Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate Companii Disponibil din: 2021-05-05 Profesie: Economist

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 3

    ECONOMIST CONTABIL - Dep.Fin-Contabilitate Constanta

    Domeniul de activitate : Financiar-Contabil Tip job : full time Nivel cariera : avansat Cerinte : - studii superioare economice absolvite ; - cunoasterea legislatiei financiar-contabila ; - cunostinte si competente de utilizare operare PC (facturare,trimitere facturi email -clienti,transmitere in e-fact ANAF) - abilitati de comunicare ,organizare si relationare ; - disponibilitate pentru job full time de la birou . Beneficii : - stabilitate ; - pachet salarial negociabil , in functie de experienta si performanta . Program de lucru : 8 - 16 , L - V . Telefon contact :

  • 1

    Operator ghiseu banca

    Banca Cooperatistă PUTNA Focșani (fostă Banca Cooperatistă DANUBIUS Brăila) - angajează pentru punctul de lucru Ianca, jud. Brăila, operator ghișeu bancă. Condiţii de angajare curriculum vitae absolvent studii medii preferabil domiciliul în Orașul Ianca cunoștințe temeinice operare PC - Persoanele interesate sunt rugate să depună CV la adresa de e-mail: , relații suplimentare pot fi obținute la numerele de telefon .

  • Anunt angajare operator ghișeu bancă

    Banca Cooperatistă PUTNA Focșani (fostă Banca Cooperatistă DANUBIUS Brăila) - angajează pentru Punctele de lucru Șuțești și Grădiștea. Condiţii de angajare curriculum vitae absolvent studii medii cunoștințe temeinice operare PC - Persoanele interesate sunt rugate să depună CV la adresa de e-mail: , relații suplimentare pot fi obținute la numerele de telefon .

  • Sef serviciu financiar-contabilitate

    SC 24 IANUARIE S.A. Ploiesti angajeaza sef serviciu financiar-contabilitate. Cerinte: studii superioare economice; experienta de min.5 ani in profesie. Se ofera: salariu motivant, contract de munca nedeterminat, tichete de masa, prime ocazionale, compensarea navetei (daca este cazul). Cv-ul se trimite prin e-mail.

  • Operator Date - contabilitate primara

    Candidatul Ideal Absolvent al unei facultati cu profil economic Experienta minim 2 ani pe un post similar Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu Foarte bune cunostinte operare PC (Microsoft Office, Internet) Cunostinte de Excel la nivel mediu (Vlookup, Pivot, Sumif) - obligatoriu Cunoasterea programului SmartBill reprezinta un avantaj Persoana responsabila si atenta la detalii cu dorinta de perfectionare pe plan professional. Descrierea jobului Efectuarea de operatiuni bancare in platforma de internet banking a companiei Operarea extraselor bancare Confirmari si verificari de solduri cu partenerii Arhivarea documentelor financiar - contabile in acord cu legislatia in vigoare Indeplinirea altor activitati in legatura cu sarcinile de serviciu precizate de conducere Intocmire si verificare rapoarte diverse in Excel la cererea managementului Activitatea se desfasoara doar fizic, la sediul companiei din Bucuresti, str. Sanmedru nr.6, sector 2. Nu lucram remote si nici in varianta hybrida. Programul de lucru este de Luni-Vineri, de la 9:00 - 18:00 cu o ora pauza de masa Pachet salarial Salariul net de 3.500-4.500 lei. Tichete de masa in valoare de 35 lei. Prime de Sarbatori Cafea ceai snacks la birou

  • 5

    Economist

    Angajam in conditii favorabile economist cu experienta de minim 3 ani in domeniul gestionarii activitatii financiar contabile. Nu excludem persoanele care au indeplinit deja conditiile de pensionare.

  • Angajare contabil șef

    Muzeul Satului Bănățean Timișoara cu sediul în loc. Timișoara, Al. Avram Imbroane, nr. 31, organizează concurs în vederea ocupării postului de contabil șef, pe perioadă nedeterminată,. Relații suplimentare: la sediul instituției, tel. și pe https: muzeulsatuluibanatean.ro .

