Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate Numele companiei: Firma constructii

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Consultant cu Experienţă normă întreagă

    Consultant cu Experienţă normă întreagă Îți dorești să faci parte dintr-o echipă de profesioniști entuziaști, dedicată și pasionată de domeniul financiar? Nexia ABS Financial Services își mărește echipa și căutăm un nou coleg pentru a se alătura forțelor noastre! Cine suntem: Nexia ABS Financial Services este o echipă unită și orientată spre rezultate, cu o vastă experiență în industria financiară. Ne mândrim cu abilitatea noastră de a oferi soluții personalizate și de a susține clienții în atingerea obiectivelor lor financiare. Beneficii: Oportunitate de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și inovator; Program hibrid flexibil pentru un echilibru optim între muncă și viață personală; Locație centrală, în inima Bucureștiului, în Sectorul 5, cartierul Cotroceni; Pachet salarial atractiv, în funcție de experiență și performanță; Beneficii suplimentare, inclusiv asigurare medicală privată și tichete de masă; Responsabilități: Operarea în programul informatic propriu sau al clientului a tuturor documentelor financiar-contabile pentru portofoliul de clienti alocaţi; Identificarea nevoilor clienților și oferirea de soluții în conformitate cu normele și reglementările contabile și fiscale; Pregătirea situațiilor financiare, a raportărilor contabile și a altor raportări (statistice, BNR, manageriale), precum și a declarațiilor fiscale; Calcularea statelor de salarii; Implicare în stabilirea și implementarea proceselor și procedurilor financiar-contabile atât în cadrul departamentului cât și în cadrul companiei client; Supervizarea și instruirea colegilor juniori. Candidatul Ideal: Absolvent de studii superioare; Cunoștințe avansate de legislație contabilă, financiară și fiscală; Cel puțin 2-4 ani de experiență practică în calitate de contabil, efectuând servicii complete de contabilitate (situații financiare statutare anuale și semestriale); Abilități software avansate (Microsoft Office), cunoștințele de operare SAP ar fi un plus; Cunoașterea procedurilor de control intern; Nivel limba engleză minim B2; Bune abilități de coordonare și organizare, cu o atitudine orientată spre client; Abilități foarte bune de comunicare și prezentare; Atenție la detalii și capacitatea de a gestiona sarcini multiple. Echipa noastră așteaptă cu nerăbdare să te întâmpine și să îţi ofere oportunitatea de a vă dezvolta într-un mediu de lucru stimulant și motivant. Dacă te regăsești în descriere sau știi pe cineva potrivit, te invităm să trimiți un CV la !

  • 5

    Servicii contabilitate

    Economista cu experienta, membra CECCAR, ofer servicii complete de evidenta contabila, resurse umane si servicii revisal privind salariatii, declaratii fiscale, intocmire bilant pentru orice domeniu de activitate atat la SRL cat si la ONG, PFA , II, prin firma de contabilitate.Preturi accesibile si negociabile in functie de complexitatea si volumul lucrarilor. Ma pot deplasa la sediul societatii dumneavoastra pentru ridicarea documentelor. Telefon .

  • 2

    Contabil

    S.C. ORIENT HYPERCONSTRUCT S.R.L., cu sediul in Voluntari, Sos. Centurii nr. 8A, Judet Ilfov, angajeaza contabil.

  • 7

    Angajam facturista

    Lic 29 Instalatii , distribuitor de materiale pentru instalatii termice , angajam FACTURISTA . Se lucreaza in program de contabilitate , receptii , facturare , bonuri fiscale , de asemenea sunt necesare cunostiinte de office ( word , excel ) pentru diverse oferte , se lucreaza cu clientii. Postul necesita organizare, atentie si munca in echipa ,. Asteptam implicare , integrare intr-un colectiv dinamic si dorinta de a invata . Programul de lucru este de la ora 8-17, luni-vineri, locatia Giroc . Va rugam trimiteti atasati CV .

