Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate Companii Disponibil din: 2022-06-01

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Data Analyst Back Office - Lingua Italiana - Full Part Time

    Candidatul Ideal Il candidato ideale, preferibilmente, avr le seguenti conoscenze: - Ottima conoscenza della lingua italiana scritta e parlata; - Buona conoscenza del pacchetto MS Office (WORD + EXCEL); - Confidenza nell utilizzo di Sistemi Gestionali per la verifica sulla customer base dei vari clienti Stiamo cercando persone con le seguenti caratteristiche: - Ottime abilit comunicative e di analisi in lingua italiana; - Velocit di apprendimento; - Autonomia e capacit di lavorare a seconda degli obiettivi Descrierea jobului Descrizione del lavoro: Il lavoro sar suddiviso, in base alle skills dei candidati e al loro orientamento, in attivit di back office (analisi dati, verifica dati, compilazioni dati, ecc.). Dettagli Offerta Economica: - SALARIO NETTO (importo inserito su contratto): 3200 ron net Ticket de masa 30 ron zi - Bonus mensili di produzione fino a 1.000 ron Net - Bonus annuali di Produzione per i migliori operatori - Bonus per festivit di Natale per tutti i dipendenti - Abbonamento Partner Ultra con Regina Maria per ogni dipendente - Aumenti di stipendio programmati in base alla seniority in azienda per ogni dipendente - Lavoro su turno UNICO (da luned al venerd dalle 9 alle 17.30 con 30 minuti di pausa pranzo)

  • 1

    Contabil economist

    Peste 1 an de experiență în Financiar Contabilitate Candidatul Ideal: - Studii economice, - Abilitati de utilizare a soft-urilor dedicate (ex: Saga, Mentor), - Abilitati de utilizare a pachetului Microsoft Office, - Experienta in realizarea contabilitatii primare, inchidere luna si raportari. *Descrierea jobului Beneficii:* - Program fexibil, - Volumetrie medie de lucru, - Grila salariala motivanta, - Ambient de lucru prietenos. Responsabilitati: - Realizarea activitatilor economice conform actelor normative aferente, - Realizarea inregistrarilor contabile primare si a inchiderilor de luna, - Depunerea declaratiilor conform legislatiei in vigoare. Descrierea companiei: Companie în plină dezvoltare, oferă într-un cadru de lucru prietenos, oportunități pentru perfecționare profesională.

  • Angajam contabil

    Firma de paza angajeaza contabil cu vechime minim 2 ani.

  • 3

    Cautam contabil

    Cautam contabil primar pentru compania noastra.

  • 7

    Contabil-contabilitate primara

    Meteora Foods SRL este o societate comerciala ce se ocupa cu importul si distributia de produse alimentare congelate si refrigerate pentru sistemul horeca.Suntem in cautarea unui coleg/colega nou pentru postul de contabil , candidatul ideal fiind o persoana serioasa, organizata si comunicativa. Atributiile principale ale postului sunt: Responsabilitati: Intocmirea si verificarea documentelor contabile primare; Intocmirea NIR-uri; Inregistrarea facturilor; Analiza client/furnizor; Asigurarea respectarii legislatiei fiscale si a politicilor interne in domeniul contabilitatii primare; Preluare comenzi si emite facturi catre client Intocmeste dispozitii de plata si incasari, facturi si chitante, situatia platilor si a incasarilor; Cerinte: Diploma de studii economice (calificare sau studii superioare); Experienta anterioara in contabilitate primara sau in domeniul financiar-contabil; Abilitati excelente de organizare si gestionare a timpului; Atentie la detalii si precizie in efectuarea sarcinilor; Capacitate de analiza si rezolvare a problemelor; Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; Cunostinte de operare PC si a aplicatiilor de contabilitate. Cunoasterea programului Winmentor reprezinta un avantaj Oferim -pachet salarial atractiv -tichete de masa -tichete cadou de Paste si de Craciun -prima de Paste si de Craciun Putem fi contactati la : Punctul de lucru din Bucuresti, Sos Andronache nr 203, Sector 2 Email: Telefon :

  • Ipsar angajeaza CONTABIL

    -Cunoasterea softurilor de contabilitate SAGA C - Cunostinte avansate PC, Excel, Word; - Persoana energica, ordonata, riguroasa, rabdatoare, responsabilă, cu spirit de echipă si dornica de a progresa; - Implicare și spirit de inițiativă; - Lucru în echipă, persoană onestă, organizată, atentă la detalii

