Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate Companii Disponibil din: 2021-05-13 Profesie: Contabil

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 12

    Angajam asistent resurse umane si contabilitate primara

    Angajam asistent resurse umane si contabilitate primara. Intocmeste pontajul si alte activitati delegate de catre Directorul de Resurse Umane. Realizeaza tinerea sub control a facturilor de intrare si iesire, emitererea acestora, registru cumparaturi, vanzari si alte activitati contabilitate primara. Verificare incasari de la clienti. Transmiterea situatiilor financiare lunare catre societatea prestatoare de servicii resurse umane/ contabilitate si urmarirea relatiei cu acestia. Limba engleza. Activitatea se va desfasura la punctul de lucru din Bucuresti, Sector 6. Daca sunteti interesati va rugam trimiteti CVul la adresa

  • Angajam expert contabil.

    Firma din Timisoara, angajam expert contabil cu minim 10 ani experienta. Salariu negociabil. Pentru mai multe detalii, sunati sau lasati mesaj.

  • Controlor financiar

    Angajam Controlor financiar la o fabrica din Brasov. CERINTE: - pachet Ms - Office (Excel), SAP - experiență minim 1 an în controlling - studii superioare - inginerie sau economie - cunoștințe de lb engleză, lb germana constituie avantaj - expertiză economică, întocmire urmărire de bugete, planuri de afaceri RESPONSABILITATI: - intocmește analize economice complexe - determină costuri pe tipuri și centre de cost - participă la întocmirea raportărilor către concern - participă la întocmirea bugetului (inclusiv întocmirea coordonarea planificării operative) și a planului de afaceri împreună cu departamentele și conducerea fabricii - controlling în cadrul companiei, inclusiv comparare necesar stare actuală, și consultanță în implementarea de măsuri pentru asigurarea rezultatelor planificate - participă la definirea și implementarea măsurilor pentru realizarea țelurilor operative - participă la conceperea și asigurarea punctelor de legătură între managementul departamentelor de producție și sistemul intern concernului - participă la certificarea indicatorilor inclusi în Premium Productivity și prelucrează datele aferente proiectului anterior menționat împreună cu celelalte departamente - colaborează la definirea, implementarea și raportarea indicatorilor de investiții (CAPEX) - participă activ la îmbunătățirea proceselor din companie BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - program de lucru: 08.00-16.30 - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.

  • 3

    Cautam contabil

    Cautam contabil primar pentru compania noastra.

  • Contabil

    Clientul nostru, este o companie de contabilitate în dezvoltare. Responsabilități: Verificări și înregistrări contabile a documentelor și operațiunilor financiar-contabile din portofoliul de clienți alocat Întocmire declarații lunare, trimestriale Întocmire bilanț semestrial și anual Pregătire rapoarte financiare solicitate de portofoliul de clienți Operare, întocmire documente și gestionarea relațiilor cu autoritățile statului Întocmire documente diverse, arhivare documente procesate si predare documente către portofoliul de clienți Păstrează legătura cu clienții alocați Cerințe: Studii superioare a Facultatii de Științe Economice, Contabilitate și Informatică de Gestiune Minim 5 ani experiență în domeniu de activitate similar Operare pe calculator: pachetul Office [word, excel] Experiență în operări înregistrări financiar-contabile în programul SAGA Cunoaștințe despre legislația în vigoare Bune abilități de comunicare Abilități bune de organizare și atenție la detalii Sociabilă, asertivă și pasionată de contabilitate Ușor adaptabilă la sarcinile de lucru și la adaptarea în echipă Rezistență la stres, multitasking, disponibilitate pentru proiecte noi Disponibil program de 8 ore zi Luni-Vineri (09: ferta salarială: Salariu motivant 21 de zile de concediu pe an Creșteri salariale în funcție de performanță Prime de Paști și Crăciun Atmosferă placută de lucru Posibilitatea de promovare în cadrul firmei

  • Angajăm Referent de specialitate financiar-contabilitate cu sau fără experiență!