  • 1

    Accounting department , facility mamagement

    În calitate de reprezentant al serviciului de contabilitate, vei face parte din echipă de asistență pentru clienți cladiri rezidențiale si comerciale, oferind servicii de contabilitate in partidă simplă. Vei combina abilități, pasiune, orientare către client, mentalitate pozitivă pentru a crește nivelul serviciilor VERTICAL ADMIN și vei contribui la fidelizarea relației cu clienții existenți și dezvoltarea unor relații comerciale noi. Ce vei face: Vei pregati situația financiar-contabilă a clienților din portofoliul alocat prin utilizarea unui soft specializat și vei gestiona solicitările clienților prin telefon si e-mail. Vei gestiona în mod sigur informațiile confidențiale în conformitate cu regulile interne. Ce trebuie sa știi: Să iți organizezi timpul și sarcinile zilnice Dacă ai cunostințe de contablitate in paridă simplă este chiar mai bine, dar nu este o necesitate Îți place să îi ajuți pe ceilalți și ești un jucător de echipă Ce iți oferim: Vei face parte dintr-o echipă formată din colegi entuziaști si prietenoși. Vei lucra într-un mediu în care deciziile se iau rapid si ideile noi sunt încurajate.

  • Angajam Contabil

    Firma de contabilitate angajeaza economist, contabi sau contabil junior,eventual student a, cunostinte MS Office (Word, Excel). Asteptam CV pe adresa de mail:

  • 7

    Angajam Economist Contabil

    Angajam Economist Contabil cu experienta in inregistrarea facturilor de clienti furnizori, extrase bancare, registrul de casa. De preferat cunostiinte de operare in programul NextUp (Ciel). Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon sau sa trimiteti CV-ul dumneavoastra la adresa de mail

  • 1

    Responsabil Contabilitate Primara

    Candidatul Ideal Cerinte: - Studii medii (superioare prezinta avantaj) - Cunostinte de legislatie in domeniul financiar-contabil; - Experienta contabilitate primara - Pachet MS Office; Experienta relevanta pe o pozitie similara constinue un avantaj Ce cautam: -Persoana pozitiva, dinamica; -Abilitati excelente de comunicare, organizare si prioritizare; -Persoana cu simt crescut al responsabilitatii si esteticului; -Capacitate de adaptare la cerinte noi si capacitate usoara de invatare; -Abilitati in gestionarea relatiilor interumane, dinamism si putere mare de adaptare la contexte sociale diverse; Descrierea jobului - Asigura inregistrarea cronologica, sistematica si corecta a documentelor financiar-contabile ale societatii: extr s d cont b nc r, divers f cturi (servicii si utilitati), deconturi angajati, casa; - Mentine evidența și înregistrarea contabilă a documentelor aferente achizițiilor de bunuri și servicii de la furnizori; - Mentine evidența extraselor bancare; - Mentine evidența și înregistrarea contabilă a registrului de casă și a deconturilor; - Opereaza mijloacele fixe (intrări, amortizări, descărcări de gestiune); - Reconcilieri fișe de cont furnizori și clienți; - Comunica cu clienții si furnizorii prin intermediul e-mail-ului; - Actualizeaza datele fiscale pentru partenerii societatii; - Verifica soldurile clientilor, furnizorilor, avansuri, stocuri de marfa; - Verifica jurnalele in vederea pregatirii declarațiilor lunare pentru depunerea către autorități; - Realizeaza diferite rapoarte financiar contabile specifice domeniului; - Participa la rezolvarea sarcinilor echipei; Beneficii oferite - Pachet salarial atractiv https: www.madyt.ro https: www.facebook.com madytauto

  • Angajam contabil

    Clinica de estetica angajaeaza contabil, pentru sediul din Bucuresti Candidatul Ideal Absolvent al unei facultati de studii economice, de preferat finante contabilitate; Cunostinte de contabilitate la un nivel mediu. Avand in vedere specificul activitatii angajatorului, asteptarile sunt pentru cunoasterea in detaliu a fluxurilor de gestiune precum si a operatiunilor contabile legate de activitatea de desfasurata. Persoana orientata spre obtinerea de rezultate, atentie si constiinciozitate, capabila sa asigure operarea cu eficienta a documentelor, sa aiba o atentie sporita la detalii, o capacitate de analiza si sinteza si sa isi planifice sarcinile in functie de prioritati. Cunostinte generale de operare in SAGA, intelegerea relationarilor dintre modulele componente Gestiune Contabilitate - Mijloace Fixe, etc. Cunostinte avansate de utilizare a aplicatiilor Outlook, Office, in special Microsoft Excel, usurinta in prelucrarea datelor din sistemul informatic in vederea intocmirii de rapoarte. Capacitate de implicare in a face parte dintr- o echipa de profesionisti si de a pune in practica un sistem coerent si profesionist de evidenta contabila; Experienta in domeniu: minim 5 ani Descrierea jobului Este obligatoriu ca persoana care aplica la acest post sa aiba cunostinte temeinice in: -inregistrarea documentelor contabile zilnice (furnizori, clienti, deconturi, registru de casa, registru de banca); -evidenta, inregistrare, verificare documente contabile; -inregistrare facturi furnizori; -emitere note de intrare receptie si bonuri de consum; -evidenta cheltuieli in avans; - evidenta stocuri -intocmire diverse situatii contabile si extracontabile; -intocmire diverse situatii contabile in Excel; Postul presupune, de asemenea, executarea ocazionala a diverselor activitati conexe in cadrul Departamentului contabilitate. Activitatea se va desfasura la biroul nostru din Bucuresti, sector 3.

