Anunțuri
Finante contabilitate Companii Disponibil din: 2021-05-21-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Compania noastra cauta un profesionist dedicat pentru a ocupa pozitia de specialist in resurse umane si contabilitate primara ; Descrierea companiei Activăm în domeniul facility management in Timișoara de peste două decenii, începând cu anul 1997, având ca obiect de activitate principal serviciile de curățenie civilă și industrială. De-a lungul timpului, am extins gama de servicii și ne adresăm atât persoanelor juridice, prin servicii de curățenie industrială, cât și persoanelor fizice, prin curățătoria de covoare și tapițerii. Ocupam o poziție de lider pe piață serviciilor de curățenie din zona de vest a României, zonă în permanentă dezvoltare, datorită colaborarilor companiilor din industrie și a spatiilor de birouri . Descrierea job-ului: Resurse Umane Administrarea si gestiunea regulilor si regulamentelor interne (RI, CCM s.a.) Generare oferte salariale si gestionarea acestora Primire, verificare pontaje, introducere in baza de date si analiza salariilor impreuna cu managementul companiei. Intocmire borderou carduri de salariu si gestionarea fluturasilor de salariu Gestionarea acordarii tichetelor de masa Evidenta concediu odihna si a absenteismului in firma Relationare cu angajatii si cu potentiali angajati (telefoane, invitatii la interviu, verificat CV, documente angajare), Eliberare documente solicitate de angajat Evidenta Medicina Muncii si Securitatea si Sanatatea in Munca Gestionarea documetelor de personal Contabilitate Primara Administrarea si introducerea documentelor specifice activitatii de contabilitate primara Intocmirea de raporte si situatii solicitate de managementul companiei. Relatii cu institutiile de stat la cerere Gestionare emailuri, telefoane in relatiile cu colaboratorii Participare si implicare la sedintele operative si saptamanale ale companiei. Calificari si abilitati personale Sa dovedeasca spirit organizatoric, disciplina si meticulozitate in activitatea pe care o desfasoara; Sa respecte programul de lucru, sa foloseasca integral si cu eficienta timpul de munca; Comunicativa capacitatea de a lucra cu oamenii si in echipa. Punctualitate si initiativa; Placerea de a lucra cu cifre; Cunostinte operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, alte programe informatice in functie de reglementarile legale (softuri de HR si Financiar Contabile ) Studii si experienta Calificari in domeniul resurselor umane si contabilitate primara; Constituie avantaj experiente in domeniu si cunoasterea unei limbi straine; Informatii aditionale Program de lucru fulltime; Activitatea se desfasoara la sediul firmei; Oferta salariala atractiva, tichete de masa, alte beneficii salariale. Mediu de lucru placut si oportunitatea de dezvoltare profesionala sub ghidajul firmei de consultanta externa; Asteptam CV-urile dvs la adresa de e-mail: ;
-
Promovat
Se cere: Cunostinte de operare in sistem informatic SAP-minim 3 ani experienta Minim 3 ani experienta in contabilitate financiara si de gestiune, Studii superioare de profil (contabilitate) Cunoștințe temeinice de legislație fiscală, contabilitate financiară și de gestiune Bun cunoscător al pachetului Microsoft Office (Excel, Word) Cunoasterea limbii engleze nivel mediu Experiența într-o firmă de contabilitate constituie avantaj Capacitate de respectare a termenelor limită Capacitate de sinteză și atenție la detalii Responsabilități: Implementare SAP si contabilitatea stocurilor Răspunde de consemnarea și înregistrarea corectă și la termen a documentelor justificative în contabilitate conform fisei postului Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Desfasurarea activitatii in cadrul unei echipe dinamice si profesioniste - Activitatea profesionala se desfasoara in Timisoara - Tichete de masa (20 lei zi) - Mediu de lucru placut - Instruiri asigurate de angajator Doar cei selectați vor fi contactați.