    Manpower angajează Referent de specialitate financiar-contabilitate pentru o companie multinațională din Timișoara cu sau fără experiență! 1. Obiectivul principal al postului: -Analiza achizițiilor și livrărilor companiei din punct de vedere al tratamentului de TVA. 2. Principalele sarcini si responsabilitati ale postului: - Analiza corectitudinii facturilor de achiziții intracomunitare, achiziții intracomunitare asimilate și a facturilor de servicii prin prisma TVA; -Introducerea operativă și corectă în sistemul de întregistrare a facturilor de achiziții a elementelor obligatorii de TVA; -Colaborarea cu departamentele furnizorilor abilitate pentru asigurarea de documente de achiziții corecte și complete, cât și pentru corectarea celor neadecvate; -Listarea, colectarea, stocarea și arhivarea fizică și sau electronică a documentelor de achiziții și a celor de vânzări; -Obținerea dovezilor de scutire pentru livrările intracomunitare și a exporturilor; -întelege viziunea și misiunea grupului din care face parte și aplică cunoștințele sale în activitățile din cadrul departamentului; -Interactionează eficient, dacă este necesar, cu alte niveluri de suport din organizație; -Este responsabil de gestionarea corectă în ceea ce privește confidențialitatea informațiilor cu care intră în contact, prin specificul funcției; 3. Abilități Aptitudini: - Cunoștinte la nivel mediu de operare PC: Microsoft Office, Windows, Linus; - Abilități de învățare într-un timp scurt; - Abilități de rezolvare a problemelor într-un timp scurt; - Bune abilități de lucru în echipă; - Abilități bune de comunicare. 4. Beneficii: - Pachet salarial atractiv discutabil în funcție de experiența și cunoștințele dobândite în domeniu; - Tichete de masă de 40 lei ziua lucrătoare; - Asigurare de sanatate privată; - Al 13-lea salariu; - Tichete Cadou de Paște și de Crăciun; - Posibilitatea de dezvoltare din punct de vedere profesional; - Transport asigurat gratuit. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 !

  • 1

    Manpower angajeaza contabil junior

    Manpower angajeaza contabil junior pentru clientul sau din localitatea Gilau. Beneficii: Salariu 3000 de lei NET Tichete de 35 de lei pe zi lucrata Program in doua schimburi de luni pana vineri: Schimbul 1 de la 07:00 - 15:30 si Schimbul 2 de la 15:30 23:00. Transportul asigurat din Gilau, Cluj-Napoca si Turda. Pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon.

  • 8

    Angajare - Staco - Asistent Manager

    Firma STACO angajeaza pentru postul de Asistent Manager. Locatie zona Colentina, program 8 ore L-V, minim studii medii.

  • 11

    Angajăm economist - Iasi

    Responsabilitati: Înregistrarea documentelor de intrare materii prime, materiale: facturi interne, facturi cheltuieli, extrase bancare, achiziții intracomunitare; Întocmirea documentelor de livrare facturi de ieșire interne și externe; Înregistrarea zilnică a producției realizate în contabilitate (consumuri, note predare); Realizarea de centralizatoare, analize financiare, rapoarte de activitate, situații specifice economice, documente de inventariere anual sau la nevoie; Cerinte: Absolvent ă al studiilor superioare economice, specializarea contabilitate; Experiență în contabilitate de gestiune și producție; Cunoștințe solide privind legislația contabilă; Abilități în utilizarea WinMentor și Microsoft Office; Competență în interpretarea datelor economice; Beneficii: Transport asigurat pe raza orasului la sediul din Parc Industrial Bratuleni; Reducere la achizitia de produse Misavan; Prime de vacanta si sarbatori legale, bonuri de masa in valoare de 40 lei zi; Oportunitati de dezvoltare. Cine suntem noi: Cu o experienţă de 24 ani ca furnizor de produse de curăţenie, ne orientăm activitatea către mai multe direcţii business: retail, HoReCa, medical, office, diferite industrii. Portofoliul cuprinde produse de curăţenie, menaj, produse din hârtie şi plastic, produse de ambalare, din carton şi unică folosinţă, candele şi dispensere. Împreună #Trecem Romania pe curat!

