Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate Numele companiei: Luc construct Profesie: Economist

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 6

    angajare contabil si inspector hr cu experienta

    angajam contabil cu experienta , inspector resurse umane,asistent manager ,program full time de l-v 8-17

  • 10

    Contabilitate - operare documente CONSTANTA

    Suntem o societate de contabilitate cu o echipa tanara si dinamica, ce dorește sa angajeze o colega cu studii economice. Condițiile de angajare sunt cunoașterea programului SAGA, si o vechime de minim 3 ani in contabilitate. Programul este fix, 09 - 17, nu dorim part-time, activitatea se va desfasura doar la sediu. Va asteptam CV-urile. Salariul minim 3.500 lei. Rugam sa fim contactati doar de persoanele care indeplinesc criteriile de mai sus si sunt interesate de job. Tel

  • secretara

    Caut Secretara pentru un străin in Bucuresti Cerințe : Vorbit și scris gramatical limba Engleză cunoștințe PC nu e necesara experiență

    Repostat automat
  • 9

    Societate de transport

    Mărim echipa cu o persoană cunoscătoare pe contabilitate primară emitere de facturi, comenzi să stăpânească calculatorul etc! Salar atractiv 5000-6000 ron! Tel:

  • 2

    Angajam economist cu experienta practica

    Economist pentru compartimentul financiar contabil; vechime in profesie mai mare de 5 ani ; utilizator al aplicatiei WinMentor; salar atractiv.

  • 16

    angajam contabila evidenta primara

    fabrica de paine angajeaza contabila pentru evidenta primara in contabilitate. furnizor ,facturare clienti. .avizare.casa.banca . etc.

  • Accountant - maritime company - Constanta

    We are looking for an accountant Constanta - Multinational Maritime Company - manage all fleet personal issues. The position is based Constanta, Romania. The official language will be English. Responsibilities & Duties To assist with month-end-closing procedures such as MCR Booking, Bank reconciliation and any other requested reports by the Controller. To book bank statement on daily basis. To review and book all approved invoices as directed and or as specified by the internal accounting procedures of the company. To keep track of all approved invoices in order to ensure that they are paid within the specified period. To create and maintain the vendors debtors master files thoroughly and accurately, in accordance with company s policy. To respond to all vendors debtor s inquiries. To process payments from the debtors on time and as per company approval policy. To reconcile vendors debtor s statements, research and correct discrepancies. To assist with other ad hoc accounting administration tasks projects as assigned To assist the controller with GL maintenance. To seek for ways to improve the company processes such as Invoice policy Payment ERP system developments. Qualifications Good computer skills. Very, very good EXCEL skills Economic studies Strong communication skills Ability to work in multicultural environment Salary: starting 1000 euro month plus others benefits. Waiting for your CV #job #constanta #economist #contabil #servicii #fleet #accounting #accountant #finance #financiar #maritime #company

  • 6

    Inginer Proiectant CFDP_Bucuresti_4 zile pe săptămâna

    Job-   Locația: București , on-site Atribuții : Coordonarea și realizarea proiectelor de infrastructură pentru căi ferate, drumuri și poduri, asigurând respectarea standardelor de calitate și siguranță. Obiectivul General al Postului (GOAL): Dezvoltarea de soluții inovative și sustenabile pentru infrastructura de transport. Cerințe Educaționale: Diplomă de inginer în domeniul construcțiilor civile, specializarea CFDP (Căi Ferate, Drumuri și Poduri) Cerințe de Experiență: 5-8 ani de experiență în proiectare tehnică pentru infrastructura CFDP. CV pe e-mail: CV: lauradaniela at yahoo.com

  • 5

    Economist- contabil cu experienta

    Firma contabilitate angajeaza economist cu experienta pentru evidentă contabila societati. Conditii angajare: - cunostinte financiar-contabile, inclusiv balanta si bilant - cunostinte personal, Revisal. Program de lucru: Luni- Vineri 8:30-16:30. Salariu se stabileste in urma interviului. Transmitere CV email:

  • 2

    Angajare contabil junior

    Societate specializata in servicii externalizate financiar-contabile si de resurse umane, isi completeaza echipa cu contabili juniori. Candidatul ideal: -Persoana ambitioasa, responsabila, capabila sa faca fata termenelor limita, dornica de a invata si de a creste din punct de vedere profesional. Cerinte: -Intocmire, inregistrare si evidenta documentelor financiar-contabile, in conformitate cu regementarile contabile si fiscale în vigoare; -Cunostinte de contabilitate generala nivel de baza; -Cunostinte de operare program de contabilitate Saga constituie un avantaj. Beneficii: -Oferim atmosferă de lucru placuta si dinamica, seriozitate, consideratie si sprijin profesional permanent, salariu motivant, posibilitatea dezvoltarii si fundamentarii unei relaţii profesionale de lungă durată;

  • Angajare Contabil senior

    Angajam Contabil Senior in cadrul unei societati de contabilitate. Cerinte obligatorii: - Minim 3 ani experienta pe o poziție similară - Bune cunostinte de operare PC si Microsoft Office - Cunoasterea programului de contabilitate SAGA - Atentie la detalii,abilitati in conversatii si spirit de echipa - Intocmirea balantei de verificare lunara - Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale Oferim: -mediu de lucru placut -salariu atractiv in functie de performante si de cunostintele dobandite -program de lucru cu flexibilitate, 8 ore pe zi sau 4 ore pe zi, de luni pana vineri. Sediul societatii este in Constanta, zona CET. Este posibila atat angajare cat si colaborare cu contract de prestari servicii.

  • 1

    Specialist resurse umane

    SC Contasist SUCEAVA - societate membra CECCAR isi mareste echipa si cauta specialist resurse umane Candidatul ideal: - Studii superioare - Bune cunoștințe resurse umane : legislația muncii,operare revisal,declarația 112,întocmire state de plata - Capacitatea de a respecta termenele limita si de a finaliza activitatile zilnice; Canditatii interesati sunt rugati sa aplice cu un CV la adresa de e-mail

  • Asistent Manager Jurist

    Studii Universitare, minim 3 ani experienta in domeniu, (experienta in domeniul constructiilor constituie avantaj); Cunostinte operare PC: Word, Excel; Cunostinte despre legislatia nationala specifica; Excelente abilitati de comunicare, analiza si organizare; Spirit de initiativa, implicare, eficienta; Abilitati de gestionare sarcini multiple; Capacitatea de a lucra independent sau in echipa; Aptitudinea de a redacta intr-o maniera clara si succinta documente; Aptitudini de comunicare si negociere Descrierea jobului Intocmire contracte comerciale si acte aditionale la contractele in desfasurare; interpretarea dpdv juridic a diferitelor documente ; depunere si urmarire solicitari catre institutiile statului. Salariul 5000 lei net, locatia- Calea Plevnei 141C

  • 1

    Manager echipă

    IFN angajează pe perioada nedeterminata manager echipa. Constituie avantaj studiile superioare și carnetul de conducere. Pentruai multe informații rog telefon

  • 1

    Angajam economista

    Firma de constructii angajam economista cu experienta (balanta, bilant, declaratii), cu contract de munca full-time program lucru 8-16.

