Anunțuri
Finante contabilitate Companii Disponibil din: 2021-10-13-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Ne dorim alaturi de noi o persoana care: - Cunoaste programul Socrate (constituie avantaj); - Cunoaste Microsoft Office; - Are cunostinte de contabilitate financiara; - Are experienta pe o pozitie similara, de minim 3 ani; (experienta dobandita intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj); - Este responsabila si atenta la detalii;
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare si finalizare; - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Promovat
Angajam pentru postul de operator date-contabilitate primara, personal cu sau fara experienta, in b-dul Iuliu Maniu, nr.7, corp B, et.2 (incinta Apaca) Relatii la telefon:
-
Promovat
Responabilitati principale: - intocmeste facturile de vanzare precum si avizele de expeditie; - tipareste (printeaza) din Programul Socrate comenzile lansate de clienti care se predau gestionarului; - intocmeste facturi conform dispozitiilor de livrare emise de gestionari; Profilul candidatului: - minim studii medii, profil economic - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat - experienta minim 3 an in domeniu - abilitatea de a gestiona sarcini multiple - persoana comunicativa, ordonata
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma de contabilitate, angajam o persoana pentrul postul de contabilitate primara cu experienta (minim 1 an) si cunoasterea programului Saga, operarea documentelor in programul de contabilitate, preluarea actelor, aranjarea documentelor primite, arhivare dosarelor, predarea dosarelor cat si pentru activități de secretariat. Beneficii: Cursuri specializate platite de firma pentru colegii care doresc sa evolueze Acces la Noutati Legislative prin intermediul portalului nostru cu cei mai experimentati contabili din tara Portofoliu de clienti din toate domeniile inclusiv la nivel international Prime specifice sarbatorilor Colectiv tanar Salariu motivant, corespunzator pregatirii si experientei Posibilitati de crestere a salariului bianual sau anual Program de lucru : luni-vineri intre 9-17.
-
SOCIETATE COMERCIALĂ ANGAJEAZĂ ECONOMIST Absolvent de studii superioare; Abilități de comunicare și atenție la detalii; Cunoștințe PC: SAGA , Microsoft Office (Excel). CV-ul se poate trimite la adresa noastră oficială de mail SAU pe WhatsApp la numărul de telefon afișat.
-
Angajez economist contabil cunoscator Saga, si care sa fi lucrat in firma de contabilitate. Ca economist contabil ve-ti detine un portofoliu propriu de clienti pentru care veti asigura: - organizarea si tinerea contabilitatii societatii conform legislatiei in vigoare ; - verificarea si inregistrarea documentelor contabile in programele de evidenta contabila; - verificarea conturilor de clienti si furnizori si a platilor – punctaje; - efectuarea de operatiuni specifice inchiderilor contabile lunare; - pregatirea declaratiilor si raportarilor periodice, lunare, trimestriale, semestriale si anuale; - intocmirea bilanturilor; probleme personal, - acordarea de asistenta clientilor in probleme contabile diverse; - intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii clientilor gestionati. * Cerinte: - persoana serioasa si bine organizata; - spirit practic si de echipa; - disponibilitate program full-time; - absolvent de studii superioare de specialitate
-
SummerPark Strand Berceni angazaja personal contabilitate primara și gestiune barman femeie curățenie comercianți ajutor de bucătar muncitori necalificati
-
inregistrare documente de intrare, iesire, resurse umane, etc locatie pitesti, program de 8 ore de luni pana vineri. salarizare si conditii de munca atractive si decente.
-
Angajăm Manager echipă, Consilieri credite, Casier, Colector principal, pentru birou București sector 4 și Ilfov (localități limitrofe). Cerințe obligatorii: - minim studii medii - disponibilitate deplasări teren - permis conducere cat.B (manager echipa)
-
Sc Skyline srl din domeniul constructiilor de blocuri, cu biroul la Livezeni, angajeaza secretara cu cunostiinte in contabilitate primara.Program de lucru 8-17, luni-vineri. Rugam cv .