  • 2

    Angajăm Șofer Categoria-D ;Funcționar economic (contabilitate primară)

    Salariul este negociabil

  • 11

    Economist

    Sc Runola Fiber Industry , firma producatoare de barci poliester, angajeaza per direct economist, full time. Experienta cu programul Saga si cunoscator Microstost Office este o necesitate. Pentru informatii suplimentare, telefon

  • 6

    Angajam operator cont

    Angajam operator cont la sediul din Oradea. Cerinte: - absolvent de liceu cu diploma de bacalaureat - cunostinte operare PC - fara antecedente penale Contituie avantaj experienta bancara si studiile superioare. Candidatii selectati vor fi invitati prin telefon la interviu.

  • 5

    Economist- contabil cu experienta

    Firma contabilitate angajeaza economist cu experienta pentru evidentă contabila societati. Conditii angajare: - cunostinte financiar-contabile, inclusiv balanta si bilant - cunostinte personal, Revisal. Program de lucru: Luni- Vineri 8:30-16:30. Salariu se stabileste in urma interviului. Transmitere CV email:

  • Asistent Manager Jurist

    Studii Universitare, minim 3 ani experienta in domeniu, (experienta in domeniul constructiilor constituie avantaj); Cunostinte operare PC: Word, Excel; Cunostinte despre legislatia nationala specifica; Excelente abilitati de comunicare, analiza si organizare; Spirit de initiativa, implicare, eficienta; Abilitati de gestionare sarcini multiple; Capacitatea de a lucra independent sau in echipa; Aptitudinea de a redacta intr-o maniera clara si succinta documente; Aptitudini de comunicare si negociere Descrierea jobului Intocmire contracte comerciale si acte aditionale la contractele in desfasurare; interpretarea dpdv juridic a diferitelor documente ; depunere si urmarire solicitari catre institutiile statului. Salariul 5000 lei net, locatia- Calea Plevnei 141C

  • 16

    Angajez

    Firma de contabilitate angajez economist cu experienta , salarii , declaratii etc, program Ecosoft , program flexibil , salariu motivant in functie de performanta , rog seriozitate.

  • Data Analyst Back Office - Lingua Italiana - Full Part Time

    Candidatul Ideal Il candidato ideale, preferibilmente, avr le seguenti conoscenze: - Ottima conoscenza della lingua italiana scritta e parlata; - Buona conoscenza del pacchetto MS Office (WORD + EXCEL); - Confidenza nell utilizzo di Sistemi Gestionali per la verifica sulla customer base dei vari clienti Stiamo cercando persone con le seguenti caratteristiche: - Ottime abilit comunicative e di analisi in lingua italiana; - Velocit di apprendimento; - Autonomia e capacit di lavorare a seconda degli obiettivi Descrierea jobului Descrizione del lavoro: Il lavoro sar suddiviso, in base alle skills dei candidati e al loro orientamento, in attivit di back office (analisi dati, verifica dati, compilazioni dati, ecc.). Dettagli Offerta Economica: - SALARIO NETTO (importo inserito su contratto): 3200 ron net Ticket de masa 30 ron zi - Bonus mensili di produzione fino a 1.000 ron Net - Bonus annuali di Produzione per i migliori operatori - Bonus per festivit di Natale per tutti i dipendenti - Abbonamento Partner Ultra con Regina Maria per ogni dipendente - Aumenti di stipendio programmati in base alla seniority in azienda per ogni dipendente - Lavoro su turno UNICO (da luned al venerd dalle 9 alle 17.30 con 30 minuti di pausa pranzo)

