecționare profesională.

  • 1

    Director Economic 5000-6000 lei Program Flexibil!

    DESPRE NOI Larex Global Floor, lider în domeniul prestărilor de servicii pentru pardoseli și hidroizolație, cu o experiență de 34 de ani, este în căutarea unui Director Economic dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre. Compania noastră se remarcă prin platforma sa de e-commerce online și platforma ProfiShop, angajându-se să ofere condiții salariale avantajoase, beneficii atractive și un mediu de lucru sigur și sănătos (SSM). Pentru a ne asigura de respectarea celor mai înalte standarde fiscale, beneficiem de consultanță fiscală externă. CE OFERIM Condiții salariale competitive 5000-7000lei+150 decont combustibil PROGRAM FLEXIBIL! Masă, apă, cafea și motorină lunară pentru transport la serviciu Bonusuri de performanță Mediu de lucru sigur și sănătos (SSM) Consultanță fiscală externă Oportunitati de dezvoltare profesională CERINȚE Experiență anterioară de succes în conducerea departamentului financiar sau economic Cunoștințe solide de contabilitate și finanțe Abilități excelente de comunicare și conducere Abilitatea de a lua decizii strategice și de a rezolva probleme complexe Dorința de a contribui la dezvoltarea și creșterea companiei Experiență cu soft de contabilitate Saga (constituie un avantaj) RESPONSABILITĂȚI Supravegherea eficientă a departamentului financiar și contabil al companiei Managementul bugetelor și proiectelor financiare Dezvoltarea și implementarea strategiilor financiare pentru creșterea eficienței operaționale Monitorizarea și raportarea performanțelor financiare către conducere Colaborarea strânsă cu alte departamente pentru a susține obiectivele de creștere a companiei Identificarea oportunităților de economisire a costurilor și îmbunătățire a rentabilității CUM SĂ APLICAȚI Pentru a aplica pentru acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul actualizat și o scrisoare de intenție care să evidențieze cum vă îndepliniți cerințele și cum vă puteți aduce contribuția în rolul de Director Economic la adresa de e-mail []. Vă rugăm să menționați subiectul e-mailului ca "Aplicare Director Economic - Numele Dumneavoastră.

  • Angajam economist cu experienta

    Angajam economist cu experienta. Mai multe detalii puteti obtine la nr. de telefon din anunt.

  • 1

    Contabilitate Primara

    Restaurant La Ciorbe situat in Bdul Iuliu Maniu 244 j sect 6 angajeaza operator contabilitate primara part time Candidatul trebuie sa aiba cunostinte de contabilitate primara Inregistrare facturi .NIR. registrul de casa .Monetar Operatiuni bancare cu furnizorii Situatii operationale P L cunostinte programe gestiune Gen SAGA ,FREYA constituie un avantaj Disponibilitate de a invata program gestiune Freya cunostinte word excel ...

  • 1

    Angajam contabil cu experienta

    Angajam contabil cu experienta, domeniul de activitate constructii si agricultura (programul cu care noi lucram este Sava).Cautam o persoana cu o atitudine pozitiva, organizata,rapida si foarte atenta la detalii,sa fie disponibila sa lucreze in echipa.Gestionarea portofoliului de clienti incepand cu documentele primare de contabilitate inclusiv intocmirea declaratiilor, balantei de verificare si a bilantului.Bune abilitati de operare calculator (Word,excel,etc).

  • 4

    Societate comerciala cauta persoana pentru contabilitate .

    Atributile pentru locul de munca : persoana calificata pentru evidenta primara contabilitate, Alte informatii la nr. de telefon afisat in anunt .