-
Candidatul Ideal Te așteptăm să ne cunoaștem pentru postul de Contabil, dacă ești o persoană care îndeplinește următoarele condiții; - Cunoștințe și experiență relevantă de minim 2-5 ani în contabilitate; - Absolvent studii superioare economice; - Cunostinte: operare PC, contabilitate financiara; - Bună capacitate de organizare și analiză; - Bune abilități de comunicare; - Responsabilitate și integritate; - Spirit de echipă, implicare, proactivitate; - Capacitatea de prioritizare și respectare a termenelor limita. Misiunea principală: realizează activități de contabilitate pentru companie. Raspunde de prelucrarea si inregistrarea contabila a datelor inscrise in documentele justificative in concordanta cu procedurile interne si cu regulile legislatiei din Romania, Descrierea jobului Responsabiliăți: - Înregistrează corect și la timp în soft, operațiunile financiar-contabile alocate, cu respectarea planului de conturi în vigoare și cu particularizările convenite de companie privind detalierea veniturilor și cheltuielilor; - Experienta in programul de contabilitate SAGA. - Efectuează operațiuni și înregistrări financiar-contabile( leasing, achiziții interne importuri); - Efectuează plăți bancare interne și externe; - Inregistrări contabile și întocmește rapoarte de control; - Efectueaza inregistrari privind achizitii mijloace fixe, intocmește planul general de amortizare și efectuează înregistrările lunare privind cheltuielile cu amortizarea; - Efectuează reconcilieri de solduri. - Contribuie la întocmirea și înregistrare Declarațiilor Fiscale și Situațiilor financiare de contabilitate (lunare, trimestriale, semestriale, anuale); -Furnizează informații pentru închiderile de lună. -Întocmește situații și rapoarte financiar-contabile ; - Participa la organizarea si monitorizarea desfasurarii inventarierii anuale a patrimoniului - Arhivează documentele financiar-contabile - Participă activ la rezolvarea sarcinilor echipei; - Activități administrative. Dacă ești pregătit pentru o astfel de provocare, ai experiență în domeniu și ești un adevarat lider, atunci clar acest rol este pentru tine! Salariu motivant; tichete de masa;
-
Colector principal Cerințe: Ofera suport clientilor sau Consultanților de Credite, ce intampina probleme de colectare, cu scopul de a colecta complet sau parțial debitele si dobânzile cumulate; Colecteaza, administreaza și preda corespondența purtată cu clienții care au întârzieri. Condiții: studii minim bacalaureat; disponibilitatea de a colabora in baza unui PFA Responsabilități: - Participă la planificarea, elaborarea și realizarea acțiunilor legale împotriva clienților care au întârzieri; - Ofera consultanta legat de calitatea procedurilor de gestionare a clienților care au întârzieri. Sistem de plata motivant, functie de performanta.
-
Firma de contabilitate angajeaza economist, contabil si contabil junior,eventual student/a, cunostinte MS Office (Word, Excel). Cunoasterea softului Winmentor, Saga si sau Ciel reprezinta un avantaj. Pachet salarial atractiv;
-
SC LABORATORELE REMEDIA SRL, Str. Papusoiului nr.2, Sector 5, Bucuresti, angajeaza CONTABIL.
-
Domeniul de activitate : Financiar-Contabil Tip job : full time Nivel cariera : avansat Cerinte : - studii superioare economice absolvite ; - cunoasterea legislatiei financiar-contabila ; - cunostinte si competente de utilizare operare PC (facturare,trimitere facturi email -clienti,transmitere in e-fact ANAF) - abilitati de comunicare ,organizare si relationare ; - disponibilitate pentru job full time de la birou . Beneficii : - stabilitate ; - pachet salarial negociabil , in functie de experienta si performanta . Program de lucru : 8 - 16 , L - V . Telefon contact :
-
Banca Cooperatistă PUTNA Focșani (fostă Banca Cooperatistă DANUBIUS Brăila) - angajează pentru punctul de lucru Ianca, jud. Brăila, operator ghișeu bancă. Condiţii de angajare curriculum vitae absolvent studii medii preferabil domiciliul în Orașul Ianca cunoștințe temeinice operare PC - Persoanele interesate sunt rugate să depună CV la adresa de e-mail: , relații suplimentare pot fi obținute la numerele de telefon .
-
Hotel Class ***Constanta angajeaza permanent camerista hotel Hotelul se afla in centrul orasului Constanta si este deschis tot timpul anului. Se ofera conditii bune de munca si salariu atractiv. Persoanele interesate sunt rugate sa depuna CV-ul la receptia hotelului sau la e-mail : Telefon : pentru detalii va asteptam la Hotel Class Constanta str. Rascoala din 1907 nr.1
-
Banca Cooperatistă PUTNA Focșani (fostă Banca Cooperatistă DANUBIUS Brăila) - angajează pentru Punctele de lucru Șuțești și Grădiștea. Condiţii de angajare curriculum vitae absolvent studii medii cunoștințe temeinice operare PC - Persoanele interesate sunt rugate să depună CV la adresa de e-mail: , relații suplimentare pot fi obținute la numerele de telefon .