  • 3

    Contabilitate primara

    Post: Operator Facturare Contabilitate primara (Începere imediată) Program: Luni-Vineri (09:00-17:00) Locație:Afumati, Strada Fabricii Nr 1 (Complex Natura Center ) Cerintele jobului: -Administrarea comenzilor si a stocurilor -Relații cu clienții -Cunoștințe in PC (word, excel) -Niruri si extrasele bancii -Contabilitate primara introducere date in Saga -Inregistrare DVI-uri (import de marfa) -Arhivarea documentelor; Candidatul ideal: -Seriozitate, corectitudine, acuratețe, implicare, perseverenta, organizare, răbdare -Spirit de echipa -Experiență intr-un post similar reprezintă un avantaj -Persoana stabilă si dornică sa învețe lucruri noi -Bună comunicare cu clienții Ce oferim: -Seriozitate si loc de munca stabil -Munca in echipa si sprijin -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Mediu de lucru plăcut și de creștere continuă -Colaborare cu o echipa profesionistă, într-o companie care se ocupa cu importul maritim, aerian si rutier de marfa -Evoluție si dezvoltare profesionala. -Pachet salarial alcătuit din salariu fix 4000 ron cu posibilitatea de creștere in funcție de implicarea dumneavoastra. Pentru a trimite CV ul Dumneavoastră: Whatsapp: Mail: Publi24_1712139495

  • TECNOSEVICE Bucuresti SA angajeaza Economist Analist financiar

    Descrierea companiei www.tsb.ro TECNOSERVICE Bucuresti S.A. este constituita in anul 1997 ca societate pe actiuni, avand ca actionari persoane fizice romane. Domeniul principal de activitate este: Productia generatoarelor de aburi (cu exceptia cazanelor pentru incalzire centrala); - producerea si furnizarea de echipamente si servicii in domeniul industriei energetice si al constructiilor de masini; - instalari, reparatii, modernizari pentru cazane energetice, recuperatoare de apa calda; - lucrari de cercetare si proiectare specifice obiectului de activitate; - lucrari de constructii, montaj si service. Candidatul Ideal:          Cunostinte analiza financiara si cunostinte de legislatie financiar - contabila          Limba engleza - nivel mediu          Cunoștințe de operare EXCEL la nivel avansat;          Atenție la detalii și capacitatea de a respecta termenele limită          Atitudine pozitiva, deschidere si abilitati de lucru in echipa          Diplomă de licență în domeniul financiar sau o disciplină similară          Experiență anterioară de 2-3 ani in rolul de analist financiar economist Descrierea jobului          Evidenta facturilor emise si primite          Incarcare ordine de plata in platformele bancare          Intocmire, urmarire si gestionare cashflow          Urmarire bugete pe contractele in derulare          Intocmirea de diverse situatii si raportari financiare solicitate de catre conducere.

  • 10

    Angajam Economist - Firma specializata de Contabilitate

    Candidatul Ideal: Detineti o diploma universitara in Stiinte Economice; Intelegeti usor procesele economice si contabile Aveti minim un an de experienta relevanta in domeniul contabilitatiii; Cunoasteti programul Saga Cunostinte medii de Microsoft Ofiice: (Excell si Word Outlook) si alte programe informatice; Dornic de acumulare de noi cunostinte; Organizat si Focusat pe realizarea sarcinilor Bune abilitati de comunicare atat in interiorul echipei cat si cu clientii din portofoliu. Descrierea jobului Pozitia presupune: Interpretare si prelucrarea documentelor contabile pana la nivel de balanta contabila. Intocmirea de rapoarte si situatii; Comunicarea cu clientii pentru rezolvarea situatiilor curente; Invatati continuu impreuna cu ceilaiti membri ai echipei; Identificati oportunitati si imbunatatirea proceselor. Oferim: - Suntem o echipa dinamica cu oportunitati reale de dezvoltare in cariera; - Un mediu de lucru profesionist si orientat spre echipa; - Pachet salarial atractiv (tichete de masa, asigurare privata de sanatate) Descrierea companiei PROACTIVE ACCOUNTING este o firma de contabilitate cu sediul in Bacau cu o echipa tanara si proactiva in crestere continuua. Lucram in fiecare zi pentru a oferi servicii de calitate clientilor nostri si un mediu de lucru cat mai placut angajatilor.