  • 1

    angajam Ofiter monitorizare credite

    BANCA COOPERATISTA MIHAI VITEAZUL TARGOVISTE angajeaza OFITER MONITORIZARE CREDITE la sediul central din Targoviste.pe perioada determinata de 2 ani Conditii: - studii superioare economice sau juridice; - vechime in domeniu : experienta de minim 3 ani; - cunostinte operare PC; - carnet de conducere cat. B,constituie un avantaj; - domiciliul resedinta: Targoviste sau localitatile invecinate; CV-urile se depun la sediul central din Targoviste, C. Campulung, nr. 7, sau pe email (clienti.at.bcmvtgv.ro) pana la data de 29.03.2024. Relatii suplimentare la tel:

  • 8

    Contabilă primară Buzău

    Angajez contabilă pentru firma de construcție. Contabilitate primara și activități de secretariat. Program full time

  • 5

    angajare ecpnomist

    Angajam urgent pentru activitate de birou,economist cu experienta relevanta pentru pozitie administativa . Se cere experienta in urmatoarele : facturare,legatura cu firma de contabilitate,evindete necesare, lucrul pe calculator intr-un nivel bun, conostrea limbii Engleze la un nivel peste mediu,permis de conducere B,experienta sau cunoasterea lucrului in REVISAL /ITM. Se cer referinte anterioare. Salariul motivant, in functie de experienta persoanei. CV la sau CD/EST

  • 5

    Contabilitate primara

    S.C. GEOLAILA COMIMPEX SRL. depozit produse cosmetice si detergenti angajeaza operator PC pentru contabilitate . Transmiteti CV-urile la adresa : sau sunati la

  • 3

    Operator facturare

    Cerințe: Absolvent ă de studii medii sau postliceale de contabilitate Curs de contabilitate primară reprezintă un avantaj Experiență profesională de minim 1 an pe o poziție similară Abilități de operare PC; Experiență operare în WinMentor Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare Descrierea job-ului: Înregistrarea facturilor primite de la parteneri și furnizori Emiterea facturilor către clienți Gestionarea E-Factura Intocmirea bonurilor de transfer, bonurilor de retur și bonurilor de consum Gestionarea registrului de casă Urmărirea și gestiunea stocurilor Întocmirea Declarației Intrasat Întocmirea Declarației de Mediu Oferim: Nivel salarial negociat în urma interviului Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Stabilitate pe termen lung Atmosferă colegială

  • 1

    angajam contabil

    Ambient Intermed S.R.L. recrutează contabil pentru contabilitate primara si activitate de gestiune, activitatea desfasurata fiind transport rutier de marfuri si dezvoltare imobiliara. Activitatea se va desfasura fizic la biroul din Constanta, de Luni pana Vineri, intre orele 08:30-16:30. Candidatul ideal: Studii superioare finalizate; Cunoștințe bune de contabilitate primară, cunoașterea programului SAGA; Cunoștințe bune de operare PC (Windows, MS Office Word, Excel. E-mail); Bună capacitate de organizare a timpului, a sarcinilor apărute; Abilitați foarte bune de organizare, planificare, prioritizare; Abilitați de comunicare; Experiența pe o poziție similară reprezintă un avantaj. Responsabilități: Solicitarea, preluarea, verificarea și înregistrarea documentelor contabile lunare de la clienți și furnizori; Descarcarea si inregistrarea facturilor din E-Factura; Gestionarea facturării inclusiv transmiterea in E-Factura, urmărirea încasărilor și a plăților; Descarcarea si operarea extraselor bancare din aplicatiile bancare; Verificarea facturilor primite de la furnizori și corectitudinea acestora; Întocmește dosarele cu actele contabile lunare și le transmite directorului economic; Activități de tehnoredactare (printare, scanare, arhivare documente); Elaborează și redactează documente și situații cerute de management; Dacă ești interesată de acest post și îndeplinești cerințele, te rugăm să ne trimiti cv la sau la