  • 1

    Angajez contabil

    Suntem firma cu specific restaurante, ne-am extins activitatea și avem nevoie de colega pentru departamentul contabilitate. Dacă ești interesata mă poți contacta la tel: sau poți trimite CV pe adresa de e-mail:

  • 2

    Contabilitate primara operator facturare,agent vanzari,femeie de serviciu

    AMBRA INT COMMERCIAL SRL comerciant produse alimentare cu sediul in Afumati jud.Ilfov angajeazaja persoana pentru contabilitate primara , operator facturare,agent de vanzari si femeie de serviciu.Pentru detalii va rugam sunati la telefon:

  • 3

    Angajam personal pentru contabilitate primara

    Societatea ACG CONSTRUCTION & PROJECTS SRL, cu sediul social in sectorul 4, Bucuresti, angajeaza contabil in domeniul constructii, cu experienta necesara pe o pozitie similara de minim 1 an. Responsabilitati: - activitati de operator-facturare; - intocmirea registrului de casa; - inregistrarea si verificarea extraselor de cont de la banca, efectuarea platilor catre furnizori, bugetul de stat si al asigurarilor sociale si fondurilor speciale; relatia cu banca; - tinerea evidentei registrului de intrari-iesiri; - tehnoredactarea instiintarilor,a somatiilor de plata,a contractelor de colaborare etc; - verificarea si inregistrarea cheltuielilor de deplasare si deconturilor de cheltuieli pentru personalul companiei; - verificarea si inregistrarea facturilor furnizorilor interni si externi; - urmarirea incasarii facturilor cu scadenta depasita emise catre clientii companiilor conform instructiunilor de lucru procedurilor interne; - asigurarea activitatii de protocol; - programarea agendei de lucru a managerului general; - colaborarea cu serviciul financiar-contabil si administrativ; - pastrarea confidentialitatii informatiilor sia documentelor legate de firma; - verificarea zilnica a soldurilor din banca; - incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si cheltuieli; - adopta permanent un comportament in masura sa promoveze imaginea si interesele firmei. Cerinte minime: - Cunoastinte minime a unui software de contabilitate; - Are minim 1-2 ani de experienta in contabilitate cu cunostinte in domeniul fiscalitatii si contabilitatii; - Detine bune cunostinte de PC pachet Office (Word,Excel,Outlook); - Este o persoana serioasa, punctuala, foarte atenta la detalii, stie sa-si organizeze timpul si sa-si prioritizeze sarcinile de lucru, poate lucra la fel de bine independent cat si in echipa; - Are capacitati bune de comunicare si interactionare cu clientii societatii; Beneficii: - salariu motivant in functie de performanta - lucru intr-o echipa de profesionisti, dinamica si bine pregatiti, dispunand de echipamente de ultima generatie.

  • 1

    Operator contabilitate primara

    Cautam o persoana cu experienta in SAGA pentru introducerea facturilor de gestiune. Este nevoie de o buna cunoastere a programului si a modului cum sunt structurate conturile de cheltuieli. Conditiile de munca sunt foarte bune, mediul prietenos. Programul este fix de luni pana vineri de la 10-18, doar la birou pentru eficienta lucrului in echipa. Asteptam cv-urile voastre pe

  • 2

    Angajez contabil

    contabil, experienta 2 ani, part time, program flexibil

  • Contabil Junior

    Angajam pentru contabilitate primara. Constituie avantaj cunoastere operare Winmentor. Cv-ul la adresa de email

  • 2

    Angajare contabilitate primara si activitati de secretariat

    Societate cu activitate de transport international, angajam urgent o persoana organizata, punctuala si responsabila, pentru activitati de secretariat si contabilitate primara. Program de lucru: Luni-Vineri, 9:00-17:00 (1 h pauza de masa), mediul de munca linistit. Pentru mai multe detalii lasati mesaj.

  • Contabil senior

    Societatea Daas Taxcont SRL angajeaza personal departament financiar contabil: Căutăm un nou coleg(a) care să se alăture echipei noastre din Medias, jud Sibiu. Ai experiență în domeniu min 3 ani, ești organizat(ă) , comunicativ(a) si determinat(a) sa se dezvolte profesional, riguros(asă), atent(ă) la detalii i dinamic(ă), cu o buna capacitate de integrare in echipa, cu spirit de echipă, Cunoașterea MS Office, a programului Saga C si Saga PS - poate constitui un avantaj. Atunci e SUPER!!! Aplică trimitand un CV ca raspuns in atasament. și hai să stăm de vorbă pentru orice detalii!