  • 2

    Contabilitate primara

    Post: Operator Facturare Contabilitate primara (Începere imediată) Program: Luni-Vineri (09:00-17:00) Locație:Afumati, Strada Fabricii Nr 1 (Complex Natura Center ) Cerintele jobului: -Administrarea comenzilor si a stocurilor -Relații cu clienții -Cunoștințe in PC (word, excel) -Niruri si extrasele bancii -Contabilitate primara introducere date in Saga -Inregistrare DVI-uri (import de marfa) -Arhivarea documentelor; Candidatul ideal: -Seriozitate, corectitudine, acuratețe, implicare, perseverenta, organizare, răbdare -Spirit de echipa -Experiență intr-un post similar reprezintă un avantaj -Persoana stabilă si dornică sa învețe lucruri noi -Bună comunicare cu clienții Ce oferim: -Seriozitate si loc de munca stabil -Munca in echipa si sprijin -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Mediu de lucru plăcut și de creștere continuă -Colaborare cu o echipa profesionistă, într-o companie care se ocupa cu importul maritim, aerian si rutier de marfa -Evoluție si dezvoltare profesionala. -Pachet salarial alcătuit din salariu fix 4000 ron cu posibilitatea de creștere in funcție de implicarea dumneavoastra. Pentru a trimite CV ul Dumneavoastră: Whatsapp: Mail: Publi24_1712139495

  • 8

    Staco - Asistent Manager

    Firma STACO angajeaza pentru postul de Asistent Manager. Locatie zona Colentina, program 8 ore L-V, minim studii medii.

  • 2

    economista part - time sau full time

    evidenta contabila societate comerciala cu activitate de prestare servicii programul de lucru poate fi part time sau full time si se discuta la interviu experienta in domeniul financiar contabil sau juridic

  • 2

    Contabil

    S.C. VITAPLANT S.R.L., cu sediul în Boureni, Com. Balș, Jud. Iași, angajează CONTABIL. Cerințe: - Absolvent studii superioare economice (experiență minim 3 ani); - Cunoștințe minime de fiscalitate: impozit pe microîntreprindere, TVA (cote în vigoare, plafoane); - Cunoașterea planului de conturi; - Cunoștințe PC (Word, Excel); - Constituie avantaj - experiența în utilizarea programelor de contabilitate; - Abilități de comunicare și organizare; - Atitudine pro-activă și dorința de a învăța; - Capacitatea de a respecta termenele limită. Descrierea postului: - Introduce date în sistem (facturi furnizori, clienți, diverse tranzacții); - Întocmește și arhivează documentele contabile; - Întocmește, comunică toate raportările și declarațiile solicitate de superiorul ierarhic; - Verifică evidența stocurilor și controlul gestiunii; - Valorificarea inventarelor aleatorii și anuale. Sector de activitate: Activități agricole Tipul de angajare: Full-time CV la adresa de email: office.vitaplant @ yahoo.com Pentru mai multe detalii:

  • 2

    ANGAJAM OPERATOARE CONTABILITATE PRIMARA

    Cautam persoana organizata cu cunostinte de contabilitate primara, operare word, xcel, receptie facturi, avize, chitante, ordine de plata, bon de consum, raport de productie, registru de casa, etc.

  • 12

    contabilitate primara

    inregistrare documente de intrare, iesire, resurse umane, etc locatie pitesti, program de 8 ore de luni pana vineri. salarizare si conditii de munca atractive si decente.

  • Angajam contabil

    Societate de contabilitate, cu sediul in sectorul 1, angajeaza full time, contabil cu experienta, pentru inregistrarea documentelor primare trimise de clientii din portofoliu in Saga (facturi, bonuri fiscale, extrase de cont etc.). Activitatea se va desfasura la sediul societatii. Experienta si cunoasterea programului de contabilitate reprezinta un avantaj. Persoanele interesate pot trimite CV pe adresa de mail