-
Promovat
Angajam pentru postul de operator date-contabilitate primara, personal cu sau fara experienta, in b-dul Iuliu Maniu, nr.7, corp B, et.2 (incinta Apaca) Relatii la telefon:
-
Compania noastra caută o colega pentru a se alătura echipei noastre. Dacă aveți experiență în domeniul contabilității și sunteți pasionat de numere și detalii, vă încurajăm să aplicați pentru această poziție. Responsabilități: Întreținerea corectă și precisă a registrelor contabile ale companiei. Înregistrarea facturilor de achiziție, vânzare și alte tranzacții financiare. Asigurarea conformității cu standardele contabile și fiscale în vigoare. Intocmirea de situatii financiar contabile. Cerințe: Experiență anterioară relevată în domeniul contabilității reprezinta avantaj dar nu este o cerinta obligatorie. Abilități excelente de comunicare și lucrul în echipă. Atent la detalii și orientat către precizie. Cunoștințe de utilizare a instrumentelor Microsoft Office,Saga. Diploma în domeniul financiar-contabil constituie un avantaj. Ofertă: Pachet salarial competitiv. Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru dinamic și colaborativ. Program de lucru 08.00-16.00 luni-joi, vinerea 08.00-14.00. Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră.
-
Suntem în căutarea unui coleg în contabilitate primară pentru a se alătura echipei noastre din departamentul financiar. Dacă aveți experiență în domeniul contabilității și sunteți atent la detalii, organizat și capabil să gestionați sarcini complexe, vă încurajăm să aplicați. Responsabilități: Înregistrarea corectă și eficientă a tranzacțiilor financiare în sistemul contabil Gestionarea și evidența facturilor și plăților. Pregătirea și prezentarea rapoartelor financiare periodice. Alte sarcini contabile și financiare conforme nevoilor companiei. Cerințe: Experiență anterioară în contabilitate primară sau poziții similare Abilități bune de comunicare și interacțiune cu colegii Cunoașterea unui software contabil sau SAGA reprezintă un avantaj Diplomă în domeniul financiar sau contabil constituie avantaj, dar nu o cerinta eliminatorie. Ce oferim: Pachet salarial motivant Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei Mediu de lucru stimulant și colaborativ Dacă sunteți interesat(ă) să vă alăturați echipei noastre, va invitam sa aplicati.
-
SC 24 IANUARIE S.A. Ploiesti angajeaza sef serviciu financiar-contabilitate. Cerinte: studii superioare economice; experienta de min.5 ani in profesie. Se ofera: salariu motivant, contract de munca nedeterminat, tichete de masa, prime ocazionale, compensarea navetei (daca este cazul). Cv-ul se trimite prin e-mail.
-
Candidatul Ideal Absolvent al unei facultati cu profil economic Experienta minim 2 ani pe un post similar Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu Foarte bune cunostinte operare PC (Microsoft Office, Internet) Cunostinte de Excel la nivel mediu (Vlookup, Pivot, Sumif) - obligatoriu Cunoasterea programului SmartBill reprezinta un avantaj Persoana responsabila si atenta la detalii cu dorinta de perfectionare pe plan professional. Descrierea jobului Efectuarea de operatiuni bancare in platforma de internet banking a companiei Operarea extraselor bancare Confirmari si verificari de solduri cu partenerii Arhivarea documentelor financiar - contabile in acord cu legislatia in vigoare Indeplinirea altor activitati in legatura cu sarcinile de serviciu precizate de conducere Intocmire si verificare rapoarte diverse in Excel la cererea managementului Activitatea se desfasoara doar fizic, la sediul companiei din Bucuresti, str. Sanmedru nr.6, sector 2. Nu lucram remote si nici in varianta hybrida. Programul de lucru este de Luni-Vineri, de la 9:00 - 18:00 cu o ora pauza de masa Pachet salarial Salariul net de 3.500-4.500 lei. Tichete de masa in valoare de 35 lei. Prime de Sarbatori Cafea ceai snacks la birou