  • Angajez Operator Introducere Date

    Firmă cu experiență, angajăm studenți-studente(inclusiv masteranzi) part-time( 4ore) pentru introducere date în calculator. Oferim mediu plăcut de lucru și salariu atractiv. Cerințe: -Atentie la detalii -Cunoștințe word și excel nivel mediu -Cunostințele de saga reprezintă un avantaj (dar nu sunt obligatorii) -Program flexibil 4 ore între 8 și 17 -Posibilitate angajare full-time după o perioadă de timp

  • 1

    Loc de munca contabilitate primara

    Cautam sa completam echipa de contabilitate-hr. Dorim o persoana responsabila, creativa si cu initiativa care sa ne ajute la introducerea documentelor in programul de contabilitate. Pe partea de HR dorim sa se ocupe de pregatirea dosarelor si depunerea lor la IGI pentru eliberarea avizelor de munca pentru cetateni straini. Daca doresti sa faci parte din echipa noastra, astept cu interes cv-ul tau pe email

  • 1

    Contabil / Economist - Bijuteria SORELLY Bacau

    Bijuteria SORELLY Bacau Dorim sa angajam Contabil Senior/Junior sau Economist care sa se alature echipei noastre de contabilitate primara Ce căutăm: Absolvent al Facultatii de Stiinte Economice / Contabilitate Cunostinte de contabilitate primara Experienta obligatorie de minim 3 luni in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA si FGO / SmartBill / Oblio Abilitatea de a gestiona deadline-uri pentru anumite proiecte / depuneri acte ANAF Atentia la detalii si deschiderea spre a invata lucruri noi Responsabilitati: Gestionarea salariatilor in REVISAL Intocmirea statelor de plata Efectuarea operatiunilor de contabilitate primara Mentinerea conexiunii dintre SAGA - Smartbill in ceea ce priveste facturarea si evidenta stocurilor Asocierea automata a platilor si a incasarilor cu facturile din Smartbill - SAGA Tinerea evidentei a documentelor contabile Arhivarea documentelelor contabile pe categorii Colaborarea stransa cu contabilul sef Punerea pe categorii a platilor, veniturilor si a incasarilor si realizarea analizei financiare Verificarea si inregistrarea in contabilitate a documentelor primare Verificarea atenta a documentarii facturilor ( contracte, devize, NIRuri, etc) Inregistrarea in contabilitate a extraselor bancare, a chitantelor si a bonurilor fiscale Evidenta zilnica a facturilor ajunse la scadenta, precum si a platiilor catre furnizori Participarea la inchiderea de luna, intocmirea statelor de salarii/pontaje/bonuri de masa *Experienta anterioara intr-o companie care activeaza in ecommerce si/sau in domeniul comertului cu bijuterii de aur / amanet reprezinta un avantaj Ce oferim? Un mediu profesional, centralizat pe lucrul in echipa si responsabilitate individuala Salariu motivant, insotit de bonusuri si tichete de masa Siguranta unei companii de familie cu traditie de peste 25 de ani Suport continuu si feedback pe parcursul orelor de lucru Posibilitatea de promovare Program: L-V: 8:00 - 16:00 sau program flexibil (40 h/saptamana) Cine suntem? Cu experienta de peste 25 de ani, compania noastra s-a remarcat la nivel national in domeniul bijuteriilor din aur si argint prin calitatea superioara, modele unice, pretul accesibil si permanenta adaptabilitate la noile tendinte. Te invitam cu drag in echipa noastra dinamica, ale carei valori principale sunt satisfactia clientului, seriozitatea si respectul reciproc in locul de munca!

  • 2

    Contabil

    S.C. VITAPLANT S.R.L., cu sediul în Boureni, Com. Balș, Jud. Iași, angajează CONTABIL. Cerințe: - Absolvent studii superioare economice (experiență minim 3 ani); - Cunoștințe minime de fiscalitate: impozit pe microîntreprindere, TVA (cote în vigoare, plafoane); - Cunoașterea planului de conturi; - Cunoștințe PC (Word, Excel); - Constituie avantaj - experiența în utilizarea programelor de contabilitate; - Abilități de comunicare și organizare; - Atitudine pro-activă și dorința de a învăța; - Capacitatea de a respecta termenele limită. Descrierea postului: - Introduce date în sistem (facturi furnizori, clienți, diverse tranzacții); - Întocmește și arhivează documentele contabile; - Întocmește, comunică toate raportările și declarațiile solicitate de superiorul ierarhic; - Verifică evidența stocurilor și controlul gestiunii; - Valorificarea inventarelor aleatorii și anuale. Sector de activitate: Activități agricole Tipul de angajare: Full-time CV la adresa de email: office.vitaplant @ yahoo.com Pentru mai multe detalii:

  • 1

    Angajam contabil

    Societate de contabilitate, cu sediul in sectorul 1, angajeaza full time, contabil cu experienta, pentru inregistrarea documentelor primare trimise de clientii din portofoliu in Saga (facturi, bonuri fiscale, extrase de cont etc.). Activitatea se va desfasura la sediul societatii. Experienta si cunoasterea programului de contabilitate reprezinta un avantaj. Persoanele interesate pot trimite CV pe adresa de mail

  • 1

    Operator Contabil

    Profil candidat: - studii medii - experienta minim 3 ani in domeniul financiar-contabil - cunostinte operare PC ( Excel); - cunostinte salarizare - persoana organizata, responsabila, atenta la detalii - cunoasterea programului SAGA constituie un avantaj Descrierea jobului Activitatea de casierie : - inregistreaza documente contabile in program de Contabilitate SAGA (facturi, chitante, procese verbale de predare-primire, bonuri de consum, alte documnete) - inregistreaza deconturile, verifica foile de parcurs - inregistreaza incasarile si platile conform extrasului si a registrului de casa - intocmeste situatii si rapoarte financiar-contabile catre conducere - mentine evidenta si arhiveaza documentele financiare cu care opereaza - tine evidenta la zi a contractelor si a actelor aditionale pentru furnizori si clienti - alte sarcini administrative solicitate de conducerea societatii Program de lucru 9 18, luni- vineri Salariu NET intre 2800 si 3000 pentru perioada de proba.

  • 1

    Referent Contabil

    Responsabilitati: - Contabilitate primara si de gestiune; - Se ocupa de organizarea documentelor financiar contabile, gestiune, inventare; - Inregistrare si arhivare documente contabile cu programul de contabilitate Saga Software (facturi,note contabile privind furnizorii, clientii, registru de banca, de casa, deconturi de cheltuieli etc), Wizcount, Smartbil; CERINTE: - Studii superioare in domeniul financiar contabil; - Experienta de minimum 4 ani ; - Activitatea se desfasoara la sediul companiei , București, sector 3; - Cunostinte solide de legislatia muncii; - Cunosterea programelor Saga, Smartbill, Wizcount; - Abilitati excelente de comunicare si capacitatea de a lucra echipa; - Punctualitate, profesionalism, corectitudine. Beneficii: - Program de lucru de luni vineri de la 9:00-17:00; - Salariul 4000 lei; - Telefon de serviciu - Mediu de lucru plăcut.

  • Contabil

    VALEA IZVOARELOR SENIOR LIVING angajează CONTABIL Locație: Str. Verii, Nr. 34, Tg. Mureș, Jud. Mureș. RESPONSABILITĂȚI: - Efectuarea înregistrărilor contabile până la nivel de balanță; - Prelucrarea producției; - Evidența și înregistrarea contabilă a registrului de casă; - Înregistrarea avansurilor de trezorerie și decontarea acestora; - Îndosarierea și arhivarea documentelor, după înregistrare; - Respectarea prevederilor legale în domeniu, cât și procedurile interne. CERINȚE: - Studii economice superioare, preferabil Contabilitate și Informatică de Gestiune; - Experiență în domeniul contabil; - Constituie avantaj experiența în utilizarea programului informatic SAGA și cunoașterea MS Office; - Punctualitate, seriozitate, capacitatea de a lucra în echipă; - Persoană harnică, ordonată, responsabilă și atentă la detalii; - Atitudine prietenoasă, optimistă, orientată spre clienți. BENEFICII: - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Salariu competitiv - Tichete de masă + alte beneficii. - Perspectiva construirii unei cariere într-un domeniu în plin proces de expansiune în România; În echipa noastră, munca ta va fi apreciată. Te aşteptăm! Pentru mai multe informații, ne puteți contacta la numărul de telefon Anca Ursu, iar CV-urile se pot depune pe adresa de e-mail

  • 66

    Operator introducere,validare si prelucrare date/Contabil

    Cerintele postului: - cunostinte de baza operare calculator, pachet M.Office - capacitate de organizare si planificare a activitatilor curente - atentie sporita la detalii - cunoasterea limbii germane constituie avantaj - abilitati de raportare si analiza contabila Program de lucru intre 8:00-16:30 Firma se afla in Oradea pe Calea Borsului.

Salvează căutarea