  • 2

    Angajam contabil

    Efectueaza inregistrarile contabile contabilitate primara si financiara (casa, extrase bancare, clienti, furnizori, deconturi, verificare jurnale, Control facturi si jurnal vanzari; Colaboreaza cu celalalte compartimente puncte de lucru in sensul pregatirii situatiilor contabile necesare intocmirii raportarilor anuale si periodice; Intocmire si depunere declaratii Se lucraza in SAGA Cunostinte bune de Word si Excel, cautare pe internet si comunicare pe e-mail Salariul se discuta la interviu Mediu de lucru plăcut și dinamic

  • 3

    Angajam operator documente financiar-contabile

    SC PRINCIPIAL CONTA EXPERT SRL angajeaza cu norma intreaga operator calculator pentru introducerea in softul de contabilitate a documentelor financiare. Responsabilitati: -Asigură înregistrarea corectă și la timp a documentelor primare în softul de contabilitate SAGA; -Se preocupa de arhivarea fizică și electronică a documentelor financiar- contabile. PROFIL CANDIDAT Experiență anterioară într-o poziție similară constituie avantaj; Cunoasterea unui soft de contabilitate - Saga, Mentor, Ciel sau ERP constituie avantaj; Dorința de învațare și dezvoltare permanentă, cu abilitatea de a rezolva simultan sarcini multiple; Persoană analitică, organizată, meticuloasă, atentă la detalii; Capacitatea de a respecta termene limita; Programul de lucru este de luni-vineri intre orele 9-17. Salar de incadrare: 3300 lei brut, 2129 lei net. CV-urile se pot trimite la adresa de mail:

  • 3

    Servicii contabilitate firme și persoane fizice

    Înființare firme . Contabilitate de la a l z (primara , declaratii si bilant ), resurse umane. Declarații unice și Spațiu Privat Virtual . Orice domenii de activitate.

  • 6

    contabilitate primara si casierie

    Angajam contabilit-contabilitate primara - casierie Solicitam cunostinte ale pachetului Office si operare la nivel mediu a calculatorului, cunostinte de baza de contabilitate. constituie un avantaj cunoasterea programului de contabilitate WinMentor

  • Contabil Contabil junior operator calculator Saga

    Firma de acontabilitate angajeaza contabil contabil junior operator calculator Saga care sa indeplineasca cerintele: - Studii superioare finalizate in domeniul economic, preferabil contabilitate sau finante; - Cunoștințe solide de legislația fiscală și contabilă; - Atenție la detalii și precizie în efectuarea calculelor, cu acuratețe în prelucrarea documentelor; - Abilități avansate de utilizare a programelor de contabilitate Saga; - - Foarte bune cunostinte ale pachetului Microsoft Office (ex: word, excel ); - Capacitatea de a lucra cu termene limita stranse si de a gestiona mai multe sarcini simultan; - Atitudine pozitivă, abilități de comunicare și colaborare eficientă în echipă; - Disponibilitate de a lucra la biroul nostru. Descrierea jobului Responsabilitati: Tinere evidenta contabila pentru un portofoliu de clienti din domenii diverse; Primește, verifică și înregistrează în soft dedicat documentele contabile în conformitate cu normele contabile; Înregistrează corect și în timp util operațiunile financiar-contabile; Întocmește și verifică state de plată și documente pentru partea de administrare de personal; Elaborarea și prezentarea rapoartelor financiare lunare, trimestriale și anuale; Menține comunicarea cu superiorii; Alte activități specifice domeniului de salarizare și contabilitate. Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata - stabilitate pe termen lung; Mediu de lucru placut ; Program de lucru: 9.00 - 18.00 (cu o ora de pauza de masa); Suportul unei echipe cu pregatire profesionala solida si experienta in domeniu de peste 15 ani. Pachet salarial atractiv; Conditii optime pentru desfasurarea activitatii; Un mediu de lucru care încurajează atât munca în echipă și inițiativă personală; Suntem firma de contabilitate membra CECCAR,cu o echipa tânăra și dinamica,ne plac automatizarile și sa ne facem Munca ușoară. RUGAM SA APLICE DOAR CANDIDAȚII CARE SE POTRIVESC CERINȚELOR la adresa !

Salvează căutarea