-
Promovat
Responabilitati principale: - intocmeste facturile de vanzare precum si avizele de expeditie; - tipareste (printeaza) din Programul Socrate comenzile lansate de clienti care se predau gestionarului; - intocmeste facturi conform dispozitiilor de livrare emise de gestionari; Profilul candidatului: - minim studii medii, profil economic - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat - experienta minim 3 an in domeniu - abilitatea de a gestiona sarcini multiple - persoana comunicativa, ordonata
-
Promovat
Ne dorim alaturi de noi o persoana care: - Cunoaste programul Socrate (constituie avantaj); - Cunoaste Microsoft Office; - Are cunostinte de contabilitate financiara; - Are experienta pe o pozitie similara, de minim 3 ani; (experienta dobandita intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj); - Este responsabila si atenta la detalii;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate cu activitate de distributie instalatii sanitare pentru contructii, CAEN 4674, situata in Domnesti, Ilfov, doreste colaborare cu expert contabil membru CECAR pentru inchideri situatii lunare, declaratii, bilant semetrial anual etc (fara contabilitate primara, fara resurse umane), reprezentare in relatia cu ANAF. Cautam persoana cu cunostinte temeinice a sistemului de operare Senior ERP care sa opereze inchiderile lunare in sistemul nostru ERP.
-
Suntem DENNER ROMANIA, firma cu capital strain, activitate: productie IT & protecta mediului. Angajam CONTABIL Junior Posturi disponibile: 1 Desfasurarea activitatii: la birou Salariul se discuta la interviu, program L-V intre 9:00 -17:00 CERINTE: Studii superioare în domeniul economic, preferabil profil contabil, Minim 1-2 ani de experienta in domeniul contabilitatii, Experiență anterioară într-un rol similar reprezintă un avantaj, Cunostinte informatice de utilizare MSOffice (excell, word, outlook), Aptitudini de comunicare si integrarea in echipa, Persoana ordonata, comunicativa, atenta la detalii, Orientare către rezultate și capacitate de multitasking, Atitudine proactivă și flexibilitate, Punctualitate si un simț de răspundere ridicat, Cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj. Apreciem stabilitatea și angajamentul pe termen lung. DESCRIEREA JOBULUI CERINTE PRINCIPALE: Aptitudinea de a lucra cu documente, Abilitatea de a intelege fenomenul activitatea economic a si de a întocmi documentele primare necesare, Experiență în plăți furnizori si evidenta clienti, Abilitatea de a crea și analiza rapoarte financiare și de cash flow, Capacitatea de a efectua previziuni pentru încasări și plăți săptămânale și lunare, Respectarea instructiunilor orale si scrise. CERINTE PENTRU CONTABILITATE: Înregistrarea corectă și actualizată a datelor de contabilitate primară în programul utilizat, Predarea și preluarea documentelor contabile, Organizarea documentelor, îndosarierea și arhivarea, Întocmirea facturilor către clienți și urmărirea încasărilor, Urmarirea facturilor emise către clienți și încasarea acestora la termen, Colectarea și înregistrarea documentelor financiare, inclusiv deconturile și bonurile de consum, Realizarea rapoartelor de management și diverse situații, luând în calcul documentele justificative, Indeplinirea la timp si intocmai a sarcinilor specifice trasate sau stabilite de superiorul ierarhic, Colaborarea cu auditorii externi și cu autoritățile fiscale, Participarea la închiderea lunară și anuală a conturilor, Asistență în pregătirea rapoartelor financiare. CV-uri la: dennerromania [a] gmail.com
-
Toco Tour ofera turistilor sai servicii complexe: chartere, turism intern si corporate, evenimente, vacante de grup sau individuale, croaziere, rezervari de bilete de transport (avion, autocar, tren), rezervari hoteliere, obtinerea de vize turistice, ghizi specializati si etc. Suntem o companie care respectă diversitatea personalităților și sprijinim dezvoltarea abilităților individuale. Căutăm să asigurăm un mediu de lucru confortabil și flexibil, bazat pe angajament personal, loialitate și responsabilitate. Asigurăm toate resursele necesare, inclusiv instruirea și pregătirea continuă a angajaților, în vederea dezvoltării competențelor profesionale, pentru a oferi servicii de cea mai bună calitate clienților noștri. Candidatul Ideal - Experienta minim 2 ani; - Cunostinte financiar-contabil; - Cunostinte operare PC si internet si a suitei Microsoft Office (Word, Excel, Outlook); - Cunostinte operare PROGRAM DE EVIDENTA CONTABILA NEXUS reprezinta un plus; - Experienta in domeniul turismului reprezinta un plus; - Capacitate de analiza, planificare si urmarirea finalizarii unei sarcini profesionale; - Persoana orientata catre echipa, dinamica si capabila sa lucreze sub presiune pentru a aduce rezultate in timp util; - O atitudine deschisa, empatica, dornica de dezvoltarea personala; Descrierea jobului - Inregistrarea documentelor contabile - Facturarea - Verificarea conformitatii documentelor financiar-contabile cu cerintele legale in vigoare; - Analiza fiselor de cont balante de verificare; - Solicitarea documentelor lipsa; Beneficii: - Pachet salarial competitiv, adaptat n funcţie de experienţă; - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tânara și ambitioasa aflata in plina dezvoltare - Posibilitatea de a participa la cursuri de pregatire profesionala; - Vacante cu tarife reduse pentru angajati; - Locatie centrala