  • 1

    Firma Apidava SRL angajeaza contabil

    Candidatul Ideal Studii medii superioare in domeniul economic; Experienta anterioara pe un post similar constituie un avantaj; Cunostinte de operare Microsoft Office ( Excel, Word , Power Point ) la nivel mediu; Cunostinte de limba engleza la nivel mediu; Capacitati bune de organizare si prioritizare a sarcinilor; Abilitati bune de comunicare cu colegii, atat din departament cat si din restul companiei. Descrierea jobului Contabilizarea facturilor de furnizori si clienti; Inregistrarea operatiunilor de incasari si plati conform extraselor de cont bancar; Inregistrarea in contabilitate a chitantelor, dispozitiilor de plata sau incasare, completarea si inchiderea zilnica a registrului de casa; Intocmire state de plata salarii; Participarea la pregatirea declaratiilor fiscale, inventariere precum si intocmirea bilantului. Beneficii: Mediu de lucru competitiv, atmosfera prietenoasa, intr-o companie dinamica; Pachet salarial motivant in functie de experienta; Decontarea transportului, tichete de masa,alte beneficii salariale; Traininguri pentru dezvoltare profesionala; Posibilitati de promovare in cadrul firmei; Descrierea companiei Firma Apidava se ocupa de peste 25 de ani in orasul Blaj, judetul Alba cu productia si comercializarea produselor apicole , avand in portofoliu cel mai cunoscut brand de miere din Romania : mierea Roua Florilor . Produsele noastre: miere ambalata la borcan, miere vrac, cosmetice cu miere, sapunuri cu miere sunt comercializate atat in Romania cat si in vestul Europei in tari precum Austria, Italia, Germania , Franta dar si in alte tari precum: Japonia, China, Canada si Singapore. Valorile si principiile companiei noastre sunt : corectitudine si respect, competenta si diversitate, traditie si spirit de echipa. Pentru mai multe detalii despre firma va rugam vizitati site-ul nostru: www.apidava.ro. Pentru mai multe detalii despre acest anunt va rugam sa ne contactati pe email la adresa sau telefonic la: in atentia doamnei Mariana Barbu

  • Contabil(a)-primar Secretar(a)

    Angajam Contabil a-primar Secretar(a) care sa se alature echipei noastre. Candidatul Ideal: -capacitatea de a invata rapid, - atitudine pozitiva, persoana organizata, spirit de echipa - studii finalizate cu profil economic (studii medii sau superioare finalizate)-de preferat; -experiență pe un post similar 2 ani; -cunostinte de operare în MS Office (Word si Excel); -abilități foarte bune de comunicare și relaționare: vorbit și scris (telefon, e-mail); -flexibilitate, abilităţi da a gestiona simultan mai multe sarcini; -permis de conducere. Descrierea jobului: -intocmire facturi si efectuează activitățile specifice pentru trimiterea facturilor la clienți; - urmărește și verifică sosirea facturilor de la clienți, a chitanțelor și le indosariaza; -mentinerea relatiei cu clientii si furnizorii confirmari de sold; -preia si înregistrează comenzile, reclamațiile clienților și le comunică persoanelor competente pentru soluționare; -- -intocmeste contracte; - intocmire ordine de plata foi de varsamant; -intocmirea registrului de casa, note de intrare receptie; - indosariere documente; -administrarea corespondenței (email, poștă) -elaborarea și redactarea diverselor documente, prezentări și rapoarte - participă activ la rezolvarea sarcinilor echipei; -alte sarcini contabile administrative solicitate in functie de nevoile companiei. Se asigură un mediu de lucru placut, posibilitati de crestere avansare. Salariu:5000lei-5500lei Locatia este in Jilava, jud. Ilfov

  • Firma de contabilitate, angajeaza contabil economist

    Descrierea jobului: Evidenta contabila completa la societati din diverse domenii de activitate prin inregistrarea documentelor privind: achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor; Verificarea jurnalelor de vanzari si cumparari; Urmarirea soldurilor contabile: clienti, furnizori, banca, salarii; Intocmirea ordinelor de plata numai pentru impozitele si taxele in relatia cu ANAF si transmiterea acestora catre clienti; Intocmirea si transmiterea declaratiilor 1 , intrastat si mentinerea legaturii cu ANAF si administratiile locale. Inchidere balanta lunara, elaborarea lunara de situatii financiare consolidate in Lei si Euro. Intocmirea situatiilor financiare semestriale anuale Arhivarea documentelor financiar-contabile; Mentinerea unei bune relatii cu clientii.

Salvează căutarea