  • 1

    Angajez Contabil-șef

    Societate zona Pitești angajează CONTABIL-ȘEF, studii economist licențiat. Salariu motivant, beneficii. Transmiteți CV pe adresa de email

  • Angajam contabil cu experienta

    Angajam contabil cu experienta, domeniul de activitate constructii si agricultura (programul cu care noi lucram este Sava).Cautam o persoana cu o atitudine pozitiva, organizata,rapida si foarte atenta la detalii,sa fie disponibila sa lucreze in echipa.Gestionarea portofoliului de clienti incepand cu documentele primare de contabilitate pana la intocmirea declaratiilor, balantei de verificare si a bilantului.Bune abilitati de operare calculator (Word,excel,etc).

  • 1

    Responsabil Contabilitate Primara

    Candidatul Ideal Cerinte: - Studii medii (superioare prezinta avantaj) - Cunostinte de legislatie in domeniul financiar-contabil; - Experienta contabilitate primara - Pachet MS Office; Experienta relevanta pe o pozitie similara constinue un avantaj Ce cautam: -Persoana pozitiva, dinamica; -Abilitati excelente de comunicare, organizare si prioritizare; -Persoana cu simt crescut al responsabilitatii si esteticului; -Capacitate de adaptare la cerinte noi si capacitate usoara de invatare; -Abilitati in gestionarea relatiilor interumane, dinamism si putere mare de adaptare la contexte sociale diverse; Descrierea jobului - Asigura inregistrarea cronologica, sistematica si corecta a documentelor financiar-contabile ale societatii: extr s d cont b nc r, divers f cturi (servicii si utilitati), deconturi angajati, casa; - Mentine evidența și înregistrarea contabilă a documentelor aferente achizițiilor de bunuri și servicii de la furnizori; - Mentine evidența extraselor bancare; - Mentine evidența și înregistrarea contabilă a registrului de casă și a deconturilor; - Opereaza mijloacele fixe (intrări, amortizări, descărcări de gestiune); - Reconcilieri fișe de cont furnizori și clienți; - Comunica cu clienții si furnizorii prin intermediul e-mail-ului; - Actualizeaza datele fiscale pentru partenerii societatii; - Verifica soldurile clientilor, furnizorilor, avansuri, stocuri de marfa; - Verifica jurnalele in vederea pregatirii declarațiilor lunare pentru depunerea către autorități; - Realizeaza diferite rapoarte financiar contabile specifice domeniului; - Participa la rezolvarea sarcinilor echipei; Beneficii oferite - Pachet salarial atractiv https: www.madyt.ro https: www.facebook.com madytauto

  • 1

    operator ghiseu banca Brezoaele si Racari

    BANCA COOPERATISTA MIHAI VITEAZUL TARGOVISTE angajeaza OPERATOR GHISEU BANCA la PUNCTUL DE LUCRU RACARI SI PUNCTUL DE LUCRU BREZOAELE - DAMBOVITA. Conditii: - studii medii; - cunostinte operare PC; - domiciliul resedinta: Brezoaele, Racari sau localitatile invecinate; - permis de conducere cat. B Experienta gestionara constituie un avantaj. CV-urile se depun la sediul central din Targoviste, Calea. Campulung, nr. 7, sau pe email clienti.at.bcmvtgv.ro pana la data de 31.05.2024. Relatii suplimentare la tel: 0_2_4_5_7_1_3_1_5_7

  • RPC Group angajeaza Contabil cu experienta

    Ne mărim echipa RPC Dezvoltări Imobiliare, cu un contabil cu experiență: Astfel căutăm coleg(ă): Atent(ă) la detalii Setat(ă) pe îndeplinirea sarcinilor Cu bune abilități de comunicare și de coordonare a activității financiar - contabile Spirit de echipă Motive pentru care să te alături echipei RPC: Mediu prietenos și o echipă dedicată Condiții financiare atractive Abonament medical MedLife Stabilitatea locului de muncă Te invităm să descoperi lumea financiară alături de noi! Dacă ești interesat, așteptăm CV-ul tău la adresa de e-mail: c o n t a c t @ r p c g r o u p . r o

  • 2

    contabil

    Societate din Bolintin Vale , jud.Giurgiu angajeaza expert contabil , sau contabil cu experienta minim 5 ani pentru - inchidere luna -balanta -bilant declaratii,etc

Salvează căutarea