  • 5

    Clinica ForteVita Pitesti angajeaza Contabil

    Candidatul Ideal Te așteptăm să ne cunoaștem pentru postul de Contabil, dacă ești o persoană care îndeplinește următoarele condiții; - Cunoștințe și experiență relevantă de minim 2-5 ani în contabilitate; - Absolvent studii superioare economice; - Cunostinte: operare PC, contabilitate financiara; - Bună capacitate de organizare și analiză; - Bune abilități de comunicare; - Responsabilitate și integritate; - Spirit de echipă, implicare, proactivitate; - Capacitatea de prioritizare și respectare a termenelor limita. Misiunea principală: realizează activități de contabilitate pentru companie. Raspunde de prelucrarea si inregistrarea contabila a datelor inscrise in documentele justificative in concordanta cu procedurile interne si cu regulile legislatiei din Romania, Descrierea jobului Responsabiliăți: - Înregistrează corect și la timp în soft, operațiunile financiar-contabile alocate, cu respectarea planului de conturi în vigoare și cu particularizările convenite de companie privind detalierea veniturilor și cheltuielilor; - Experienta in programul de contabilitate SAGA. - Efectuează operațiuni și înregistrări financiar-contabile( leasing, achiziții interne importuri); - Efectuează plăți bancare interne și externe; - Inregistrări contabile și întocmește rapoarte de control; - Efectueaza inregistrari privind achizitii mijloace fixe, intocmește planul general de amortizare și efectuează înregistrările lunare privind cheltuielile cu amortizarea; - Efectuează reconcilieri de solduri. - Contribuie la întocmirea și înregistrare Declarațiilor Fiscale și Situațiilor financiare de contabilitate (lunare, trimestriale, semestriale, anuale); -Furnizează informații pentru închiderile de lună. -Întocmește situații și rapoarte financiar-contabile ; - Participa la organizarea si monitorizarea desfasurarii inventarierii anuale a patrimoniului - Arhivează documentele financiar-contabile - Participă activ la rezolvarea sarcinilor echipei; - Activități administrative. Dacă ești pregătit pentru o astfel de provocare, ai experiență în domeniu și ești un adevarat lider, atunci clar acest rol este pentru tine! Salariu motivant; tichete de masa;

  • economista

    Evidenta contabila completa (gestiune-bilant),salarii, revisal, analiza economica financiara a societatii Experienta in domeniu de minim 3 ani obigatorie Persoana implicata, cu experienta in domeniul prestarilor de servicii, cunoscătoare legislație fiscala Salariul și programul de lucru se vor stabili la interviu

  • 2

    economista part - time sau full time

    evidenta contabila societate comerciala cu activitate de prestare servicii programul de lucru poate fi part time sau full time si se discuta la interviu experienta in domeniul financiar contabil sau juridic

  • 4

    Economist

    Cautam Economist pentru sediul din Romania, Piscani, Jud.Arges Responsabilități: Înregistrarea tuturor documentelor si tranzacțiilor in sistemele contabile ale societății, contabilitatea imobilizarilor, stocurilor, tertilor, veniturilor si rezultatelor, angajamentelor si altor elemente patrimoniale; Casieria, documentele si tranzacțiile aferente; Avansuri de călătorie si decontarea acestora; Contabilitatea producției realizate si urmărirea costurilor; Propunerea plaților către furnizori; Participa activ la procesul de închidere contabila a perioadei (luna, trimestru, an); Contabilitatea specifica a mijloacelor fixe; Participa la procesul de Control Intern prin asigurarea documentației necesare; Participa la inventarierea patrimoniului societății; Participa la furnizarea documentelor si informațiilor financiare in caz de audit sau control fiscal; Întocmește rapoartele financiare si fiscale specifice, conform sistemelor de lucru ale companiei. Cerinte: Studii superioare economice; Experiență 1-2 ani într-o poziție similara; Microsoft Office (Excel nivel avansat), Finance ERP; Cunoașterea limbii engleze nivel avansat si limba franceza Se ofera: Tichete de masa si o masa calda la cantina; Se asigura transport sau se face decontare combustibil; Contract pe perioada nedeterminata. Salariu corelat cu experiența și abilitățile dovedite

  • 1

    Angajăm operator ghișeu bancă la Agentia Alesd

    Criterii de selecție: - absolvent de liceu cu diplomă de bacalaureat; - cunoștințe temeinice de operare P.C.; - domiciliul în orasul Alesd sau împrejurimi; - posesor permis de conducere categoria B; - fără antecedente penale; - constituie un avantaj experiența bancară și studiile superioare. Candidații selectați vor fi invitați telefonic la interviul care va avea loc la sediul central al băncii din Oradea.

Salvează căutarea