-
Ne marim echipa si suntem in cautarea unui coleg sau a unei colege, absolvent a de studii superioare economice, care sa aiba cunoștințe de contabilitate si fiscalitate, sa fie o persoana organizata, meticuloasa, sociabila, responsabila, serioasa, sa aiba capacitate buna de comunicare si relationare cu clientii si colegii. Ne dorim sa ne ajute cu preluarea documentelor de la clienti, cu prelucrarea lor in softurile de contabilitate (un avantaj il poate constitui experienta in softuriile de contabilitate Saga, Winmentor sau Adip), cu generarea declaratiilor fiscale. Ii putem oferi un pachet salarial intre 3500-5000 lei net in functie de performante, cunostinte si implicare, tichete de masa precum si posibilitatea de a avansa si perfectiona profesional. Ne rezervam dreptul de a selecta pentru interviu doar acele CV-uri care corepund criteriilor noastre de selectie.
-
Firma de contabilitate, membra CECCAR, cu sediul in Bucuresti angajeaza contabil contabil junior. Activitatea se va desfasura la birou, in Bucuresti Sector 2, program de lucru 9. ra pauza de masa, contract de munca pe perioada nedeterminata cu perioada de proba 90 zile. Se lucreaza pe computer, se primesc date online, se introduc date in Saga, se introduc State de salarii, se verifica conturi contabile si solduri, se realizeaza inchideri de luna, se intocmesc, se salveaza si printeaza rapoarte contabile. Se lucreaza sub indrumarea unui contabil senior expert contabil. Cerinte: absolvent studii superioare economice constituie avantaj experienta in firma de contabilitate cunostinte avansate contabilitate, conturi contabile, cota tva, plafon micro, impozit profit cunostinte avansate operare in Saga, experienta minim 2 ani cunostinte avansate operare PC, dexteritate in lucru cu PC, viteza si exactitate introducere date lucru in echipa, abilitati comunicare, punctualitate Echipa dinamica, atmosfera placuta, posibilitati de avansare. Program fix, plata salariu la timp. Salariu peste medie. Salariu si prime in functie de performanta. Rugam CV la bestweb.info[ ]yahoo.com. Obligatoriu salariul net solicitat.
-
Promovat
DESPRE NOI Larex Global Floor, lider în domeniul prestărilor de servicii pentru pardoseli și hidroizolație, cu o experiență de 34 de ani, este în căutarea unui Director Economic dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre. Compania noastră se remarcă prin platforma sa de e-commerce online și platforma ProfiShop, angajându-se să ofere condiții salariale avantajoase, beneficii atractive și un mediu de lucru sigur și sănătos (SSM). Pentru a ne asigura de respectarea celor mai înalte standarde fiscale, beneficiem de consultanță fiscală externă. CE OFERIM Condiții salariale competitive Masă, apă, cafea și motorină lunară pentru transport la serviciu Bonusuri de performanță Mediu de lucru sigur și sănătos (SSM) Consultanță fiscală externă Oportunitati de dezvoltare profesională CERINȚE Experiență anterioară de succes în conducerea departamentului financiar sau economic Cunoștințe solide de contabilitate și finanțe Abilități excelente de comunicare și conducere Abilitatea de a lua decizii strategice și de a rezolva probleme complexe Dorința de a contribui la dezvoltarea și creșterea companiei Experiență cu soft de contabilitate Saga (constituie un avantaj) RESPONSABILITĂȚI Supravegherea eficientă a departamentului financiar și contabil al companiei Managementul bugetelor și proiectelor financiare Dezvoltarea și implementarea strategiilor financiare pentru creșterea eficienței operaționale Monitorizarea și raportarea performanțelor financiare către conducere Colaborarea strânsă cu alte departamente pentru a susține obiectivele de creștere a companiei Identificarea oportunităților de economisire a costurilor și îmbunătățire a rentabilității CUM SĂ APLICAȚI Pentru a aplica pentru acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul actualizat și o scrisoare de intenție care să evidențieze cum vă îndepliniți cerințele și cum vă puteți aduce contribuția în rolul de Director Economic la adresa de e-mail []. Vă rugăm să menționați subiectul e-mailului ca "Aplicare Director Economic - Numele Dumneavoastră.