  • 16

    Firma contabilitate angajeaza economist

    Angajez economist contabil cunoscator Saga, si care sa fi lucrat in firma de contabilitate. Ca economist contabil ve-ti detine un portofoliu propriu de clienti pentru care veti asigura: - organizarea si tinerea contabilitatii societatii conform legislatiei in vigoare ; - verificarea si inregistrarea documentelor contabile in programele de evidenta contabila; - verificarea conturilor de clienti si furnizori si a platilor – punctaje; - efectuarea de operatiuni specifice inchiderilor contabile lunare; - pregatirea declaratiilor si raportarilor periodice, lunare, trimestriale, semestriale si anuale; - intocmirea bilanturilor; probleme personal, - acordarea de asistenta clientilor in probleme contabile diverse; - intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii clientilor gestionati. * Cerinte: - persoana serioasa si bine organizata; - spirit practic si de echipa; - disponibilitate program full-time; - absolvent de studii superioare de specialitate

  • Angajam contabil economist in Bacau

    CONTABIL ECONOMIST Candidat ideal: Studii superioare economice - contabilitate si informatica de gestiune; Cunostinte solide operare PC; Persoana organizata, responsabila Activitati specifice postului: Atribuții: Tine evidenta analitica a conturilor; Efectueaza punctaje cu furnizorii si clientii ori de cate ori este necesar; Asigura evidenta instrumentelor de plata; Urmareste corectitudinea inregistrarilor in fisa de furnizor client; Inregistreaza extrase de cont bancare; Efectueaza confirmari sold.

  • 16

    Te vrem in echipa noastra

    Colector principal Cerințe: Ofera suport clientilor sau Consultanților de Credite, ce intampina probleme de colectare, cu scopul de a colecta complet sau parțial debitele si dobânzile cumulate; Colecteaza, administreaza și preda corespondența purtată cu clienții care au întârzieri. Condiții: studii minim bacalaureat; disponibilitatea de a colabora in baza unui PFA Responsabilități: - Participă la planificarea, elaborarea și realizarea acțiunilor legale împotriva clienților care au întârzieri; - Ofera consultanta legat de calitatea procedurilor de gestionare a clienților care au întârzieri. Sistem de plata motivant, functie de performanta.

  • 5

    Clinica ForteVita Pitesti angajeaza Contabil

    Candidatul Ideal Te așteptăm să ne cunoaștem pentru postul de Contabil, dacă ești o persoană care îndeplinește următoarele condiții; - Cunoștințe și experiență relevantă de minim 2-5 ani în contabilitate; - Absolvent studii superioare economice; - Cunostinte: operare PC, contabilitate financiara; - Bună capacitate de organizare și analiză; - Bune abilități de comunicare; - Responsabilitate și integritate; - Spirit de echipă, implicare, proactivitate; - Capacitatea de prioritizare și respectare a termenelor limita. Misiunea principală: realizează activități de contabilitate pentru companie. Raspunde de prelucrarea si inregistrarea contabila a datelor inscrise in documentele justificative in concordanta cu procedurile interne si cu regulile legislatiei din Romania, Descrierea jobului Responsabiliăți: - Înregistrează corect și la timp în soft, operațiunile financiar-contabile alocate, cu respectarea planului de conturi în vigoare și cu particularizările convenite de companie privind detalierea veniturilor și cheltuielilor; - Experienta in programul de contabilitate SAGA. - Efectuează operațiuni și înregistrări financiar-contabile( leasing, achiziții interne importuri); - Efectuează plăți bancare interne și externe; - Inregistrări contabile și întocmește rapoarte de control; - Efectueaza inregistrari privind achizitii mijloace fixe, intocmește planul general de amortizare și efectuează înregistrările lunare privind cheltuielile cu amortizarea; - Efectuează reconcilieri de solduri. - Contribuie la întocmirea și înregistrare Declarațiilor Fiscale și Situațiilor financiare de contabilitate (lunare, trimestriale, semestriale, anuale); -Furnizează informații pentru închiderile de lună. -Întocmește situații și rapoarte financiar-contabile ; - Participa la organizarea si monitorizarea desfasurarii inventarierii anuale a patrimoniului - Arhivează documentele financiar-contabile - Participă activ la rezolvarea sarcinilor echipei; - Activități administrative. Dacă ești pregătit pentru o astfel de provocare, ai experiență în domeniu și ești un adevarat lider, atunci clar acest rol este pentru tine! Salariu motivant; tichete de masa;

Salvează căutarea