-
Responsabilități principale: 1. Dezvoltarea și implementarea strategiilor organizaționale pentru a atinge obiectivele și viziunea companiei. 2. Conducerea și gestionarea echipelor în vederea atingerii performanțelor maxime. 3. Monitorizarea și optimizarea eficienței operaționale și financiare. 4. Identificarea și explotarea oportunităților de creștere și extindere a afacerii. 5. Stabilirea și menținerea relațiilor cu clienții, partenerii și alte părți interesate. 6. Asigurarea conformității cu reglementările legale și etice. Cerințe: 1. Experiență demonstrată într-o poziție de conducere, de preferință ca Director General sau într-un rol similar. 2. Abilități solide de lider și comunicare. 3. Experiență în elaborarea și implementarea strategiilor de afaceri. 4. Abilități dovedite de gestionare financiară și operațională. 5. Studii superioare.
-
Cerinte: - Persoană metodică, atentă la detalii și cifre, capabilă să analizeze logic informațiile financiare; - Persoană proactivă, orientată spre propunerea de soluții pentru rezolvarea problemelor și cu capacitatea de prioritizare a sarcinilor primate; - Studii superioare; - Cunoscator al pachetului MS Office si al programului de contabilitate Saga; Responsabilitati: - Efectuarea înregistrărilor contabile uzuale ale societății privitoare la facturi clienți furnizori, extrase bancare etc. - Arhivarea corespunzatoare a documentelor financiar-contabile, a contractelor, a altor documente interne sau externe referitoare la activitatea financiară și comercială a firmei; - Verificarea corespondenței dintre facturile client furnizor și contractele aferente și sesizarea inadvertentelor, după caz; - Menținerea relației cu furnizorii și clienții; - Emite facturi către clienți în platforma Saga a companiei conform condițiilor comerciale din contracte.
-
ANGAJEZ CONTABIL CUNOSCĂTOR PROGRAM VB COUNT RELAȚII La TELEFON
-
Societate de contabilitate, membră CECCAR și CCF, angajam persoana cu cunostinte in domeniul HR. Asigurăm un mediu tânar și plăcut, tichete de masă și tichete de vacanță. Program de lucru de la 8.30 -17:00, din care jumătate de oră pauză de masă.
-
Cont Expert Vasiliu SRL, birou de contabilitate şi expertiză contabilă, cu sediul în orş. Tîrgu Neamţ, judeţ Neamţ, angajează: *expert contabil contabil autorizat economist. Cerinţe: - Studii economice superioare - Experienţa reprezintă un avantaj dar nu este obligatorie. Avantaje: - Salariu atractiv - Promovare si majorări salariale periodice, pe criterii de performanţă - Mediu de lucru plăcut - Program de lucru flexibil - Program de lucru hibrid - la birou şi telemuncă Date de contact: Nr. Telefon: Email:
-
Firma tamplarie aluminiu in Com. Berceni Jud. Prahova cautam pentru angajare regim ,,Full Time" --- contabil --- specialist personal -resurse umane. Relatii la telefon
-
S.C. ORIENT HYPERCONSTRUCT S.R.L., cu sediul in Voluntari, Sos. Centurii nr. 8A, Judet Ilfov, angajeaza contabil.
-
Angajez economist contabil cunoscator Saga, si care sa fi lucrat in firma de contabilitate. Ca economist contabil ve-ti detine un portofoliu propriu de clienti pentru care veti asigura: - organizarea si tinerea contabilitatii societatii conform legislatiei in vigoare ; - verificarea si inregistrarea documentelor contabile in programele de evidenta contabila; - verificarea conturilor de clienti si furnizori si a platilor – punctaje; - efectuarea de operatiuni specifice inchiderilor contabile lunare; - pregatirea declaratiilor si raportarilor periodice, lunare, trimestriale, semestriale si anuale; - intocmirea bilanturilor; probleme personal, - acordarea de asistenta clientilor in probleme contabile diverse; - intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii clientilor gestionati. * Cerinte: - persoana serioasa si bine organizata; - spirit practic si de echipa; - disponibilitate program full-time; - absolvent de studii superioare de specialitate